Uitstekende service en snel bezorgd

Mijn bestelling is binnen een dag verstuurd en ik kreeg er nog een paar leuke cadeautjes bij. Dat maakt het online winkelen extra leuk

Snelle verzending en goede kwaliteit

De verf is van hoge kwaliteit. Kreeg er ook gratis wat merchendise bij.

Prima vertrouwde shop

Bestelling keurig verpakt en snel geleverd

Goed spul mooi effect en snel droog

Makkelijk aan te brengen met kwast vachtroller of doek, zeker na paar minuten even uitwrijven een mooi oppervlak

Duidelijke site, betaling verloopt gemakkelijk en zeer snelle levering

Duidelijke site, betaling verloopt gemakkelijk en zeer snelle levering

Goede ervaring

Goede ervaring, een klein werkpuntje mijn bestelde verfpot was gedeukt en iets open gegaan zelfs met twee extra klemmen erop.

Prachtige verf, prima info en perfecte snelle service !

Wij zijn uiterst tevreden over de service; snelle levering, correct verpakt en compleet gemaakt met kwast , roerhoutje en een kleine attentie, TOP!

Zeer vriendelijk en een super uitleg

Vriendelijk en op rechts en wat niet nodig is smeren ze je ook niet aan wel primer of niet als niet nodig is zegen ze dat ook eerlijk ik ben en te vrede klant

Snelle levering. Daarna nog even gebeld voor extra advies en dat kreeg ik heel duidelijk

Top bedrijf! Altijd op tijd en goede communicatie

Wij kopen periodiek onze verf bij verfvanniveau. De communicatie is top, als er onverhoopt iets is hoor je dat op tijd. Leveringen zijn altijd op tijd.

Goede verf en goed advies

Goed bereikbaar, goed advies, prima verf. Doen wat ze beloven

Meerdere goede ervaringen!

Al meerdere malen verf(benodigdheden) besteld. Altijd snelle levering, goede producten. Ook snel contact en goed advies via de telefoon. Goed alternatief voor de grote bouwmarkten!

Super snelle levering en ook nog een leuk extraatje erbij.

Echt prima

Goede omschrijvingen op de site en snelle levering!

Had een verkeerde kleur gekregen, maar keurig opgelost! Na een telefoontje werd het opgehaald en omgeruild!

snelle levering , goed product

snelle levering , goed product

Prima communicatie

De bestelling was niet op voorraad. Netjes een mailtje gehad dat de levering 1 dag later was.

Goed produkt

Werkt fijn.

Snelle levering met extra's erbij

Snelle levering en er zaten extra's bij zoals een kwast en handschoenen

Goede kwaliteit producten

Prima kwaliteit producten, werkt goed, blijft lang mooi.

Erg goed

Was online op zoek naar verf en kwam op deze website. Mooie website met groot assortiment en concurrerende prijzen. Na een foutje in de verzending onmiddellijk contact met klantenservice opgenomen. Prima op gereageerd en hersteld.

Fijn product, snelle levering

Na het zien van YouTube filmpjes over de Schuller Linomat Verfroller - 10cm. leek mij dit een handige aanvulling voor het schilderwerk in mijn huis die ik van voor naar achter helemaal opnieuw wil gaan schilderen. Dit product werkt naar verwachting en scheelt een hoop plakwerk met de bekende crepetape. Aan te raden dus...

mooi product

Goede verf spuit mooi weg ,redelijk geprijd gezien dat het op acryl basis is. Concurentie is duurder en de verf van motip wordt lelijk naar verloop van tijd. Hopelijk houdt dit beter. Snel geleverd.

Geweldig.

Goede site. Snelle levering. Goede service. Kom zeker terug.

Volgende dag om 07:45 uur al bezorgd.

Super service. Dag ervoor besteld en volgende ochtend al in de vroege ochtend thuis bezorgd. Er zat zelfs een kwast bij en verfhandschoentjes. Ik beveel jullie zeer zeker aan iedereen aan.

Haarbos 1

3953 HA Maarsbergen

Over verfvanniveau.nl

De verven van NIVEAU zijn van Nederlandse bodem en hoge kwaliteit. We doen ons best om maximale service te verlenen aan onze klanten. Door een goed advies en snelle, correcte levering. We zouden het waarderen als u uw ervaring met NIVEAU deelt.