Fijne tas en snelle levering

Ideale rugzak voor naar mijn werk. Blij met mijn aankoop.

Boven mijn verwachtingen

Ik was aangenaam verrast toen ik mijn pakje opendeed. Heel fancy handtas van Inyati

Fijne website die je makkelijk loodst naar de juiste tas tas!

De website werkt gemakkelijk, de foto's en informatie over de producten gaven een goede indruk. Daardoor kon ik goed kiezen. Ik ben blij met het resultaat. En met de levertijd!

Snelle levering, goed product, persoonlijke touch dmv kaartje

Tevreden,bestel zeker weer!!!

Prima webshop en snelle levering

Ik kon makkelijk vinden wat ik zocht en de betaling en levering verliepen soepel.

Blij

Mooie tas en fijn dat deze vegan is!

Ik zou er zelf weer bestellen!

Snelle verwerking en ontvangst thuis, kosten loos. Had n gladde stof verwacht, doch ook erg blij met deze afwerking. Al veel complimenten over gehad :)

Supersnel en overzichtelijk

Fijn om een overzicht te hebben van alle vegan tassen. De tas kwam supersnel mét persoonlijk berichtje. Erg leuk!

Snel en netjes verpakt

Mooie vegan tassen. Snel geleverd en goed op de hoogte gehouden.

Prachtige tas en ik werd heel blij van het lieve persoonlijke kaartje erbij. ❤️

Lekker ruim en zit goed.

Top geregeld allemaal super!!

Super leuke soullen en mega snelle verzending! Helemaal blij en een volgende keer kijk ik eerst weer bij jullie Ga zo door!

Snelle en goede levering en een super leuke design tas!

Fijne webshop met leuke en functionele design tassen. Lang getwijfeld over de kleur, maar door de sale toch snel de knoop doorgehakt. Super snelle en nette service! Kwaliteit van het vegan materiaal is ook erg mooi. Aanrader :) Oh, en de tas staat me fantastisch ;)

Perfect!

Everything went smoothly - from payment to shipping and delivery. The bag is beautiful and I can recommend this shop!

Mooie tas, op tijd bezorgd.

Veganbags heeft een leuk assortiment duurzaam geproduceerde tassen. De webshop werkt goed en bezorging was op tijd voor de kerst :).

Prima! Goede service. Fijn kontakt via de chat. Retour zending goed gegaan. Tevreden met nieuwe aankoop. Top

Zeldzaam unieke koopervaring!

Hoe onderscheid je je nou als webshop die tassen verkoopt? Goed aanbod? Check, maar dat is niet uniek. Duurzaamheid hoog in het vaandel? Check, maar ook dat wordt gelukkig steeds normaler. De persoonlijke touch dan? Dubbel check! Zelden zo'n persoonlijke levering gehad met een handgeschreven briefje erbij. Het zijn echt de kleine dingen die het doen en het helemaal mijn tas maken ❤️

Ik wilde graag een nieuwe tas en kwam terecht bij Vegan bags. Ik kon niet kiezen welke kleur ik wilde, dus heb twee tassen besteld. Ze waren snel binnen en heb er 1 terug gestuurd. Na mijn mailtje krijg ik meteen de dag erna reactie. Zou zeker weer hier iets bestellen.

Snel

Snelle verzending

Snel verzonden, en een leuk handgeschreven kaartje erbij.

Prima , ben er blij mee

Mijn ervaring is prima . Ben er erg blij mee

Mooie tas, snelle en correcte levering

Superproduct

Perfecte kwaliteit, supersnel geleverd en redelijk geprijsd

Aanrader

Overzichtelijke website. Vlotte opvolging van de bestelling. Correcte en supersnelle levering. Het kaartje bij de levering is een fijne attentie

Snelle levering met persoonlijke noot!

Op de bestelling aangegeven, dat ik de veganbag voor de verjaardag van mijn vrouw had gekocht. En daarom moest de levering snel gebeuren. Dat werd direct opgepakt en tot mijn verrassing zat er bij de aflevering een persoonlijk geschreven kaartje bij met de hartelijke felicitaties van Lenne. Heel leuk en attent. Het verhaal van Lenne en haar drive om duurzaam te ondernemen was voor mij ook een extra reden om hier de tas te bestellen.

Over Veganbags

Veganbags.nl verkoopt het grootste assortiment veganistische tassen van Nederland. Van praktische vegan rugzakken van Ucon Acrobatics tot aan stijlvolle vegan crossbody tassen van het Deense merk Hvisk. Wat je wensen ook zijn, bij veganbags.nl vindt je een veganistische tas voor elke gelegenheid. Ben je op zoek naar een ruime shopper of wil jij liever een compacte crossbodybag, bij Veganbags.nl ben je voor beide aan het juiste adres. Bekijk het uitgebreide assortiment in onze webshop en bestel uw favoriet eenvoudig, veilig en snel online! Dan wordt jou bestelling, indien voorradig, dezelfde werkdag nog aan je verzonden.