Best goed

Er zaten alleen drie gebroken potten in, twee in de ene doos met 72 glazen potten, en een in de andere doos. Op de hoek van de doos, toch tijdens transport denk ik .

Goede mooie winkel

Wij zijn als beginnend imker naar het bijenhuis om spullen aan te schaffen. Leo heeft ons zeer goed geadviseerd en heeft ook alle tijd genomen om alles uit te leggen en te laten zien We hebben dit zeer positief ervaren en zullen zeker nog terug komen ondanks de 150 km rijden vanuit Hoogerheide Kortom we reden met een auto vol imkerspullen terug naar huis

Mijn ervaring met het Bijenhuis is altijd prima accuraat, vlotte afwikkeling.

Echter mij moet wel van het hart dat een pakketje dat door de brievenbus kan, bijvoorbeeld een bestelling Varoa bestrijdings middelen wel duur wordt als er E 7,50 verzendkosten worden bijgerekend. Hoeft niet naar mijn idee!

Vriendelijke en behulpzame servicemedewerker en vervolgens nette levering.

Ik heb al meerdere keren bij het Bijenhuis besteld. Telkens wordt er zeer netjes uitgeleverd. Ook als ik bel voor service wordt mijn vraag vriendelijk beantwoord. Het assortiment is groot met een goede kwaliteit.

Super snel

Werkelijk vandaag besteld, morgen in huis.

Matig afgewerkte producten

Mijns inziens hoge verzendkosten

Zeer snelle levering

Site heeft goed aanbod, levering was snel en netjes verpakt

Makkelijk besteld en snel geleverd

Makkelijk besteld en snel geleverd

Prima. Klantvriendelijk en snel.

Positief

Vrij late levertijd en het pakket veel te zwaar

Het pakket was voor de vervoerder veel te zwaar! Beter zou zijn 4 afzonderlijke verzendingen! Levertijd aan de late tijd in vergelijk met Imkershop

Snelle levering van kaarsen

Had bij Het Bijenhuis 2 bijenwas kaarsen besteld. Deze werden zeer snel en goed verpakt geleverd. Maar tot mijn verbazing waren de kaarsen van een andere fabrikant en niet het huismerk van Het Bijenhuis. Ook al zijn de geleverde kaarsen van redelijk goede kwaliteit,het was juist deze fabrikant waarmee ik een teleurstellende ervaring heb gehad mbt de kaarsen kwaliteit. Ik hoop dat deze zending door Bijenhuis beter is dan de eerste zending van de fabrikant.

bij-zonder kado

snel besteld, snel geleverd

Snel

Prima service .

Meedenkend en afspraak is afspraak.

Voor de varoabestrijding was er een product niet. Telefonisch goed overleg en goede uitleg gehad. Nu kunnen we verder. We wonen niet in de buurt en dan is goed telefonisch contact wel belangrijk. Echt top. Snelle levering en in goed vertrouwen wordt alles geleverd.

Een groot assortiment van imker benodigdheden die van goede kwaliteit zijn

Goede producten en service. Snelle levering.

Prima webshop, goede producten en service en snelle levering.

Beste winkel voor imker materiaal

accuraat en snel!

ik zat een beetje omhoog met de bestelling van Api-live-var. een leverancier die het liet afweten. Het bijenhuis kwam met een alternatief en de volgende dag had ik het product in huis.

levering snel en goed

(ter verbetering: op jullie website was geen afbeelding van de deksels met fruitmotief)

kwaliteit emmers valt tegen

Een aantal jaar geleden heb ik honingemmers van RD plastic gekocht bij het Bijenhuis. Deze waren prima. De emmers die ik nu geleverd kreeg zijn slechter: er zitten rafelige randen aan en een plastic randje dat er niet hoort. Kortom niet goed uit de spuitgietmal gekomen. En verder nog een extra rand in de bodem waardoor de emmer slechter leeg te schrapen is. Misschien is het prijsverschil 1 of enkele dubbeltjes met de emmers van RD plastics en dan zou ik zeggen gauw weer overstappen naar hen. Deze emmers koop ik niet nog eens.

Snel, betrouwbaar en compleet assortiment.

Ik vond op de site iets waar ik lang naar op zoek was.

Keurig geleverd en verpakt

Wij vinden de honing super lekker, is met passie gemaakt,Leo gaat helemaal op in zijn werk, dat proef je aan de honing , super blij mee

uitmuntende service

Prachtige handschoenen gekocht ,maar op de naad toch iets los kan gebeuren,direct nieuwe opgestuurd .

Snel en accuraat

Na mijn bestelling direct een bevestiging van bestelling en betaling. Daarna mailtjes over de status van de bestelling tot en met het moment van levering. klasse!

Grote klasse!

Levert wat besteld is binnen de afgesproken tijd. En denkt mee met de klant, mocht er iets niet helemaal kloppen. In mijn geval werd ik gebeld omdat ik potjes heb besteld, maar niet de bijbehorende deksels ...