Goed aanbod, bereikbaar en zeer goede en vriendelijke service.

De bestellingen online zijn snel en zorgvuldig afgehandeld. Goede producten en advies. Met de mogelijkheid om vanwege de directe behoefte aan de producten af te halen bij het magazijn. Daar ben ik zeer vriendelijk ontvangen.

Top spul!!

Heb thuis een gestuct plafond. Heb er al zoveel overheen gesmeerd. Altijd banen, en even met een vochtig doekje en geplette mug verwijderen, je blijft het zien( glimmende plek). Terwijl het niet zou mogen met matte muurverf, de merken zal ik niet noemen😠. Op aanraden van een collega hier aan geklopt. Nou mensen, niet meer verder zoeken!!! Gewoon bij Niveau aankloppen. Goede muurverf, geen banen en na vlekje verwijderen geen glimmende plek meer. Voor mij geen duur merk meer maar goede kwaliteit met mooi prijsje van Niveau👍🏻

Goede prijs kwaliteitsverhouding en goed advies

Om de wanden in onze woning opnieuw te sauzen, werd ons de afwasbare latex geadviseerd. Super mooi resultaat. Geen glanswanden en toch makkelijk reinigbaar. Tevens superdekkend met minder verbruik per m2 dan andere merken. Tevens betere prijzen. Dus dubbel winst. Top

Hele fijne service

Goede prijs en kwaliteit verhouding, de levering van de verf is snel geregeld! Keep it up!

Top service en top kwaliteit verf met een fantastisch eindresultaat!

Als je op zoek bent naar kwalitief zeer goede verf en andere benodigdheden, zoek dan zeker niet verder. Vanaf het moment dat wij besloten voor een betonlook wand te gaan in onze nieuwe woning, hebben wij zeer goed advies gekregen. Het aanbrengen van de verf om de betonlook te creeeren leek ons lastig, maar de verf is van top kwaliteit waardoor dit 100% is meegevallen. Het resultaat is dan ook precies wat we verwacht en gehoopt hadden! Altijd vriendelijke mensen die je graag te woord staan, en zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Kortom: absoluut een aanrader! Ruime keuze in het assortiment en tal aan mogelijkheden qua kleuren. Niet verder zoeken, hier zit je echt goed!

geweldig eindresutaat

Onze pax kast van ikea hebben we opgeknapt. Na goed advies moesten we deze in de multiprimer van niveau schilderen. daarna in de PU Aqua Zijdeglans gezet. Voor het eerst met waterbasis gewerkt maar de vloeiing van deze waterbasis was super. De kast ziet er nog altijd super mooi uit, met nauwelijkse verkleuring.

Snelle levering, juiste prijs en kwaliteit! Ga zo door!

Goed potje verf

Stucco d’or concreto Urban Army Green besteld. Snelle service en het juiste advies. En het belangrijkste een mooi resultaat zeer mooi geworden.

Snelle levering & top kwaliteit

Snelle en goede levering, geen beschadigingen!! Goede kwaliteit, doet merknaam eer aan!

Professioneel advies ook buiten kantoortijden

Tijdens onze zoektocht naar iets nieuws zijn wij uitgekomen bij Niveau verf. Alle vragen die wij hadden zijn beantwoord en we hebben goed advies gekregen! Echt super!

Geweldige service en goede kwaliteit. Door goed advies welke verf ik het beste voor mijn woonkamer kon nemen, ziet deze er weer 'gelikt' uit!

service staat hier hoog in het vaandel

Zeer goede/prijs kwaliteit verhouding en producten zijn fijn te verwerken. Goed advies en sevice

Fantastische kwaliteit en advies!

Altijd hele goede ervaringen gehad met de producten en advies!

Duidelijk shop, snelle correct levering

Ik belde met een vraag, direct goed advies. De bestelling was de volgende dag al in huis. Toppie.

Top kwaliteit!!!!

Top service en top spullen

Top verf!

Fijne service en super producten!

Fijn advies en een top service. Schilder vond het ook een fijne verf om mee te werken.

Denken altijd met je mee!

Geven vakkundig advies, staan altijd voor je klaar en niets is teveel! Topbedrijf!

Betere leverancier kunnen we niet wensen!

Denkt altijd met je mee! Levert super snel! En nog belangrijker top kwaliteit!!

Super service en advies

Via facebook ben ik uitgekomen op de site van Niveau. Omdat ik nog wat vragen had heb ik gebeld. Op zaterdag netjes te woord gestaan en super advies! Blij met de service en het resultaat.

Verf met erg mooie glans

Keurig verpakt, snel geleverd en de schilder vond de vers zeer prettig om mee te werken.. Het eindresultaat ziet er schitterend uit. Mooie glans op de verf. Aanrader!