Mega snelle levering

De bestelling was heel snel geleverd en ik ben enorm blij met de mooie tas.

Prima product snelle levering

Blij mee, goede prijs en product en snelle levering

Mooie chique tas

Mooie chique tas. Praktisch en veel ruimte.

Product uitstekend service top

Top service van Lenne

Prachtige, kwalitatief goede backpack!

Ik ben heel blij met de prachtige backpack. De kleuren zijn precies zoals op de foto. Het materiaal voelt heel zacht aan, en stevig. Vooral het rug-gedeelte is mooi stevig, zodat de tas rechtop blijft staan, zelfs hij leeg is. Het stiksel langs de randen is ook super recht en netjes genaaid. En de inhoud is lekker groot, ik kan er mijn 17" laptop in kwijt (die is net te groot voor het speciale laptopvak, maar in het grote vak kan hij met gemak) en houd dan nóg veel ruimte over voor andere dingen. Kortom: Ik vind het echt een héle fijne backpack en zou niet meer zonder willen!

Goede en snelle service

Ontzettend blij met mijn tas. Deze werd snel geleverd.

Leuke winkel., fijne site

Leuke duidelijke site. Goede omschrijving van alle artikelen. Snelle levering. Je krijgt steeds een berichtje waar het bestelde artikel zich bevind. En alles is vegan

Zeer goede degelijke tas.

De originele prijs was voor mij toch iets te duur maar met de kortingscode heb je mij toch blij gemaakt!

Goed en snel ontvangen

Blij met mijn tas

Vriendelijke en snel

Wat ik gekocht heb, was scherp geprijsd. Verder was de communicatie duidelijk en had ik mijn tas snel in huis. Ben zeer te vreden!

Snelle levering & goed bereikbaar

Mijn aankoop was, zoals op de site vermeld staat, uiteindelijk binnen 2 werkdagen in huis. Na het plaatsen van mijn bestelling was er die dagbonduidelijkheid over het doorkomen van de bestelling en de daaraan gekoppelde verzending. Na een mailtje te hebben verstuurd kreeg ik snel reactie met de gewenste informatie

Snel verzonden en leuke aanbiedingen

Erg blij met mijn jasje! Super mooie kwaliteit. Heel goede aanbieding en snel verzonden.

Geweldige service!

Ik had een tas besteld maar er ging iets mis tijdens de betaling. Na een mailtje gestuurd te hebben hierover werd ik gelijk gebeld met een passende oplossing. De tas was de volgende dag al in huis! Geweldig dus.

Top! Aanrader!

Zeer vlotte service, snel aankoop mogen ontvangen. Helemaal volgens verwachting. Top kwaliteit zoals beschreven

Soepel bestelproces, persoonlijke verpakking, fijn product.

Ze hebben een breed assortiment en ten tijde van mijn bestelling een mooie kortingscode, het bedrijf kende ik nog niet. Het bestelproces ging heel soepel en vlot, je wordt goed geïnformeerd. Al snel had ik mijn bestelling thuis, met een lief persoonlijk bedankbriefje. De tas ziet er super mooi uit, precies wat ik verwacht had. Ik zou je zeker aanraden hier te bestellen.

snel geleverd en mooi assortiment

Leuke tassen, snel geleverd met een leuk persoonlijk kaartje erbij.

Uitkijkend naar mijn fietstas die ik nog nooit live goed had bekeken. Dankzij alle info kon ik een goed beeld vormen. Maar dat beeld werd overtroffen bij het uitpakken. Wat een cadeautje kwam daar uit de verpakking! Mooiste tas ooit en dan nog een persoonlijke boodschap erbij vinden. Mijn dag kon niet meer stuk! Aanrader!

De bestelling was langer onderweg ( bij post nl) na contact met veganbag snel opgelost.

Goede service en snelle levering

Heldere info op de website, rugzak was precies zoals beschreven en afgebeeld.

Goede ervaring

De kwaliteit van de tas is uitstekend, mijn moeder is er erg blij mee. Goed en leuk verpakt met een handgeschreven kaart erbij. Verzending ging ook vlot.

Goede eerste ervaring!

Mooie tassen en goede service

Mooie rugzakken. En op mijn vragen per mail kreeg ik reactie.

Mooie artikelen. De rugzak die ik had besteld maar bleek te groot. Teruggestuurd en kleinere besteld. Ging snel. Ook reactie gekregen en geld wordt teruggestuurd.

Fijne tas en snelle levering

Ideale rugzak voor naar mijn werk. Blij met mijn aankoop.

Boven mijn verwachtingen

Ik was aangenaam verrast toen ik mijn pakje opendeed. Heel fancy handtas van Inyati

Fijne website die je makkelijk loodst naar de juiste tas tas!

De website werkt gemakkelijk, de foto's en informatie over de producten gaven een goede indruk. Daardoor kon ik goed kiezen. Ik ben blij met het resultaat. En met de levertijd!

Langereijt 12

5091JR Oost west en middelbeers

Over Veganbags

Veganbags.nl verkoopt het grootste assortiment veganistische tassen van Nederland. Van praktische vegan rugzakken van Ucon Acrobatics tot aan stijlvolle vegan crossbody tassen van het Deense merk Hvisk. Wat je wensen ook zijn, bij veganbags.nl vindt je een veganistische tas voor elke gelegenheid. Ben je op zoek naar een ruime shopper of wil jij liever een compacte crossbodybag, bij Veganbags.nl ben je voor beide aan het juiste adres. Bekijk het uitgebreide assortiment in onze webshop en bestel uw favoriet eenvoudig, veilig en snel online! Dan wordt jou bestelling, indien voorradig, dezelfde werkdag nog aan je verzonden.