Altijd leuk om even langs te komen, de relatiegeschenken te beoordelen, terwijl er altijd tijd is voor een persoonlijk gesprek.

Wederom een prettige samenwerking

Er wordt met je meegedacht en altijd in oplossingen gedacht. Originele cadeaus.

• Reden Aankoop Eindejaarsgeschenk

Top service en snelle levering!

Opdracht uitgezet bij CadeauXperts, omdat product nergens anders leverbaar was. Hele fijne service en snelle levering.

Goede indruk

Ton was op de hoogte van de status van de bestelling. Flexibel waar nodig. Goede indruk.

Super geregeld!

Fijn advies en meedenken. Top geregeld en geheel volgens afspraak. Het was wederom een geslaagd eindejaar geschenk.

Topservice!

Denkt mee en biedt dan een origneel cadeau. Wij doen al jarenlang zaken.

Goede inleving in klantbehoefte

Goede inventarisatie van behoefte en bieden van diverse opties in meerder prijscategorieen. Creatief met een passend quote bij het thema.

• Reden Aankoop Relatiegeschenk

Goede kwaliteit, snelle levering en meedenkend!

Het was de eerste keer dat wij met CadeauXperts zaken hebben gedaan. Wij zullen zeker, als we in de toekomst weer een gadget zoeken voor nieuwe collega's kijken of we het bij CadeauXperts kunnen vinden. Diverse keren contact gehad om te komen tot een mooi artikel.

• Reden Aankoop Relatiegeschenk

Fijn contact, kwaliteit en netjes verzorgd

Een fijne en snelle manier van communiceren. Ze denken goed mee met wat je wens is en het budget. Houden je op de hoogte van het bestelproces en levertijd. En ook de levering is super netjes verzorgd. Heel blij mee!

fijne bedrijf

je wordt ontzorgt en met je mee gedacht

• Reden Aankoop Relatiegeschenk

Heel positief! Vriendelijk en behulpzaam stel.

Ik ben heel blij dat ik voor jullie heb gekozen om onze collega's in het zonnetje te zetten. Jullie planten zijn heel mooi & gezond en ook de borrelpakketten zijn enorm goed ontvangen. De collega's hebben genoten van de hapjes en drankjes erin. Jullie hebben met aandacht de pakketten opgesteld en ook onze kleuren terug laten komen in het inpakpapier etc. Dit soort kleine details kan ik enorm waarderen.

• Reden Aankoop Relatiegeschenk

Aanvankelijk geen goed gevoel omdat het lang duurde voordat er duidelijkheid was over het tijdig binnen krijgen van het geschenk. Kwam door Corona-vertraging van de levering. Is door het bedrijf helemaal goed gemaakt door de vertraging op te lossen door zelf de geschenken te brengen.(ipv bezorgingsdienst)

Betrouwbaar en punctueel

Advies en begeleiding van het proces van offerte tot opdracht en opvolgende uitlevering verloopt plezierig en conform duidelijk met elkaar overeengekomen afspraken.

• Reden Aankoop Duurzaam / MVO

CadeauXperts verplaatst zich in de denkwijze van de klant en levert vervolgens een hoogwaardig exclu

nvt

Top.

Ton weet precies uit te vogelen wat bij de klant past en het is nooit dertien uit een dozijn.

• Reden Aankoop Relatiegeschenk

goed meegedacht voor de juiste oplossing /juiste budget

goed advies en als je het niet weet even navragen bij de producent ! prachtig bedrijf . prettige mensen om mee samen te werken

• Reden Aankoop Relatiegeschenk

Quick delivery, lots of choice.

PERFECT!!

Mijn Ervaring met Ton en Manon is super! Ze denken mee, regelen alles tot in de puntjes voor je! Ik kom er al enkele jaren en ik blijf komen! ABSOLUTE AANRADER!!!

Uitstekend!

Betrokken, meedenkend en een geweldige service!

Meedenkend en servicegericht

Wij hebben voor 175 medewerkers een eindejaarsgeschenk met CadeauXperts kunnen regelen, wat naar tevredenheid is georganiseerd. Groot deel van de medewerkers heeft het cadeau per post ontvangen, wat zeer netjes is verzorgd. Het is fijn schakelen en CadeauXperts denkt met je mee in mogelijkheden. Ook de aftersales was netjes geregeld.

• Reden Aankoop Eindejaarsgeschenk

Afspraak is afspraak-levertijd stipt en producten zijn origineel.

Deskundige fijne betrouwbare mensen om zaken mee te doen die nagenoeg altijd bereikbaar zijn.

• Reden Aankoop Relatiegeschenk

Mijn ervaring is zeer goed

Service en kwaliteit staat voorop. Afspraak is afspraak en wordt altijd nagekomen. Een fijn team om mee samen te werken.

• Reden Aankoop Eindejaarsgeschenk

Breed assortiment en vakkundig personeel!

Supergoed geholpen voor een passend kerstgeschenk voor onze relaties en personeel. Wordt met zorg verpakt en afgeleverd. Top service!

• Reden Aankoop Eindejaarsgeschenk

Je hoeft maar te bellen en Ton regelt het!

Cadeauxperts is heel origineel. Denkt mee met geschenken. Voor de beurs of relatiegeschenken ben je bij Ton aan het goede adres!

Super geregeld!

Mooie en leuke pakketten gemaakt. Ons totaal ontzorgd, alles mooi op tijd en goed aangekomen. Fijn contact en goed advies.

Over CadeauXperts

Voor de zakelijke creƫert CadeauXperts innovatieve, eigentijdse cadeaus, die passen bij het bedrijf en bij het geefmoment. Omdat het krijgen van Waardering de diepst menselijke behoefte is, moeten bedrijfsgeschenken Waardering uitstralen en Erkenning opleveren.