Goede service. Ik had een aantal panelen besteld die te kort waren. Even contact gehad en dezelfde week nog kunnen omruilen.

Hartstikke bedankt Arjen! Veel plezier vd mooie wandpanelen!

Fijne prettige ervaring.

Bij top kwaliteit vloeren terecht gekomen omdat ze een vloer verkochten die ik via internet gezien had. Een afspraak gemaakt bij Victor en die heeft me uitstekend geadviseerd. In de showroom viel de vloer tegen , maar door door te vragen en stalen te laten zien kwamen we bij de perfecte vloer uit. Ook dat de vloer in twee keer gelegd moest worden was geen probleem. De mannen die het gelegd hebben waren ook vriendelijk en klantgericht. Ook toen ze in de file stonden en wat later kwamen belden ze op dat ze later kwamen. Ze hebben de plinten bij de keuken weggehaald zodat de vloer daar ook netjes zat en weer teruggezet. Ook nog een deurmat extra meegenomen en neergelegd. Ik kan niet anders zeggen dat topkwaliteitvloeren en de werkmannen klantvriendelijk en klantgericht is. Afspraak is afspraak en de communicatie is uitstekend. We zijn superblij met de vloer!

Beste Astrid, Wat leuk dit te lezen, hartelijk dank voor je mooie review! Veel plezier van de prachtig mooie, nieuwe vloer!

Supergoede communicatie, kwaliteit en service

Vic van Topkwaliteitvloeren nam ruim de tijd om informatie en advies te geven om tot een keuze voor een vloer te komen, maar pushte op geen enkele manier - een verademing en een zeer onderscheidend punt! Ook eerlijk over wat wel en niet kan en verstandig is. De offerte kwam snel, klopte en was transparant. De communicatie daarna verliep vlekkeloos. Het belangrijkste is natuurlijk de vloer zelf, die is gelegd door vakman Gabriel. Hij overlegde heel prettig over alles. Het is prachtig geworden. Niets dan lof! (Onze vloer is overigens visgraat-pvc van Floer - IJssel.)

Beste Nelly! Wat ontzettend leuk om te lezen! Hartstikke bedankt voor de mooie review! Fijn en zonnig weekend gewenst!

Klantvriendelijk, service optimaal

Prettige website. Makkelijk je bestelling invoeren. Eenvoudig de gewenste leverdatum aangeven. Op tijd bericht van de juiste lever tijd Alles baar webs gegaan Heel erg b3danjt

Beste Jan, Hartstikke bedankt voor je mooie review!

Top kwaliteit en snelle levering

Voor ons bedrijf al meerdere keren bij Topkwaliteit vloeren besteld. Snelle levertijd en korte lijnen met informatie over prijzen en levertijd. We komen zeker weer een keer terug, succes!

Beste Marc, Wat ontzettend aardig Marc! Wordt enorm gewaardeerd, dankjewel én succes met de installatie!

Top service, top winkel!

Hele fijne klantenservice, snelle reactie en uitstekende service geleverd bij mijn bestelling. Tevens fijne proactieve communicatie mbt levertijd (levering zelf verliep ook op rolletjes). Echt een goede ervaring en zou deze winkel dan ook zeker aanbevelen!

Het kan niet beter!

Perfecte service: snelle bestelling en levering. Prijs aanzienlijk lager dan bij vele zaken die adverteren met "laagste prijsgarantie". Kortom: zoek niet verder.

Geweldige vloer en super nette service....een echte aanrader

De vlorr kwam binnen via transportbedrijf. Deze hadden een psk beschadigd...kan gebeuren...maar binnen een aantal dagen, heel netjes een nieuw pak geleverd. Dus echt een bedrijf die staat voor service en absolute kwaliteit. TOP.

Zeer goede service

Snel en adequaat gehandeld en een super service. Bij vragen bij vragen binnen een dag reactie. Zeer vriendelijke. Al met al zeer tevreden! Ook over de kwaliteit van de vloer!

Enige tijd geleden heb ik een nieuwbouwhuis gekregen en daar hoorde natuurlijk ook een nieuwe vloer in. Tijdens mijn zoektocht kwam ik terecht bij topkwaliteitvloeren. Ik als onervaren vrouw in dit project had daarom de nodige vragen. Tevens wordt er met je meegedacht zodat je de juiste keuze kunt maken. Ik ben zeer tevreden, ook kijkend naar de prijs/kwaliteitverhouding. Topkwaliteitvloeren reageerde snel en duidelijk op mijn vragen en kwam de gemaakte afspraken na, waardoor alles snel geregeld was. De verwachting was dat mijn vloer binnen 3 werkdagen geleverd werd, maar dit was zelfs al na 1 werkdag! Ik beveel iedereen het dan ook aan, ik ga zelfs voor de bovenverdieping ook weer contact opnemen met topkwaliteitvloeren om een nieuwe bestelling te plaatsen!

Hartstikke bedankt Natascha! Je hebt de vloer mooi en vakkundig geïnstalleerd!

Service zoals service bedoeld is

Oprecht een positieve review voor dit sympathieke bedrijf. Als je naast een kwaliteitsvloer op zoek bent naar service zoals service bedoeld is kun je hier met een gerust gevoel je aankoop doen. Wij kwamen in contact met Victor omdat hij Floorify verkoopt. In eerste instantie vielen we voor de korting die ze op alle vloeren inclusief Floorify aanboden. Toen deze korting vanuit Floorify werd teruggedraaid was Victor zo sportief om alsnog de korting toe te passen. Toen de vloer geleverd werd en het bestelde installatie pakket niet werd geleverd, heeft hij alles uit de kast gehaald om ervoor te zorgen dat wij toch dat weekend de pvc vloer konden leggen met als klap op de vuurpijl een rubberen hamer als compensatie en oprechte bezorgdheid over het op tijd aankomen van het setje. Service zoals service bedoeld is. Veel dank! Groet, Laua en Patrick

De naam zegt het al topkwaliteitvloeren en top service

Heel veel topvloeren van hoge kwaliteit en top service. Bij topkwaliteitvloeren hebben ze echt verstand van vloeren en leveren ook een top service.

Topkwaliteit vloeren / Topkwaliteit bedrijf

Een prachtige floorify vloer gekocht tegen een mooie prijs. Zelf gelegd wat prima is te doen. Wat onderscheid deze webwinkel van andere winkels? Uitstekende bereikbaarheid zowel telefonisch als per mail, er wordt direct vriendelijk gereageerd. Service is geweldig. Onze vloer zou op donderdag worden geleverd, maar door communicatie fout bij leverancier werd dit een dag later. Vervelend, maar dit kan natuurlijk altijd gebeuren. De eigenaar vond dit oprecht heel vervelend. Wat schets onze verbazing, een uur later stond er een bedrag op onze rekening als coulance voor de verhindering. Deze service maak je nergens meer mee. Je bent n.l. maar een “klant” Topkwaliteit vloeren jullie zijn een Topkwaliteit bedrijf. P.s ik weet waar ik familie naar toe moet sturen.

Beste Coby, Wat ontzettend leuk te lezen! Bedankt voor de hartverwarmende review!

fantatische ervaring

snel antwoord en factuur en heel snelle levering , top product

Fantastische vloer

Vloer ligt er nu 2 weken en we zijn er zeeeeer tevreden over. Goed en keurig gelegd. Top service en kwaliteit.

Topvloer voor een lage prijs.

Kwalitatief hoge vloer voor een lage prijs! Hele snelle levering we hadden de vloer al binnen een week nodig en dat hebben ze direct voor ons geregeld.

Top pvc vloer!

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding, makkelijk te leggen en een strak geheel! Netjes volgens afspraak op tijd geleverd!

Hartelijk dank, wordt zeer gewaardeerd!

Prachtige TOP vloer

Via internet besteld, goede service, volgens afspraak geleverd, vakkundig gelegd. Kortom; aanrader wij zijn zeer tevreden.

Hartelijk dank!!! Wordt zeer gewaardeerd!

Over Topkwaliteit Vloeren BV

Er zijn tal van woonwinkels en webwinkels met vloeren in het assortiment. Zóveel zelfs, dat u waarschijnlijk door de bomen het bos niet meer ziet. Topkwaliteit Vloeren BV helpt u graag. Met ruim 30 jaar ervaring in de wereld van PVC vloeren en projecten, hebben wij voor u een zorgvuldige selectie gemaakt van de allerbeste kwaliteiten Click/ Klik PVC vloeren.