Top leverancier

Goed en snel contact mbt vraagstelling; offerte en beschrijving was duidelijk. Aanvullende wensen en kleine aanvullingen waren snel geregeld. Levering en communicatie hieromtrent helder en accuraat.

Prima levering in goed overleg.

Prettige samenwerking, duidelijke termen en transparante offerte

Alles is goed geregeld.

Bedankt en tot de volgende keer.

goede service

alles cfm afspraak

heldere afspraken over bellen voordat jullie op lokatie; duidelijke rapportage over de staat van de container

Vriendelijk geholpen en de juiste onderdelen gekregen

Ik had wat reserve onderdelen nodig en mijn contactpersoon heeft me goed en vriendelijk geholpen. Alleen jammer dat de losse onderdelen niet op een lijst staan op de website

Snelle en perfecte levering -- Top !!

Perfecte snelle levering. Bij vragen aan klantendienst zeer snel geholpen. Supertevreden ..

super snel.

snel uitgeleverd.

Goede service en snelle levering

Een goed advies ontvangen en een snelle levering van de materialen. We hebben een mooi product ontvangen.

Recht door zee

Netjes op tijd geen onzin

Service zoals het hoort

Vanaf het eerste contact prima communicatie en duidelijke afspraken. Afspraken zijn nagekomen vanaf offerte t/m plaatsing van de containers, echt top!

snelle nette levering.

Mooi product, goede service, volgende levering factureren na levering.

keurig verpakt, snel geleverd.

Dit was de tweede keer dat we wat bestelden bij Bumax. Wederom keurig op tijd geleverd.

Een net bedrijf en een prima product

De brandstof opslagcontainer die WSD heeft gekocht voldoet prima aan onze wens. De dagmaat van de deur is 130 cm en dit is wel erg krap voor hoge pallets. En de pallets passen er alleen in de breedte in. De container staat buiten opgesteld en het straatwerk nooit 100% vlak waardoor een pallet altijd wat scheef hangt en al snel klem komt te zitten in de deuropening. had beter 10 cm breder gemogen en maakt voor de constructie niets uit. Dozen op een pallet staan ook niet altijd perfect met de rand gelijk. Onze oude kleinere opslagcontainer van Bumax staat hier al 21 jaar buiten en is nog in perfecte staat.

snel en correct geholpen

Mijn ervaring met Bumax ervaar ik als zeer prettig.

Goed advies, korte lijnen en mooi product

Goed advies, korte lijnen en mooi product

Makkelijk te bestellen, snelle levering!

Voldoet aan de verwachtingen.

Goed op tijd geleverd

Goed advies en prima prijs kwaliteit verhouding

Keurig bedrijf! Duidelijke communicatie en helder advies.

Fijn bedrijf, staat je altijd te woord.

Fijn bedrijf, staat je altijd te woord.

De gasopslag werd netjes afgeleverd maar ondanks vlakke vloer krijg ik een deur niet op slot en de lastige die erbij geleverd zou worden zat er niet bij

volt en snel

volt en snel geholpen en komen afspraak na.

Snel gereageerd en goed geholpen

Ik had een PGS-15 opslagcontainer nodig die makkelijk te bereiken was met een Heftruck.