Prachtige tas, super mooi, heel tevreden

Levering ook goed geregeld!

Super rugzak en perfecte service.

Zeer goede kwaliteit. Snelle levering.

Perfecte kwaliteit, snelle levering

Ik ben geheel tevreden over de aankoop, de snelle levering en de verpakking met persoonlijke groet. Aan te raden.

uitstekend

zeer snelle bezorging, heel netjes verpakt, en er zat een persoonlijk zelfgeschreven kaartje bij. hoe leuk is dat!!! Hele mooi tas.

Great customer service

Very happy with the service of Veganbags. When there was an issue with my order they were very friendly and proactive with a fast turnaround time. Would recommend!

Prachtig product en prachtige gepersonnaliseerde verpakking

Met handgeschreven brief. Dit voelde als een luxeproduct en ademde liefde voor het vak en de klant uit. Top.

Zeer snel geleverd

Leuke lichte en tas, ook zeer snel geleverd, met een aardig briefje erbij. Voor herhaling vatbaar :-)))

Snel en goed!

Fijne ervaring vanwege snelle verzending, voelde als toegankelijk voor vragen. Product viel erg in de smaak!

Duidelijke website, snelle bezorging, heel fijne tas. Ziet er mooi en degelijk uit en draagt goed.

Multifunctioneel .Erg blij mee.

Prima. Duidelijke informatie. Servicegericht

Snel geleverd, goede prijs!

Heel tevreden mee. Mooie tas, volgende dag geleverd, goedkoper dan op andere websites.

Snelle levering en fijne communicatie via de mail.

Een hele goede webshop met prachtige artikelen. Ze doen wat ze beloven.

Hele mooie winkel met heel veel keuze en uitstekende service!

Zie titel. Wat moet ik nog meer zeggen? Als je een tas nodig hebt - hier moet je zijn!

Mooie rugtas

Er zou 1 groot vak extra in mogen zodat je spullen iets meer kunt scheiden.

Schitterende tas met mega snelle service

de betaling was niet gelukt, even een mailtje achteraan gestuurd. Kreeg van Lenne gelijk bericht terug met een betaal link. Erna was de betaling voltooid en werd de tas gelijk verstuurd. Ik had de tas 2 dagen later in huis. Perfect ik zou hier zeker terug komen ! En je red er een leven van een koe mee stond er! Dubbel top

Een aanrader!

- bestelling perfect op tijd geleverd - netjes en verzorgd ingepakt, met persoonlijke touch - kwaliteit, degelijk en mooi van kleur - uitgebreid assortiment - ik ben fan

Fijne tas

Goede kwaliteit, mooie kleur, lekker ruim ook. Comfortabel

Zeer vlot

Bestelling, communicatie en levering gingen zeer vlot. Product naar wens, we bestelden nog extra schouderpadding na bij Rains zelf, misschien fijn om dat bij de zakken (RAINS BACKPACK MINI) aan te bieden.

Fijne site. De tas netjes en snel thuis bezorgd! De communicatie over de bestelling en de levering ervan was ook goed en duidelijk.

Kwalitatief met uiterst correcte, vlotte en vriendelijke service

Heel erg tevreden met deze kwalitatieve vegan rugzak. Handig in gebruik, waterdicht, en mooie eenvoudige look. Online bestelling verliep zeer vlot en transparant. De persoonlijke, handgeschreven boodschap die bij de rugzak zat, was heel fijn om te lezen.

Anita

Snelle levering. Erg mooie tas!

Mooie,stevige rugzak

Voor een vliegreis had ik een rugzak nodig met bepaalde afmetingen en deze rugzak voldeed daaraan. Hij is stevig, mooi formaat en fijn dat hij vegan is. Het enige wat ik miste was een rits of drukknoop onder de flap, omdat het nu een open geheel is, maar aan de achterkant zit een rits voor portemonnee of sleutels ed. Het pakketje was netjes ingepakt met een handgeschreven briefje erbij wat het persoonlijker maakt. Kortom goede aankoop.

Snelle levering, prima product

Tas was snel binnen en ik ben erg blij met het product. Enige minpuntje is dat ik zelf niet de optie kreeg om bij een postnl-punt af te laten leveren.

Snelle levering, leuk briefje erbij en mooi verpakt. Top webshop!

Langereijt 12

5091JR Oost west en middelbeers

Over Veganbags

Veganbags.nl verkoopt het grootste assortiment veganistische tassen van Nederland. Van praktische vegan rugzakken van Ucon Acrobatics tot aan stijlvolle vegan crossbody tassen van het Deense merk Hvisk. Wat je wensen ook zijn, bij veganbags.nl vindt je een veganistische tas voor elke gelegenheid. Ben je op zoek naar een ruime shopper of wil jij liever een compacte crossbodybag, bij Veganbags.nl ben je voor beide aan het juiste adres. Bekijk het uitgebreide assortiment in onze webshop en bestel uw favoriet eenvoudig, veilig en snel online! Dan wordt jou bestelling, indien voorradig, dezelfde werkdag nog aan je verzonden.