Filters

4

Onzekerheid

Verwachte leverdatum niet gehaald, moest zelf bellen. Waarschijnlijk zal het wel een dezer dagen bezorgd worden. Was een sinterklaas kadootje

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend service, zeer tevreden over mijn bestelling

Uitstekend service, zeer tevreden over mijn bestelling

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Boek kan niet worden gedownload, wordt omgeleid en doorgestuurd naar store om product opnieuw aan te schaffen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, als ik zoek op je e-mailadres vind ik geen klantgegevens. Heb je misschien een klantnummer, ordernummer of je volledige naam en postcode? Je mag deze mailen naar info@bookspot.nl dan kan ik je goed en snel verder helpen. Met vriendelijke groet, Cleo

9

Snel en makkelijk

Top. Alleen vind ik dat je niet verplicht zou moeten zijn om een account aan te maken.

  • Aanbevelen? Ja
6

Niet zo goed

Ik heb 2 dezelfde kalenders besteld en betaald en maar 1 gekregen vandaag. Zou graag de andere no graag willen ontvangen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Anneke, Wat jammer dat er pas 1 kalender is bezorgd. Sorry dat de 2e kalender wat vertraagd is. Ik verwacht dat op korte termijn ook de 2e kalender bij je wordt bezorgd. Groet en fijne dag, José

6

nvt

ik hebt mijn bestellingen nog niet ontvangen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Gerard, Sorry dat je bestelling vertraagd is. Postnl is onderweg met je bestelling. De bezorgtijd is echter nog onbekend. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd naar het e-mailadres dat bij de bestelling is gebruikt met informatie over de levering. Vriendelijke groet.

1

Besteld en niets meer gehoord.

Ik wacht nog steeds

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jeanine, Wat vervelend dat je lang moet wachten op de levering van je bestelling. Als ik zoek op je e-mailadres vind ik geen klantgegevens. Heb je misschien een klantnummer, of ordernummer? Dan kan ik je goed en snel verder helpen. Je kan ons altijd een bericht sturen via Info@bookspot.nl Vriendelijke groet.

8

Prima

Kende het niet maaar tot nu toe prima

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dankjewel voor je aankoop bij onze webshop, Kim. Met vriendelijk groet.

1

Niet volledig geleverd

Bevalt me niet echt als je de helft maar krijgt.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Edwin, ik begrijp dat je dat niet fijn vindt. Je bestelde 2 artikelen met een verschillende levertijd, vandaar dat het tweede artikel later geleverd wordt. Je krijgt een aparte mail van de bezorgdienst zodra de eerste scan heeft plaats gevonden. Vriendelijke groet.

10

Makkelijk en snel besteld!!!

Zeer prettig

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Marcus, Deze recensie maakt onze dag goed! Groet en fijne dag, José

8

Handig

Heel handig, kopen betalen en downloaden. Helemaal prima!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Judica, het hele team van BookSpot wordt blij van jouw positieve review. Vriendelijke groet, Cleo

5

Onduidelijk wat de status van mijn derde boek is

1 boek is vandaag bezorgd een tweede boek geannuleerd, maar ik had er drie besteld, wat is de status van de derde? NB Hadden allemaal dezelfde levertijd.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jeroen. Vervelend dat je je derde boek nog niet ontvangen hebt. Ik heb het onmiddellijk voor je nagekeken. Goed nieuws. Volgens de track & trace wordt het boek deze namiddag geleverd. Vriendelijke groet, Inge

7

Bestellen ging goed

Bestellen ging op zich goed alleen werkt afterpay niet. Volgens mij is het tegenwoordig riverty. Nu maar met ideal besteld

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Wendy, hartelijk dank om je bestelling te plaatsen. Het is inderdaad zo dat sinds begin oktober AfterPay van naam veranderd is. Het is nu Riverty geworden. Vriendelijke groet, Inge

10

Uitstekend

Het album van Waylon - Gewoon Willem zou later geleverd worden, dit is netjes naar mij gemaild. Vandaag, 28 oktober ontvangen! Keurig verpakt en ongeschonden aangekomen. Nu zit ik te genieten van het geweldige album van Waylon.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Karen, We zijn blij te lezen dat je tevreden bent met je aankoop. Veel luisterplezier! Vriendelijke groet. Inge

1

Boek zat tussen leverdoos gemoffeld en is beschadigd

Het boek dat ik ontvangen heb zat helaas niet goed in de doos waardoor het beschadigd is. Het is tussen de flappen van het karton van de doos terecht gekomen. De doos was ook te groot voor de brievenbus, dus hij is achter een bloempot bezorgd door een creatieve bezorger. Ik adviseer een boek dat niet goed in de doos past in ieder geval te 'stabiliseren' zodat hij niet beschadigt door verschuiven en via zijkant vouwbare dozen te gebruiken zodat ze door de brievenbus passen. Ook zou ik graag foto's toevoegen van hoe het boek beschadigd is, maar dat kan hier niet. Ik hoor graag van jullie.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, bedankt voor de review. Onze excuses voor het leveren van een beschadigd boek. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Je tip in verband met de verpakking zullen we zeker onthouden en er verder actie op ondernemen. Je kan de foto's van het boek doorsturen naar info@bookspot.nl. Naar aanleiding daarvan stellen we een compensatie voor. Is het boek te hard beschadigd of wil je het cadeau geven, kunnen we ook een nieuw exemplaar opsturen. Vriendelijke groet Inge

2

mijn pakket nog niet ontvangen

tot op heden is mijn pakket nog niet afgeleverd

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, bedankt voor je melding. Allereerst willen we jou onze welgemeende excuses aanbieden voor deze zeer vervelende samenloop van omstandigheden. Wij begrijpen dat het een teleurstelling is, als blijkt dat we je niet binnen de afgesproken levertijd blij kunnen maken met de door jou bestelde artikelen. Je bestelling is helaas momenteel niet leverbaar, door de grote vraag naar aanleiding van mediabelangstelling over de DVD Het paard van Sinterklaas. Dit bleek pas na het verwerken van de bestelling. We hebben contact gehad met de leverancier om ervoor te zorgen dat we terug voorraad hebben. Volgens het laatste bericht ontvangen we deze week weer voorraad. Daarna doen we er alles aan om het zo snel mogelijk bij jou te bezorgen. Met vriendelijke groet, Cleo

2

Levering DVD al 3x uitgesteld

De levering van mijn DVD is nu voor de 3de keer vertraagd. Was een verjaardgascadeau voor een vriend. 12-10 besteld, 17-10 een verjaardag en nu vandaag 21-10 te horen gekregen dat het nog een week gaat duren. Leuk kado dus. Dus heb ik een mail gestuurd met een klacht, antwoord gekregen en er wordt aangegeven dat men men na 5 werkdagen een reactie heeft, m.a.w. een week. Dus hoe serieus moet ik dit nu nemen? Als ik nu dezelfde DVD bestel staat er nog steeds op de site dat het in 2 a 3 werkdagen wordt geleverd. Men vindt het vervelend maar geen excuus of zo. Ik ervaar geen goede service

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Rob, Het spijt ons dat er problemen waren met de levertijd van jouw bestelling. Het is volkomen begrijpelijk dat dit frustrerend is. Wij streven ernaar om alle bestellingen binnen de verwachte leverdatum bij de klanten te bezorgen. Echter is dit helaas niet altijd mogelijk. Vandaar dat er een navraag naar de nieuwe leverdatum is gestart. We houden daar altijd een marge van 5 werkdagen voor aan. Zodra de verwachte leverdatum verstreken is ontvangt je geautomatiseerde e-mails met een vertraagde levertijd. In de tussentijd zie ik dat je bestelling is verzonden en bezorgd. Onze oprechte excuses dat de levering van jouw bestelling langer duurde dan je verwachtte. Groet, Margo

10

Fijne website en snelle levering

Ik kon makkelijk vinden wat ik zocht, website is overzichtelijk. Bestelling plaatsen ging makkelijk en betalen met een kado kaart lukte ook goed. Bestelling werd snel bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Marleen, Deze recensie maakt onze dag goed! Met vriendelijke groet.

1

Niet goed!

Ik bestelde en betaalde een E-book, maar kreeg de download niet geopend. Ik moest allerlei fratsen met o.a Adobe uithalen, maar kwam in een doolhof terecht. Ik ontvang heel graag het gekochte E-book. Met vriendelijke groet, Arend Okken

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Arend, Wat vervelend dat je problemen ondervindt bij het openen van je eBook. Om een eBook te kunnen openen op je laptop heb je inderdaad Adobe Digital Editions nodig. Lees je het op een eReader, dan vervangt de eReader dat programma. Via je persoonlijke e-mailadres heb ik je nogmaals de downloadlink gestuurd. Met vriendelijke groet.

10

erg goede service

ik wordt op de hoogte gehouden wanneer de bestelling geleverd wordt. prima overzicht wat er te koop is !

  • Aanbevelen? Ja
1

Levering wordt steeds uitgesteld

Op vrijdag 16-09 heb ik mijn bestelling geplaatst op Bookspot. Die maandag erop kreeg ik al een mail dat een deel van mijn bestelling is vertraagd. Vandaag 21-09 krijg ik weer een mail dat mijn gehele bestelling is vertraagd. Mijn vertrouwen dat het nog geleverd gaat worden wordt met de dag minder. Erg jammer van Bookspot dat ze niet in staat zijn te leveren.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Marcel, wat vervelend dat je bestelling vertraagd is. Mijn excuses hiervoor. Door onvoorziene omstandigheden is de levering van "Game Of Thrones - Seizoen 1-8 (4K Ultra HD) (4K Blu-Ray)" helaas vertraagd. Begin volgende week wordt er weer voorraad verwacht. Daarna doen we er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te versturen. Sorry. Je ontvangt tot moment van de levering automatische gegenereerde updates per e-mail. Deze kan je als niet verzonden beschouwen. Wat nu? Doe je niets, dan blijft je bestelling gewoon staan. Je ontvangt een e-mail als je bestelling naar je onderweg is. Wil je de bestelling liever annuleren? Stuur dan een antwoord op deze e-mail of bel naar onze klantenservice. Het betaalde bedrag storten we dan binnen 7 werkdagen terug op het bij ons bekende bankrekeningnummer. Hoe we je terugbetalen ligt aan de manier waarop je hebt betaald. Meer informatie vind je bij onze FAQ onder het kopje 'Terugbetaling na retour of annulering'. Met vriendelijke groet, Pieter

10

Vlot bezorgd

Vlot geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Veel keus, eerlijke prijs en duidelijke communicatie

Fijne webshop met veel keuze. Snel verzonden en goede, tijdige communicatie omdat artikel iets later geleverd zou worden. Blij met het nieuwste boek van Stephen King!

  • Aanbevelen? Ja
8

Fantastische film, maar productie-technisch erg slecht,

Bij het maken van DVD's en Blu-Rays komt er een fase aan te pas waar de menuknoppen ontworpen worden en een functie gegeven worden. Dat proces heet "Authoring". Ik ben zelf professioneel "Author" van DVD's eb Blu-Ray films. In deze Downton Abbey productie werken de knoppen en menu's vaak niet naar behoren. Een keertje op pauze zetten tijdens de film omdat er iemand naar het toilet moest, had tot gevolg dat je hem nooit meer van pauze afkreeg. Dus dan rest alleen nog de "STOP" knop indrukken, opnieuw bij het hoofdmenu beginnen en dan vooruitspoelen naar waar (je dacht) dat je was in de film. Ook bij de extra features kloppen er een hoop dingen niet. Je selecteert "Nederlands" voor ondertiteling, maar in de volgende scene is het ineens Duits ondertiteld. Dus intern gelinkt naar de verkeerde srt bestanden. Dit zou NIET mogen gebeuren met een product van deze hoogstaande kwaliteit en waarvan mensen hoogstaande verwachtingen van hebben. Overigens was het allereerste (hoofd)menu ook niet overzichtelijk noch erg inventief. Het is echt zoeken (gokken) om bij functies te komen die je zou willen wijzigen. Voorts was ik in het algeheel niet onder de indruk van de beeldkwaliteit van de feature film (de hoofd-titel). Op een Blu-Ray beelddrager hoort het beeld bloedstrak / mes-scherp te zijn. Dit was echter niet het geval en komt waarschijnlijk omdat er nog zo veel extra features achteraan komen als de film afgelopen is. Die features 'eten' ook MB'tjes en hoe meer rommel je op een schijfje probeert te knallen, des te lager moet de bitrate. Een lagere bitrate betekent kwalitatief slechtere beelden met vooral minder detail, minder optekening en minder kleurverzadiging. Erg jammer dit. Echt een gemiste kant i.m.h.o Maar uitdeindelijk ging het mij om de film; het verhaal, en daarin is op geen enkele wijze tekort geschoten. Maar de problemen met de menu's in het begin zijn ontzettend knullig en mogen op de DVD of Blu-Ray in deze prijsklasse absoluut niet voorkomen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste John, Hartelijk dank voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van de Blu-Ray. Natuurlijk streven wij er altijd naar om onze diensten, acties en aanbiedingen te verbeteren, je advies helpt ons hierbij. Wij zullen dit doorgeven aan de leverancier zodat ze hiernaar kunnen kijken. Ik wens je nog een fijne dag. Groet, Michelle

10

alles ging perfect

van bestellen tot downloaden van de bestelde e-boeken.

  • Aanbevelen? Ja

Over Bookspot.nl

BookSpot is de grootste online boekwinkel van Nederland. We zijn de plek voor boeken. Naast heel veel boeken, in alle mogelijke categorieën, hebben we een fantastische collectie eBooks, films, puzzels, cd’s, speelgoed en games. We maken lezen voor iedereen leuk. En betaalbaar. BookSpot de enige boekwinkel waar je op veel boeken wél korting krijgt. En op de rest natuurlijk ook.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd