Snelle levering en product is zoals verwacht

Communicatie met bestelling ging goed en snel. Transport afspraak gemaakt en aangegeven dat er van te voren gebeld moest worden omdat er niet altijd iemand aanwezig is op de locatie. Helaas niet gebeld van te voren, maar er was gelukkig iemand aanwezig. Dat is enigste puntje van aandacht, mocht ik weer wat nodig hebben weet ik jullie te vinden!

Bedankt voor je mooie review. Tot de volgende keer!

correcte service

Correcte service en goede communicatie naar levering toe

Bedankt voor je review! Hopelijk tot de volgende keer!

Een extreem lange levertijd

We hebben meerdere malen contact moeten opnemen over onze bestelling, die een levertijd van 6-8 weken zou hebben. Dit werden ruim 3 maanden. Helaas ook geen berichtgeving vanuit jullie kant met een latere levertijd.

Het is vervelend om te horen dat het niet is gelopen zoals het hoort. Hopelijk mogen wij jullie de volgende weer van dienst zijn en dan gaan wij ons best doen om het soepel te laten verlopen.

Goede snelle service

Goede snelle service

Wat een mooi cijfer, bedankt! Wij vinden een goede service voor al onze klanten belangrijk. Hopelijk mogen wij je de volgende keer ook van dienst zijn.

De samenwerking verliep goed

Vanaf de aanvraag tot de uitvoering verliep de samenwerking goed. Communicatie was prima

Bedankt voor je review. Goed om te horen dat je tevreden bent. Hopelijk tot de volgende keer!

Alles naar wens en keurig op tijd

We hadden voor ons project een gasflessenopslag nodig die uiteraard voldoet aan de huidige (brand) veiligheidseisen. We kwamen uit bij Bumax. We hadden wat speciale wensen met betrekking tot de indeling en dat bleek helemaal geen probleem te zijn. De levering was keurig op tijd en ook de communicatie was uitstekend.

Bedankt voor je mooie review en het cijfer 10! Goed om te horen dat jullie tevreden zijn!

Erg vriendelijk te woord gestaan

Goede kwaliteit Snelle levering Weet wie de klant is

Bedankt voor je review! We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.

Goed geholpen om de juiste keuze te kunnen. Snelle reactie op mail, en een hele snelle levering is mogelijk gemaakt door Bumax!!! TOP.

Bedankt voor je review en positieve beoordeling! We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.

Positief

Ik heb Bumax mogen ervaren als een net en goed bedrijf die snel en netjes haar produv=ct leverd, goed advies en mee denkt.

Bedankt voor je reactie, mogelijk tot de volgende keer!

Goed email contact en super snelle levering.

Bedankt voor je mooie review! Mooi cijfer voor het einde van de week.

Snel, professioneel en meedenkend

Goede service van de klantendesk. Super snelle levering. Top ervaring

Bedankt voor je bestelling en je mooie review! Tot de volgende keer!

Top, snel en correct bedrijf

Bedankt voor je mooie cijfer, mooi begin van de week!

heldere communicatie c.q. afspraken!

Heldere communicatie. Product werd afgeleverd op het afgesproken tijdstip. Konden wij ons prima op voorbereiden!

Goed om te horen dat je tevreden bent!!

Prettig

Mijn ervaring is dat het prettig zaken doen is met Bumax. Ze geven goed advies en zijn prima bereikbaar. Offerte volgt vaak heel snel. Levertijden zijn soms lang maar altijd realistisch en betrouwbaar. Materiaaltoeslag is hoog en niet duidelijk waar deze door beinvloed wordt.

Goed vanuit Bumax

Na levering (TransMission) is gebleken dat er aan de afvoer van de kast schade zit, de monding dient te worden hersteld zodat de aansluiting gerealiseerd kan worden!

Zeer professioneel!

Prettig telefonisch te woord gestaan, vervolgens een professionele monteur op locatie gehad. Top partij!

Bedankt voor je review en het cijfer 10! Fijn om te horen dat het professioneel is verlopen!

Alles is volgens afspraak gegaan

Vooraf geïnformeerd voor een afspraak. Goed met elkaar afgestemd en alles is goed gegaan. groeten Aaron

Bedankt voor het mooie cijfer! Fijn dat alles goed is gegaan!

Betrouwbare firma

Zeer positief

Bedankt voor uw reactie. Bedankt voor je bestelling, hopelijk kunnen wij je de volgende keer ook weer van dienst zijn.

leveren volgens afspraak

Wij waren nog geen klant, maar na verificatie en goedkeuring is het bestelde snel geleverd.

Bedankt voor uw reactie. Mooi begin van de week! Hopelijk tot de volgende keer!

Heel mooie prijs voor een uitstekende zware PGS kast. Overtreft de verwachting

Bedankt voor uw reactie! Mooi begin van de week!

Goede prijs, snelle levering

makkelijk bestellen en snelle levering

Goede en snelle service

Snelle service, goede communicatie.

Snelle behandeling van de vraag en vlotte levering.

Prima service voor de levering van een opslagkast gevaarlijke stoffen. Kon uit voorraad worden geleverd de dag na de bestelling.

Zeer slechte communicatie

Product besteld half december. Zou volgens de website op voorraad zijn. Echter pas geleverd eind januari. Totaal geen communicatie vanuit hun kant

Snel en informatief

Frank Osterholt , Een vriendelijke vertegenwoordiger