Snel en adequaat

Snel datgene geleverd in goede staat

Prettige service

Zeer snelle levering personeel neemt contact met je op als er iets niet duidelijk is met de bestelling

Snelle service goed verpakt

Snelle service goed verpakt Snelle service goed verpakt

hulpvaardig personeel

duidelijke informatie.

Conform mijn bestel doel

Goed af gewerkt, snel gedaan wacht alleen nog op korting,, conform afspraak met Harry groet Stichting Jochum Hof

snelle levering mooie producten

Het was snel in huis . Mooie nieuwe producten

Mooie producten voor een zeer redelijke prijs en snelle verzending

Leuke potloden met wiebelbijtje besteld bij Het Bijenhuis. Enige kritiekpunt: kreeg pennen en potloden door elkaar terwijl er alleen potloden besteld waren. Evengoed erg blij met mijn bestelling.

Deze mensen doen er alles aan om goede producten en service te leveren

klein of groot, geen belang. Altijd snel, goed en verzorgd

TOP

Makkelijk bestellen en super snelle actie en levering. Ik ben dat bij andere imkershops wel anders gewend.

heel goed

ik kreeg mijn spullen snel en netjes thuis.

Het bijenhuis verzend met DHL, daarbij ging in mijn geval veel mis.

Mijn bestelling wordt door het Bijenhuis vlot en in goede orde verzonden. Nadat de pakketten werden overgedragen aan DHL ging het mis. Ik werd door DHL gevraagd om online aan te geven wanneer ik thuis kon zijn om het pakket in ontvangst te nemen. Ik gaf aan: dinsdagavond. Maandagmiddag wordt een deel van de bestelling bij de buren geleverd. Dinsdagmiddag wordt tegen mijn wens in een tweede bezorgpoging gedaan en uitaard ben ik niet thuis. Het pakket beland daarom op een distrubutiecentrum ver van mijn woonplek. Ik moet het pakket daar binnen 5 dagen ophalen maar dat is onmogelijk met werk. DHL erkent dat ze een fout hebben gemaakt maar zeggen het niet te kunnen herstellen. Ik moet dus wachten tot de bestelling teruggestuurd wordt en opnieuw kan worden verzonden vanuit het bijenhuis. Inmiddels een hoop tijd verdaan aan telefoontjes met DHL en een hoop irritatie. Mijn vermoeden is dat dit euvel voorkomen had kunnen worden als er was gekozen voor een meer betrouwbaar postbedrijf. Overigens door het bijenhuis aan de telefoon uitstekend te woord gestaan.

Uitstekend service

Bezorgservice was snel binnen

Xx

Prima service, materiaal, levering en prijs.

Goede website en snelle levering, kortom prima voor elkaar zo.

Zeer goed !!!

Snelle levering !!

perfect

snel geleverd, producten goed verpakt tegen schade. de site is mooi overzichtelijk

Denken met je mee

Het is altijd fijn om te bestellen, ze denken ook graag met je mee. Maar ook zeker de moeite waard om eens langs te gaan!

Snel correct, goed product, goede prijs !

Goede en snelle levering

We hadden snel 6 raams kastjes nodig, deze waren snel geleverd. Goede kwaliteit .

Prima materialen en service

Degelijk red ceder spaarkaart besteld, DHL werkte niet echt mee maar service van het bijenhuis was top! De nieuwe bewoners zijn ook erg content

alles naar wens.

Prima service !

Via de website een groot aanbod aan artikelen. Ik heb niet direct op de prijzen gelet wellicht dat jullie qua prijs stelling aan de hoge kant zitten ? Zal ik nog een keer uitzoeken. Had de spullen nu snel nodig ! vr.gr. Johan Vrielink