Van advies tot eindresultaat, gewoon top!

Van advies tot eindresultaat, gewoon top!

• Reden Aankoop Eindejaarsgeschenk

Goed geholpen en ook goed meegedact!

nvt

• Reden Aankoop Eindejaarsgeschenk

Top service waar ieder voorbeeld aan kan nemen!

Zeer correct geadviseerd en geholpen!

• Reden Aankoop Relatiegeschenk

Wanneer een cadeau geven en krijgen een ervaring mag zijn

Ton & Manon zijn customers experts pur sang. Ze luisteren, denken mee en weten je ideeen tot dat andere betere meer fantastische level te brengen. Zo worden cadeaus een ervaring

Uitmuntende ervaring !

We waren op zoek naar een speciaal relatie cadeau met bedrijfslogo en vonden een voorbeeld online. We hebben via de mail contact opgenomen met CadeauXperts.nl - Eigenaar Ton van Loon reageerde heel snel. Alles was mogelijk. De door ons aangeleverde bedrijfslogo werd keurig op de relatie cadeaus gedrukt. Verzending was vervolgens snel geregeld. Totale ervaring was "GEWELDIG !" Een absolute aanrader !

Geweldige service

Super goed geholpen door Ton! Meer dan 70 pakketten laten versturen naar zowel Nederland als andere landen in Europa. Allemaal perfect op tijd en alles was super netjes verzorgd. Bij het bedenken van de pakketten heeft Ton goed meegedacht. Zeker een aanrader!

Goede service en snelle (re)actie

Voor onze collega's die een cadeau uit mochten zoeken in de webshop heb ik kunnen bouwen op de hulp, ondersteuning en service van Cadeauxperts. De site zag er mooi en verzorgd uit en tijdens de voorbereiding ook aandacht voor details zoals persoonlijke tekst en bedrijfslogo. Op vragen die ik had, ontving ik snel een telefonische reactie en advies. TOP dank jullie wel :-)!

• Reden Aankoop Anders

Fijne relaxte communicatie en goede spullen

Zeer tevreden met CadeauXperts

Snelle en goede service!

Mijn ervaring met CadeauXperts is dat ik snel en adequaat werd geholpen. Mijn bestelling is precies zoals afgesproken op tijd bezorgd bij bijna 200 relaties. Ik kan CadauXperts dan ook van harte aanbevelen!

• Reden Aankoop Relatiegeschenk

Een prachtig relatiegeschenk en goede service.

Er

Topbedrijf, perfect geholpen.

Voor de tweede keer samengewerkt met CadeauXperts en wederom zeer tevreden. Volgend jaar weer als het aan mij ligt. Aanrader voor iedereen die op zoek is naar een partij die veel aandacht en energie besteed aan het behalen van het gewenste eindresultaat.

• Reden Aankoop Relatiegeschenk

Kwalitatief goede, onderscheidende cadeaus en uitstekende service

Ton heeft een breed aanbod in cadeaus die niet alleen prettig zijn, maar ook nuttig zijn en dat past goed in ons streven naar verduurzaming en innovatie. Er wordt pro actief meegedacht en snel gereageerd.

• Reden Aankoop Relatiegeschenk

Heldere en vriendelijke communicatie, snelle levering.

Fantastisch Support

Werknemers blij met de keuze, keuze is reuze en site aangepast naar voorkeuren

• Reden Aankoop Eindejaarsgeschenk

Super service, perfect voor elkaar!

Cadeauexperts heeft last minute onze relatie geschenken geleverd, de communicatie was duidelijk en vriendelijk, Ton toonde zich erg betrokken! Uiteindelijk erg vlot geleverd en de ‘piep eieren’ waren mooi bedrukt met ons bedrijfslogo.

• Reden Aankoop Eindejaarsgeschenk

Erg fijne ervaring. Van begin tot eind was het contact geweldig. Het leveren van de olijfboompjes (285!!!) naar 285 adressen ging gesmeerd. Top bedrijf!!

a tijd

Prima firma, heeft keurig geleverd op het afgesproken tijdstip in Corona tijd, en ook nog in prachtige verpakking afgeleverd.

• Reden Aankoop Eindejaarsgeschenk

Ton heeft ons uitstekend geholpen en gezorgd dat alles tijdig klaar was!

Goed geholpen

Fijn dat er werd meegedacht !

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden Aankoop N.v.t.

Top service, kundige mensen!

Zeer fijne samenwerking.

Gewoon toppie!

#meedenken #service #kwaliteit

• Reden Aankoop Eindejaarsgeschenk

Good service and reasonable price.

Ton provides a very professional and friendly service.

• Reden Aankoop Eindejaarsgeschenk

Fijne shop! Heel goed geholpen met mijn eindejaar gift.

Ik was vrij laat met het bestellen van mijn eindejaar geschenk, maar met hulp van cadeauXpert kwam alles keurig op tijd. Mooie laptopstands met laser gravure.

• Reden Aankoop Relatiegeschenk

Klantvriendelijk, service gericht en denken mee!

Via CadeauXperts heb ik nog even een kerstcadeau voor onze medewerkers geregeld. Ik ben zeer tevreden over het contact wat ik met CadeauXperts heb gehad. Er wordt goed meegedacht, duidelijk gecommuniceerd en alles wordt precies gedaan zoals afgesproken. Onze toekomstige geschenken halen we voortaan hier en ik kan ze iedereen van harte aanbevelen. Marnix van Bochove MetaFactory

• Reden Aankoop Eindejaarsgeschenk

Waardering voor mijn medewerkers zonder bepalend in keuze te zijn

Wij hebben onze medewerkers in het kader van een jubileumjaar door middel van een door CadeauXperts opgezette Custom Made website de mogelijkheid gegeven om zelf hun cadeau uit te zoeken. De begeleiding vanuit CadeauXperts was zeer plezierig en professioneel. De keuze op de website is zeer ruim en de gedane bestellingen worden snel en kloppend uitgeleverd. Echt een aanrader.

Over CadeauXperts

Voor de zakelijke creëert CadeauXperts innovatieve, eigentijdse cadeaus, die passen bij het bedrijf en bij het geefmoment. Omdat het krijgen van Waardering de diepst menselijke behoefte is, moeten bedrijfsgeschenken Waardering uitstralen en Erkenning opleveren.