Zeer snelle levering en prima service

Binnen 5 min na bestelling reeds de link vd vervoerder ontvangen en de volgende dag geleverd (met gratis een kwast en handschoenen). Prima service! Ga zo door

Zeer tevreden over alle aspecten van de service

Snelle afwerking, perfecte tracking, duidelijke productomschrijvingen, Nederland speelt nog steeds in een andere divisie dan Belgiƫ op vlak van on-line shopping en daar komt naar mijn mening niet onmiddellijk verandering in.

Super service en zeer snelle levering

Binnen 5 min na bestelling al tracking voor levering. Volgende dag afgeleverd. Bus verf besteld, maar geleverd met wegwerpkwast (van goede kwaliteit!) setje handschoenen en roerstaaf. Maw top service. Ik zeg: ga zo door!

Goede service en speciale verf voor goede prijzen

Bestelling is snel verwerkt en ik ben zelfs gebelt om me te laten weten dat het MISSCHIEN zou kunnen dat t vandaag de deur niet meer uit gaat omdat de goede mam aan de telefoon niet wist of de leverancier zoals besproken vandaag nog kwam- maar dan uiterlijk morgen zou hij mijn bestelling versturen - super! Bestel ik weer in de toekomst als ik speciale verf nodig heb! Bestelling was trouwens wel de volgende dag al in huis- Toppers!

goede service en support

pp verzoek kleur voorbeelden opgestuurd om goede keuze te maken en na bestelling vlotte levering

Oprechte service en snelle levering

Hele fijne tips gekregen van Wilco. Ook de levering was er binnen een dag! Al met al een dikke 10!

A+ snelle verzending en prima product

A+

Goed opgepakt

Nou heb telefonisch contact gehad omtrent een product. Maar dat was dus niet het product wat ik zocht staat slecht omschreven. Afgesproken telefonisch dat er een gecanceld moest worden is goed afgehandeld snel geld retour. Mede dankzij het telefonische contact goed.

Super geholpen!

De eerste bestelling werd al snel geleverd, mooie producten en goed verpakt. Bij de 2e bestelling heb ik gebeld voor advies. Ik werd uitstekend geholpen door een vriendelijke medewerker met kennis van zaken! Dit resulteerde ook nog eens in een besparing op mijn totaal prijs. Normaliter schrijf ik nooit reviews, maar verf van niveau verdiend er wel 1!

Over verfvanniveau.nl

De verven van NIVEAU zijn van Nederlandse bodem en hoge kwaliteit. We doen ons best om maximale service te verlenen aan onze klanten. Door een goed advies en snelle, correcte levering. We zouden het waarderen als u uw ervaring met NIVEAU deelt.