Zeer tevreden top...

Mooi gedekt 3 x gedaan

Snel geleverd, goede kwaliteit!

Gemakkelijk besteld en snel geleverd. Netjes verpakt en roerstok erbij!

vlotte levering

heel blij met de vlotte afhandeling van mijn bestelling, snel in huis.

Snel.geleverd en als extra een kwast en roerhout prima service !

Mooi product en snelle levering.

Zeer positief, duidelijke webshop, goede omschrijving en keurig snelle levering.

Goeie site en snel en netjes geleverd

Topproducten! Toplevering!

Ik had producten om 11:58 uur besteld, en ja hoor ze waren de volgende werkdag bezorgd! Super! Ik kom meteen aan de slag!

Goede prijs, goed en snel geleverd

De verf die ik nodig had was lastig te krijgen, maar niet bij verfvanniveau.nl en nog wel tegen een heel voordelige prijs! Snel geleverd en zelfs een gratis kwast erbij!

SUPER

Ik bestel hittebestendige verf, krijg 2 dozen met alle julpmiddelen van kwasten tot roller bak en roerstok. Wat een geweldige service. Nog nooit mee gemaakt. TOP BEDRIJF. 👍👋

uitstekende service

zelfde dag verzonden, met gratis kwast, mooi toch!

Uitstekend verwerkbaar en duurzaam

Niet alleen goede ervaring met de verf gedurende 5 jaar, maar ook met de leverantie na bestelling via internet. Besteld en de volgende dag om 09.30 uur al in huis,

Voor het eerst rust-oleum producten besteld bij vvn.nl

Vlotte afhandeling, ruime informatie, snelle levering in goede beschermende verpakking. De verf kende ik al als een uitstekend product.

Prachtig makkelijk toepasbaar produkt besteld van Stucodo'r concrete. Zeer tevreden. Het lijkt echt op betonlook.

Super heel snelle levering.

Vandaag bestelt morgen in huis al 3 keer achter elkaar !en heel goed spul !ik beveel het aan . Ton Roosen Dongen.

ruime sortering en snelle levering

prima service en kundig advies

was op zoek naar bepaalde verf. Gevonden bij dit bedrijf. Volgende dag al in huis

Goei spul

Verf is goed dekkend en makkelijk aan te brengen. En goede kwaliteit Alleen de bezorging van de koerier liet te wensen over. Geen track en tracé. Ben de hele dag thuis geweest maar moest mijn zending zelf afhalen op hun depot

Snel en goede service.

Aantal vragen gesteld over product. Deze werden goed en snel beantwoord waardoor ik snel tot aankoop kon overgaan. Prima service.

Oké

Oké

Zeer goed en snel

Binnen een dag bezorgd. Kwast en houtje om te roeren gratis bij geleverd.

Prima snelle en correcte levering.

Vriendelijk en uitgebreid te woord gestaan aan de telefoon voor wat extra informatie. Vervolgens besteld (na 12en) en de bestelling in goede orde 2 dagen later ontvangen zoals beloofd. Prima dus!

goed en snel

goed en snel

Snelle service en levering

Goede kwaliteit prijsverhouding Tip proberen een grotere kleurweergave van de verf weer te geven op de site

Goede kwaliteit, snel geleverd.

Goede kwaliteit, snel geleverd. Prijs / kwaliteit is prima.

heel snel geleverd

online besteld en volgende dag ontvangen ondanks corona!

Over verfvanniveau.nl

De verven en toebehoren van NIVEAU worden gefabriceerd bij verschillende verffabrikanten in Nederland en Europa. De winkels die het NIVEAU concept voeren willen een eigen kwaliteits-merk om op deze manier onderscheidende producten te verkopen aan de consument of schilder.