Fantastisch!

Heel fijne attentie dat kaartje voor de jarige! Hartelijk dank, Saskia

Mijn dochters zijn in de wolken!

Mooie handtassen, snel geleverd, zeer klantvriendelijk met een leuk berichtje bij de handtassen. Een aanrader!

zeer tevreden

Hele mooie tas en vlotte levering!

In 1 woord; super!

Mooi tasje erg blij mee, snelle levering en een heel lief kaartje om je te bedanken voor je aankoop. Echt een aanrader.

Super snelle levering!

Ik vind het super mooi.

Ik vond het super tof dat ik de bestelling zo snel thuis geleverd kreeg! Ook super leuk dat ik een briefje erbij kreeg met een superlief tekstje! Heel goede service, en heel content met min bag

Slecht

Ik heb het nog steeds niet ontvangen....

Super mooie tas en snelle service

De tas is erg mooi. Ik ben al een tijd op zoek naar duurzame tassen, dus blij dat ik nu hier terecht ben gekomen. Bij de bestelling zat ook een handgeschreven berichtje, super leuk!

Ik heb de tas snel ontvangen, en het was een erg goede (en vriendelijke) service!

Top!!

Heel netjes en snel geleverd, met een handgeschreven kaart.

Een snelle en leuke levering.

Vegan bag is aanbevolen door een vriendin van me. Bij de bezorging een leuk persoonlijk kaartje meegestuurd gekregen. Erg blij met mn nieuwe tas

Goede service! Snelle levering!

De tas zit mooi ingepakt het uitpakken van de tas is dan ook erg leuk. De bezorging is snel. Ik ben dus erg te vreden en raad de site zeker aan.

Tas heeft een mooie kleur, en prima formaat

Leuke artikelen en super vriendelijke service

Heb een mooie groenen tas van Hvisk gekocht. Op tijd gekregen en zeer vriendelijke service. Een aanrader om effe die site te checken voor je volgende aankoop van een vegan tas. De site zit bij mij alvast in mijn favorieten!

Alles perfect! Mooi handschreven kaart erbij!

De tas werd met groot enthousiasme ontvangen. De persoonlijke noot, de achterliggende gedachte en natuurlijk de kleur En vormgeving viel meteen in de smaak! Dank je wel!

Ontgoocheld

Model is leuk maar kleur verschilt sterk van op foto. Had een ander kleur verwacht.

Ik ontving de tas super snel en in de perfecte staat. Er zat een heel leuk kaartje bij en ik kreeg ook nog een leuk berichtje via Instagram!

Meer dan geweldig 10/10

Ik koop nooit dingen online, dat vind ik zo onpersoonlijk. Echter kreeg ik bij deze site een handgeschreven briefje erbij waardoor ik toch die extra klantvriendelijkheid heb ervaren! Kortom TOP.

De tas kwam in perfecte staat toe en zag er helemaal uit als op de foto op de website. Er zat ook een leuk kaartje bij. Heel blij mee! Bedankt!

Top tas!

Hele mooi en stevige tas. Laptop past er goed in en ik ben best klein van postuur dus de mini past goed bij me. Handig ook de vakjes aan de binnenkant en buitenkant.

Snel, persoonlijk en goede kwaliteit

Snel, persoonlijk en goede kwaliteit

Super tevreden!!

Ik ben heel bij met mijn bestelling! Deze was keurig op tijd binnen en leuk om te ontvangen met het persoonlijke berichtje. Keep up the good work!

Awesome

Alles was goed!

Over Veganbags

Veganbags.nl verkoopt het grootste assortiment veganistische tassen van Nederland. Van praktische vegan rugzakken van Ucon Acrobatics tot aan stijlvolle vegan crossbody tassen van het Deense merk Hvisk. Wat je wensen ook zijn, bij veganbags.nl vindt je een veganistische tas voor elke gelegenheid. Ben je op zoek naar een ruime shopper of wil jij liever een compacte crossbodybag, bij Veganbags.nl ben je voor beide aan het juiste adres. Bekijk het uitgebreide assortiment in onze webshop en bestel uw favoriet eenvoudig, veilig en snel online! Dan wordt jou bestelling, indien voorradig, dezelfde werkdag nog aan je verzonden.