CadeauXperts, een partner waarop je kan rekenen met snelle en reactieve service!

Het was spannend en is niet verlopen zoals we beiden initieel (Klant en leverancier) hadden verwacht maar cadeauXperts heeft dit door fantastische service in handen genomen en het eindresultaat was er zoals gewensd! Nogmaals bedankt

• Reden Aankoop Eindejaarsgeschenk

Goede service en top dat er met je meegedacht wordt voor een mooi relatiegeschenk

Samen met CadeauXperts heel vlot gekeken naar onze wensen en daarin flexibel en creatief meegedacht.

Perfecte service!

Ik heb lampen besteld als relatiegeschenk en heb ze ook door CadeauXperts laten inpakken. Toon contacteerde me meteen. Het hele proces is ontzettend gemakkelijk verlopen en de dozen waren perfect ingepakt (ik mocht het papier zelfs kiezen!).

• Reden Aankoop Relatiegeschenk

Fijne service, actief meedenken over oplossingen, aandacht voor detail en kwaliteit. We zijn heel blij met het resultaat!

Mooie producten

Snel en vriendelijk afgehandeld. Mooie producten

• Reden Aankoop Anders

een zeer prettige ervaring

Fijne service, goede communicatie. voor herhaling vatbaar

TOP geregeld

Sinterklaas presentjes besteld voor het team. kon ze op mijn verzoek zelf ophalen op de locatie, was ook super geregeld.

zeer tevreden

zeer tevreden

• Reden Aankoop Eindejaarsgeschenk

Alles goed en snel geregeld

Makkelijke contact en altijd snel respons. Ook fijn dat Ton meedenkt met alles. Gewoon een goede ervaring!

Fantastisch!

Vriendelijk en bestellingen mooi op tijd.

• Reden Aankoop Eindejaarsgeschenk

Ontzettend klantvriendelijk en behulpzaam bij het bestellen van de digitale cadeaukaart.

Ontzettend klantvriendelijk en behulpzaam bij het bestellen van de digitale cadeau kaart. Ook een gevraagde nalevering direct dezelfde dag afgehandeld. Als u overweegt digitale cadeau kaarten aan te schaffen ... is CadeauXperts een aanrader :)

klantgerichte dienstverlening

Mijn wensen voor een relatiegeschenk met logo zijn uitstekend opgepakt.

• Reden Aankoop Relatiegeschenk

Goed advies, product snel geleverd en kwalitatief goed!

• Reden Aankoop Eindejaarsgeschenk

Een snelle en vriendelijke service

We zijn heel fijn door CadeauXperst geholpen. Ze dachten met ons mee en waren snel met de verzending van de bestelde producten. Een fijne ervaring voor ons en zeker voor herhaling vatbaar.

Een koning in ontzorgen!

Voor het tweede jaar op rij hebben wij de eindejaarsgeschenken door Ton laten verzorgen. De eerste keer een artikel van de webshop gekozen. De tweede keer hadden we zelf een idee en is Ton voor ons aan de slag gegaan. Niks is te gek en alles wat je wil valt te regelen. Daarnaast hele fijne communicatie. Snelle reacties op de mail, maar een (gezellig) belletje is ook zo geregeld. Levering altijd op tijd en alles netjes verpakt. Kortom: Ton zorgt ervoor dat wij met een gerust gevoel richting de feestdagen gaan.

• Reden Aankoop Eindejaarsgeschenk

Fantastische persoonlijke service gehad!

Top bedrijf!

Fijn contact

Goed contact, snelle actie en fijn een bedrijf wat met je meedenkt. Duidelijke afspraken en achteraf goed gecorrigeerd. Mooie cadeaus en goed verpakt. In de toekomst vaker gaan bestellen.

• Reden Aankoop Eindejaarsgeschenk

sluit perfect aan bij onze gedachten

De samenwerking met Ton / Cadeauexpert is super, denken goed mee wat het beste bij je bedrijf past.

Zeer goed.

Eerlijke benadering en prettig geholpen.

Uitstekende service!!

Ik werd vriendelijk geholpen/ geadviseerd door Ton voor onze zomer kado’s voor het personeel. Snel en netjes geleverd en super leuke koelboxen voor de zomer. Het personeel was er heel erg blij mee. Echt een aanrader.

Gewoon TOP geregeld

Goed en helder contact. Netjes afgeleverd.

• Reden Aankoop Relatiegeschenk

Mooi product en enorm klantvriendelijk.

Fijn contact gehad met CadeauXperts. Geven goed advies en denken met je mee. Erg tevreden met het eindproduct!

• Reden Aankoop Duurzaam / MVO

heel goede en snelle service

goede kwaliteit product

• Reden Aankoop Relatiegeschenk

Wat een service, op korte termijn toch nog kerstpresentjes kunnen regelen, alle overleg ging vlot en aangenaam. Netjes op tijd geleverd en volgens afspraak. Zeker een aanrader!!

Originele cadeaus!

Snelle reactie, fijne communicatie. Volgend jaar weer op zoek bij CadeauXperts naar een leuk/mooi/origineel kerstgeschenk voor onze medewerkers.

Over CadeauXperts

Voor de zakelijke creëert CadeauXperts innovatieve, eigentijdse cadeaus, die passen bij het bedrijf en bij het geefmoment. Omdat het krijgen van Waardering de diepst menselijke behoefte is, moeten bedrijfsgeschenken Waardering uitstralen en Erkenning opleveren.