Klantvriendelijk en meedenkend.

Personeel in Denbosch is altijd vriendelijk en willen altijd graag een praatje maken. Ook helpen ze je met uitkiezen van de juiste outfit. Het is een kleine winkel maar keuze uit een ruim assortiment.

Wat een fijne kledingshop

Ik kom hier al jaren dat zegt genoeg. Goede service goede prijs kwaliteit.

Top winkel

Aardig personeel, mooie winkel, goeie prijzen etc. Hele goeie winkel.

Mooie merken, top service

Zeer tevreden!

Ik heb een paar keer iets online besteld, snelle levering en net pakketje. Ook in de winkel word ik altijd goed gegolpen door aardig personeel. Mooie merken en goede kwaliteit!

Goede service en mooie kleding

Ik kom regelmatig langs bij shop sportief, ze bieden een goede service en verkopen kwalitatief goede kleding. Sinds kort bestel ik ook wel eens online, de verzending gaat snel en het bestellen makkelijk.

Mooie winkel met vakkundig personeel!

Ik kom graag bij Shop Sportief vanwege de fijne informele sfeer. Het personeel staat altijd voor je klaar. Ook om alleen een praatje te maken!

overzichtelijk site, top service en mooie kleren! Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Ik haal regelmatig mijn kleding en schoenen bij Shop Sportief. Zowel in de winkel als online. Altijd goed geholpen door het enthousiaste personeel!

Over Shop Sportief

Shop Sportief is begin 2004 opgericht te Utrecht en begonnen met een winkel in het overdekte winkelcentrum Hoog Catharijne. Ruim 1 jaar later werd het filiaal in het centrum van Den Bosch geopend, ondertussen is ons filiaal in Utrecht gevestigd in de Mariastraat nabij de Utrechtse Domtoren. Shop Sportief is het ideale adres voor sportieve en trendy vrijetijdskleding en schoenen. Er is een uitgebreide collectie kwaliteitsmerken aanwezig en ruim opgezet met bekende designer merken zoals: Emporio Armani (EA7), Hugo Boss Athleisure (Green), Antony Morato, Lacoste, PureWhite en Valentino Handbags. We verkopen voor volwassen heren zowel kleine maten (XXS) tot grote maten (3XL)!