Top verf !

Zoals altijd is Niveau verf top om mee te werken, zelfs voor een thuisklusser, ik miste wel de roerstaafjes bij de potten, zal wel met de bezuinigingen te maken hebben.

Super goeie service!

Heel vriendelijk geholpen! Erg klantvriendelijk!

Zeer goed, duidelijk, transparant en bereikbaar

Ik heb een produkt besteld wat in de bouw materialen handel wat moeilijker te krijgen was. Na telefonisch contact de spullen netjes geleverd gekregen volgens afspraak. Helder en goed contact met de mensen gehad.

Topbedrijf!

Van het gene wat ik besteld had hadden ze er maar drie op voorraad terwijl ik er 5 nodig had. Werd keurig gebeld of ze de drie producten alvast naar me toe moesten sturen. De andere twee artikelen zijn achteraf geleverd. Helemaal keurig geregeld bij dit bedrijf.

Super geregeld

De ene dag besteld, de andere dag in huis. Dit tegen een redelijke prijs

Die mensen denken mee dat is top

Ik had niet het juiste besteld dan nemen ze de moeite om je even te bellen ipv gewoon het verkeerde product op te sturen.

Prima service,

Prima Service, denke mee met de klant. Snelle levering

Supper service.....zeer snelle levering !!!!

Ook naar belgie....TOP !!

Verf nog niet gebruikt dus daar kan ik nog net oer oordelen. Service was snel en leuk dat er wat extra bij de bestelling zat.

Betrouwbaar en snel geleverd

Snel geleverd en goede kwaliteit..

Zeer netjes geholpen en een goed advies

Zeer vakkundig advies

Metallic super verf

Van stuccodor mooie metallic muurverf. Er wordt goed meegedacht en snelle en nette afwerking

snelle verzending

Betrouwbaar en klantvriendelijk.

Prima service.

Vlotte aflevering, keurig verpakt en een paar schilderhandschoenen gratis meegestuurd.

Geweldig ,besteld 2 dagen later al in huis.

Fijn bedrijf overzichtelijke site.

Spullen netjes geleverd met een kleine attentie.

snel en correct

Top goeie service

Super, top dat je er ook een kwast en paar schildershandschoenen bij krijgt.

Super spul

Gebruik het al enkele jaren

In 1 woord top

Goede service goede kwaliteit

super, netjes en meedenkend

zoals boven beschreven goed meegedacht, goede service en bij verf roerstok kwast en handschoenen. helemaal goed

Zeer snelle levering tegen een schappelijke prijs. Zeker een aanrader

Heel klantvriendelijk!

Super fijne en mooie producten! Contact gehad ivm levering, hier werd uiterst vriendelijk op geantwoord en één werkdag later hadden we de spullen (inclusief extra kwast en handschoenen)!

Kundig, vriendelijk en goede service

Goed contact te krijgen, kundig, vriendelijk en goede service. Grotere afname zijn prijsafspraken mogelijk. Aanrader voor degene die kwaliteit en service zoeken en een eerlijke prijs willen betalen. Geen ‘kilo knallers’ maar ook niet overbetalen. Zeer tevreden.

goede service en support

pp verzoek kleur voorbeelden opgestuurd om goede keuze te maken en na bestelling vlotte levering

Over verfvanniveau.nl

De verven van NIVEAU zijn van Nederlandse bodem en hoge kwaliteit. We doen ons best om maximale service te verlenen aan onze klanten. Door een goed advies en snelle, correcte levering. We zouden het waarderen als u uw ervaring met NIVEAU deelt.