Leuke webshop met mooie aanbiedingen en een ruime keuze.

Snelle levering.

Beste Nicole, We zijn heel blij te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop. Met vriendelijke groet, Cleo

Betaling

Wij hebben een boekenbon van €65 en proberen die in te wisselen. Uiteindelijk tot de betaling gekomen en zelf te snel door geklikt waardoor ik het totaal heb betaald ipv alleen het saldo. En dus is de boekenbon alsnog niet verwerkt. Geen idee hoe ik de bon kan verzilveren.

Beste Pieter, Wat vervelend dat je je boekenbon niet hebt kunnen verzilveren. Dat komt omdat de maximale te besteden waarde per transactie 50,- is. Dit is wettelijk bepaald. Het ordertotaal mag niet hoger zijn dat 50,- . Je kan je boekenbon wel verzilveren bij een aankoop in de winkel. Vriendelijke groet. Inge

TOP

Snelle afwikkeling

Bestellen boek en afwikkeling verloopt redelijk eenvoudig

Prima webshop.

Artikel werd goed verpakt en binnen de levertermijn geleverd.

Beste Gerrit, We zijn heel blij te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop. Dank je wel. Vriendelijke groeten, Inge

Ik heb boeken en e-books besteld. Alles ging snel en zonder problemen. 1 dag later de boeken in de brievenbus,

Prima product en snel geleverd

Beste Jan, Dank je wel. We zijn blij dat je tevreden bent met het product en de snelle levering. Vriendelijke groeten, Inge

Goedemorgen het ging prima duidelijk overzichtelijk

Goedemorgen het ging prima duidelijk en overzichtelijk

Beste Carla, We zijn dankbaar voor jouw vriendelijke woorden. Vriendelijke groeten Inge

Ging erg vlot. Fijne website

vlot, prettig, snel klaar.

Beste Lucille, Deze recensie maakt onze dag goed! Met vriendelijke groet, Cleo

Geheel naar wens.

Betrouwbaar, degelijk en snel. Dankjewel.

Beste Willem, heel erg bedankt voor jouw review. Wat geweldig om te lezen dat jij ons 5 sterren geeft en dat je erg tevreden bent over onze kwaliteit en levering! We hopen je snel weer terug te zien. Groet, Inge

Super snelle levering

Ik heb al vaker bij bookspot besteld en je wordt elke keer netjes op de hoogte gehouden van de levering. Ik ben zeer tevreden!

Bianca, We zijn heel blij te lezen dat je zo tevreden bent over Bookspot. Dank je wel. Met vriendelijke groet, Inge

Waardeloos

Bestelling gelijk geannuleerd via mail diezelfde avond. Volgende dag alsnog om negen uur gebeld en duidelijk uitgelegd dat ik het pakket niet wil en toch wordt het pakket bezorgd. Heel vervelend want dan mag je een aanvraag doen om het weer terug te sturen en proberen je geld terug te krijgen. Veel ergernis. Nooit weer iets van BookSpot, waardeloos.

Beste, Tot onze spijt is het annuleren niet gelukt. Om alle pakketjes zo snel mogelijk bij onze klanten te krijgen is het soms niet meer mogelijk om te annuleren, omdat je bestelling dan al te ver in het verzendproces zit. Natuurlijk proberen wij het, maar helaas lukt dat niet altijd. Je mag het pakket uiteraard gratis terug sturen, geen probleem. Met vriendelijke groet, Cleo

Pakketje is niet geleverd

CD besteld. Post.nl zegt briefpakketje in brievenbus gedaan te hebben maar win hebben niets ontvangen. Jammer!

Beste Sjoerd, Bedankt voor je beoordeling. Het spijt me dat er problemen waren bij de levering van jouw pakket. Ik begrijp dat je teleurgesteld bent. Zoals mijn collega je inmiddels via social heeft laten weten, respecteren we een wachttijd van 7 dagen. Mocht je dan nog niet ontvangen hebben, laat het ons dan weten op [email protected]. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Cleo

super slecht.

klantnr 301491389; ik had het boek ordernr 0129980918 de teks de kleine overstappen naar windos 10 voor dummies gekocht en betaald en ik ben een nieuwe klant maar heb het boek niet ontvangen dus kunt u het geld terug storten.mvg een ontvrede klant.

Beste Martin, wat vervelend om te lezen dat je jouw boek niet hebt ontvangen. Ik zie dat je een eBook hebt gekocht. Je kunt dit digitale boek downloaden vanuit je BookSpot account. Wanneer je in het bezit bent van een eReader, iPad of tablet, zou je het eBook alsnog hierop kunnen lezen. Hier kan je altijd je eBooks terug vinden: 1. Log in op BookSpot 2. Klik op je naam (rechts bovenin) en kies voor 'Mijn BookSpot'. 3. Klik op 'Mijn eBooks'. Hier vind je een overzicht van al je eBooks. Een eBook is een digitaal artikel. Door op ‘Betalen’ te klikken, stem je in met directe levering en zie je af van jouw herroepingsrecht. Het is dus niet mogelijk om een eBook te annuleren of retourneren. Mocht je nog andere vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Je kunt ons bereiken per chat, e-mail, Whatsapp of telefoon. Groet, Michelle

Het ging prima. Bij de informatie was het vooral fijn dat de talen van de ondertiteling er duidelijk bij stonden. Ik ga daar nog weleens de mist mee in als een verkoper een Nederlandse site heeft met een in het Nederlands te koop aangeboden film. Als jullie het wat vinden kan ik jullie The Hobbit 3 -deze zelfde film- verkopen, maar dn met alleen Engelse en Italiaanse ondertiteling. Bookspot aanbevelen doe ik nog niet, eerst wil ik de film morgen vasthouden. :)

Het was makkelijk om te bestellen

Snelle levering, vriendelijke en correcte klantenservice

De optie gratis verzending lukte niet, toch maar besteld en daarover email gestuurd naar klantenservice. Mijn klacht werd heel vriendelijk en correct afgehandeld: de verzendkosten zijn teruggestort op mijn bankrekening.

Beste Willem, We zijn blij dat je zo tevreden bent over onze acties. Met vriendelijke groet, Cleo

Kleine hobbel

Ik heb een Lees cadeaukaart en kon er niet mee betalen, gelukkig is het via de Chat met Margo prima gelukt. Bestelling gedaan en chapeau voor jullie klantenservice.

Slechte Service

Ik krijg drie boeken als Kerstcadeau (2 van BookSpot en 1 van Standaard Boekhandel) die weken onder de kerstboom heeft gelegen. Eindelijk op 14/01/23 is er een groot familiefeest waarbij er cadeaus worden uitgedeeld. Ik stel vast dat ik het tweede en derde boek al heb gelezen. Ik bel naar BookSpot om te retourneren en leg de reden uit waarom retourneren. Het antwoord is negatief omdat ik na een weekend een dag te laat ben. Wat een slechte service! In plaats van alweer een klant tevreden is het alweer een klant minder en ontevreden. En dit voor 17,59€. Een derde boek van de trilogie (ook al in BIB gelezen) kwam van de Standaard Boekhandel en was ook iets te laat. Gisteren zonder probleem met aankoopbewijs in de winkel mogen inruilen! Dat is service!!!

Goedemiddag Yves, ik heb je retour vraag intern besproken. Je kunt het boek retour sturen naar BookSpot. De wijze van retourneren kun je vinden op onze klantenservice pagina, via onze website. Het retourlabel zal ik per e-mail naar je toesturen. Mijn excuses. Met vriendelijke groet, Pieter

Formidabel.

Als ik een koffietafelboek zie, dat 1 dag voor zo'n spectaculaire prijs te koop is dan doe ik dat meteen. Vooral omdat Carli Hermès vroeger bij mij in de buurt heeft gewoond en de beste vriend was van mijn jongste broer, die is overleden, 6 weken voor zijn 18e verjaardag, na een fataal verkeersongeluk.

Snel en efficient

Bestelde boeken voor een mooie prijs en vlgd dag al in huis, beter kan niet toch

We zijn heel blij te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Rob. Met vriendelijke groet.

Ik kon makkelijk vinden wat ik zocht.

Ik kwam bij bookspot via Google, ik zocht een bepaald journal. Duidelijke site, goede zoekopties en klantvriendelijke bevestigingsmail.

Beste Wendy. Deze recensie maakt onze dag goed! Met vriendelijke groet, Cleo

Voor kerst een boek besteld. Nog steeds niets ontvangen.

16 december een boek besteld in de hoop dat het voor kerst nog geleverd zou worden. Krijg de 21e een berichtje dat de levering vertraagd was, maar dat het nog twee werkdagen zou duren voor levering. Daarna niets meer gehoord en daarop maar eens gebeld. De ( overigens zeer aardige en behulpzame ) mevrouw zou het voor me uitzoeken en ik zou via e-mail een berichtje krijgen. Kreeg gelijktijdig haar antwoord en een automatisch aangemaakte mail dat de levering vertraagd was. Vandaag 3 januari een mail ontvangen dat de levering onderweg is. Ik heb best begrip voor leveringsvertragingen, maar daarover communiceren had best wel wat sneller gekund.

Beste Marian, Allereerst willen wij onze excuses bieden voor het feit dat je geen updates hebt ontvangen over je bestelling en je alleen informatie hebt gekregen omdat je zelf telefonisch contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Ik zie dat je boek vandaag door DHL geleverd werd. Alvast bedankt voor je begrip. Met vriendelijke groet, Cleo

Boek niet te openen op mijn telefoon

Niet te openen boek

Wat vervelend dat je het eBook niet kunt openen op je telefoon. Welke app gebruik je om het te openen? Een geschikte app is voor de iPhone is 'Boeken' en voor Android 'Play Boeken', een andere goede app is Adobe Digital Editions. Hier vind je meer informatie: https://klantenservice.bookspot.nl/digitaal-lezen/d/hulp-bij-het-downloaden-van-je-ebook Ik zal de ePub naar je mailen. Als je nog hulp nodig hebt, kun je mailen naar [email protected] Groet, Antoinette

Over Bookspot.nl

BookSpot is de grootste online boekwinkel van Nederland. We zijn de plek voor boeken. Naast heel veel boeken, in alle mogelijke categorieën, hebben we een fantastische collectie eBooks, films, puzzels, cd’s, speelgoed en games. We maken lezen voor iedereen leuk. En betaalbaar. BookSpot de enige boekwinkel waar je op veel boeken wél korting krijgt. En op de rest natuurlijk ook.