Een zeer goede ervaring!

Zowel de bestelde metallic verf, Stucco d'Or Metallico als de service is zeer goed! Prachtige gouden metallic verf voor een zeer concurrerende prijs en erg kompleet geleverd. Gratis kwastje, handschoenen en roerstaaf. En die volgende dag op zaterdag nog geleverd ook. Het kan niet mooier of beter, hier komen wij terug!

Snelle levering en topkwalitet

Altijd fijn contact, snelle levering en topkwaliteit!

Super helpful and flexible

I needed a special paint roller and the guys arranged it within an hour for me. I just had to pay online and go pick it up physically myself. They refunded the transportation cost on their own initiative because I had gone there myself. Super pleaser with the whole experience !

Wow

Toen het pakketje binnen kwam leek het net een kadootje. Wat een service met extra kwast, handschoenen en een roerhoutje. Buiten het feit dat de kleur vd verf super mooi is . Precies zoals op het voorbeeld. Super blij mee en wow houden zo deze service ik werd er blij van. Mijn muur wordt heel mooi. Dank jullie wel

Alles ok

Super mooi product

De Stucco d'or concreto op de badkamer muren (niet natte ruimtes) toegepast. Makkelijk te verwerken, prachtig eindresultaat. Zeer chique en luxe. Leuke is dat je ook echt je eigen touch kunt geven aan het effect. Werkt zowel met kwast als spaan zeer goed.

Zeer snel. Goed advies en extra’s als kwast en roerhout

Helemaal Top

Goede en snelle levering

Verf besteld, werd snel geleverd met handschoenen en een kwast, super leuke service.

Snel verzonden, goed verpakt

Ik ben blij met de snelle verzending en de gratis kwast. Alleen jammer dat je bij het vervoersbedrijf niet kunt aangeven dat je er net die dag niet bent en het vervolgens voor de voordeur wordt gezet.

Snel geleverd netjes verpakt ben zeer tevreden over mijn product

Snel bezorgd en allemaal cadeautjes erbij. Echt heel leuk!

Zeker nog x wat bestellen

Geweldige service en advies

Erg vriendelijke mensen. Top service en advies. Goeie mooie producten. En mooi eindresultaat. Chris

Geweldig product

Heb Zinsser B-I-N primer besteld,geweldige primer,dekt in 1 keer op kaal hout en ook op MDF!!

Snel bezorgd en netjes geholpen

Zeer behulpzaam. Adviserend en goed bereikbaar

alles was ok

Snelle levering en nette verwerking,

Verniswassen van goede kwaliteit en supersnelle levering, iedere keer weer.

Fijn dat er bij iedere bestelling ook verfhandschoenen en een kwast bij zitten. Zo kan ik meteen aan het werk!

Heel goede verf en vriendelijk behandeld en goed te woord gestaan. Kortom top!!!

prima zaak

Alles is snel geleverd

Altijd beste kwaliteit!

Fijn bedrijf. Als je ergens vragen over hebt, word je altijd goed geholpen, ze mailen of bellen je meteen terug. Ik beveel dit bedrijf van harte aan!

Héél correcte firma !

héél correcte firma !

Haarbos 1 3953 HA Maarsbergen

Over verfvanniveau.nl

De verven van NIVEAU zijn van Nederlandse bodem en hoge kwaliteit. We doen ons best om maximale service te verlenen aan onze klanten. Door een goed advies en snelle, correcte levering. We zouden het waarderen als u uw ervaring met NIVEAU deelt.