Helemaal goed!

Snelle levering, ik was iets vergeten te vermelden, daar werd ik netjes voor gebeld en aangepast.

Snel, leuk met handschoenen en roerstok. Goed verpakt!

Duidelijke site. Gemakkelijk om te bestellen en heel snel in huis. Zeker voor herhaling vatbaar.

blik verf mooi verpakt, op tijd geleverd, en fijn dat er handschoenen, een roerstaaf en verfborstel bij zitten. Was blij verrast door het pakket.

Nvt

Nvt

Snelle levering prima producten

Tevreden met het product, voldoet aan verwachtingen en snelle levering. Zelfs wat extra's in de doos!

top!

mijn bestelling was zeer snel geleverd en kreeg ook nog gratis handschoenen, was er zeer blij mee!

top meer niet

keurig met goed advies

Gewoon prima service en advies

Afbijt besteld! Kreeg er vanalles bij... Boven verwachting!

Superrrr Word netjes gebeld over de hoeveelheid die ik had besteld.

Prima bestelproces en stipte levering

Goede website, duidelijke bestelprocedure en snelle en correcte levering.

Heel goed!

Ik had totaal niet het idee dat de daadwerkelijke kleur anders was dan op de site was weergegeven, heel erg blij mee! Er zat nog een kwastje (niet besteld) bij het pakketje in, en een roerstokje; heel goed verzorgd naar mijn idee!

Snelle en correcte levering voor een goede prijs, zelfs gratis handschoenen erbij.

Snel geleverd! Top product!

Een snelle en goede levering!

Super verf en service

Super verf en service

helemaal prima!

Snel besteld en volgende dag ondanks drukte rond de feestdagen ontvangen. Heel goed verpakt en service is prima.

Gemakkelijk maar geen bezorgtijd zichtbaar

Bij het bezorgen van de verf wilde ik graag, gezien de lockdown en kerst, weten wanneer het bezorgd zou worden. Dit was helaas niet zichtbaar op de website en dus was het een gok. Na betaling bleek gelukkig duidelijk dat het wel zsm zou arriveren.

Verder nog niet de verf gebruikt, de verbouwing is nog niet klaar

Vlotte en snelle service!

Zeer tevreden!

Goede kwaliteit verf die zeer snel en netjes geleverd werd

Niveau verven zijn betaalbare kwaliteitsverven. De bestelling en levering door verfvanniveau.nl was eenvoudig en snel. Netjes van tevoren een mail over de bezorgtijd en alles was netjes verpakt. Dank!

SUPER in 1 woord :-)

Ik werd blij verrast door een telefoontje voor deskundig advies, waarvoor mijn dank!

Top Product

Top Product

Fijne verf en super vernis.

Over verfvanniveau.nl

De verven en toebehoren van NIVEAU worden gefabriceerd bij verschillende verffabrikanten in Nederland en Europa. De winkels die het NIVEAU concept voeren willen een eigen kwaliteits-merk om op deze manier onderscheidende producten te verkopen aan de consument of schilder.