Niets op aan te merken, helemaal perfect!

Fijne site, snelle verzending en een ontzettend leuk handgeschreven kaartje.. ik ben fan!

Mega mooie tas!!

Dit weekend heb ik hem voor het eerst gedragen. Super veel complimenten gehad & hij is fantastisch mooi & super handig. Ik ben er heel blij mee!

Betrouwbaar mét een persoonlijk tintje

Vanwege een spontane trip had ik mijn oog laten vallen op de mooie rugzakken van Ucon Acrobatics. Ondanks dat het kort dag was ontving ik het pakketje zelfs een dag eerder dan verwacht plus een handgeschreven bedankbriefje erbij. Zo leuk!

Heel snelle levering, mooi verpakt met een vriendelijk kaartje erbij. Als klant voel ik mij echt in de watten gelegd.

Super snelle service en de tas is echt; wauw!! Super lief en persoonlijk kaartje erbij gekregen. Ik ga hier zeker vaker bestellen. Liefs Inge

Leuke tassen, goede en persoonlijke service

Ik kende veganbags nog niet maar ik kwam per toeval een leuke tas van Hvisk tegen. Meteen besteld en snel in huis. Zelfs met persoonlijk kaartje en verpakking. Erg blij mee!

Product kwam niet overeen met online weergave

Jammer; in het product zat gouddraad verwerkt. Dit was niet zichtbaar op de foto en stond niet vermeld in de beschrijving. Retourkosten waren desalniettemin voor eigen rekening.. :(

uitstekend

Ik had eerst een zeer teleurstelende ervaring bij een andere webshop en kwam toen bij Vegansbag terecht. Vlotte bestelling, levering na twee dagen, alles perfect in orde. Prijs vijzonder concurrerend. Een aanrader!!

snel geleverd, goed verpakt, met persoonlijk geschreven kaartje, ik ben heel tevreden :)

Good experience overall

I bought a bag and was a little surprised to see that the colour was a bit darker than expected. The return, unfortunately, is too expensive so I decided to keep the bag. The personal note was a really sweet gesture, much appreciated.

Prachtige tas, superprijs !!

Top. Voor herhaling vatbaar !!

TOP!!

Een echte aanrader!! Mooi design en praktisch in gebruik!

Eerlijk en goeie kwaliteit

Goeie service, sympathiek en mooie kwaliteit. Zeer aangenaam winkelen.

Snel geleverd, goed product en lief briefje bij bestelling!

Ik ben helemaal tevreden :)

Heel blij mee!

De tas kwam in perfecte staat aan en was mooi ingepakt. Vooral de handgeschreven kaart was een aangename verrassing. Dank jullie wel.

Super mooi!

Super toffe en mooie tas, snelle service en een leuk persoonlijk geschreven kaartje erbij. Zeker een aanrader!

zal zeker weer eens een bestelling plaatsen

wat leuk dat er een hand geschreven kaartje bij zat.

Ik kom zeker terug als ik een nieuwe backpack nodig heb. Ondertussen al heel wat vrienden/ collega’s overtuigd om naar veganbags te surfen

Goed, snelle levering, top assortiment

Goede kwaliteit. Niks meer aan doen

Fijn bedrijf.

De website ziet er mooi en overzichtelijk uit, de verzending was snel en het pakket ziet er leuk en persoonlijk uit. Ik ben enthousiast over het product, de Hajo in steel blue. Bedankt voor de service!

Leuk persoonlijk kaartje erbij

De tas was er mega snel en erg mooi!

Fijn om een kleiner bedrijf te steunen ipv de grote webwinkels. Keep it up! En bedankt voor het persoonlijke berichtje bij de bestelling.

Amazing.

Very fast service, great prices, free shipping, really cute personal card with the order... I am so happy and have recommended to my friends! Will buy again :)

Over Veganbags

Veganbags.nl verkoopt het grootste assortiment veganistische tassen van Nederland. Van praktische vegan rugzakken van Ucon Acrobatics tot aan stijlvolle vegan crossbody tassen van het Deense merk Hvisk. Wat je wensen ook zijn, bij veganbags.nl vindt je een veganistische tas voor elke gelegenheid. Ben je op zoek naar een ruime shopper of wil jij liever een compacte crossbodybag, bij Veganbags.nl ben je voor beide aan het juiste adres. Bekijk het uitgebreide assortiment in onze webshop en bestel uw favoriet eenvoudig, veilig en snel online! Dan wordt jou bestelling, indien voorradig, dezelfde werkdag nog aan je verzonden.