Awesome

Alles was goed!

super

Tas was al na een dag geleverd! Super service

Super! Met een lief kaartje voor mijn verjaardag!

Snel bezorgd. Aangegeven dat het voor mijn verjaardag was dus er zat een lief kaartje bij. Helemaal happy met mijn nieuwe tas!

Ze doen wat ze zeggen en de persoonlijke, handgeschreven, kaart was heel gaaf!

Goed verzorgd en vooral de handgeschreven kaart is leuk en maakt het persoonlijk.

Blij met m’n nieuwe HVISK tas. Enige minpunt is dat de maat van de tassen niet heel duidelijk is. Misschien een idee om in de toekomst ‘aanfoto’s’ toe te voegen zodat je kan inschatten hoe groot / klein de tas is :) Verzending duurde een week, prima gezien de situatie in deze tijd. Al met al beveel ik deze webshop aan!

Snelle verzending, leuke mensen

Mooie tas, snelle levering en goede klantenservice

Mijn HVISK tas werd snel geleverd. Per ongeluk de verkeerde kleur besteld. Deze kon zonder problemen omgeruild worden. Extra pluspunt voor de persoonlijke boodschap. Een handgeschreven kaartje maakt een bestelling altijd extra leuk. Als enige verbeterpunt zou ik mee willen geven om de tas in een doosje te verzenden, zodat het goed beschermd wordt tijdens het transport.

Een super leuke website en goede service! Ben er super blij mee

Snelle levering, heel vriendelijk en superleuke producten! Lenne, je bent top!

snelle service, leuke vegan tassen!

Top, in de toekomst ga ik vaker hier shoppen.

Verrassend unieke service ! Je doet jezelf als het ware een cadeau.

Ik was oprecht zo verrast door de geweldige persoonlijke service dat ik even de schoonheid van de producten zelf niet zag. Ik zal de tassen steeds met een goed gevoel dragen. Proficiat aan alle mensen achter deze onderneming !

Snelle levering!

Goede service, snel geleverd ondanks de covid-19 crisis

vriendelijk en zeer goede service.

we zijn heel blij met de handtas. Het was ook fijn een handgeschreven briefje te lezen als bedanking voor de aankoop. Dat doet altijd plezier. Nu zeker in deze corona-tijd.

Geweldig!!

Mijn eerste bestelling die supersnel is geleverd en zeer tevreden ben over de kwaliteit. Top! Zeker een aanrader voor iedereen..

Super service!

Ik twijfelde over welke chain ketting bij een tasje wilde halen. Daarover had ik Veganbags een DM gestuurd en kreeg een erg uitgebreid antwoord met foto’s! Daardoor heb ik de perfecte keuze kunnen maken.

Milieubewust en zeer klantvriendelijk

Ze hebben precies genoeg keuze, maar wel veel variatie. Ik vind het vooral heel tof dat ze zo duurzaam en milieubewust zijn, iets wat ik erg waardeer in bedrijven gezien de situatie waarin de wereld verkeert. Snelle levering en een lieve, persoonlijke boodschap bij het pakketje!

Lieve Gea, Wat ontzettend leuk om te horen dat je zo positief verrast bent over onze webshop. Wij zijn super blij met mensen zoals jij! Het is belangrijk dat meer mensen zich hier bewust van zijn, zeker in tijden zoals deze. We hopen je graag nog eens terug te zien Gea! Lots of love, Lenne Team Veganbags

Hele fijne en snelle service!

Het contact met veganbags was fijn en ik kreeg heel snel antwoord op mijn vragen. Ook kreeg ik de bestelling binnen 1 dag al binnen.

Super om te horen Sascha! Dit doen wij met veel liefde en plezier :) Wij kunnen niet wachten om je nog eens terug te zien. Lots of love, Lenne Team Veganbags

Heel snelle service

Top Sam! Tot de volgende keer :) Lots of love, Lenne Team Veganbags

Snelle levering, tof kaartje, mooie tas

Super snelle levering, leuk persoonlijk kaartje en helemaal blij met mijn tas!

Wauw Denise, leuk om te mogen horen! Wij wensen je ontzettend veel plezier met je tas. See you next time :) Lots of love, Lenne Team Veganbags

Beautiful!

A really lovely satchel. I was looking for something exactly like that - right size and cute colour. Just love all the details, plus the quality of this little vegan bag.

Sooooo good to hear Shuk! We can't wait to see you wearing it :) Hope to see you next time! Lots of love, Lenne Team Veganbags

Super! Bestelling is snel geleverd en er zat een leuk kaartje bij! Bedankt voor de vlotte, vriendelijke service!!

Fijn om te horen Sam! Jij bedankt voor je bestelling :) We hopen je nog eens terug te zien bij ons. Lots of love, Lenne Team Veganbags

De tas werd op tijd geleverd en de persoonlijke kaart erbij gaf een goed gevoel.

Daar doen we het voor Nancy, super! Tot de volgende keer :) Lots of love, Lenne Team Veganbags

Snelle verzending, mooi ingepakt en een persoonlijk handgeschreven kaartje erbij. Super lief!

Yessss, wat leuk Nina :) We kunnen niet wachten je terug te zien! Lots of love, Lenne Team Veganbags

Mooie tas

Tas ziet er mooi uit. Is een cadeau voor m’n dochter. Leuke persoonlijke kaart erbij

Goed om te horen Marijke! We wensen je dochter heel veel plezier met de tas. See you next time :) Lots of love, Lenne Team Veganbags

Correcte levering, supervriendelijk!

Ik ben zelf gemist door een handtas te bestellen die klein was! Ik zou VEGANBAGS wel aanraden om algemeen meer grotere modellen aan te bieden. Maar over de hele lijn erg positief. Ik bestel zeker nog de juiste tas!

Super Sofie! Wij hopen je nog eens terug te zien. Heb je vragen of wil je advies? Stuur ons gerust een berichtje, want wij helpen je graag! Lots of love, Lenne Team Veganbags

Over Veganbags

Veganbags.nl verkoopt het grootste assortiment veganistische tassen van Nederland. Van praktische vegan rugzakken van Ucon Acrobatics tot aan stijlvolle vegan crossbody tassen van het Deense merk Hvisk. Wat je wensen ook zijn, bij veganbags.nl vindt je een veganistische tas voor elke gelegenheid. Ben je op zoek naar een ruime shopper of wil jij liever een compacte crossbodybag, bij Veganbags.nl ben je voor beide aan het juiste adres. Bekijk het uitgebreide assortiment in onze webshop en bestel uw favoriet eenvoudig, veilig en snel online! Dan wordt jou bestelling, indien voorradig, dezelfde werkdag nog aan je verzonden.