Heldere en vriendelijke communicatie, snelle levering.

Fantastisch Support

Werknemers blij met de keuze, keuze is reuze en site aangepast naar voorkeuren

• Reden Aankoop Eindejaarsgeschenk

Super service, perfect voor elkaar!

Cadeauexperts heeft last minute onze relatie geschenken geleverd, de communicatie was duidelijk en vriendelijk, Ton toonde zich erg betrokken! Uiteindelijk erg vlot geleverd en de ‘piep eieren’ waren mooi bedrukt met ons bedrijfslogo.

• Reden Aankoop Eindejaarsgeschenk

Erg fijne ervaring. Van begin tot eind was het contact geweldig. Het leveren van de olijfboompjes (285!!!) naar 285 adressen ging gesmeerd. Top bedrijf!!

• Reden Aankoop Anders

a tijd

Prima firma, heeft keurig geleverd op het afgesproken tijdstip in Corona tijd, en ook nog in prachtige verpakking afgeleverd.

• Reden Aankoop Eindejaarsgeschenk

Ton heeft ons uitstekend geholpen en gezorgd dat alles tijdig klaar was!

Goed geholpen

Fijn dat er werd meegedacht !

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden Aankoop N.v.t.

Top service, kundige mensen!

Zeer fijne samenwerking.

Gewoon toppie!

#meedenken #service #kwaliteit

• Reden Aankoop Eindejaarsgeschenk

Good service and reasonable price.

Ton provides a very professional and friendly service.

• Reden Aankoop Eindejaarsgeschenk

Fijne shop! Heel goed geholpen met mijn eindejaar gift.

Ik was vrij laat met het bestellen van mijn eindejaar geschenk, maar met hulp van cadeauXpert kwam alles keurig op tijd. Mooie laptopstands met laser gravure.

• Reden Aankoop Relatiegeschenk

Klantvriendelijk, service gericht en denken mee!

Via CadeauXperts heb ik nog even een kerstcadeau voor onze medewerkers geregeld. Ik ben zeer tevreden over het contact wat ik met CadeauXperts heb gehad. Er wordt goed meegedacht, duidelijk gecommuniceerd en alles wordt precies gedaan zoals afgesproken. Onze toekomstige geschenken halen we voortaan hier en ik kan ze iedereen van harte aanbevelen. Marnix van Bochove MetaFactory

• Reden Aankoop Eindejaarsgeschenk

Waardering voor mijn medewerkers zonder bepalend in keuze te zijn

Wij hebben onze medewerkers in het kader van een jubileumjaar door middel van een door CadeauXperts opgezette Custom Made website de mogelijkheid gegeven om zelf hun cadeau uit te zoeken. De begeleiding vanuit CadeauXperts was zeer plezierig en professioneel. De keuze op de website is zeer ruim en de gedane bestellingen worden snel en kloppend uitgeleverd. Echt een aanrader.

• Reden Aankoop Eindejaarsgeschenk

Altijd leuk om even langs te komen, de relatiegeschenken te beoordelen, terwijl er altijd tijd is voor een persoonlijk gesprek.

Wederom een prettige samenwerking

Er wordt met je meegedacht en altijd in oplossingen gedacht. Originele cadeaus.

• Reden Aankoop Eindejaarsgeschenk

Top service en snelle levering!

Opdracht uitgezet bij CadeauXperts, omdat product nergens anders leverbaar was. Hele fijne service en snelle levering.

Goede indruk

Ton was op de hoogte van de status van de bestelling. Flexibel waar nodig. Goede indruk.

Super geregeld!

Fijn advies en meedenken. Top geregeld en geheel volgens afspraak. Het was wederom een geslaagd eindejaar geschenk.

Topservice!

Denkt mee en biedt dan een origneel cadeau. Wij doen al jarenlang zaken.

Goede inleving in klantbehoefte

Goede inventarisatie van behoefte en bieden van diverse opties in meerder prijscategorieen. Creatief met een passend quote bij het thema.

• Reden Aankoop Relatiegeschenk

Goede kwaliteit, snelle levering en meedenkend!

Het was de eerste keer dat wij met CadeauXperts zaken hebben gedaan. Wij zullen zeker, als we in de toekomst weer een gadget zoeken voor nieuwe collega's kijken of we het bij CadeauXperts kunnen vinden. Diverse keren contact gehad om te komen tot een mooi artikel.

• Reden Aankoop Relatiegeschenk

Fijn contact, kwaliteit en netjes verzorgd

Een fijne en snelle manier van communiceren. Ze denken goed mee met wat je wens is en het budget. Houden je op de hoogte van het bestelproces en levertijd. En ook de levering is super netjes verzorgd. Heel blij mee!

fijne bedrijf

je wordt ontzorgt en met je mee gedacht

• Reden Aankoop Relatiegeschenk

Heel positief! Vriendelijk en behulpzaam stel.

Ik ben heel blij dat ik voor jullie heb gekozen om onze collega's in het zonnetje te zetten. Jullie planten zijn heel mooi & gezond en ook de borrelpakketten zijn enorm goed ontvangen. De collega's hebben genoten van de hapjes en drankjes erin. Jullie hebben met aandacht de pakketten opgesteld en ook onze kleuren terug laten komen in het inpakpapier etc. Dit soort kleine details kan ik enorm waarderen.

• Reden Aankoop Relatiegeschenk

Aanvankelijk geen goed gevoel omdat het lang duurde voordat er duidelijkheid was over het tijdig binnen krijgen van het geschenk. Kwam door Corona-vertraging van de levering. Is door het bedrijf helemaal goed gemaakt door de vertraging op te lossen door zelf de geschenken te brengen.(ipv bezorgingsdienst)

Over CadeauXperts

Voor de zakelijke creëert CadeauXperts innovatieve, eigentijdse cadeaus, die passen bij het bedrijf en bij het geefmoment. Omdat het krijgen van Waardering de diepst menselijke behoefte is, moeten bedrijfsgeschenken Waardering uitstralen en Erkenning opleveren.