Echt super service

Echt hele goede service mijn complimenten topper

Makkelijk besteld en snel geleverd!

Makkelijk besteld en snel geleverd

Mail contact gehad met Wilco over hoeveel product we nodig zouden hebben voor onze toilet muren. Duidelijke uitleg hoe het product het beste aangebracht dient te worden en met welke benodigdheden. Volgende dag hadden we het in huis en konden we meteen beginnen. Ik kan niet anders zeggen dan dat de manier van communiceren en de service, even als de snelle levering top waren!

Snelle service waarbij meegedacht wordt

Willen voor het eerst Stucco d'Or Metellica van Prinssen gaan gebruiken. Moet primer onder vanwege nieuw gestucte muur. Kleurkeuze van primer was lastig. Verfvanniveau.nl heeft een goede kleur erbij gezocht. Ons daarover gebeld! Donderdagavond online besteld = zaterdagochtend al in huis. En dat voor een mengverf. Topservice!

Top service en super kwaliteit

Via via bij Verf van Niveau terecht gekomen. Gebeld voor advies, netjes te woord gestaan en erg goed geholpen!! Artikelen besteld, super snelle levering! Na het opzetten van de verf blij met het resultaat! Zeker voor herhaling vatbaar dit.

Goede service snelle levering.

Mooi spul om mee te werken, betrokken verkoper.

Hele goede service!!!

Producten waren goed verpakt en werden op tijd geleverd. Service was echt heel goed: had twee aparte bestellingne gedaan met de daarbij behorende verzendkosten. Zij hebben contact met mij opgenomen om aan te geven dat zij de bestellingen bij elkaar zouden doen en maar een keer verzendkosten zouden rekenen. De verzendkosten waren direct teruggestort. Echt top!!!

Goede snelle service.

Geen snelle levering

Donderdag verf besteld, zou volgende dag geleverd worden. Echter niet gebeurt, weg klusweekend.

Geachte, Hartelijk dank voor uw feedback en de beoordeling. Jammer dat uw ervaring met ons negatief is. Natuurlijk hadden wij dit graag anders gezien! We hebben het pakket donderdag naar u verstuurd. Normaal gesproken komt dit pakket dan ook de volgende dag bij u aan. Dit keer ook, alleen begrepen we van de vervoerder dat er niemand aanwezig was! Als het goed is heeft u een kaart in de bus ontvangen van de vervoerder voor verdere instructies. We vinden het echt heel vervelend voor u en het jammer dat uw klusweekend is verpest maar helaas kunnen wij hier ook niet veel aandoen. Neemt u gerust contact met ons op om tot een gepaste oplossing te komen! Excuses voor het ongemak! Mvg, Verf van Niveau

Super snel geleverd

Verf werkte prettig en ziet er fraai uit. Ik kom terug bij niveau

Super fijne goede service en snelle bezorging

Ik ben zeer te vreden over alles.werd super geholpen en alles werd super snel en netjes bezorgd. Ik ga hier zeker vaker bestellen. In 1 woord TOPPIE !!!!!!

Goede verf, snel geleverd.

Goed aanbod, bereikbaar en zeer goede en vriendelijke service.

De bestellingen online zijn snel en zorgvuldig afgehandeld. Goede producten en advies. Met de mogelijkheid om vanwege de directe behoefte aan de producten af te halen bij het magazijn. Daar ben ik zeer vriendelijk ontvangen.

Top spul!!

Heb thuis een gestuct plafond. Heb er al zoveel overheen gesmeerd. Altijd banen, en even met een vochtig doekje en geplette mug verwijderen, je blijft het zien( glimmende plek). Terwijl het niet zou mogen met matte muurverf, de merken zal ik niet noemen😠. Op aanraden van een collega hier aan geklopt. Nou mensen, niet meer verder zoeken!!! Gewoon bij Niveau aankloppen. Goede muurverf, geen banen en na vlekje verwijderen geen glimmende plek meer. Voor mij geen duur merk meer maar goede kwaliteit met mooi prijsje van Niveau👍🏻

Goede prijs kwaliteitsverhouding en goed advies

Om de wanden in onze woning opnieuw te sauzen, werd ons de afwasbare latex geadviseerd. Super mooi resultaat. Geen glanswanden en toch makkelijk reinigbaar. Tevens superdekkend met minder verbruik per m2 dan andere merken. Tevens betere prijzen. Dus dubbel winst. Top

Hele fijne service

Goede prijs en kwaliteit verhouding, de levering van de verf is snel geregeld! Keep it up!

Top service en top kwaliteit verf met een fantastisch eindresultaat!

Als je op zoek bent naar kwalitief zeer goede verf en andere benodigdheden, zoek dan zeker niet verder. Vanaf het moment dat wij besloten voor een betonlook wand te gaan in onze nieuwe woning, hebben wij zeer goed advies gekregen. Het aanbrengen van de verf om de betonlook te creeeren leek ons lastig, maar de verf is van top kwaliteit waardoor dit 100% is meegevallen. Het resultaat is dan ook precies wat we verwacht en gehoopt hadden! Altijd vriendelijke mensen die je graag te woord staan, en zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Kortom: absoluut een aanrader! Ruime keuze in het assortiment en tal aan mogelijkheden qua kleuren. Niet verder zoeken, hier zit je echt goed!

geweldig eindresutaat

Onze pax kast van ikea hebben we opgeknapt. Na goed advies moesten we deze in de multiprimer van niveau schilderen. daarna in de PU Aqua Zijdeglans gezet. Voor het eerst met waterbasis gewerkt maar de vloeiing van deze waterbasis was super. De kast ziet er nog altijd super mooi uit, met nauwelijkse verkleuring.

Snelle levering, juiste prijs en kwaliteit! Ga zo door!

Goed potje verf

Stucco d’or concreto Urban Army Green besteld. Snelle service en het juiste advies. En het belangrijkste een mooi resultaat zeer mooi geworden.

Snelle levering & top kwaliteit

Snelle en goede levering, geen beschadigingen!! Goede kwaliteit, doet merknaam eer aan!

Professioneel advies ook buiten kantoortijden

Tijdens onze zoektocht naar iets nieuws zijn wij uitgekomen bij Niveau verf. Alle vragen die wij hadden zijn beantwoord en we hebben goed advies gekregen! Echt super!

Geweldige service en goede kwaliteit. Door goed advies welke verf ik het beste voor mijn woonkamer kon nemen, ziet deze er weer 'gelikt' uit!

service staat hier hoog in het vaandel

Zeer goede/prijs kwaliteit verhouding en producten zijn fijn te verwerken. Goed advies en sevice

Fantastische kwaliteit en advies!

Altijd hele goede ervaringen gehad met de producten en advies!

Over verfvanniveau.nl

De verven en toebehoren van NIVEAU worden gefabriceerd bij verschillende verffabrikanten in Nederland en Europa. De winkels die het NIVEAU concept voeren willen een eigen kwaliteits-merk om op deze manier onderscheidende producten te verkopen aan de consument of schilder.