Snelle levering, mooi product

Aangename persoonlijke aanpak

Lenne van Vegan Bags is Awesome efficiënt en heeft een vlotte en leuke manier van communicatie. De vragen die ik stelde werden snel en correct op geantwoord. Bestelling, betaling en levering picco bello met nog een zelfgeschreven kaartje erbij. Ik houd er een fijn gevoel en een supergoede rugzak van Rains aan over bij Vegan Bags

Veel keus en bestelling werd snel geleverd

Mooie tas gekocht, precies zoals op de foto. Werd snel geleverd, ben er erg blij mee!

Veel keus en fijne webshop

Genoeg te kiezen, geen dierenleed en een toffe klantenservice

Aanrader!

Uitgebreide keuze, snelle verzending met handgeschreven kaartje! :) erg blij mee

Supermooie tassen!

Supermooie tassen en goed kwaliteit, snel opgestuurd.

Super fijne website met de leukste vegan tassen!

Ik ben al een paar keer iets besteld en dat is altijd heel goed bevallen! Snelle bezorging, duurzaam verpakt en altijd een leuk handgeschreven briefje erbij. Zeker een aanrader :)

Ben helemaal obsessed

De tas is niet alleen het perfecte formaat (zodat je niet te veel mee sleept en uiteindelijk een hele zware tas hebt), de tas heeft ook zo’n leuke kleur en handige strap met magneet. Echt top top top

Super tevreden!

De tas is 100% wat ik wou, de service top, niks op aan te merken!

Vlotte levering en wat een fijn lief kaartje!

Makkelijke site

Ik vond de site en toezending perfect. Jammer dat er prijsverschil is tussen de verschillende kleuren van hetzelfde model.

Helemaal goed!

10/10

Voor het eerst een tas van Nunoo besteld, het was een snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden. Ik vond het heel leuk verpakt met een lief belangstellend kaartje erbij, ik ben erg tevreden met mijn tas. Erg mooi om te zien de achterliggende gedachte: Namelijk dat de tassen diervriendelijk zijn, Kortom het is echt een aanrader!

Super snel binnen, goede service!

top costumer care, great experience!!

Super quick reply to my questions, super-fast delivery (in Amsterdam), very nice handwritten and personalized note which is really great touch from another time. No useless plastic into the delivery pack and of course the product in perfect conditions. I'll buy here 100% next time I'll look for a nice and sustainable gift! Great experience!!

Mooi en precies als verwacht

Ik ben super blij met m'n aankoop! Qua kleur en grootte precies als verwacht. Heeft veel ruimte maar ziet er wel compact uit. Handige vakjes voor laptop en andere kleine dingen.

Super service, vriendelijk

Mooi product, snel geleverd en zorgvuldig verpakt met een lief berichtje erbij.

TOP SERVICE!!!

Snelle top service!! Keurig verpakt!!

Vlotte verzending en alles naar wens!

Awesome

Delivered within 2 days, without any problem.

Snelle levering en zeer mooie diervriendelijke handtas.

Zeer klantvriendelijke ervaring.

Snelle en persoonlijke service

lekker tassie

leuke tas, persoonlijk bericht en leuk verpakt. joe helemaal top

My new favourite bag!

Is leuk, stevig en handig in gebruik.

Prachtig product, snel geleverd

Fijne service!

Over Veganbags

Veganbags.nl verkoopt het grootste assortiment veganistische tassen van Nederland. Van praktische vegan rugzakken van Ucon Acrobatics tot aan stijlvolle vegan crossbody tassen van het Deense merk Hvisk. Wat je wensen ook zijn, bij veganbags.nl vindt je een veganistische tas voor elke gelegenheid. Ben je op zoek naar een ruime shopper of wil jij liever een compacte crossbodybag, bij Veganbags.nl ben je voor beide aan het juiste adres. Bekijk het uitgebreide assortiment in onze webshop en bestel uw favoriet eenvoudig, veilig en snel online! Dan wordt jou bestelling, indien voorradig, dezelfde werkdag nog aan je verzonden.