Top verf en snel geleverd

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Bestel graag weer

Excellent service!

Wide range of products and delivered very promptly.

Snelle levering!

En nog terugbellen ook omdat het adres niet bleek te kloppen,super! Deze gasten letten goed op. En versturen snel.

Snelle,nette levering

Zeer goede wasbeits/aflak. Zeer snelle perfect verpakte levering. Meubels asn het pimpen kon dus snel aan de slag.

Goed telefonisch advies, prima levertijd, goed product.

Goed telefonisch advies, prima levertijd, goed product.

Goed produkt tegen een nette prijs

Tot nog toe op geen enkele wijze teleurgesteld. Prettig bestellen ook van kleinere hoeveelheden en afwijkende kleuren. Prompte levering.

Goede prijs kwaliteit

Goede prijs kwaliteit

Supersnelle klantgerichte ervaring.

Met nog 20 minuten voor sluitingstijd op tijd mijn afbijtmiddel gekregen zodat ik door kon gaan met waar ik mee bezig was. Aardige gasten en het per ongeluk in rekening gebrachte bedrag voor verzending stond al op m’n rekening voordat ik thuis was.

Super snel gewoon top

TOP!!

Bestelling werd snel geleverd en dan nog ook nog als verrassing een handige tas en werkhandschoenen gekregen...service ten top!

Snelle service, superkwaliteit jachtlak!

Ik heb pas 1 bestelling gedaan. Ik heb jachtlak besteld en ik ben daar erg tevreden over. De kwaliteit is erg goed.

Great service! Great product!

There was a minor issue with the paint stripper. After I showed a small video to the manager, he immediately decided to change it for me without any cost. The new ones arrived the second day! And the product was perfect. Highly recommended.

Aanrader

Vooraf goed advies gekregen. Aansluitend supersnelle verzending. Komen na wat ze beloven

Alles prima!

Prima levering van een prima product.

Moet nog kijken of het klopt wat ik gekregen heb, hopelijk is dat in orde

Prima bedrijf

Producten zeer goed ingepakt. Levering snel en betrouwbaar.

Goede service, prima product!

Telefonisch om advies gevraagd omtrent het schilderen van mijn trap. Uitgebreid te woord gestaan en advies gekregen voor de beste optie voor mij. Vervolgens privé met een werknemer kunnen mailen over een nieuw product dat nog niet op de website stond, waarna dit direct er op werd gezet en ik alles in goede orde online kon bestellen.

Perfect kontakt met de klant. Ik kom hier zeker terug

alles is goed geregeld

Stucco d'Or Concreto (betonlook)

Betonlook verf gekocht. Zag het op Facebook en wilde dit gaat thuis toepassen. Het is super mooi geworden en was makkelijk te verwerken. De instructies via het filmpje waar duidelijk. Een mooie handleiding om het product goed te kunnen toe te passen. Ga zo door!

Bovenwerwachting

Snelle levering en tot mijn verbazing zat er een tas bij en een kwast en handschoenen ,dat vond ik een leuk gebaar

Snel, heel fijn telefonisch advies

Ik ben heel blij met jullie en ook met het extraatje in de doos, hoeft niet en daarom extra leuk:) Bedankt!!

Geweldig service en communicatie en een mooi procuct.

Heel erg goed, ik kan niet anders zeggen. Ik ben blij.

Goede service snelle levering

Snelle levering, goede service. Top

Over verfvanniveau.nl

De verven en toebehoren van NIVEAU worden gefabriceerd bij verschillende verffabrikanten in Nederland en Europa. De winkels die het NIVEAU concept voeren willen een eigen kwaliteits-merk om op deze manier onderscheidende producten te verkopen aan de consument of schilder.