Great service! Great product!

There was a minor issue with the paint stripper. After I showed a small video to the manager, he immediately decided to change it for me without any cost. The new ones arrived the second day! And the product was perfect. Highly recommended.

Aanrader

Vooraf goed advies gekregen. Aansluitend supersnelle verzending. Komen na wat ze beloven

Alles prima!

Prima levering van een prima product.

Moet nog kijken of het klopt wat ik gekregen heb, hopelijk is dat in orde

Prima bedrijf

Producten zeer goed ingepakt. Levering snel en betrouwbaar.

Goede service, prima product!

Telefonisch om advies gevraagd omtrent het schilderen van mijn trap. Uitgebreid te woord gestaan en advies gekregen voor de beste optie voor mij. Vervolgens privé met een werknemer kunnen mailen over een nieuw product dat nog niet op de website stond, waarna dit direct er op werd gezet en ik alles in goede orde online kon bestellen.

Perfect kontakt met de klant. Ik kom hier zeker terug

alles is goed geregeld

Stucco d'Or Concreto (betonlook)

Betonlook verf gekocht. Zag het op Facebook en wilde dit gaat thuis toepassen. Het is super mooi geworden en was makkelijk te verwerken. De instructies via het filmpje waar duidelijk. Een mooie handleiding om het product goed te kunnen toe te passen. Ga zo door!

Bovenwerwachting

Snelle levering en tot mijn verbazing zat er een tas bij en een kwast en handschoenen ,dat vond ik een leuk gebaar

Snel, heel fijn telefonisch advies

Ik ben heel blij met jullie en ook met het extraatje in de doos, hoeft niet en daarom extra leuk:) Bedankt!!

Geweldig service en communicatie en een mooi procuct.

Heel erg goed, ik kan niet anders zeggen. Ik ben blij.

Goede service snelle levering

Snelle levering, goede service. Top

Snelle levering, product als omschreven, scherpe prijs in vergelijking met andere webshops, netjes en stevig verpakt. Kwast en handschoenen zelfs gratis meegeleverd. Aanrader!

helemaal top!

gebruiksvriendelijke site, duidelijke uitleg, producten netjes verpakt en bezorgd

Nette service en een goed product

Steen- en baksteenvernis gebruikt voor een kale baksteen muur. Werkt goed. Droogt mooi mat op. Werd geleverd met kwastje en roerstaafje. Nette service.

Prima service en prima product

Snel

Alles vlot geleverd en uitstekend verpakt.

Helemaal tevreden!

Goed advies over de topverf van Rustoleum die ik kocht. Heel tevreden over het product, en de snelle en nette levering.

Snel geleverd! En fijne producten! Mvg dusty van Pandawood

Snelle service en goed advies!

De verf snel in huis en wanneer je belt is men vriendelijk en je wordt van goed en gedegen advies voorzien.

Geweldige site en kwaliteit , wij gebruiken de concreto nu ruim een jaar in ons huis ! Makkelijk bij te werken! Ook word er goed advies gegeven, vriendelijke mensen !!! Top

Snel geleverd en prima kwaliteit.

Bij elke lichtinval lijkt de muur andere

Onze muur met sierpleister is erg mooi geworden. Met de zwarte roestverf zijn we wel lang bezig geweest omdat de witte puntjes er steeds weer door kwamen. Eenmaal met de activator aan de slag was het resultaat al snel zichtbaar, na nog een laagje op sommige plekken zie je verschillende kleuren roest ontstaan. De laatste laag hebben we met een spons gedaan.

Over verfvanniveau.nl

De verven en toebehoren van NIVEAU worden gefabriceerd bij verschillende verffabrikanten in Nederland en Europa. De winkels die het NIVEAU concept voeren willen een eigen kwaliteits-merk om op deze manier onderscheidende producten te verkopen aan de consument of schilder.