Mooie,stevige rugzak

Voor een vliegreis had ik een rugzak nodig met bepaalde afmetingen en deze rugzak voldeed daaraan. Hij is stevig, mooi formaat en fijn dat hij vegan is. Het enige wat ik miste was een rits of drukknoop onder de flap, omdat het nu een open geheel is, maar aan de achterkant zit een rits voor portemonnee of sleutels ed. Het pakketje was netjes ingepakt met een handgeschreven briefje erbij wat het persoonlijker maakt. Kortom goede aankoop.

Snelle levering, prima product

Tas was snel binnen en ik ben erg blij met het product. Enige minpuntje is dat ik zelf niet de optie kreeg om bij een postnl-punt af te laten leveren.

Snelle levering, leuk briefje erbij en mooi verpakt. Top webshop!

Voldoet aan de verwachting

Duidelijke website, makkelijke betaling en een (onverwacht) snelle levering. Ook heel leuk, dat er een handgeschreven kaartje bij de bestelling zat.

Super mooie tas en snelle levering

Super mooie tas en snelle levering

Snelle levering en fijne communicatie

Tas besteld en volgende middag al in huis. Handgeschreven kaartje van medewerkster bij pakket is n leuk gebaar! Rugzak bevalt ook prima, aanrader!

Fijne en vlotte afhandeling van bestelling

Pakket zoals beloofd binnen aangegeven tijd geleverd. Ook zat er een lief kaartje bij met een bedankje. Jullie bedankt voor de fijne afhandeling :)

Mooie tas en uitstekende service!

Erg blij met mijn aankoop van Veganbags.

Snelle levering, leuk ingepakt, hele fijne en mooie rugzak!

Ik ben erg blij met deze rugzak. Mooi stevig, zit lekker op je rug en een fijn klein formaat waar mijn iPad veilig in past. Er is daarnaast nog genoeg ruimte voor een agenda, flesje water, een vestje bijvoorbeeld en andere kleine dingen. Je telefoon past in een apart vakje met rits aan de buitenkant. Ik wilde juist een kleine rugzak, maar dan wordt het gauw wat kinderlijk. Deze heeft dat niet. Blij mee!

Erg blij met mijn aankoop

Super snelle levering en goede service, de tas is helemaal zoals ik verwacht had!

Efficient, fast with good services

Very surprised at the quality of service. Good tracking of the package and good communication. I got my bag quickly, inexpensive.

Helemaal tevreden :)

De kleur ‘bruin’ van de Bold Banana is meer aubergine, super mooi! Na de mini ook deze grotere Bold Banana gekocht, helemaal blij mee. Wat een fantastische tas! Een handgeschreven briefje bij je bestelling en persoonlijk contact via de chat, waar vind je dit nog? De tas was keurig ingepakt & snel bezorgd.

Een fijne service en goede kwaliteit

Het persoonlijke tintje met ee. Geschreven kaart erbij, dat maakt het helemaal bijzonder. Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe tas en zou mensen in mijn omgeving zeker aanraden hier een tas te bestellen. Bij mij zat de levering tegen, maar dat is niet te wijten aan veganbags.

Hele mooie tas ontvangen van Matt & Nat. Volgende dag al in huis. Ik had nog wat vragen en die werden direct beantwoord via de chat functie op de website. Aanrader deze site om een mooie tas te kopen!

Product welke ik heb ontvangen wijkt niet af van de foto op de website. Prima!

Gewoon een superrugzakje !

Ben er gewoon heel erg blij mee. Superhandig, niet te groot, kan wel veel in. En staat ook nog eens sportief

goede snelle service en levering

goede snelle service en levering Leuke communicatie, prachtig product.

Zeer tevreden!

Ik ben zeer tevreden over de rugzak. Komt overeen met de foto’s: mooie kleur en stevig materiaal. Past goed aan de rug en ideaal formaat.

Super Super Super!

Ik heb een hele mooie tas gevonden van Pinqponq en na hem uitgepakt te hebben is ie al meerdere malen in gebruiken genomen naar de sportschool, werk en vakantie. Bij het uitpakken vond ik een lief persoonlijk berichtje wat het nog leuker maakte bij het uitpakken. Dank daarvoor! Voor de rest was de levertijd ook super snel, ik ga hier zeker vaker mijn slag slaan :)

Vlot en vriendelijk!

Ik had een probleem met mijn btw-nummer (dat aan mij lag :’-)) en ben snel en vriendelijk geholpen geweest bij mijn bestelling. Ook de razendsnelle verzending kon ik zeker appreciëren!

Super. Het is heel mooi verpakt met een handgeschreven kaartje. Tas was helaas niet wat ik had verwacht maar daar deden ze niet moeilijk over. Fijn contact gehad.

Prachtige laptop rugzak, zeer goede kwaliteit

prachtige rugzak, met handige opbergvakjes binnenin en buitenzijde, op de achterkant en zijkant van de rugzak. Kwalitatief zeer goed. Magnetische sluiting van de flap is sterk en werkt goed

Super leuk een persoonlijk kaartje bij de bestelling!

Tas is mooi afgewerkt!

Handig formaat. Grappige magnetische sluiting.

Vanaf de bestelling en de vragen in de chat waren boven mijn verwachting. Heel snel en professioneel afgehandeld. Allemaal volgens wens bezorgd en prima kwaliteit.

Over Veganbags

Veganbags.nl verkoopt het grootste assortiment veganistische tassen van Nederland. Van praktische vegan rugzakken van Ucon Acrobatics tot aan stijlvolle vegan crossbody tassen van het Deense merk Hvisk. Wat je wensen ook zijn, bij veganbags.nl vindt je een veganistische tas voor elke gelegenheid. Ben je op zoek naar een ruime shopper of wil jij liever een compacte crossbodybag, bij Veganbags.nl ben je voor beide aan het juiste adres. Bekijk het uitgebreide assortiment in onze webshop en bestel uw favoriet eenvoudig, veilig en snel online! Dan wordt jou bestelling, indien voorradig, dezelfde werkdag nog aan je verzonden.