super geregeld, vlotte communicatie!

Kadobon besteld van Veganbags. Los van de vertraging bij Postnl werd alles vlot verzonden. Er wordt goed meegedacht door Lenne en ze is zowel via mail als via telefoon goed bereikbaar. Er wordt ook heel snel op je mail gereageerd. De kadobon ziet er goed uit en wordt leuk verpakt zodat het nog leuker geeft!

Ontzettend bedankt voor je beoordeling lieve Amy. Wij hopen dat je vriendin haar cadeaubon goed kan besteden, maar dat komt ongetwijfeld helemaal goed. Bedankt voor je geduld en vriendelijkheid ondanks de vertraging van PostNL. Lots of love, Lenne Team Veganbags

Echt de zak die ik zocht!

Heel handige, gemakkelijke rugzak waar ik alles is kwijt kan. Ik fiets veel als student waardoor het een groot pluspunt is dat deze rugzak waterdicht is.

Bedankt voor je beoordeling Linde. Wij vinden het ontzettend leuk om te horen dat je zo tevreden bent over je bestelling. Wij hopen dat je nog heel veel plezier mag hebben van je rugzak. Lots of love, Lenne Team Veganbags

Zeker goede service, leuk ingepakt en ook fijne mooi tas. Enige tegenvaller voor mezelf is dat ik de buiten vak voor drinkfles te klein vind, m'n flesformaat pas er niet in. Het was helemaal perfect geweest als ook de buiten vakjes wat ruimer waren. Er pas toch niet zo veel in.

Bedankt voor je mening Shabiha. Wij waarderen dit enorm en wensen je veel plezier met je bestelling. Lots of love, Lenne Team Veganbags

Uitstekende, snelle service

Bestelling binnen een dag verzonden, toen helaas onvolledig binnen gekomen omdat het uit het pakketje was gevallen onderweg, diezelfde dag nog gratis een nieuwe toegestuurd gekregen, ontzettend aardige mensen!

Hartstikke bedankt voor je beoordeling Eva. Helaas was de bestelling open gegaan tijdens het transport. Wij hebben natuurlijk dezelfde werkdag nog een nieuwe toegestuurd. Wij wensen je nog heel veel plezier met de Hvisk Chain Handle. Hopelijk tot de volgende keer in de webshop! Lots of love, Lenne Team Veganbags

Mooie producten, snelle levering en persoonlijke touch bij bezorging, echt top!

Bedankt voor je beoordeling Maartje. Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen over jou ervaring met ons bedrijf. We hopen je heel graag nog een terug te zien in de webshop! Lots of love, Lenne Team Veganbags

Leuk met een handgeschreven kaartje erbij!

Wij zijn ontzettend blij met je beoordeling Lis, super bedankt. Wij hopen je nog eens terug te zien in onze webshop! Lots of love, Lenne Team Veganbags

Leuke persoonlijke kaartjes!

Bedankt voor je beoordeling lieve Merel. Tot de volgende keer in onze webshop! Lots of love, Lenne Team Veganbags

Tot heden altijd aangename shopervaring gehad.

Al tweemaal een tas gekocht bij veganbags, tweemaal geen spijt gehad :) Super vriendelijk behandeld en snelle levering!

Bedankt Margot! Wij zijn super blij met je beoordeling en hopen je nog veel vaker terug te zien in onze webshop. Wij wensen je nog heel veel plezier van de Daniel Silfen Handbag Ulla sun. Lots of love, Lenne Team Veganbags

Goed advies, duidelijke site en snelle levering

Ik was op zoek naar een tas voor mijn vriendin. Dankzij het goede advies van team veganbags (Lenne) heb ik mijn vriendin een geweldig cadeau kunnen geven. De tas was perfect optijd geleverd met een persoonlijk kaartje geschreven door het team van Veganbags. Ik zal hier in het vervolg zeker nog een keer wat bestellen.

Bedankt voor je mening Jay. Wij vinden het erg leuk om te horen dat je zo tevreden bent over Veganbags. Met heel veel plezier hebben wij je geadviseerd. Wij hopen je nog eens terug te zien in de webshop. See you next time! Lenne, Team Veganbags

Een mooie en praktische tas.

De tas zit goed op de rug en mijn laptop past er precies in.

Mooie tas, maar het retourneren is heel vervelend; de kosten zijn voor de klant en je moet twee documenten printen waar je ook weer voor moet mailen om ze te ontvangen. Dit zou makkelijker kunnen!

Prettige website, snelle levering, fijne kwaliteit

Prettige website, snelle levering, fijne kwaliteit

Bedankt voor je mening Puck Francine! Wij waarderen dit enorm en hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Tot de volgende keer!

De tas is prachtig en het voelt vertrouwelijk

Je hebt genoeg keuze bij de Veganbags, om een tas uit te zoeken waar geen dier de dupe van hoeft te zijn. Verder krijg je je tas op een manier, waarbij je echt even je momentje kan pakken. Een doosje, een kaartje , een visitekaartje, een folder en dan nog die prachtige tas in de verpakking. Het kaartje was lief en persoonlijk. Alleen is mijn tas 3 keer vertraagd geweest. Nu weet ik niet of dit POST NL was of Vegan Bags zelfs. Ik had verder geen haast, maar het was wel lastig.

Hi Jette! Wat fijn dat je een beoordeling hebt achter gelaten, hartstikke bedankt daarvoor. Wat jammer dat je bestelling was vertraagd. Wij durven niet te zeggen waar dit aan heeft gelegen, wellicht een storing. Excuses hiervoor. Wij hopen dat je heel veel plezier gaat hebben van de Hvisk Cayman Shiny Strap Bag Midnight Blue. Hopelijk tot de volgende keer in onze webshop!

Op vakantie!

Hi Lenne! Ik hoopte dat de tas op dinsdag aan zou komen, want ik ging woensdag op vakantie. Hij kwam helaas toch woensdag dus nu weet ik nog niet wat ik er van vindt. Zodra ik hem binnen heb zal ik laten weten wat ik er van vindt! Groetjes, Annebel Ps. Ik ben in Colombia, vandaar dit tijdstip 😉

Mooi assortiment trendy vegan tassen

Prachtig assortiment diervriendelijke tassen tegen een betaalbare prijs. Keurig op tijd geleverd met een persoonlijk handgeschreven kaartje. Zal hier zeker nog vaker een vegan tas kopen.

Uitstekend!

Vriendelijk te woord gestaan, goede service. Bestelling erg leuk verpakt met een handgeschreven kaartje. Snelle levering. Hier ga ik vaker bestellen.

Over Veganbags

Veganbags.nl verkoopt het grootste assortiment veganistische tassen van Nederland. Van praktische vegan rugzakken van Ucon Acrobatics tot aan stijlvolle vegan crossbody tassen van het Deense merk Hvisk. Wat je wensen ook zijn, bij veganbags.nl vindt je een veganistische tas voor elke gelegenheid. Ben je op zoek naar een ruime shopper of wil jij liever een compacte crossbodybag, bij Veganbags.nl ben je voor beide aan het juiste adres. Bekijk het uitgebreide assortiment in onze webshop en bestel uw favoriet eenvoudig, veilig en snel online! Dan wordt jou bestelling, indien voorradig, dezelfde werkdag nog aan je verzonden.