Prettige website, snelle levering, fijne kwaliteit

Prettige website, snelle levering, fijne kwaliteit

Bedankt voor je mening Puck Francine! Wij waarderen dit enorm en hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Tot de volgende keer!

De tas is prachtig en het voelt vertrouwelijk

Je hebt genoeg keuze bij de Veganbags, om een tas uit te zoeken waar geen dier de dupe van hoeft te zijn. Verder krijg je je tas op een manier, waarbij je echt even je momentje kan pakken. Een doosje, een kaartje , een visitekaartje, een folder en dan nog die prachtige tas in de verpakking. Het kaartje was lief en persoonlijk. Alleen is mijn tas 3 keer vertraagd geweest. Nu weet ik niet of dit POST NL was of Vegan Bags zelfs. Ik had verder geen haast, maar het was wel lastig.

Hi Jette! Wat fijn dat je een beoordeling hebt achter gelaten, hartstikke bedankt daarvoor. Wat jammer dat je bestelling was vertraagd. Wij durven niet te zeggen waar dit aan heeft gelegen, wellicht een storing. Excuses hiervoor. Wij hopen dat je heel veel plezier gaat hebben van de Hvisk Cayman Shiny Strap Bag Midnight Blue. Hopelijk tot de volgende keer in onze webshop!

Op vakantie!

Hi Lenne! Ik hoopte dat de tas op dinsdag aan zou komen, want ik ging woensdag op vakantie. Hij kwam helaas toch woensdag dus nu weet ik nog niet wat ik er van vindt. Zodra ik hem binnen heb zal ik laten weten wat ik er van vindt! Groetjes, Annebel Ps. Ik ben in Colombia, vandaar dit tijdstip 😉

Mooi assortiment trendy vegan tassen

Prachtig assortiment diervriendelijke tassen tegen een betaalbare prijs. Keurig op tijd geleverd met een persoonlijk handgeschreven kaartje. Zal hier zeker nog vaker een vegan tas kopen.

Uitstekend!

Vriendelijk te woord gestaan, goede service. Bestelling erg leuk verpakt met een handgeschreven kaartje. Snelle levering. Hier ga ik vaker bestellen.

Over Veganbags

Veganbags.nl verkoopt het grootste assortiment veganistische tassen van Nederland. Van praktische vegan rugzakken van Ucon Acrobatics tot aan stijlvolle vegan crossbody tassen van het Deense merk Hvisk. Wat je wensen ook zijn, bij veganbags.nl vindt je een veganistische tas voor elke gelegenheid. Ben je op zoek naar een ruime shopper of wil jij liever een compacte crossbodybag, bij Veganbags.nl ben je voor beide aan het juiste adres. Bekijk het uitgebreide assortiment in onze webshop en bestel uw favoriet eenvoudig, veilig en snel online! Dan wordt jou bestelling, indien voorradig, dezelfde werkdag nog aan je verzonden.