Mooie tas, snelle bezorging!

Snel en persoonlijk

hele snelle service, het was namelijk binnen een dag binnen! Daarnaast een leuk persoonlijk geschreven kaartje erbij gekregen dat zie je maar weinig! :)

Zeer tevreden!

Mooie handtas. 100% tevreden.

Mooie, stevige tas

Mooie tas; net even anders dan normaal. Verder erg stevig. Wel jammer dat er weinig extra vakjes inzitten voor bv telefoon/ kleine spullen die nu ergens in het hoofdvak verdwalen. Verder goed en snel geleverd

Niets op aan te merken!

Omdat ik nogal twijfelde over het formaat dat ik nodig had, ging Lenne er voor me op uit om het uit te zoeken en het op te meten. Top service. Ik zou Veganbags zeker aanbevelen aan anderen.

Snelle levering en mooie tas

De tas die ik besteld heb is super mooi en de levering snel. Heel tevreden. Zou niet meer kiezen voor achteraf betalen, want dat is echt een gedoe! De informatie dat het systeem vraagt is een beetje overdreven. Maar blij met m'n tas :)

Snelle levering en heel leuk kaartje!!

Heel fijn, zeker voor herhaling vatbaar!

Fantastisch!

Heerlijke persoonlijke afhandeling van je bestelling en bezorging. Een cadeautje jullie service. Bedankt! Ik kom snel weer (online) terug

Het hele proces klopt, van site tot bestellen, tot levering!

Het hele proces klopt, van website, contact, tot bestellen, tot levering! En!!! Een fantastische tas / rugzak!

Fijne service met hele prettige persoonlijke benadering

Fijne webwinkel waarbij het bewust produceren van tassen (vegan) en service naar de klant toe hoog in het vaandel staan.

Erg mooi product ontvangen en snelle verzending! Leuk assortiment!

Leuke vegan bag van hvisk!

Super leuke tas gekocht, snelle levering + lief tekstje, heel blij mee*

Top service en prachtige tas !

Er lukte iets niet met betalen en dat was al snel opgemerkt, via de chat contact, persoonlijk en goede service !

Awesomeness

Super vlotte service, heel tevreden met m’n aankoop, veel complimenten gekregen. De rugzak is geschikt om m’n laptop in te steken, ideaal dus! Vriendelijk en chill personeel, altijd bereikbaar voor al m’n vragen.

Mooie, duidelijke website

Mooie website met een mooie gedachte. Goede prijs voor het product, heel netjes en snel geleverd. Kwaliteit zoals ik verwachtte.

Heel leuk tasje

Een heel leuk tasje. Opgestuurd door Veganbags met een persoonlijk berichtje. Top. Tasje aangekocht op aanraden van mijn dochter, die het onmiddellijk in beslag nam om er al eerste mee te pronken. We zijn fan van het merk.

Helemaal fan van mijn tasje!! Super snelle levering met een lief persoonlijk kaartje bijgevoegd

Ontzettend snel mijn bestelling binnen gekregen en zoals naar gevraagd heel leuk ingepakt!

Prima tas, mooie kwaliteit en kleur.

Ik vind het een fijne tas. Ik kan er al mijn werk spulletjes in kwijt. Het materiaal blijft wel enigzins nieuw. Dat maakt het een beetje stijf. Maar dat kan natuurlijk ook nog van de nieuwigheid komen. Ik verwacht dat het materiaal nog even moet gaan zitten. Over een paar weken zal dat wel fijner aanvoelen in flexibiliteit van het materiaal.

Uitstekende levering

Toptas besteld, en volgende dag geleverd - met een hele attente bedankkaart erbij van Veganbags. Fijn, een online winkel met echte winkeliers erachter.

Mijn nieuwe Matt and Nat tas is echt prachtig! Snel geleverd met een lieve kaart erbij.

Fantastisch!

Ik kan niet anders dan positief zijn over de site, het aanbod, de communicatie, de bereikbaarheid, de levering,... En uiteraard over mijn keuze zelf :-) Mijn vragen werden zeer persoonlijk en zeer snel beantwoord met een filmpje en vergelijkingsfoto. TOP-service!

Top tas

Goeie levering en een mooie tas! Ik krijg er veel complimenten over..

Heel blij mee !

Kwaliteit van de tas is heel mooi. Daarnaast kreeg ik een lief persoonlijk berichtje mee, heel leuk !

Zeer vlot en persoonlijk!

Het handgeschreven kaartje deed het 'm. Bedankt! Ik volg jullie heel graag verder op Instagram :)

Over Veganbags

Veganbags.nl verkoopt het grootste assortiment veganistische tassen van Nederland. Van praktische vegan rugzakken van Ucon Acrobatics tot aan stijlvolle vegan crossbody tassen van het Deense merk Hvisk. Wat je wensen ook zijn, bij veganbags.nl vindt je een veganistische tas voor elke gelegenheid. Ben je op zoek naar een ruime shopper of wil jij liever een compacte crossbodybag, bij Veganbags.nl ben je voor beide aan het juiste adres. Bekijk het uitgebreide assortiment in onze webshop en bestel uw favoriet eenvoudig, veilig en snel online! Dan wordt jou bestelling, indien voorradig, dezelfde werkdag nog aan je verzonden.