Filters

1

super slecht.

klantnr 301491389; ik had het boek ordernr 0129980918 de teks de kleine overstappen naar windos 10 voor dummies gekocht en betaald en ik ben een nieuwe klant maar heb het boek niet ontvangen dus kunt u het geld terug storten.mvg een ontvrede klant.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Martin, wat vervelend om te lezen dat je jouw boek niet hebt ontvangen. Ik zie dat je een eBook hebt gekocht. Je kunt dit digitale boek downloaden vanuit je BookSpot account. Wanneer je in het bezit bent van een eReader, iPad of tablet, zou je het eBook alsnog hierop kunnen lezen. Hier kan je altijd je eBooks terug vinden: 1. Log in op BookSpot 2. Klik op je naam (rechts bovenin) en kies voor 'Mijn BookSpot'. 3. Klik op 'Mijn eBooks'. Hier vind je een overzicht van al je eBooks. Een eBook is een digitaal artikel. Door op ‘Betalen’ te klikken, stem je in met directe levering en zie je af van jouw herroepingsrecht. Het is dus niet mogelijk om een eBook te annuleren of retourneren. Mocht je nog andere vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Je kunt ons bereiken per chat, e-mail, Whatsapp of telefoon. Groet, Michelle

8

Prima

Het ging prima. Bij de informatie was het vooral fijn dat de talen van de ondertiteling er duidelijk bij stonden. Ik ga daar nog weleens de mist mee in als een verkoper een Nederlandse site heeft met een in het Nederlands te koop aangeboden film. Als jullie het wat vinden kan ik jullie The Hobbit 3 -deze zelfde film- verkopen, maar dn met alleen Engelse en Italiaanse ondertiteling. Bookspot aanbevelen doe ik nog niet, eerst wil ik de film morgen vasthouden. :)

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed

Het was makkelijk om te bestellen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering, vriendelijke en correcte klantenservice

De optie gratis verzending lukte niet, toch maar besteld en daarover email gestuurd naar klantenservice. Mijn klacht werd heel vriendelijk en correct afgehandeld: de verzendkosten zijn teruggestort op mijn bankrekening.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Willem, We zijn blij dat je zo tevreden bent over onze acties. Met vriendelijke groet, Cleo

8

Kleine hobbel

Ik heb een Lees cadeaukaart en kon er niet mee betalen, gelukkig is het via de Chat met Margo prima gelukt. Bestelling gedaan en chapeau voor jullie klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte Service

Ik krijg drie boeken als Kerstcadeau (2 van BookSpot en 1 van Standaard Boekhandel) die weken onder de kerstboom heeft gelegen. Eindelijk op 14/01/23 is er een groot familiefeest waarbij er cadeaus worden uitgedeeld. Ik stel vast dat ik het tweede en derde boek al heb gelezen. Ik bel naar BookSpot om te retourneren en leg de reden uit waarom retourneren. Het antwoord is negatief omdat ik na een weekend een dag te laat ben. Wat een slechte service! In plaats van alweer een klant tevreden is het alweer een klant minder en ontevreden. En dit voor 17,59€. Een derde boek van de trilogie (ook al in BIB gelezen) kwam van de Standaard Boekhandel en was ook iets te laat. Gisteren zonder probleem met aankoopbewijs in de winkel mogen inruilen! Dat is service!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Yves, ik heb je retour vraag intern besproken. Je kunt het boek retour sturen naar BookSpot. De wijze van retourneren kun je vinden op onze klantenservice pagina, via onze website. Het retourlabel zal ik per e-mail naar je toesturen. Mijn excuses. Met vriendelijke groet, Pieter

9

Formidabel.

Als ik een koffietafelboek zie, dat 1 dag voor zo'n spectaculaire prijs te koop is dan doe ik dat meteen. Vooral omdat Carli Hermès vroeger bij mij in de buurt heeft gewoond en de beste vriend was van mijn jongste broer, die is overleden, 6 weken voor zijn 18e verjaardag, na een fataal verkeersongeluk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en efficient

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Bestelde boeken voor een mooie prijs en vlgd dag al in huis, beter kan niet toch

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

We zijn heel blij te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Rob. Met vriendelijke groet.

10

Ik kon makkelijk vinden wat ik zocht.

Ik kwam bij bookspot via Google, ik zocht een bepaald journal. Duidelijke site, goede zoekopties en klantvriendelijke bevestigingsmail.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Wendy. Deze recensie maakt onze dag goed! Met vriendelijke groet, Cleo

4

Voor kerst een boek besteld. Nog steeds niets ontvangen.

16 december een boek besteld in de hoop dat het voor kerst nog geleverd zou worden. Krijg de 21e een berichtje dat de levering vertraagd was, maar dat het nog twee werkdagen zou duren voor levering. Daarna niets meer gehoord en daarop maar eens gebeld. De ( overigens zeer aardige en behulpzame ) mevrouw zou het voor me uitzoeken en ik zou via e-mail een berichtje krijgen. Kreeg gelijktijdig haar antwoord en een automatisch aangemaakte mail dat de levering vertraagd was. Vandaag 3 januari een mail ontvangen dat de levering onderweg is. Ik heb best begrip voor leveringsvertragingen, maar daarover communiceren had best wel wat sneller gekund.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Marian, Allereerst willen wij onze excuses bieden voor het feit dat je geen updates hebt ontvangen over je bestelling en je alleen informatie hebt gekregen omdat je zelf telefonisch contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Ik zie dat je boek vandaag door DHL geleverd werd. Alvast bedankt voor je begrip. Met vriendelijke groet, Cleo

1

Boek niet te openen op mijn telefoon

Niet te openen boek

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Wat vervelend dat je het eBook niet kunt openen op je telefoon. Welke app gebruik je om het te openen? Een geschikte app is voor de iPhone is 'Boeken' en voor Android 'Play Boeken', een andere goede app is Adobe Digital Editions. Hier vind je meer informatie: https://klantenservice.bookspot.nl/digitaal-lezen/d/hulp-bij-het-downloaden-van-je-ebook Ik zal de ePub naar je mailen. Als je nog hulp nodig hebt, kun je mailen naar info@bookspot.nl Groet, Antoinette

10

Top

Snel bezorgd prima verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
3

DHL heeft voor de zoveelste keer niets afgeleverd

Mijn ervaring met DHL is uiterst teleurstellend. Veel pakketten worden niet afgeleverd, ondanks berichten dat ik thuis moet blijven om een pakket in ontvangst te nemen. Ook vandaag werd ik keurig geïnformeerd dat voor 15:35 het pakket bezorgd zou worden. Maar geen pakket N ook geen bericht dat het ergens af te halen zou zijn… Vaak zeggen ze dan nog aan de deur geweest te zijn (wat nier waar is), maar vandaag geen boodschap van DHL. Als ik geweten had dat bookspot via DHL verzend, had ik geen bestelling gedaan.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Albert, Bedankt voor je beoordeling. Het spijt me dat er problemen waren bij de levering van jouw pakket door DHL. Ik begrijp dat je teleurgesteld bent. Zoals mijn collega je inmiddels via chat heeft laten weten, verwachten we je pakket retour en wordt het opnieuw naar je toegestuurd. . Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Inge

8

makkelijk bestellen prima

Dit is de eerste keer bij Bookspot.nl dat we wat bestellen Ga zo door Top

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Geert-Jan, We zijn heel blij te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze geweldige recensie achter te laten. Met vriendelijke groet, Cleo

2

Langere wachttijden dan vermeld

Een kerstkado voor mijn kleindochter besteld en zou 23 dec bezorgd worden maar helaas. Ik ben erg teleurgesteld, geef dan betere tijden aan.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Marianne, Jammer om te horen dat je de levering later ontvangen hebt, dit komt inderdaad door de drukte bij de bezorgdiensten. In de track & trace zie ik dat je net op tijd (24/12) je levering ontvangen hebt. Met vriendelijke groet, Cleo

10

Snel bezorgd

Snel bezorgd en goed verpakt

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Diana, Deze recensie maakt onze dag goed! Met vriendelijke groet, Cleo

10

Prima

Snel en makkelijk en dezelfde prijs als Bol

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Maria, Het hele team van BookSpot geniet van zulke mooie woorden. Met vriendelijke groet, Cleo

10

Snelle levering

Plaat goed verpakt en snel geleverd. Verzendkosten werden niet in rekening gebracht.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Wim, We zijn blij dat je zo tevreden bent over onze acties. Met vriendelijke groet, Cleo

1

pincode boekenbon 2 cijfers onleesbaar , e-book duurder dan bij libris

Bij het weghalen van bescherming van de pin code van de boekcadeau bon werd 2 cijfers van de pincode onzichtbaar . Door heel erg veel te proberen ben ik er achter gekomen E-book duurder dan bij libris Bijv: Jan lucassen De wereld aan het werk kost 26 euro bij Libris 20 euro. Het is dus moet ik wacht om het laatste gedeelte van boeken bon te kunnen besteden totdat de duurt Verder onhandig manier om online mbv boekcadeau iets te bestellen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Hopelijk zien we je in de toekomst toch nog een keertje terug bij Bookspot en kunnen we je een betere beleving bieden! Met vriendelijke groet, Cleo

1

Ergerlijk dat bestellen met een account moet

En dat je dan gespamd wordt. Ongelofelijk irritant. Niet klantvriendelijk. En dan ook voor deze feedback weer je doopceel moeten lichtrn. Eng bedrijf.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jan, Jammer dat je het vervelend vindt om een account aan te maken. Maar we denken dat het voor onze klanten toch handig is om een overzicht te hebben van je bestellingen. We streven er altijd naar om onze klanten een geweldige ervaring te bieden, en we vinden het erg jammer als we niet aan de verwachtingen voldoen. Bedankt dat je de tijd heeft genomen om dit onder onze aandacht te brengen. We zullen de feedback gebruiken om onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Inge

8

Snelle service.

Boek kan beter verpakt. Nu kleine beschadiging kaft.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne koop-ervaring

Hopelijk vorderen de eerstvolgende aankopen net zo positief. Ben benieuwd ....

  • Aanbevelen? Ja
5

Tot nu toe

Ik plaatste een bestelling bij U maar heb tot op heden geen bevestiging ontvangen, ondanks mijn verzoek.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Teunis, Onder jouw naam en e-mailadres kan ik geen bestelling vinden. Als je betaald hebt en een ordernummer hebt, raad ik je aan contact op te nemen met onze klantenservice. Het telefoonnummer is 030 890 9000. Op werkdagen van 9.00 tot 15.00 te bereiken. Met vriendelijke groet, Antoinette Klantenservice BookSpot

10

Uitstekend!

Bestellen en een account aanmaken ging gemakkelijk. De volgende dag al in huis!

  • Aanbevelen? Ja

Over Bookspot.nl

BookSpot is de grootste online boekwinkel van Nederland. We zijn de plek voor boeken. Naast heel veel boeken, in alle mogelijke categorieën, hebben we een fantastische collectie eBooks, films, puzzels, cd’s, speelgoed en games. We maken lezen voor iedereen leuk. En betaalbaar. BookSpot de enige boekwinkel waar je op veel boeken wél korting krijgt. En op de rest natuurlijk ook.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd