Perfekt

Veel assortiment fijne website en snelle levering en als je bestelt meteen de bevestiging binnen echt relaxt.

Prima kaarten, prima geleverd

De gewenste fietskaarten bij Bookspot gevonden en besteld. Deze zijn zoals afgesproken geleverd.

Fijn

Ik ben heel tevreden savooiekool de besteld en de olie Demag in huis super

erg positief

Bookspot heeft een grote keuze, en wat je bestelt wordt snel en goed verpakt geleverd

Makkelijk bestellen en vlotte levering

Al jarenlang een tevreden klant

fijne website en snelle levering

Al jaren lid en nog steeds tevreden

De bestelling ging perfect.

Goede site, Bestellen is gemakkelijk. Werkt prima!

Alles netjes geleverd!

Prima, alles ontvangen. Alleen 3 bestellingen in 3 pakketjes. Dat begrijp ik niet. Kan niet uit voor jullie!

Goedemiddag Dukkie, bedankt voor je review en de feedback. Dat je bestelling in delen is verzonden kan komen omdat de artikelen een verschillende levertijd hadden of omdat ze van verschillende leveranciers afkomstig waren. We willen natuurlijk zo snel mogelijk de artikelen bij je bezorgen dus daarom kan het zijn dat je ze inderdaad apart ontvangt. Ik wens je veel plezier met je bestelling! Groet Ilona

Makkelijk besteld en snel in huis.

Ik krijg dagelijks een voorstel voor boeken. De nieuwste Nicci French wilde ik zeker hebben. Bij Bookspot is dat zo besteld en de volgende werkdag thuis bezorgd.

Bestellingen worden snel en correct afgeleverd.

Doen wat ze zeggen

Winkel waarbij je weet wat je krijg, want ze doen wat ze zeggen. En dan zijn er ook nog niet eens zo slechte prijzen. Met dit assortiment.

Ik had 3 boeken besteld. De eerste 2 waren de volgende dag al in huis, het andere de dag daarop. Ze waren netjes verpakt, voor een nette prijs en met gratis verzending. Top dus!

Beste Petra, bedankt voor je mooie review! Blij om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Groet, Margo

Besteld en 2 dgn erna in huis, zou eigenlijk 3 dgn duren. (Had ih weekend besteld). Duidelijke emails over betaling en bezorging en scherpe prijs!

Erg goed.

De boeken die ik heb besteld worden snel geleverd en waren goed beschermd tegen beschadiging.

Beste Jan, erg leuk om te lezen dat je zo positief bent over ons. Daar doen we het voor! Groet, Margo

Gewoon helemaal goed

Veel keuze, leuke (dag)aanbiedingen, aantrekkelijk geprijsd, snelle levering etc.

Ze weten niet wat ze verkopen

Het bestellen van het boek ging soepel. Het boek zelf bleek alleen geen informatief boek maar een uitgebreide studiegids van een opleidings instituut. De omschrijving deed anders vermoeden. Bookspot was verder niet geïnteresseerd om te kijken naar de inhoud van het boek. Wie een ebook koopt, heeft geen recht op retourneren. Zelf dus ook niet wanneer het boek niet zonder disclaimer verkocht zou mogen worden.

Goedemorgen Esther, wat een vervelende situatie. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest via de e-mail over een oplossing. Mijn excuses voor het ontstane ongemak. Groet Ilona

2 boeken tegelijk besteld. 1 boek is gelijk de volgende dag geleverd. In mijn bestellingen gecheckt hoe het met de andere bestelling stond. Daar stond dat die vandaag geleverd wordt. Inmiddels ook bevestiging van PostNL ontvangen dat ‘ie vandaag bezorgd wordt.

Beste Desiree, bedankt voor je positieve reactie, daar worden we blij van! Ik wens je veel plezier met je bestelling. Groet, Margo

bestelling ging heel makkelijk

het bestellen van me boek ging heel makkelijk goede overzichtelijke site

Snel account aan kunnen maken.

Er is niets aan te merken op de service. Snelle, volledige levering van de bestelling.

Beste Joke, fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons. Dat waarderen we zeker! Groet, Margo

Fijne site makkelijk met bestellen

Snelle levering, goed verpakt

Binnen een dag mijn bestelling binnen en zonder verzendkosten omdat ik premium lid ben. Goed verpakt ook.

Kan e book niet downloaden

Kan e book niet downloaden. Wat een gedoe zeg. En gebruiksonvriendelijke

Hartelijk dank voor de uitvoering en bezorging van mijn bestelling.

Hartelijk dank voor de uitvoering en bezorging van mijn bestelling.

perfecte en snelle levering

Goede koop, snelle levering.

Over Bookspot.nl

BookSpot is de grootste online boekwinkel van Nederland. We zijn de plek voor boeken. Naast heel veel boeken, in alle mogelijke categorieën, hebben we een fantastische collectie eBooks, films, puzzels, cd’s, speelgoed en games. We maken lezen voor iedereen leuk. En betaalbaar. BookSpot de enige boekwinkel waar je op veel boeken wél korting krijgt. En op de rest natuurlijk ook.