Zeker tevreden

Ik heb een fijne ervaring gehad met dit bedrijf Bestelling was snel geleverd Een aan rader

Fantastische service en kwaliteit verf

De verf was er zoals aangegeven voor 12:00 uur besteld de volgende dag in huis. Kleurkaartjes waren er ook snel. De verf is echt van zeer goede kwaliteit. De primer van Concreto was al zo perfect dat we even dachten om het zo te laten. De verf lijkt misschien wat duur in eerste instantie, maar je ziet gelijk waar je voor betaald. Echt kwaliteit. Nooit meer verf van de Praxis of Gamma. De Concreto d'or breng je in twee lagen aan voor het gewenste effect. Na wat twijfel, niet weten hoe precies de tweede laag aan te brengen (online zijn er genoeg manieren te vinden hoe aan te brengen) is het super mooi geworden. De service van Wilco was ook top. Hij denkt echt met je mee. Bedankt nog voor de handschoenen en het super fijne kwastje als extraatje. Erg aardig. Ik ben erg blij met het resultaat, de service en de verf!

Snelle verzending

Snel verzonden

Snelle en correcte levering van het bestelde product

Snel geleverd, prima product

Producten snel geleverd. alleen de doos en blikken waren beschadigd/gedeukt bij aankomst, meer te wijten aan de vervoerder. Mooi eindresultaat.

Snel en goed geleverd

Snel en prima verpakt zat zelfs wat extra in de doos

Super kwaliteit

Mooie verf van stucco d or.

Netjes verpakt

Prima en snel

Snel geleverd en prima verpakt.

uitstekend!

keus uit zeer veel kleurwaaiers bij mengverf.

Prima verf

Prima verf geweldig bedrijf wordt zeer goed technisch geholpen.. Echt een aanrader producten van Niveau

Goed advies en snelle service

Goed advies gekregen over Polyvine verniswas en decorateursvernis. En daarnaast ook snelle levering van de bestelde producten.

Stuco d’or besteld .. prachtig

Stuco d’or concreto besteld om een beton look te creeeren. Mooie verf, goed en supersnel geleverd. Opbrengen met roller of kwast en daarna met vegende bewegingen met een spaan beton effecten creeeren. Na opdrogen helemaal verast over het prachtige effect.

Erg goed, met handschoenen en roerstokje!

Erg goede vlotte service

Makkelijk besteld, snel geleverd

De bestelling is snel en makkelijk gemaakt via de website. De levering was snel en goed verpakt.

Snelle levering en mooi product

Snel geleverd, mooi product en zelfs een klein aardigheidje erbij!

Goede servers

Bestelling altijd keurig

Direct en correcte levering en top dat er verfhandschoentjes bij zaten!

Verf besteld, en snel en volgens afspraak geleverd.

Het is gewoon netjes afgeleverd volgens afspraak, en geen vertragingen.

Goed produkten, nette prijs, snelle levering

Nu al meermalen bij NIveau diverse soorten verf besteld, nog steeds tevreden.

Super snelle en nette levering en service

Ik had verf besteld en de volgende dag werd het al netjes geleverd.er zat zelfs een leuke attentie bij. Ik had een vraag gesteld en ook daar kreeg ik snel een reactie op. De service is in een woord GEWELDIGGG!!!!! Ik ben heel erg tevreden en zal hier zeker vaker bestellen

Snelle levering en goede spuitverf

We hebben de Prisma Color mat RAL 9016 besteld voor het spuiten van shutters. Geweldig resultaat.

Kleur kwam niet overeen met wat er op de website te zien was

Uiteindelijk is het een proefmonster geworden van 30 euro. Foto's op de website komen niet overeen met de kleur in de pot. Op de muur was het eerder groen dan goud. Verfpot moeten weggooien. Kreeg de pot wel open geleverd. Wel snel geleverd.

Goedemorgen Said, Hartelijk dank voor uw beoordeling, ondanks dat uw ervaring negatief was. Het klopt dat er een afwijking kan zitten kleuren in het echt ten opzichte van een beeldscherm. Dit is heel vervelend maar hier kunnen wij helaas niet veel aan doen. Wij vragen u en al onze andere klanten bij twijfel altijd even vrijblijvend een kleurenstaaltje op te vragen. Zodat er geen misverstand in kleur kan ontstaan. Dit werkt over het algemeen erg goed! Wij gaan proberen dit op onze site nog duidelijker weer te geven. Nogmaals excuses voor het ongemak. Neem gerust contact met ons op voor een gepaste oplossing!

snelle levering, goede communicatie en veel en duidelijk info bij de producten op de website!

Over verfvanniveau.nl

De verven en toebehoren van NIVEAU worden gefabriceerd bij verschillende verffabrikanten in Nederland en Europa. De winkels die het NIVEAU concept voeren willen een eigen kwaliteits-merk om op deze manier onderscheidende producten te verkopen aan de consument of schilder.