Geweldig service en communicatie en een mooi procuct.

Heel erg goed, ik kan niet anders zeggen. Ik ben blij.

Goede service snelle levering

Snelle levering, goede service. Top

Snelle levering, product als omschreven, scherpe prijs in vergelijking met andere webshops, netjes en stevig verpakt. Kwast en handschoenen zelfs gratis meegeleverd. Aanrader!

helemaal top!

gebruiksvriendelijke site, duidelijke uitleg, producten netjes verpakt en bezorgd

Nette service en een goed product

Steen- en baksteenvernis gebruikt voor een kale baksteen muur. Werkt goed. Droogt mooi mat op. Werd geleverd met kwastje en roerstaafje. Nette service.

Prima service en prima product

Snel

Alles vlot geleverd en uitstekend verpakt.

Helemaal tevreden!

Goed advies over de topverf van Rustoleum die ik kocht. Heel tevreden over het product, en de snelle en nette levering.

Snel geleverd! En fijne producten! Mvg dusty van Pandawood

Snelle service en goed advies!

De verf snel in huis en wanneer je belt is men vriendelijk en je wordt van goed en gedegen advies voorzien.

Geweldige site en kwaliteit , wij gebruiken de concreto nu ruim een jaar in ons huis ! Makkelijk bij te werken! Ook word er goed advies gegeven, vriendelijke mensen !!! Top

Snel geleverd en prima kwaliteit.

Bij elke lichtinval lijkt de muur andere

Onze muur met sierpleister is erg mooi geworden. Met de zwarte roestverf zijn we wel lang bezig geweest omdat de witte puntjes er steeds weer door kwamen. Eenmaal met de activator aan de slag was het resultaat al snel zichtbaar, na nog een laagje op sommige plekken zie je verschillende kleuren roest ontstaan. De laatste laag hebben we met een spons gedaan.

Zeer tevreden top...

Mooi gedekt 3 x gedaan

Snel geleverd, goede kwaliteit!

Gemakkelijk besteld en snel geleverd. Netjes verpakt en roerstok erbij!

vlotte levering

heel blij met de vlotte afhandeling van mijn bestelling, snel in huis.

Snel.geleverd en als extra een kwast en roerhout prima service !

Mooi product en snelle levering.

Zeer positief, duidelijke webshop, goede omschrijving en keurig snelle levering.

Goeie site en snel en netjes geleverd

Topproducten! Toplevering!

Ik had producten om 11:58 uur besteld, en ja hoor ze waren de volgende werkdag bezorgd! Super! Ik kom meteen aan de slag!

Goede prijs, goed en snel geleverd

De verf die ik nodig had was lastig te krijgen, maar niet bij verfvanniveau.nl en nog wel tegen een heel voordelige prijs! Snel geleverd en zelfs een gratis kwast erbij!

SUPER

Ik bestel hittebestendige verf, krijg 2 dozen met alle julpmiddelen van kwasten tot roller bak en roerstok. Wat een geweldige service. Nog nooit mee gemaakt. TOP BEDRIJF. 👍👋

uitstekende service

zelfde dag verzonden, met gratis kwast, mooi toch!

Uitstekend verwerkbaar en duurzaam

Niet alleen goede ervaring met de verf gedurende 5 jaar, maar ook met de leverantie na bestelling via internet. Besteld en de volgende dag om 09.30 uur al in huis,

Voor het eerst rust-oleum producten besteld bij vvn.nl

Vlotte afhandeling, ruime informatie, snelle levering in goede beschermende verpakking. De verf kende ik al als een uitstekend product.

Over verfvanniveau.nl

De verven en toebehoren van NIVEAU worden gefabriceerd bij verschillende verffabrikanten in Nederland en Europa. De winkels die het NIVEAU concept voeren willen een eigen kwaliteits-merk om op deze manier onderscheidende producten te verkopen aan de consument of schilder.