Ik had een vraag en die werd direct opgelost. Tevens was de verf in de volume die ik wou niet op voorraad dus kreeg kosteloos een grotere maat als alternatief. Snelle verzending, en een kwast er bij. Top!

Topverf

We gebruiken het op onze beurtvaarder uit 1900

Goed verzorgd fantastische verf en extra verfhandschoenen erbij! Top

Goed dekkende verf en bij 1 laag voldoende dus makkelijk op te brengen.

Topverf, met een topresultaat

Wij hebben de buitenbeits voor onze overkapping gebruikt. Kan niet anders zeggen dat het goeie kwaliteit is die zich perfect laat verwerken! Daarnaast is hij kleurecht en zelfs al in 1 laag dekkend zoals wij hem wilde hebben.

Prima webwinkel, prijstechnisch niet de voordeligste

Snel verzonden, duidelijke site en goede info. Wel zouden ze beter met PostNL of DHL verzenden want het transport duurde 2 dagen

Positieve ervaring

Product bestelt en de volgende dag in huis.

Prima nette levering

Meerdere keren iets besteld, en super netjes geleverd met alle toebehoren

Snel besteld, snel bezorgd

Via dr duidelijke website het artikel besteld en de volgende dag was het binnen. Geen issues dus.

heel goed

de verf is snel bezorgt heel blij mee echt een aanrader

Mijn bestelling op maandag geplaatst en nu vrijdag nog steeds niet gekeverd

Hi Bart we zijn nog steeds op Sicilie. Sorry dat ik niet opnieuw een review heb gegeven. Ik dacht dat mijn bericht aan jullie door jullie zelf zou worden ingetrokken. Als je wilt geef mij de gegevens zodat ik jullie mijn complimenten kan geven. Uitstekende service en nogmaals bedankt. Groet pauline

Supersnelle verzending en goeie prijs

Al vaker besteld bij verfvanniveau Snelle service en afgeleverd met gratis kwast handschoenen en ivm het EK voetbal een oranje hoed

prettig contact

er waren wat problemen met de bezorging maar dit is prima opgelost door Verfvanniveau. Waren goed bereikbaar en gingen er meteen achteraan. Super zaak

Prima product

Product werkt fijn, droogt niet te snel en geeft een mooi eindresultaat!!

Topniveau

Heel goede service. Verf wat ik had besteld was niet op voorraad. Ik werd netjes op de hoogte gehouden . De verf werd gelijk verzonden toen het bij hun binnen was. Verfhandschoenen, kwasten en roerhoutjes kado bij de bestelde verf. De metallicverf (koper) inmiddels gebruikt. Supermooie verf en mooi resultaat. Volgende bestelling komt eraan.

Prima service en communicatie

Goede service, jammer dat er niet voldoende voorraad was bij de bestelling maar verder goede communicatie.

Skype levering en prima spul

Goeie service

Goed advies en snelle advies

Super !!!

Bestellen binnen 2 dagen doosje goed verpakt kwast handschoenen en roerstok je het kan niet beter top service Tip doe er een brochure bij verkoopt goed kan bijvoorbeeld bij ons Multicopy Gouda

Goede snelle levering . Leuk verpakt incl handschoen en kwast !!

prima geregeld, zelfs een extraatje in de doos.

Nette webshop

Zeker tevreden

Ik heb een fijne ervaring gehad met dit bedrijf Bestelling was snel geleverd Een aan rader

Fantastische service en kwaliteit verf

De verf was er zoals aangegeven voor 12:00 uur besteld de volgende dag in huis. Kleurkaartjes waren er ook snel. De verf is echt van zeer goede kwaliteit. De primer van Concreto was al zo perfect dat we even dachten om het zo te laten. De verf lijkt misschien wat duur in eerste instantie, maar je ziet gelijk waar je voor betaald. Echt kwaliteit. Nooit meer verf van de Praxis of Gamma. De Concreto d'or breng je in twee lagen aan voor het gewenste effect. Na wat twijfel, niet weten hoe precies de tweede laag aan te brengen (online zijn er genoeg manieren te vinden hoe aan te brengen) is het super mooi geworden. De service van Wilco was ook top. Hij denkt echt met je mee. Bedankt nog voor de handschoenen en het super fijne kwastje als extraatje. Erg aardig. Ik ben erg blij met het resultaat, de service en de verf!

Snelle verzending

Snel verzonden

Snelle en correcte levering van het bestelde product

Over verfvanniveau.nl

De verven en toebehoren van NIVEAU worden gefabriceerd bij verschillende verffabrikanten in Nederland en Europa. De winkels die het NIVEAU concept voeren willen een eigen kwaliteits-merk om op deze manier onderscheidende producten te verkopen aan de consument of schilder.