Ik word blij van hun tassen en hun benadering.

Mooie tassen, leuk contact, zeer attent, prima levertijd en lieve berichtjes. Blij met m’n tweede waterdichte Ucon rugzak.

Perfect!

Mooie strakke levering van mijn Rains tas.. ben er zo blij mee en kreeg er een super lief kaartje bij. Bedankt!

Prachtig mooie diervriendelijk, millieu en arbeids-impact bewuste rugzak!

Ik kreeg heel vriendelijke informatie op enkele vragen die ik had. Het bestellen en ontvangen van de tas ging heel voorspoedig. De prachtige rugzak is diervriendelijk- milieu en arbeids-impact bewust gemaakt! Ik hou hem nog even voor nu, maar weet zeker dat ik er veel plezier en gemak van zal hebben! Dank!!!

Vriendelijke service en supermooie kleding!

De kleding en tassen van Veganbags zijn prachtig! Uniek assortiment en nét even anders dan andere webshops. Service is ook persoonlijk en vriendelijk. Ga hier zeker weer bestellen :)

Leuk persoonlijk kaartje! Snel bezorgd

Snel bezorgd, goed verpakt en leuk persoonlijk kaartje

Snel met leuke persoonlijk noot bij pakke

Snel met leuke persoonlijk noot bij pakke . Zat een leuk briefje bij.

De tas was snel geleverd met een persoonlijk kaartje erbij. Ik ben blij met m'n tas en de goede service!

Topservice

Snelle levering van een mooie degelijke rugzak. Voldoet volledig aan de verwachtingen.

Mooie tas, snel geleverd, met een lief kaartje!

Hier kom ik graag nog eens terug om een tas te bestellen!

Vriendelijk en snel, mooi product!

Snelle beantwoording van mijn vraag, snelle verzending en erg mooi kwalitatief hoogwaardig product waar ik al veel complimenten over heb gekregen.

Mooi product en snelle levering

Aankoop werd snel geleverd, ingepakt in een mooi papiertje en een handgeschreven kaartje erbij. Fijne shopervaring! Hoewel online toch persoonlijk. Daar word je blij van

Super goed geholpen en een geweldige tas

Super fijn geholpen door Lenne en super blij met de tas, kan niet wachten om hem te gaan dragen

Top site!

Fijn dat ik mijn vraag kon stellen in de chat, want het was moeilijk voor me om in te schatten of alles in de tas zou passen. Ik kreeg snel een antwoord en heb het toen meteen besteld. Ik ben er heel blij mee!

Mooie tas!

Mooi afgewerkte tas, snel thuis ontvangen

Prachtige tas

Het is een fijne webshop om een juiste tas uit te zoeken. Er is een snelle levering met een persoonlijk kaartje. De tas die ik besteld heb compact en heeft een goeie kwaliteit.

Hartverwarmend

Wat een mooie tassen kiest Veganbags! En dan zijn ze ook nog duurzaam en diervriendelijk. Ik vind het een van de gebruikvriendelijkste webwinkels die er zijn: Duidelijke beschrijvingen, goeie vrolijke hulp via de chat, gemakkelijk bestellen. Mijn tas was goed verpakt en de handgeschreven kaart was hartverwarmend. Ik ga nog vaak terugkomen.

Goede service, mooie spullen!

Bestelling verliep prima en ik kreeg mijn tas al heel snel geleverd.

Goede service!

Mooi bedrijf, prachtige kleding, goede service!

Heel te vrede en snel top

Fantastisch, snel en persoonlijk!

Veganbags is een super toffe webshop! Echt een aanrader voor iedereen.

De ervaring is top: onze bestelling wel supersnel geleverd en hoe fijn was de begeleidende en persoonlijke nota.

Great service, fast shipping. Everything was perfect :)

Mooie tas

Ik heb een tas besteld van Matt en Nat, deze werd snel geleverd met een aardig kaartje erbij met persoonlijke boodschap, heel attent! Het is een mooie tas, zonder dierenleed!

Langereijt 12 5091JR Oost west en middelbeers

Over Veganbags

Veganbags.nl verkoopt het grootste assortiment veganistische tassen van Nederland. Van praktische vegan rugzakken van Ucon Acrobatics tot aan stijlvolle vegan crossbody tassen van het Deense merk Hvisk. Wat je wensen ook zijn, bij veganbags.nl vindt je een veganistische tas voor elke gelegenheid. Ben je op zoek naar een ruime shopper of wil jij liever een compacte crossbodybag, bij Veganbags.nl ben je voor beide aan het juiste adres. Bekijk het uitgebreide assortiment in onze webshop en bestel uw favoriet eenvoudig, veilig en snel online! Dan wordt jou bestelling, indien voorradig, dezelfde werkdag nog aan je verzonden.