Downloaden ebook is bagger

Ik ben geen digitaal whizzkid, maar ook geen digibeet; toch lukt me niet om mijn eerste ebook besteld bij BookSpot te downloaden

Beste Jo, Wat ontzettend vervelend om te lezen dat er iets niet goed gaat met het downloaden van je eBook. Mijn excuses voor het ongemak. Graag kijk ik wat ik voor je kan doen. Ik wil je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we je beter kunnen helpen. Je kunt ons bereiken op 030 890 9000. Groet, Michelle

uitstekend

alles verloopt goed en vlot, wat ik wel vervelend vindt is dat ik iedere keer de Engels talige boeken moet verwijderen

ben nu 30 jaar lid van Eci/Bookspot

Wordt op afgesproken tijd geleverd. Ooit 1x verkeerde inhoud in legpuzzel ontvangen ,na een telefoontje was het heel netjes, correct en snel opgelost. Ik hoop nog lang boeken en legpuzzels te kunnen bestellen. Het zou wel makkelijker zoeken zijn als de legpuzzels op naam van de firma/fabrikant bij elkaar staan.

Beste Ria, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen. Wij zijn blij met jou als lid! Ik wens je nog een fijne dag. Groet, Michelle

waardeloze site

Je zoekt je rot. Graag een koppeling met bol.com

Beste Hans, Het spijt ons dat je ervaring bij BookSpot niet helemaal overeenkwam met jouw verwachtingen. We willen graag weten waarom, zodat we je de volgende keer een betere ervaring kunnen bieden. Je kunt ons altijd bereiken op info@bookspot.nl of 030 890 9000. Alvast hartelijk dank voor je feedback! Groet, Michelle

Niet het boek gekregen wat ik besteld heb

Ik heb een andere versie van het boek gekregen dan die ik heb besteld

Beste Lieve, bedankt voor je review. Allereerst bieden we je graag onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Het is uiteraard niet de bedoeling geweest je bestelling te leveren met een verkeerde artikel erin. Mijn collega heeft contact met je opgenomen en de order opnieuw voor je geplaatst. Nogmaals onze excuses en mocht je nog vragen hebben over je review dan horen we dat natuurlijk graag. Groet, Diana

Super fijne ebook winkel!

Overzichtelijk en snel voor het kopen van E-books!

Beste Yette, Bedankt voor je 5 sterren review. Daar zijn we erg blij mee. Ik wens je nog veel leesplezier. Groet, Michelle

Zeer snelle levering

super

zoeken, bestellen en snel bezorgen. Heel efficiënt

Zoals het hoort, gewoon goed.

Afhandeling bestelling liep op rolletjes. Prima!

Duidelijk en snel

Ik vind het fijn dat ik alleen zie op de pagina wat echt belangrijk is.

Slecht

Ik heb nog steeds. Niets ontvangen ?

Beste Rene, wat jammer om te lezen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik zie staan dat je bestelling op het moment van bestellen een levertijd had van 2-4 weken. De verwachte leverdatum is 28-5. Zodra je bestelling is verstuurd ontvang je van ons een e-mail met daarin de track & trace code. Heb je toch nog vragen, neem dan contact op met onze klantenservice. (030 890 9000) Groet, Michelle.

Weer een makkelijk verlopende bestelling.

Zoals al vele malen weer heel gemakkelijk een bestelling kunnen plaatsen. Ging altijd eigenlijk geheel zonder problemen. En zoals gewoonlijk alles ook weer voor prettige prijzen.

Beste LoCo We zijn heel blij te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop. Hopelijk zien we je snel weer eens bij ons terug. Groet José

Gemakkelijk om de bestelling te plaatsen.

Ik heb ook mooie boeken kunnen bestellen. En nu afwachten wanneer de boeken er zijn!

super makkelijk en leuk

Makkelijk te bestellen en als vaste klant leuke kortingen

Beste Josephine, Super leuk om te lezen dat je zo blij met ons bent, hier doen we elke dag erg ons best voor! Groet José

Fijne winkel

Alles gaat super. Als ik een tip zou moeten geven, dan zou het alleen wel fijn zijn als ik zelf het bezorgmoment kant kiezen. Dan kan ik cadeautjes makkelijker wegmoffelen.

Beste Laura, Bedankt voor je feedback! Natuurlijk streven wij er altijd naar om onze diensten te verbeteren, je advies helpt ons hierbij. Wij zullen dit doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling, zodat dit bij de evaluatie mee kan worden genomen. Ik wens je nog een fijne dag. Groet, Michelle

snelle levering ,veel keuze

Leuke webwinkel ,makkelijk zoeken

Makkelijk

Gaat heel makkelijk en de prijzen en aanbiedingen zijn geweldig

Beste Karin, bedankt voor je positieve reactie, daar worden we blij van! Ik wens je nog een fijne dag. Groet, Michelle

Altijd snelle en zorgvuldige levering

Ik ben een tevreden klant

Overzichtelijk en snel!

Bestellen ging vlot net als het aanmaken van een account tijdens het afrekenen. Lekker overzichtelijk en snel dus.

Hele duidelijke website, makkelijk te bestellen en af te rekenen. Hebben werkelijk alles!

Beste Thirza, dat is nog eens een mooie positieve review. Heel erg leuk om te lezen dat het je allemaal bevalt. Groet, Margo

duidelijk

duidelijke site, overzichtelijk. En snel met leveren.

Altijd leuke prijzen en makkelijk te bestellen.

groot assortiment, mooie prijzen

vind altijd wat van mijn gading, brede collectie, aantrekkelijke prijzen

simpel snel, fijne actie

goeie club, mooi assortiment, soepel bestellen

Beste Sytze, Deze recensie maakt onze dag goed! Groet en fijne dag José

Over Bookspot.nl

BookSpot is de grootste online boekwinkel van Nederland. We zijn de plek voor boeken. Naast heel veel boeken, in alle mogelijke categorieën, hebben we een fantastische collectie eBooks, films, puzzels, cd’s, speelgoed en games. We maken lezen voor iedereen leuk. En betaalbaar. BookSpot de enige boekwinkel waar je op veel boeken wél korting krijgt. En op de rest natuurlijk ook.