Het is goed en duidelijk

Prima webwinkel

Goed produkt en snelle levering. Goede verhouding prijs/kwaliteit

We zijn heel blij te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Marianne. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Groet, Michelle

We doen het nóg een keer !

Makkelijk zoeken in het asdortiment, snelle bezorging !

Slechte verpakking van de CD’s tijdens verzending

Van de 3 CD’s die ik besteld heb zijn 2 doosjes gebroken.

Beste René, wat vervelend dat je het beschadigd ontvangen hebt. Ik zie dat er al contact geweest is via de email en er tot een oplossing gekomen is. Met vriendelijke groet, Diana

zeer tevredenstellende afhandeling

het geeft een goed gevoel

Beste Iwan, fijn dat BookSpot je een goed gevoel geeft. Zijn wij ook blij. Groet, Margo

Snelle bestelling en afhandeling

Snelle afhandeling en makkelijk/overzichtelijk te bestellen. Zeer ruime keus.

Dezelfde Ebook twee keer afrekenen

Ik had een ebook in de winkelwagen gelegd maar werd onderbroken De volgende dag ging ik verder met bestellen maar winkelwagen was leeg Dus ebook weer opgezocht en weer in de winkelwagen gelegd Afrekenen en bedrag klopte want dit controleer ik altijd afgerekend met afterpay. Toen ik de email kreeg stonden daar ineens twee dezelfde ebooks op de rekening dus contact gezocht en ze vertelde mij dat ze hier niets aan konden of gingen doen Ook heb ik de ebooks niet gedownload Ik bestel er nooit meer iets Mvg....kripke

Snelle ontvangst, geweldig

Snelle service en leuk zonder verzendkosten

Op zich prima

al werd de LP later geleverd dan in eerste instantie aangegeven. Maar dat is begrijpelijk, gezien de onverwacht grote belangstelling. Netjes van op de hoogte gehouden en uiteindelijk sneller dan verwacht ontvangen.

Twee boeken besteld 1 ontvangen

Ik heb twee boeken besteld. Er is er maar 1 afgeleverd ( intermittent fasting doe je zo) . Ik heb geen bericht ontvangen dat het andere boek niet op voorraad zou zijn/ later zou komen. Graag alsnog verzending tweede boek asap

Beste Marlies, wat vervelend dat je nog niet kunt genieten van je beide boeken. Volgens de track& trace code is het ontbrekende boek inmiddels bij je bezorgd. Indien dit niet het geval is, wil je dan contact met ons opnemen. Dit kan via telefoon, chat, WhatsApp of via een e-mail. Groet, Margo

Goede aanbiedingen, net wat ik zocht

Weken geleden een en ander besteld, nog niks ontvangen maar wel betaald.

Nog niks ontvangen Duurt wel erg lang….

Beste Lies, Ik ben direct gaan kijken en zie dat staan het boek in herdruk is en wordt verwacht op 03-08-2022. Op deze datum kun je de levering dan ook verwachten. Het gratis boekje 'Zonnegloren' heb ik alvast voor je verstuurd. Mocht je om deze reden de bestelling willen annuleren dan is dit mogelijk. Neem dan even contact op met onze klantenservice. Wij gaan dan direct voor je aan de slag. Groet, Michelle

Makkelijk bestellen en snelle service

Zeer tevreden Makkelijke toegankelijke webshop Word goed op de hoogte gehouden En snelle levering zonder verzendkosten ivm ‘ zoner’ actie.

Beste Paul, bedankt voor het plaatsen van je review. Wat fijn om te lezen dat jouw pakketje zo snel werd geleverd! We hopen je in de toekomst nog veel vaker van dienst te mogen zijn. Groet, Margo

Snel en secuur

Vlotte bezorging en mooie en goede collectie. En scherpe prijs.

waarom eerst een account aanmaken voor een eenmalige bestelling,

waarom eerst een account aanmaken voor een eenmalige bestelling? Nu alweer ergens mijn gegevens staan die in verkeerde handen kunnen vallen. Betalen zonder account zou mooi zijn.

Beste Wim, Je kunt alleen iets bestellen als je een account hebt. Een BookSpot account is heel handig. In deze persoonlijke omgeving volg je je bestellingen en hou je je verlanglijstje bij. Indien gewenst kan je account altijd verwijderd worden. Dat is geen probleem. Groet, Margo

Mooie aanbiedingen met kortingscode bij Bookspot.nl

Ik heb nog géén idee

Hoe kan ik ze op mijn ereader krijgen

Beste Marlies, Jammer dat je nog niet kunt genieten van je eBooks. Je kunt dit digitale boek downloaden vanuit je BookSpot account en lezen op je e-reader. Hier kan je altijd je eBooks terug vinden: 1. Log in op BookSpot 2. Klik op je naam (rechts bovenin) en kies voor 'Mijn BookSpot'. 3. Klik op 'Mijn eBooks'. Hier vind je een overzicht van al je eBooks. Alvast veel leesplezier! Groet, Margo

Fijne website, leuke prijsjes

Ben al jaren lid en nog steeds tevreden over het aanbod, de prijzen, verzending

Nee, downloaden lukt niet

Downloaden lukt niet

Beste Kees, wat vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met het downloaden van je eBook. Ik heb je een e-mail gestuurd met de link van het eBook, zodat je het rechtstreeks vanuit de e-mail kunt downloaden. Mocht het toch niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice. Groet, Michelle

Helemaal top

Duidelijke site en snelle levering.

zo snel en netjes

de ene dag besteld en de andere dag al binnen ,SUPER. ook goed verpakt.

Duidelijk en snel

Prettig uitzoeken: zoeken gaat erg makkelijker en in de winkelwagen plaatsen ook. Afrekenen met meerdere cadeau kaarten ging perfect; helder en duidelijk.

Beste Nico, bedankt voor jouw review! Super leuk om te lezen dat je zo blij met ons bent, hier doen we elke dag erg ons best voor! Hopelijk zien we je snel weer eens bij ons terug. Groet, Michelle

Beschadigde boeken

Helaas krijg ik mijn boeken beschadigd binnen. Ook was het helemaal niet stevig ingepakt en was de doos al open voordat ik hem kreeg

Eindelijk een Nederlandse website buitenlandse visa accepteert!

Dankzij jullie kan ik vanuit het buitenland een kadootje voor iemand in Nederland bestellen en die daar laten leveren. De PayPal optie werkte helaas niet, anders hadden jullie een 10 van mij gekregen. In ieder geval ben ik blij dat VISA ook werkte, dus na verschillende websites geprobeerd te hebben (inclusief de beroemde bol.com die geen buitenlandse creditcards accepteert), kwam ik bij jullie terecht. Blij dat jullie hebben kunnen helpen!

Nog geen ervaring

Deed een bestelling , maar bij betelen ging het mis . Bestelde later nog eens en nu blijkt het bedrag ineens maar 2 euro te zijn i.p.v. 27 Euro . Zal mij benieuwen wat er binnen komt , dus moeilijk te zeggen of het goed is gegaan , dus aanbevelen ? Ja , onder voorbehoud.

Noordereinde 56

1243JJ Graveland

0352043107

Over Bookspot.nl

BookSpot is de grootste online boekwinkel van Nederland. We zijn de plek voor boeken. Naast heel veel boeken, in alle mogelijke categorieën, hebben we een fantastische collectie eBooks, films, puzzels, cd’s, speelgoed en games. We maken lezen voor iedereen leuk. En betaalbaar. BookSpot de enige boekwinkel waar je op veel boeken wél korting krijgt. En op de rest natuurlijk ook.