Enige tijd geleden heb ik een nieuwbouwhuis gekregen en daar hoorde natuurlijk ook een nieuwe vloer in. Tijdens mijn zoektocht kwam ik terecht bij topkwaliteitvloeren. Ik als onervaren vrouw in dit project had daarom de nodige vragen. Tevens wordt er met je meegedacht zodat je de juiste keuze kunt maken. Ik ben zeer tevreden, ook kijkend naar de prijs/kwaliteitverhouding. Topkwaliteitvloeren reageerde snel en duidelijk op mijn vragen en kwam de gemaakte afspraken na, waardoor alles snel geregeld was. De verwachting was dat mijn vloer binnen 3 werkdagen geleverd werd, maar dit was zelfs al na 1 werkdag! Ik beveel iedereen het dan ook aan, ik ga zelfs voor de bovenverdieping ook weer contact opnemen met topkwaliteitvloeren om een nieuwe bestelling te plaatsen!

Hartstikke bedankt Natascha! Je hebt de vloer mooi en vakkundig geïnstalleerd!

Service zoals service bedoeld is

Oprecht een positieve review voor dit sympathieke bedrijf. Als je naast een kwaliteitsvloer op zoek bent naar service zoals service bedoeld is kun je hier met een gerust gevoel je aankoop doen. Wij kwamen in contact met Victor omdat hij Floorify verkoopt. In eerste instantie vielen we voor de korting die ze op alle vloeren inclusief Floorify aanboden. Toen deze korting vanuit Floorify werd teruggedraaid was Victor zo sportief om alsnog de korting toe te passen. Toen de vloer geleverd werd en het bestelde installatie pakket niet werd geleverd, heeft hij alles uit de kast gehaald om ervoor te zorgen dat wij toch dat weekend de pvc vloer konden leggen met als klap op de vuurpijl een rubberen hamer als compensatie en oprechte bezorgdheid over het op tijd aankomen van het setje. Service zoals service bedoeld is. Veel dank! Groet, Laua en Patrick

De naam zegt het al topkwaliteitvloeren en top service

Heel veel topvloeren van hoge kwaliteit en top service. Bij topkwaliteitvloeren hebben ze echt verstand van vloeren en leveren ook een top service.

Topkwaliteit vloeren / Topkwaliteit bedrijf

Een prachtige floorify vloer gekocht tegen een mooie prijs. Zelf gelegd wat prima is te doen. Wat onderscheid deze webwinkel van andere winkels? Uitstekende bereikbaarheid zowel telefonisch als per mail, er wordt direct vriendelijk gereageerd. Service is geweldig. Onze vloer zou op donderdag worden geleverd, maar door communicatie fout bij leverancier werd dit een dag later. Vervelend, maar dit kan natuurlijk altijd gebeuren. De eigenaar vond dit oprecht heel vervelend. Wat schets onze verbazing, een uur later stond er een bedrag op onze rekening als coulance voor de verhindering. Deze service maak je nergens meer mee. Je bent n.l. maar een “klant” Topkwaliteit vloeren jullie zijn een Topkwaliteit bedrijf. P.s ik weet waar ik familie naar toe moet sturen.

Beste Coby, Wat ontzettend leuk te lezen! Bedankt voor de hartverwarmende review!

fantatische ervaring

snel antwoord en factuur en heel snelle levering , top product

Fantastische vloer

Vloer ligt er nu 2 weken en we zijn er zeeeeer tevreden over. Goed en keurig gelegd. Top service en kwaliteit.

Topvloer voor een lage prijs.

Kwalitatief hoge vloer voor een lage prijs! Hele snelle levering we hadden de vloer al binnen een week nodig en dat hebben ze direct voor ons geregeld.

Top pvc vloer!

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding, makkelijk te leggen en een strak geheel! Netjes volgens afspraak op tijd geleverd!

Hartelijk dank, wordt zeer gewaardeerd!

Prachtige TOP vloer

Via internet besteld, goede service, volgens afspraak geleverd, vakkundig gelegd. Kortom; aanrader wij zijn zeer tevreden.

Hartelijk dank!!! Wordt zeer gewaardeerd!

Over Topkwaliteit Vloeren BV

Er zijn tal van woonwinkels en webwinkels met vloeren in het assortiment. Zóveel zelfs, dat u waarschijnlijk door de bomen het bos niet meer ziet. Topkwaliteit Vloeren BV helpt u graag. Met ruim 30 jaar ervaring in de wereld van PVC vloeren en projecten, hebben wij voor u een zorgvuldige selectie gemaakt van de allerbeste kwaliteiten Click/ Klik PVC vloeren.