Prima product snel geleverd

De mileukast is van een uitstekende kwaliteit en werd goed verpakt snel geleverd.

Zeer snelle en correcte levering !!

Zeer snelle en correcte levering !!

Duidelijke uitleg, zelfs bezoek gebracht voor de juiste oplossing. Duidelijke offerte

Op tijd en volgens afspraak

Snelle service en goed product

Enkele vragen werden snel beantwoord. Levering was uiteindelijk ook snel. We hadden al ervaring met het product en die is zeer goed. Wij verwachten nu ook weer tevreden te zijn.

Very satisfied with the service.

Jones Engineering purchased a number of gas cabinets from Bumax. the experience from initial enquiry to final delivery was very professional and easy with good clear communication from the outset with Emails answered promptly

Voldoende

Een opmerking, dat wij zelf moeten informeren wanneer iets niet op tijd geleverd wordt. Dat was een minpunt. Voor de rest altijd vriendelijk te woord gestaan.

Professionele partij

Onlangs een gasopslag besteld met verzoek deze te reserveren en deze een latere datum te leveren. Deze werd uiteindelijk op de afgesproken datum op de bouwlocatie bezorgd, mooie vindt ik dat zij dit dus doen ook voor een eenmalige bestelling!

Goede materialen levertijd gehaald

Het bestelde is conform de bestelling en levertijd geleverd. Enig punt van verbetering. Wanneer een PGS-15 container geleverd wordt, had ik verwacht dat hier stelpoten/frame onder zou zitten om de container waterpas op de verharde ondergrond te kunnen stellen. Gelukkig was de ondergrond vlak en waterpas, maar dat had een probleem kunnen opleveren.

Gewoon goed

Prima bedrijf

goede snelle levering

OP zoek naar een PGS 15 opslagunit voor onze gasflessen zeer goed geholpen met advies en levering.

Fijne mensen die snel reageren op aanvragen.

goede ervaring

snel geleverd product aan bedrijf

Service prima

Snelle en betrouwbare levering

Komen beloftes perfect na .

Beste service

Tijdens een kort telefonisch onderhoud werd ik heel goed geholpen met de keuze die gemaakt moest worden.

tevreden

Makkelijk bereikbaar voor advies (Frank).

Goede service, goede producten

Goede service, goede producten.

Prettige samenwerking, duidelijke informatie, snelle levering en een top kwaliteit product !! Absoluut een aanrader voor iedereen die een PGS opslagmogelijkheid zoekt.

goede service aan de telefoon

Goede service en vriendelijke mensen

Op tijd en volgens afspraak, de juiste materialen geleverd

Bestelling gedaan, nagebeld. De bestelling is vervolgens geheel compleet op de aangegeven tijd, op het juiste adres bezorgd. Super!

Direct leverbaar; snel kunnen schakelen.

Op korte termijn een extra brandwerende gasopslag PGS15 nodig. Bumax heeft deze uit voorraad geleverd. Snelle service en vlotte betalings regeling.

prettige samenwerking/korte lijnen.

prettige samenwerking/korte lijnen.