Fijn bedrijf, staat je altijd te woord.

Fijn bedrijf, staat je altijd te woord.

De gasopslag werd netjes afgeleverd maar ondanks vlakke vloer krijg ik een deur niet op slot en de lastige die erbij geleverd zou worden zat er niet bij

volt en snel

volt en snel geholpen en komen afspraak na.

Snel gereageerd en goed geholpen

Ik had een PGS-15 opslagcontainer nodig die makkelijk te bereiken was met een Heftruck.

Conform opgave geleverd

Goed, netjes geholpen met het oplossen van mijn vraag.

Goed geholpen met het juiste advies en een snelle levering!

Ik heb gebeld voor advies en ben hier goed in geadviseerd over de regelgeving voor het plaatsen van de gasopslag. Vervolgens een bestelling geplaatst en goed op de hoogte gehouden over de levering.

Vriendelijk personeel. Zending helaas te laat

Bestelde gereedschap helaas te laat geleverd. Vragen over de levering werden wel goed opgepakt, personeel is vriendelijk.

Komen afspraken goed na en leveren een goed product

Bumax komt de gemaakte afspraken goed na, de chauffeur die de gasflessenberging kwam leveren is kundig en accuraat en heeft de berging netjes waterpas afgeleverd. Er waren per abuis geen montage platen gemonteerd, maar ook dit mis netjes en snel opgelost!

Alles verloopt goed en vlot

Goede en vlotte samenwerking met Bumax.

goede begeleiding en advies

goede begeleiding en advies

Snelle levering van product

Van aanbieding tot levering precies gegaan zoals besproken.

Op tijd en juist geleverd

Goede ervaring de juiste spullen geleverd en op tijd

Goede service en correcte levering

Makkelijke website, correcte afhandeling en verzorgde levering. Om blij van te worden. Goed georganiseerd! Bravo

Gewoon goed.

Keurig op tijd geleverd, zelfs te vroeg maar dat zal door de storm zijn geweest. Fantastisch product, ziet er goed uit en is mooi degelijk uitgevoerd. communicatie met Bumax is snel, correct en duidelijk deze organisatie is duidelijk gericht op hun klanten. Complimenten.

Erg geduldige leverancier

Bumax is een bedrijf dat me wil en kan denken en is bovendien erg geduldig gebleken door wat miscommunicatie intern bij ons heeft alles langer geduurd dan gehoopt/gedacht.

goed product, duidelijke afspraken die ook nagekomen worden.

Problemen levertijden

Zonder geïnformeerd te worden zijn de levertijden vertraagd.

Goede service en communicatie

Alleen maar positieve ervaring gehad met aanvragen offertes en afhandelen bestellingen

Per mail de bevestiging ontvangen, netjes op tijd geleverd

komen afspraken na , keurige aflevering

Goeie communicatie en service.

Goeie communicatie en service. Komen afspraken correct na. Zeker een aanrader !

Prima product snel geleverd

De mileukast is van een uitstekende kwaliteit en werd goed verpakt snel geleverd.

Zeer snelle en correcte levering !!

Zeer snelle en correcte levering !!

Molenvliet 19 3335LH Zwijndrecht