Snelle levering snelle reactie op mail goede kwaliteit verf

Ik bestelde metalliclak van Polyvine antiekgoud. Omdat de kleuren niet op de website staan had ik de kleur verkeerd ingeschat. Ik heb via de mail de kleurwaaier gekregen. Het terugsturen is geen probleem maar ik ben zelf verantwoordelijk voor de portokosten. Altijd jammer, ook voor het milieu. Alsnog de goede kleur besteld. Tip zou zijn om de kleurstaal op de website te zetten. Verf is een topper. Kan ik zeker aanraden.

Zeer snel geleverd

Heel erg tevreden! Al heel veel bestelling geplaatst bij Niveau en deze worden altijd zeer snel afgehandeld. Ook als er vragen of bijzonderheden zijn wordt er netjes contact opgenomen. Buiten de bestellingen zijn ze ook altijd bereikbaar voor advies, wat erg prettig is.

Goeie service

Goeie service met kleurstalen ontvangen, waardoor ik ook mijn verf heb gekocht bij verf van niveau. En het verf advies heeft me ook goed geholpen met mijn verf klus in huis.

De krijt verf is vele malen beter dan de Anne sloan verf je hebt er weinig van nodig en heb nu zwart en hij is ook echt pik zwart en dankjewel voor de verrassing die er bij zaten komt zeer goed van pas ik raad iedereen deze krijtverf aan en ze kunnen alle kleuren mengen die u maar kunt bedenken echte top service al bel je meerdere keren voor uitleg dat maakt niet uit echt een top bedrijf die er voor de klanten zijn ga zo door mijn heb je als vaste klant

prima service

snelle en goede levering van mijn bestelling

Snel, goedkoop, maar bovenal gewoon goede producten en service.

Volgende keer bestel ik weer hier.

Uitstekende service, snelle levering!

Mijn bestelling was er inderdaad de volgende dag. De prijs van mijn producten lag ver onder de concurrentie en toen ik een vraag had, had ik binnen enkele minuten via WhatsApp contact en een duidelijk en goed antwoord. Ik zal hier zeker vaker bestellen!

Prima product en prijs

Kwalitatief goed

Prima product en prijs

Kwalitatief goed

Super!!!

Goede prijzen, snelle service. En bij problemen altijd direct opgelost

Snel en goed geregeld

Een aantal keer verf gehaald. Goede kwaliteit verf, snelle levering en aardige medewerkers

Snelle levering, goed verpakt. Duidelijke informatie over product en werkwijze op de site. Precies goede aantal liter verf hier door gekocht. Goede verf, dekt goed. Mooi product, erg mooi resultaat. Goede prijs-kwaliteit.

Goede service en snel geleverd!

Ik vroeg eerst proef staaltjes aan, heel makkelijk en snel geleverd. Vervolgens verf bestelt, leek iets anders van kleur maar op de muur kwam de kleur mooi naar voren zoals het staaltje. Enige lastige is de kleur vinden tijdens het bestellen.

Altijd correct en perfect

Prachtig product en snelle levering!

Levering en contact, zeer netjes, was het de volgende dag al nodig en ook daadwerkelijk binnen een dag geleverd. Stucco d’or is echt een prachtig product om mee te werken. Zelfs voor amateurs! Eerste laag redelijk goed dekkend, tweede laag is vrijwel voldoende voor de betonlook. Wel echt werken met een spaan voor het mooiste effect. Instructievideo zegt de muur in te delen in vakken vanwege de droogtijd, dat dus absoluut niet doen. Juist dan krijg je lijnen en duidelijk verschil. Juist lekker in het wilde gaan spanen. Dan krijg je een mooie verloop. Al met al, zeer tevreden met het eindresultaat!

Goede klantenservice

Zeer tevreden, men had niet het juiste meer in voorraad maar men nam de moeite om te bellen en tot oplossing te komen. Dat is zeer zeldzaam dezer tijden. Dus enorm tevreden.

Zeer klantvriendelijk, snelle levering

Telefonisch contact gezocht voordat ik het product kocht. De medewerker was zeer behulpzaam en gaf mij goeie tips. Het product ontving ik een dag later. Top!

Top verf !

Zoals altijd is Niveau verf top om mee te werken, zelfs voor een thuisklusser, ik miste wel de roerstaafjes bij de potten, zal wel met de bezuinigingen te maken hebben.

Super goeie service!

Heel vriendelijk geholpen! Erg klantvriendelijk!

Zeer goed, duidelijk, transparant en bereikbaar

Ik heb een produkt besteld wat in de bouw materialen handel wat moeilijker te krijgen was. Na telefonisch contact de spullen netjes geleverd gekregen volgens afspraak. Helder en goed contact met de mensen gehad.

Topbedrijf!

Van het gene wat ik besteld had hadden ze er maar drie op voorraad terwijl ik er 5 nodig had. Werd keurig gebeld of ze de drie producten alvast naar me toe moesten sturen. De andere twee artikelen zijn achteraf geleverd. Helemaal keurig geregeld bij dit bedrijf.

Super geregeld

De ene dag besteld, de andere dag in huis. Dit tegen een redelijke prijs

Die mensen denken mee dat is top

Ik had niet het juiste besteld dan nemen ze de moeite om je even te bellen ipv gewoon het verkeerde product op te sturen.

Prima service,

Prima Service, denke mee met de klant. Snelle levering

Supper service.....zeer snelle levering !!!!

Ook naar belgie....TOP !!

Over verfvanniveau.nl

De verven van NIVEAU zijn van Nederlandse bodem en hoge kwaliteit. We doen ons best om maximale service te verlenen aan onze klanten. Door een goed advies en snelle, correcte levering. We zouden het waarderen als u uw ervaring met NIVEAU deelt.