Geweldig product...

keurig netjes bezorgd tegen een scherpe prijs

Handige en duidelijke webshop met goede producten die ook nog concurrerend zijn met andere imkerwinkels.

Bijenwaspastilles, goed en niet duur

Snel verzonden en in prima staat. Goedkoper dat andere sites. Prima pastilles lijken het zover, ik heb twee kleine bijenwasdoeken gemaakt

zoals gewoonlijk goede producten, snel geleverd, in prima conditie

Alles goed verpakt, snelle levering. Er had nog een gebruiksaanwijzing bij de kaarsenmal geleverd kunnen worden

Ruim aanbod en snelle levering

Goede snelle levering en ruim aanbod

Niks mis mee..

Vandaag besteld, morgen thuis.

geen aanrader

aantal keer geprobeerd maar de service is echt bedroevend slecht. Personeel is chagrijnig en ongeïnteresseerd, 1 keer werd ik door een kleine vrouw gewoon onbeschoft behandeld. Iedereen kan z'n dag een keer niet hebben maar dit is een patroon. Midden in het seizoen een tijdlang geen ramen op voorraad hebben vind ik echt een zeer slechte zaak, en dan staat op de webshop aangegeven dat er voorraad is zodat klanten voor niks rijden. Dat past niet bij een bedrijf dat zo hoog van de toren blaast en zichzelf (hoe arrogant) het grootste en beste van de wereld noemt. Helaas na 15 jaar klant te zijn geweest, bij deze nieuwe eigenaar zien ze mij niet meer.

goede service, snelle levering

Enkele artikelen niet op voorraad, verder goede levering.

Jammer dat enkele artikelen niet op voorraad zijn, verder goede en snelle levering.

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling.

Ik bestel al jaren 1x per jaar korrels gezuiverde bijenwas. We vullen op school daarmee de Romeinse wasplankjes die de leerlingen maken. Een wasplankje is de voorganger van een lei of een notitieboekje. De bestelling wordt altijd vlot gestuurd en de kwaliteit is prima!

Snelle levering voor een goede prijs!

Snelle levering voor een goede prijs!

Snel bezorgd.

De produkten waren als omschreven, en snel in huis.

Bpost

Het pakket werd geleverd met Bpost. Daar ik niet thuis was op het moment van levering, is het terug meegenomen en moest ik het zelf afhalen in Philippeville. Dit is ongeveer 12 km. Voor dergelijke postpakket vind ik dit overdreven. De vorige keer heb ik eens iets besteld bij de een andere shop, geleverd door PostNL of iets ander en werd dat pakketje gewoon onder een afdak gezet of bij de buren. Dit is veel beter

Veel keuze en correcte behandeling

Aan te bevelen adres m.b.t. bijenbenodigdheden

Keurig en snel.

Efficiënte en correcte afhandeling. Snelle bezorging.

prima afwikkeling van de bestelling

Snelle bezorging, gewoon zoals besteld geleverd, dus prima hoor

Exellent

In 1 woord, kan niet beter

altijd tevreden over de bezorgingen door het bijenhuis

positief, snelle bezorging, goede website

alles prima en snel verlopen

goed georganiseerd.

Uitmuntend !

Alles verliep volgens wens. Snelle levering en duidelijke communicatie.

Snelle levering. Leuke cadeautjes!

De cadeautjes waren al ingepakt, lekker handig dus en erg leuk!