fijne ervaring goed geeinformeerd en snel geleverd

voor het eerst besteld via Bookspot en liep allemaal prima

Beste, We zijn blij te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Vriendelijke groet Inge

Alles goed en gemakkelijk overzicht op deze Site

Goede ervaring.

Beste Ed, Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze geweldige recensie achter te laten. Met vriendelijke groet, Cleo

Positieve ervaring

Ik zie na een bestelling te hebben gedaan, dat mijn adres niet juist. Het juiste adres is: Werkdroger 1-0 1251CM Laren Wilt u het adres ook wijzigen in mijn klantgegevens? Met vriendelijke groet, Koert Schuijf

prima.

Ik heb nog wel een vraag.Als ik ergens anders een E-book bestel,verschijnt de titel op mijn computer.Bij jullie een nummer.Pas bij het overzetten naar de E-reader verscheen de titel.Niet dat het erg is,maar het viel mij op.

Dat klopt inderdaad, Alexander. Het nummer dat je op je computer ziet is het ISBN, pas als je het op je eReader zet verschijnt de titel. Heb je nog vragen? Laat het ons weten, we helpen je graag. Groet en een fijne dag, Jos

ZEER TEVREDEN

Ik ben zeer tevreden over het gemak om een boek te zoeken en te vinden, levering was de volgende dag al en erg fijn dat het niet onnodig in belachelijke grote doos word verzonden zo als bij veel bedrijven wel het geval is.

Bedankt voor je positieve review, Erica. Groet en een fijne dag, Jos

Snelle levering en zeer goed produkt (e-reader )

Beste Klant, bedankt voor jouw mooie complimenten en bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Super leuk om te lezen dat je zo blij bent met je aankoop. Ik wens je veel leesplezier. Vriendelijke groeten, Inge

Meer engels talige boeken voor jongeren

Toen ik een boek aan het uitzoeken was voor op mijn e-reader, kwam ik erachter dat er best weinig engels talige boeken zijn die leuk zijn voor jongeren. Ik miste auteurs zoals Colleen Hoover, Elle kennedy en nog vele anderen.

Beste Wytske, Hartelijk dank voor je bericht. Natuurlijk streven wij er altijd naar om onze diensten, acties en aanbiedingen te verbeteren, je advies helpt ons hierbij. Wij zullen dit doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling, zodat dit bij de evaluatie mee kan worden genomen. Wij hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Inge

Het is goed gelukt Eerst was het boek er niet Ik kreeg een mail en nu is het boek onderweg Dus top

Het ging vanzelf.

Duidelijke instructies & gemakkelijk te bestellen!

Beste Monique, We zijn dankbaar voor jouw vriendelijke woorden. Groet, Margo

Snelle en correcte levering met opgave van tijdstip

Duidelijke info op website en zeer snelle levering

Beste Cees, Het hele team van BookSpot wordt blij van jouw positieve review. Met vriendelijke groet, Cleo

Met wat moeite is het gelukt

Ik had nog een leescadeau kaart liggen en wou graag een boek bestellen die ik ongelofelijk graag wou. Persoonlijk vond ik het een beetje onduidelijk of ik het kaartnummer bij korting moest invullen of bij iets anders. Ben hier veel te lang mee bezig geweest haha. Uiteindelijk bleek het helemaal niet zo moeilijk te zijn en is het gelukt.

Beste, Bedankt voor je bestelling. Fijn dat het je gelukt om je Leescadeaukaart te gebruiken bij het betalen van je bestelling. Vriendelijke groeten, Inge

Nieuwste boeken voor goede prijs

Snelle levering van bestelling!

Matig

Ongvangen boek was niet de online aangeprijsde editie

Beste Karl, Wat vervelend dat het boek niet aan je verwachtingen voldoet. Je kan het boek uiteraard naar ons terugsturen. Vriendelijke groeten Inge

Wat weinig informatie

Mijn bestelde boek is later gekomen dan verwacht. Dat kan natuurlijk, is ook geen probleem. Maar iets meer communicatie daarover zou fijn zijn. Pas op het moment dat het boek eigenlijk zou komen, kreeg ik bericht dat het verlaat zou zijn.

Beste Patricia, Allereerst willen wij je onze welgemeende excuses aanbieden voor het feit dat er niet de gewenste service is verleend. Door een storing bij de bezorgdienst werden de bestellingen in bepaalde regio’s later geleverd dan voorzien. We hopen nog één kans te mogen krijgen om het alsnog goed af te sluiten. Met vriendelijke groet, Cleo

goed assortiment, snelle levering

Beste Jeannette, heel erg bedankt voor jouw review. Wat geweldig om te lezen dat jij ons 5 sterren geeft en dat je erg tevreden bent over onze kwaliteit en levering! We hopen je snel weer terug te zien. Groet, Inge

goed kunnen daunloden

goede ervaring

Beste Lilian, We zijn heel blij te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop. Met vriendelijke groet, Cleo

voortreffelijk

Gister avond besteld, de dag erna om 17.42 bezorgd. maar, nog interessanter: het is als een cadeau bedoeld voor mijn vrouw, en, die is altijd thuis. Maar, ze heeft dit pakje gemist, het lag in de gang, ik vond het en heb het opgeborgen. Zodat zij niet weet dat er iets is ontvangen. Leuk detail. God zij gedankt.

Beste Herman, We zijn dankbaar voor jouw vriendelijke woorden. Met vriendelijke groet, Cleo

Overzichtelijke site, snelle levering.

Boeken worden snel geleverd, alleen jammer dat 1 van de boeken op de website 10 euro duurder was dat de prijssticker bij afleveren. Voor mij persoonlijk geen probleem omdat ik een VVV-bon heb ingewisseld maar als je zelf betaald dan is dit niet echt klantvriendelijk.

Beste Christiaan, wat vervelend om te lezen dat je een boek hebt ontvangen met een onjuiste prijssticker. Mijn excuses voor het ongemak. Ik wil je vragen om ons een foto te sturen van het boek waarop duidelijk zichtbaar is om welk boek het gaat, en waarop de prijssticker goed zichtbaar is. Je mag deze foto sturen per e-mail ([email protected]) of per WhatsApp (0612314470), dan kunnen we je verder helpen. Groet, Michelle

Fijne en betrouwbare webwinkel.

Makkelijk te vinden wat je zoekt. Zeer groot assortiment met mooie aanbiedingen. Snel bestelproces en vlotte levering.

Duidelijke website.

Duidelijk en makkelijke website. Snelle levering.

waardeloos

waardeloos, verschrikkelijk, kost uren en doet het nog niet. ook nog reclame waardoor je amper een paar regels kunt lezen. ][

Beste Johanna, Wat vervelend dat je je eBook niet kan lezen. Ik zie dat je hierover al contact gehad hebt met mijn collega en lukt het je nu om je eBook te downloaden en te lezen. Als je nog vragen hebt, kan je ons altijd bellen, mailen of chatten. Vriendelijke groeten Inge

Altijd op tijd bezorgd

De service is na 50 jaar lidmaatschap, eerst begonnen bij Boek en Plaat, uitstekend geworden.

Beste Linda, Altijd fijn om zoiets te lezen! Dank je wel. Vriendelijke groeten, Inge

jullie zijn geweldig.

Ik moet mjjn bestelling nog ontvangen. Maar alles ging tot nu toe geweldig. Het kan niet beter!!!!

Beste Piet, Hartelijk dank voor je positieve reactie. We zijn blij met je! Met vriendelijke groet, Jose

Goede overzichtelijke site met veel keuze

Bestellen ging eenvoudig en erg snel en geen verzendkosten.

Beste Marjo, Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze geweldige recensie achter te laten. Met vriendelijke groet, Cleo

Jullie toezeggingen kloppen niet

Bij de bestelling zou ik het boekje " De eerlijke vinder" krijgen - gratis. Helaas niet gekregen. Het kan zijn dat het boekje niet meer in voorraad is. Maar ......... laat dat dan ook weten. Wel zo netjes en in ieder geval klantvriendelijk. Voor 23.00 besteld de volgende dag in huis. Daar is helemaal niets van terecht gekomen. Twee boeken op de,elfde dag besteld. Een boek twee dagen later eb de andere vier. Misschien ligt dit buiten jullie invloedssfeer, maar beloof het dan ook niet. Vriendelijke groet, W. Nieuwenhuijs

Beste Willemien, Wat vervelend dat het gratis boekje niet was bijgesloten. Het is een handmatige actie in het distributiecentrum. Je krijgt 'De eerlijke vinder' van Lize Spit cadeau bij aankoop van ten minste 15,- aan Nederlandstalige boeken in de periode van 11 maart tot en met 19 maart én zolang de voorraad strekt. Het geschenk wordt niet bijgesloten bij een dagdeal, een ramsj artikel, gereserveerde titel en ook niet bij kinderboeken. Jouw bestelling is geplaatst op 25 maart. Na het einde van de Boekenweek is er voor gekozen om de overgebleven exemplaren toe te blijven voegen zolang de voorraad strekt. De voorraad is nu echt op en zoals reeds gemeld; het is een OP=OP actie. Ik kan het je nog wel als digitaal boek aanbieden. Wij en de bezorgdienst doen er alles aan om de bestelling op tijd bij jou te leveren. Helaas kan het door onverwachte omstandigheden en/of incidenten buiten onze invloedssferen voorkomen dat wij toch niet op tijd kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Cleo

Over Bookspot.nl

BookSpot is de grootste online boekwinkel van Nederland. We zijn de plek voor boeken. Naast heel veel boeken, in alle mogelijke categorieën, hebben we een fantastische collectie eBooks, films, puzzels, cd’s, speelgoed en games. We maken lezen voor iedereen leuk. En betaalbaar. BookSpot de enige boekwinkel waar je op veel boeken wél korting krijgt. En op de rest natuurlijk ook.