Filters

8

Razend snelle levering en service

Tijdens een klusproject heb je wel eens haast. Zo hadden wij snel een bepaald espagnolette nodig. Gebeld naar het bedrijf en we konden het dezelfde dag nog bij het aangesloten postorderbedrijf ophalen. Bij de montage liepen we tegen wat problemen aan (er zit geen handleiding bij). Telefonisch vriendelijk gewezen op de website waar alle handleidingen staan. Klus geklaard. Vooralsnog ziet en voelt de sluiting er stevig uit. Enkel de schroefjes hebben we vervangen voor tork.. De platkopschroefjes hebben misschien een vintage look, ze zijn een ramp om mee te werken. Al met al zeer tevreden met het product en service! Dankuwel!

  • Aanbevelen? Ja
6

beetje stug met communicatie maar uiteindelijk een happy ending

de bestelling liep goed dacht ik maar er was niet goed gecommuniceerd en moest er wat terug nou dat heeft wel voeten in de aarde gehad eer dat geregeld was maar uiteindelijk wel goed gekomen

  • Aanbevelen? Ja
9

Echt mooi spul voor goeie prijs!

Prima

  • Aanbevelen? Ja
4

Kan beter

Jij moet geduld hebben want bestelling krijg je pas na een Week. Dus wat op de site staat (vandaag bestellen morgen binnen) klopt niet. Klantenservice is wel behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Heel goed en zeer snel geholpen via de online helpdesk. Goederen zijn snel toegekomen en goed verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super product voor de juiste prijs.

En snel

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit en snelle levering!

Prima deurklinken (nova21) voor een zeer scherpe prijs. Vandaag besteld = morgen in huis! Prima service!

  • Aanbevelen? Ja
1

slecht

product moest zelf worden aangepast om te kunnen plaatsen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hoi Rick, Een 1 dat is niet niks! Heb je met ons contact opgenomen? Ik heb het nagekeken en zie dat je een espagnolet hebt besteld. Hierbij kun je 2 maten stangen kopen 70 of 150cm per stang. Deze moeten inderdaad op maat gezaagd worden hier hebben we montage handleidingen met allemaal tip voor op de website. Het is helaas niet mogelijk om deze op maat te leven want er zijn in Nederland zoveel lengte deuren en situaties waarin de espagnoletten worden gemonteerd. Excuus dat het iets meer werk is dan verwacht maar als het er eenmaal opzit heb je echt een sierraad aan je deur en of raam. We zien graag je bericht!

10

Mooie trekbel, snel geleverd.

De trekbel was precies wat ik in gedachte had. Klinkt mooi luid, niet schel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Helemaal tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Snelle levering en mooi beslag voor goede prijs

  • Aanbevelen? Ja
9

Zoals verwacht

Alles ging zoals verwacht, geen nare verassingen. Product als omschreven. Zeker een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
6

Late bezorging

Mooi deurbeslag. Helaas kreeg ik het niet de volgende dag, ondanks dat ik het op tijd besteld had. Het heeft meer dan een week geduurd voordat het geleverd werd.

  • Aanbevelen? Nee
10

goede kwaliteit

zeer snel geleverd, geen weken wachten. heel goede verpakking, kwam onbeschadigd aan. duidelijke handleiding erbij.

  • Aanbevelen? Ja
7

Het bestelproces verliep goed.

Snelle en goede levering. De deurklinken zijn stijlvol en goed afgewerkt. Ik verwacht dat de montage ook goed zal verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prachtige deurgreep

Op 6 Juni een deurgreep besteld, werd geleverd op 17 Juni. Duurde wat langer dan ik verwacht had maar zeker het wachten waard. Deurgreep is precies wat ik zocht, en zeker niet duur.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Vervelend dat de bestelling op zich heeft laten wachten, dit is inderdaad niet de bedoeling! Ik heb het gelijk uitgezocht, want wij willen er graag van leren en fouten verbeteren. Het is bij de leverancier zonder een code opgestuurd naar het magazijn, waardoor ons personeel niet wist om welk product het ging. Er is intern een onderzoek gestart, zodat het product snel verstuurd kon worden. Helaas wel langer dan wij hadden gehoopt. Onze excuses dat het langer heeft geduurd. Wij zijn blij om te lezen dat de ontvangen greep/klink naar wens is.

10

Harde werker, leuk contact!

Mike is een harder werker, met gevoel voor zijn vak! Zal hem zeker aanbevelen! Blij met het opgeleverde werk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie stijlvolle deurkrukken

De deurkrukken zijn netjes verpakt geleverd. Het zijn mooie deurkrukken voor een betaalbare prijs. Ik ben er blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Zwart deurbeslag besteld ,plus voor wc.De prijs was verrassend en nog mooi en degelijk ook. Heel erg blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
1

Mooi maar slechte kwaliteit.

Deze klinken besteld voor een nieuwbouw woning en door de aannemer laten plaatsen. Bij de kleinste beweging braken schroefjes af en toen de klinken met slot in elkaar stonden zat er nog mega veel speling op de klinken. Helaas geen goede ervaring

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dat is niet goed! Heb je contact met ons opgenomen? Wij hebben nog nooit eerder gehoord dat deze schroeven zijn gebroken want dit zijn best grote schroeven. kan je ons meer vertellen over de speling op de klinken is dit horizontaal of verticaal? Als de spelling horizontaal is dan moet de klink strakker worden afgesteld met de inbus in de klink. Als de klink zeer strak is afgesteld zou de spelling minimaal moeten zijn maar er is altijd wel iets omdat het wel moet kunnen bewegen. Zie graag je bericht want hier moet een oplossing voor zijn.

8

Mooie spullen

Makkelijk besteld; overzichtelijke site. Duurde wel wat langer voor de bezorging, maar mooie spullen. Ik ben dik tevreden

  • Aanbevelen? Ja
6

Uiteindelijk tevreden

Tot 2 keer toe verkeerd geleverd. Uiteindelijk te woord gestaan door vrouwelijke medewerkster van klanten service. Deze heeft ons prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dit klopt inderdaad dat er 2x het verkeerde artikel is opgestuurd. Zoals besproken is er direct een onderzoek gestart en toen zijn we erachter gekomen dat er een fout is gemaakt bij onze leverancier, het verkeerde product zat in het verkeerde doosje. Gelukkig is het uiteindelijk goed gekomen maar dat mag natuurlijk niet gebeuren!

9

Heel erg goed

Snelle service en het ziet er echt goed uit en dat voor een leuke prijs.

  • Aanbevelen? Ja
5

Ergernis

Bestelling snel ontvangen. Alleen de kwaliteit van de meegeleverde schroeven is bizar slecht. Hierdoor veel werk gehad om ze goed te bevestigen. Was geen grip te krijgen op de schroeven. Kon geen kracht zetten omdat de schroevendraaier geen grip had op de schroef. Hier wel melding van gemaakt en kon nieuwe schroeven krijgen. Dat is dus niet de oplossing. Deuren beschadigd en bebloede vingers. Onnodig lang bezig geweest. Wij zijn geen onervaren klussers!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hoi, Wat vervelend dat het zo is tegengevallen en mis gelopen! Wij leveren bij de bestelde Nova op schild standaard de platkop. We hebben in het verleden de kruiskop geleverd maar daar kregen we veel opmerkingen over dat klanten deze niet mooi vonden passen in de stijl. Het is bij een platkop zeer belangrijk een goed passende schroevendraaier te gebruiken en de gaten voor te boren. We hebben ook een versie met kruiskopschroeven dat is het type Amsterdam. Ik denk dat dit type beter voor je geschikt was ivm de kruiskopschroeven en mogelijk stijl. We hebben je inderdaad aangeboden om gratis nieuwe platkop schroeven op te sturen want voor de Nova op schild hebben wij geen kruiskopschroeven. De kruiskop schroeven wijken qua maat af van de Amsterdam daarom zijn deze niet zomaar uit te wisselen.

6

Te klein

Heb het terug gestuurd paste niet

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Vervelend dat het kleiner was dan verwacht! De laatste foto bij een product is een tekening en daar staan de maten van het product.

Over Mooi Deurbeslag

Wij hebben dat mooi deurbeslag en raambeslag van goede kwaliteit voor een mooie prijs. Mooi deurbeslag hoeft wat ons betreft niet duur te zijn. Onze deurklinken, wc sloten en raambeslag zijn van goede kwaliteit en stijlvol afgewerkt. Wij leveren verschillende materialen en kleuren. Je vindt bij ons zowel modern als retro deurbeslag, door ons geselecteerd om jouw huis mooier te maken. En duurzaam zijn ze ook, ze zijn gemaakt om zeker tientallen jaren probleemloos mee te gaan.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd