Snel bezorgd prima verpakt.

DHL heeft voor de zoveelste keer niets afgeleverd

Mijn ervaring met DHL is uiterst teleurstellend. Veel pakketten worden niet afgeleverd, ondanks berichten dat ik thuis moet blijven om een pakket in ontvangst te nemen. Ook vandaag werd ik keurig geïnformeerd dat voor 15:35 het pakket bezorgd zou worden. Maar geen pakket N ook geen bericht dat het ergens af te halen zou zijn… Vaak zeggen ze dan nog aan de deur geweest te zijn (wat nier waar is), maar vandaag geen boodschap van DHL. Als ik geweten had dat bookspot via DHL verzend, had ik geen bestelling gedaan.

Beste Albert, Bedankt voor je beoordeling. Het spijt me dat er problemen waren bij de levering van jouw pakket door DHL. Ik begrijp dat je teleurgesteld bent. Zoals mijn collega je inmiddels via chat heeft laten weten, verwachten we je pakket retour en wordt het opnieuw naar je toegestuurd. . Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Inge

makkelijk bestellen prima

Dit is de eerste keer bij Bookspot.nl dat we wat bestellen Ga zo door Top

Beste Geert-Jan, We zijn heel blij te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze geweldige recensie achter te laten. Met vriendelijke groet, Cleo

Langere wachttijden dan vermeld

Een kerstkado voor mijn kleindochter besteld en zou 23 dec bezorgd worden maar helaas. Ik ben erg teleurgesteld, geef dan betere tijden aan.

Beste Marianne, Jammer om te horen dat je de levering later ontvangen hebt, dit komt inderdaad door de drukte bij de bezorgdiensten. In de track & trace zie ik dat je net op tijd (24/12) je levering ontvangen hebt. Met vriendelijke groet, Cleo

Snel bezorgd

Snel bezorgd en goed verpakt

Beste Diana, Deze recensie maakt onze dag goed! Met vriendelijke groet, Cleo

Snel en makkelijk en dezelfde prijs als Bol

Beste Maria, Het hele team van BookSpot geniet van zulke mooie woorden. Met vriendelijke groet, Cleo

Plaat goed verpakt en snel geleverd. Verzendkosten werden niet in rekening gebracht.

Beste Wim, We zijn blij dat je zo tevreden bent over onze acties. Met vriendelijke groet, Cleo

pincode boekenbon 2 cijfers onleesbaar , e-book duurder dan bij libris

Bij het weghalen van bescherming van de pin code van de boekcadeau bon werd 2 cijfers van de pincode onzichtbaar . Door heel erg veel te proberen ben ik er achter gekomen E-book duurder dan bij libris Bijv: Jan lucassen De wereld aan het werk kost 26 euro bij Libris 20 euro. Het is dus moet ik wacht om het laatste gedeelte van boeken bon te kunnen besteden totdat de duurt Verder onhandig manier om online mbv boekcadeau iets te bestellen

Beste klant, Hopelijk zien we je in de toekomst toch nog een keertje terug bij Bookspot en kunnen we je een betere beleving bieden! Met vriendelijke groet, Cleo

Ergerlijk dat bestellen met een account moet

En dat je dan gespamd wordt. Ongelofelijk irritant. Niet klantvriendelijk. En dan ook voor deze feedback weer je doopceel moeten lichtrn. Eng bedrijf.

Beste Jan, Jammer dat je het vervelend vindt om een account aan te maken. Maar we denken dat het voor onze klanten toch handig is om een overzicht te hebben van je bestellingen. We streven er altijd naar om onze klanten een geweldige ervaring te bieden, en we vinden het erg jammer als we niet aan de verwachtingen voldoen. Bedankt dat je de tijd heeft genomen om dit onder onze aandacht te brengen. We zullen de feedback gebruiken om onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Inge

Snelle service.

Boek kan beter verpakt. Nu kleine beschadiging kaft.

Fijne koop-ervaring

Hopelijk vorderen de eerstvolgende aankopen net zo positief. Ben benieuwd ....

Tot nu toe

Ik plaatste een bestelling bij U maar heb tot op heden geen bevestiging ontvangen, ondanks mijn verzoek.

Beste Teunis, Onder jouw naam en e-mailadres kan ik geen bestelling vinden. Als je betaald hebt en een ordernummer hebt, raad ik je aan contact op te nemen met onze klantenservice. Het telefoonnummer is 030 890 9000. Op werkdagen van 9.00 tot 15.00 te bereiken. Met vriendelijke groet, Antoinette Klantenservice BookSpot

Na 9 dagen heb ik nog geen trackinginfo ontvangen

Snel, fijn, overzichtelijk, helemaal top

Nette snelle levering

Heel tevreden

verzorgd en doeltreffend

's Avonds een boek besteld, eind van de ochtend in huis in een stevige enveloppe. Nou, zo snel hoeft nou ook weer niet ....

Over Bookspot.nl

BookSpot is de grootste online boekwinkel van Nederland. We zijn de plek voor boeken. Naast heel veel boeken, in alle mogelijke categorieën, hebben we een fantastische collectie eBooks, films, puzzels, cd’s, speelgoed en games. We maken lezen voor iedereen leuk. En betaalbaar. BookSpot de enige boekwinkel waar je op veel boeken wél korting krijgt. En op de rest natuurlijk ook.