Te laat

Ik heb bij jullie besteld, duurder dan elders, zodat het op tijd zou zijn voor 3 december. Vervolgens komt het ruim een week te laat.. 26 november besteld, 3-5 werkdagen levertijd. Het wordt vandaag, 9 december bezorgd.

Teleurgesteld

26 nov iets besteld ,het zou 3 tm 5 dagen duren ,helaas ,we hebben ook een paar keer gemaild geen antwoord .morgen maar bellen want het is een kerstkado,erg jammer dit was onze eerste keer bij jullie . Groetjes Carla Maas

Teleurgesteld

Bumpy road

Ik zou bij veelgestelde vragen duidelijker ingaan op bv leescadeau. En dan specifiek op meerdere binnen per bestelling.

Na 7 werkdagen (11 dagen) nog niets gehoord

Na nu al 7 werkdagen heb ik nog geen bericht over de bestelling die 3-5 werkdagen zou duren. Te laat dus voor 5/12. Jammer.

Na 7 werkdagen (11 dagen) nog niets gehoord

Uitstekend!

Bestellen en een account aanmaken ging gemakkelijk. De volgende dag al in huis!

Perfect klink misschien overdreven, maar op basis van mijn ervaringen kan ik gewoon niets bedenken wat beter kan. De zoekmachine werkt goed, de informatie is helder en accuraat, de levertijden worden nagekomen en het lijkt zelfs alsof bezorgdiensten voor bookspot beter hun best doen. Daarnaast hebben ze ook nog eens een hele professionele en vriendelijke klantenservice. Helemaal top! Ga zo door!

Beste Bart, het hele team van BookSpot geniet van zulke mooie woorden. Met vriendelijke groet, Antoinette

Geen daden maar woorden

Eerste en laatste bestelling. Orde geplaatst, wordt volgende dag geleverd. Dag van levering mail dat het max 2 dagen langer gaat duren, soit. Nieuwe dag van levering wederom een mail, order is geannuleerd want niet meer voorradig. Daarna mag je 7(!) dagen op je geld terug gaan wachten. Dit met de kennis dat instant payments heden ten dage zelfs in het hele SEPA gebied mogelijk is.. Je hoort het, ontevreden: je hoort tè laat iets om een alternatief te regelen hierdoor..

Beste Hans, Allereerst willen wij je onze welgemeende excuses aanbieden voor het feit dat er niet de gewenste service is verleend. We hopen nog één kans te mogen krijgen om het alsnog goed af te sluiten. Met vriendelijke groet, Jose

Snelle verwerking van mijn bestelling

Een aandachtspunt is dat mijn bestelling nog niet compleet is afgeleverd. Ik mis een uitleg dat ik mag aannemen de nog nog niet verstuurde bestelling op een later moment volgt.

Beste Jehannes, In de orderbevestiging staat genoteerd wanneer je het artikel kunt verwachten. Groet en fijne dag, José

Alles goed ontvangen.

De aanbiedingen zijn schaars

Onzekerheid

Verwachte leverdatum niet gehaald, moest zelf bellen. Waarschijnlijk zal het wel een dezer dagen bezorgd worden. Was een sinterklaas kadootje

Beste Gerrit, wat vervelend dat je bestelling later hebt ontvangen. Begrijpelijk dat je hiervan baalt. Waarschijnlijk is dit door de drukte. Ondertussen is je pakket geleverd, hopelijk net op tijd voor de Sint. Met vriendelijke groeten, Cleo

Uitstekend service, zeer tevreden over mijn bestelling

Uitstekend service, zeer tevreden over mijn bestelling

We zijn heel blij te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Ron. Met vriendelijke groet, Cleo

Slecht

Boek kan niet worden gedownload, wordt omgeleid en doorgestuurd naar store om product opnieuw aan te schaffen

Beste, als ik zoek op je e-mailadres vind ik geen klantgegevens. Heb je misschien een klantnummer, ordernummer of je volledige naam en postcode? Je mag deze mailen naar [email protected] dan kan ik je goed en snel verder helpen. Met vriendelijke groet, Cleo

Snel en makkelijk

Top. Alleen vind ik dat je niet verplicht zou moeten zijn om een account aan te maken.

Niet zo goed

Ik heb 2 dezelfde kalenders besteld en betaald en maar 1 gekregen vandaag. Zou graag de andere no graag willen ontvangen

Beste Anneke, Wat jammer dat er pas 1 kalender is bezorgd. Sorry dat de 2e kalender wat vertraagd is. Ik verwacht dat op korte termijn ook de 2e kalender bij je wordt bezorgd. Groet en fijne dag, José

nvt

ik hebt mijn bestellingen nog niet ontvangen

Beste Gerard, Sorry dat je bestelling vertraagd is. Postnl is onderweg met je bestelling. De bezorgtijd is echter nog onbekend. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd naar het e-mailadres dat bij de bestelling is gebruikt met informatie over de levering. Vriendelijke groet.

Besteld en niets meer gehoord.

Ik wacht nog steeds

Beste Jeanine, Wat vervelend dat je lang moet wachten op de levering van je bestelling. Als ik zoek op je e-mailadres vind ik geen klantgegevens. Heb je misschien een klantnummer, of ordernummer? Dan kan ik je goed en snel verder helpen. Je kan ons altijd een bericht sturen via [email protected] Vriendelijke groet.

Kende het niet maaar tot nu toe prima

Dankjewel voor je aankoop bij onze webshop, Kim. Met vriendelijk groet.

Niet volledig geleverd

Bevalt me niet echt als je de helft maar krijgt.

Beste Edwin, ik begrijp dat je dat niet fijn vindt. Je bestelde 2 artikelen met een verschillende levertijd, vandaar dat het tweede artikel later geleverd wordt. Je krijgt een aparte mail van de bezorgdienst zodra de eerste scan heeft plaats gevonden. Vriendelijke groet.

Makkelijk en snel besteld!!!

Zeer prettig

Beste Marcus, Deze recensie maakt onze dag goed! Groet en fijne dag, José

Handig

Heel handig, kopen betalen en downloaden. Helemaal prima!

Beste Judica, het hele team van BookSpot wordt blij van jouw positieve review. Vriendelijke groet, Cleo

Noordereinde 56

1243JJ Graveland

0352043107

Over Bookspot.nl

BookSpot is de grootste online boekwinkel van Nederland. We zijn de plek voor boeken. Naast heel veel boeken, in alle mogelijke categorieën, hebben we een fantastische collectie eBooks, films, puzzels, cd’s, speelgoed en games. We maken lezen voor iedereen leuk. En betaalbaar. BookSpot de enige boekwinkel waar je op veel boeken wél korting krijgt. En op de rest natuurlijk ook.