Filters

10

Uitstekend

Ik kreeg niet alleen het bestelde heel snel maar ook andere hulpmiddelen erbij. Geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne overzichtelijke site

Mijn ervaring met niveau is top Fijne site, hele snelle levering en de metallic muurverf is top mooie kleuren ivm andere merken metallic muurverf ( waterig en niet dekkend)

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Gerrit, Bedankt voor je positieve reactie! Team Verf van Niveau

9

Kwaliteit spullen

Zeer tevreden over de levering en de kwaliteit. Geweldige dekking en vloeiing.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Fijn dat u zo enthousiast bent. Dat wordt gewaardeerd. We zien u graag nog is terug! Team Verf van Niveau

1

Pakket service waardeloos

De pakketservice is waardeloos. Na een week pakket nog niet ontvangen. Pakket was ook niet aangeboden bij de buren. Heb het maar retour gestuurd.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo Elize, Zojuist heb ik u proberen te bellen maar helaas was u niet in de gelegenheid de telefoon op te nemen. Allereerst excuses dat het pakket nog niet is aangekomen bij u. Dat vinden we super vervelend om te horen omdat het pakketje bij ons de 22ste gelijk de deur uit is gegaan. We waren er dan ook niet van op de hoogte dat het pakket nog steeds niet bij u geleverd was. Jammer genoeg heeft u niet eerder contact met ons opgenomen, dan hadden wij u natuurlijk gelijk proberen te helpen Mag ik u vragen of u een 'niet thuis' kaart in de brievenbus hebt ontvangen? Met deze kaart had u namelijk een vervolgafspraak kunnen maken? Maar als u die niet heeft ontvangen dan kunt u dat niet weten. Heeft een track and trace in de mail gehad? Hopelijk neemt u even contact met ons op zodat we het kunnen oplossen. Nogmaals excuses. Groet, Bart

10

Makkelijk bestellen

Goede duidelijke website

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Goede service!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Leuk om te horen! Bedankt! Team Verf van Niveau

6

Ik denk dat het goed gaat komen

Ik zou eerder een tip willen geven. Ik kan beamen dat jullie snel mail versturen dat er aan mijn bestelling wordt gewerkt maar dat is denk ik niet wat jullie willen horen. Wacht dus even met het vragen om een waardering tot de klant het product thuis heeft. Het product is nog onderweg en dus nog niet in mijn bezit. Verder moet ik aanbevelingen doen die ik (nog) niet kan waarmaken. Ik kan natuurlijk ook wachten tot ik de spullen heb maar ik zou wachten deze mail te sturen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Peter, Perfecte tip! Gaan we mee aan de slag. Fijn dat u even heeft gereageerd want dit helpt ons zoals u zult begrijpen! Dank voor uw bestelling! We hopen dat de rest allemaal naar wens is geweest! Team Verf Van Niveau

10

Zeer behulpzaam

Zeer geduldig en behulpzaam als ik telefonisch informatie wil hebben over de producten.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Fijn te horen! Bedankt. Team Verf van Niveau

10

Top!

Mooi product en snel in huis!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw positieve reactie! Team Verf van Niveau

10

goed geprijsd en levering volgens afspraak met extra's

goed geprijsd en levering volgens afspraak met extra's

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw positieve review Johan! Wordt zeker gewaardeerd! Team verf van Niveau

4

Het is dat ik graag deze verf wilde...

De website werkte niet goed. Vaak werd de pagina niet geladen, kreeg ik een error melding en ook de zoekmachine van de site welke niet naar behoren. Over de winkel zelf en de inhoud kan ik nog weinig zeggen. Het zag er prima uit. Van de mogelijkheid om uit zoveel verschillende merken de verf te laten mengen werd ik heel blij.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Marijn, Bedankt voor je reactie. We gaan met de webbouwer op onderzoek uit waar dit exact aan kan liggen! De site moet natuurlijk wel naar behoren werken! Als het goed is heeft mij collega vandaag contact met u gehad over de geschikte rollers voor de voorstrijk! We hopen de producten morgen netjes bij u af te leveren. Heeft u vragen neem gerust contact met ons op!

10

Deskundig advies en snelle levering.

Deskundig advies en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering

Mijn bestelling werd snel geleverd en met het uitpakken van het pakketje zat er één paar schildershandschoenen en een super fijne verfkwast extra bij!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Wendy, Leuk dat je een review hebt achtergelaten! Fijn dat je bij ons besteld hebt. Bedankt! We zien je graag nog is terug! Team verf van Niveau

10

Supersnelle levering van mijn bestelling voor een lage prijs

Gisteren heb ik rustoleum verf besteld via de webshop, hier vond ik goede informatie over de verf en de toepassingsmogelijkheden. Via track and trace ben ik netjes op de hoogte gehouden van de levering die ik vandaag (de volgende dag) ontvangen heb. Een leuke attentie is een kwast samen met een paar handschoenen en een sleutelhanger! Ik ga hier zeker nog vaker een bestelling doen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Rene, Bedankt voor je fijne, positieve review! Worden we blij van ;) Team verf van Niveau

2

Verf waarschijnlijk van niveau (maar elders ook verklrijgbaar), de levering zeker niet !

Was op zoek naar (een snelle) leverancier van Polyvine. Kom op de website van Nouveau (voor 14:00uur besteld.... morgen in huis), vind het product, bestel en betaal. Later op de dag een email met sorry is niet op voorraad, verwachten we ieder moment (wel zo fatsoenlijk om dat bij bestelling te melden). Krijg een dag later van een (voor mij) totaal onbekend verzendbedrijf Packs ???? een melding dat het de volgende dag tussen 10:00uur en 18:00 bezorgd zou worden. Ben de hele dag thuis geweest, inmiddels 19:55uur en niemand gezien. Kun je geen planning op maken.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Leen, We kunnen niet anders zeggen dat u gelijk heeft. Helaas is er bij uw bestelling het een en ander misgegaan en dan gaat helaas ook alles mis! We hadden het product inderdaad niet op voorraad en zijn in de shop vergeten het product op nabestelling te zetten! Onze oprechte excuses daarvoor. Dit was een fout van ons. We vonden het ondanks de fout wel zo correct u toch nog een mailtje te sturen met de melding dat het product dinsdag binnen zou komen. Wellicht had u de order willen annuleren. Vervolgens duurt het ook nog wat langer met de bode. Ook hiervoor ook onze excuses! Voor u is Packs wellicht onbekend partij maar over het algemeen zijn onze klanten er zeer over te spreken. Sorry dat ze gisteravond wat later aan uw deur stonden. We hebben wel begrepen dat uw pakket is afgeleverd! Gelukkig maar. Nogmaals excuses, ondanks u hier helemaal niets aan heeft. We doen ons best onze klanten zo correct mogelijk te helpen/ informeren! We willen natuurlijk ook niets anders dan blije en tevreden klanten. Helaas gaat het bij ons ook wel eens fout! Mag niet, gebeurd wel. Ondanks alles wensen wij u veel plezier van uw product Mvg, Team Verf van Niveau

1

Verzenden veel te duur als je het daar van moet hebben ben je wel heel klein. spons is goed

Goed

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Arnout, Bedankt voor uw reactie ondanks dat deze negatief is. Mogen wij u allereest vragen waarom u dan bij ons besteld heeft? We communiceren heel duidelijk op de site dat wij bij pakketten onder de € 40,- verzendkosten rekenen tegen een bedrag van € 4,95. Dit is t.o.v. andere webshops zeker niet duurder. Met de huidige brandstofprijzen zijn de verzendkosten op het ogenblik veel malen hoger dan € 4,95. Uw natuurspons van € 10,45 (voor dit bedrag kunnen wij het niet gratis verzenden) past niet door de brievenbus dus moest netjes in een doosje. Door de brievenbus proppen is voor ons geen optie! Kortom u heeft zelf besloten de natuurspons bij ons aan te schaffen en daarmee akkoord te gaan met de bijkomende kosten, u heeft ook geen contact met ons gezocht of dit eventueel anders zou kunnen en u heeft ook niet de moeite genomen om het eventueel bij ons op te halen zodat u geen verzendkosten hoeft te betalen. Nogmaals jammer van uw negatieve reactie. We proberen het voor iedere klant juist te doen maar sommige dingen gaan niet anders! Hopende op uw begrip.! Team verf van Niveau

10

Snel en goed geleverd

Het was een goed product en werd snel geleverd. Prima

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Marjolijn! Dank voor je positieve reactie! Team Verf van Niveau

10

Perfecte kwaliteit en fijne service

Service op maat.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dag Vincent, Leuk te horen! Bedankt Team Verf van Niveau

10

Uitstekend en verzorgd

Snelle levering en goed verpakt! Was dat maar overal zo!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je positieve reactie William, Team Verf van Niveau

10

Perfect

Alles goed verlopen. Snelle levering en nog wat extra dingen erbij gekregen. Top!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dag Marja, Dank voor je positieve review! Mvg, Team Verf van Niveau

10

klantvriendelijk

Fantastische service , bestelling door bode niet afgeleverd. Werd zeer snel uitgezocht en terug gebeld. Binnen een dag werd de bestelling opnieuw verstuurd ( tijdstip bezorging mochten we zelfs afspreken ).

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Maico, U bedankt voor uw geduld! Fijn dat u ondanks de fout van de bezorger toch tevreden bent. Leuk dat u zo'n positieve review achterlaten. Bedankt. Team Verf van Niveau

9

Verfvanniveau.nl is een echte aanrader

Kort gebeld met Wilco van verfvanniveau.nl met betrekking tot advies verf afbijt, Vervolgens Rustoleum verfafbijt online besteld en deze werd snel geleverd. Gratis verfhandschoenen, roerstokje en kwast ontvangen. Vandaag het product gebruikt en het werkt fantastisch. Zowel het advies, prijs en levering uitstekend, Verfvanniveau.nl is een echte aanrader,

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo, Fijn om te horen dat u tevreden bent! Bedankt! Team Verf van Niveau!

10

Geweldig en snel geleverd!

Bestelling was sneller dan verwacht geleverd en heel fijn dat er ook een kwast en handschoentjes bij geleverd werden. Ik was blij verrast!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw reactie! Hier doen we het voor! Team Verf van Niveau

10

Goeie service

Bestel hier altijd mijn verniswas! Snel geleverd en goeie service

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Arjan, Leuk om te horen dat je tevreden bent en bedankt voor je positieve reactie. We zien je graag terug! Team Verf van Niveau

1

Oude verf

Ik heb mijn pot kachellak geroerd en geschud zolang ik kon en daar zit een dikke laag tattie verf in waar ik niks mee kan. Mijn ervaring zegt: dit is oude verf die al een tijd op de plank staat

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Ricardo, Hartelijk dank voor uw reactie ondanks deze negatief is. Vervelend om te horen dat de verf niet naar wens is. De Rust-Oleum Hittebestendige verf krijgen wij wekelijks binnen van onze fabrikant, dus oud kan het zeker niet zijn. Er kan natuurlijk wel iets anders mis zijn met deze verf. Ondertussen hebben wij de potten op het schap open gemaakt en deze zijn goed. De ervaring van onze klanten is dat ze het ook een prettige verf vinden. Er moet wat mis zijn met uw pot dus! We hebben u dezelfde dag nog in overleg met u een nieuwe pot opgestuurd. Deze was gelukkig wel goed. U was te spreken over deze manier van handelen. groet, Bart

Over verfvanniveau.nl

De verven van NIVEAU zijn van Nederlandse bodem en hoge kwaliteit. We doen ons best om maximale service te verlenen aan onze klanten. Door een goed advies en snelle, correcte levering. We zouden het waarderen als u uw ervaring met NIVEAU deelt.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd