Mooie deurklinken

Deurklinken besteld en erg Mooi. Snel in huis en goeie spullen. Montage video is fijn!

Hele snelle service! Goede kwaliteit!

De site is fijn en overzichtelijk. Kon makkelijk vinden wat ik zocht. Na het bestellen kreeg ik goede informatie over de bezorging. En zelfs een dag eerder dan verwacht had ik mijn bestelling al in huis. Top service!

Bestelling gedaan maar ik had zelf verkeerde type deur beslag besteld en heb gebeld toen ontdekken zij dat er ook een foutje op de site stond ze hebben mij het andere type toe gestuurd voor de zelfde prijs.

Super mooie deurklink.

Heb ik wel weggegeven aan mijn schoonvader, kon hem toch niet toepassen in eigen huis.

Het was er snel ,en ziet er mooi en degelikk uit !!

Na lang zoeken ,ook bij een praxis ,gamma enz Niet gevonden wat we zochten ! Op internet kwamen we de goede keuze tegen ! Het is degelijk en ziet er werkelijk mooi uit ! Prijs ,kwaliteit is wel oke ! Echt een aanrader om hier een kijkje te nemen en natuurlijk te kopen !!

Super service!

Het badkamerslot wat ik besteld had bleek niet snel leverbaar en hoorde schijnbaar ook niet bij de klinken die ik had. Medewerker heeft dit gewijzigd en de volgende dag had ik alles binnen. Top!

Prachtig!

Erg blij mee

Mooi strak

Mooie degelijk deurbeslag Alleen zou ik voor monteren afbeeldingen ook handig vinden

Bedankt voor de tip! We zijn bezig met nieuwe montage handleidingen en nemen deze tip mee. Als je nog meer tips dan horen we dit graag!

Mooi afgewerkt deurbeslag!

Wij zijn zeer tevreden met de levering en de afwerking van het zwarte deurbeslag. Helaas waren er geen up to date filmpjes over het monteren van deze type. Ook moesten we een metaal vijl aanschaffen, omdat het niet op de sloten pastte.

We zouden graag weten waar je tegenaan liep bij de montage want dan kunnen we dit zsm aanpassen! Waar had je de vijl voor nodig? Zie graag je bericht zodat we het zsm kunnen aanpassen.

Doen wat ze beloven

Snelle en goede aankoop

De fermo deurklinken zijn stevig en mooi afgewerkt. Een aanrader! Wij hebben deze gebaseerd op het intersteel L/L model, maar deze vonden we te duur om overal te plaatsen, dus is de fermo deurklink een goede vervanger die hier op lijkt.

Mooi maar een kanttekening

Er is geen plastic ring tussen deurkruk en plaat Jammer want het ziet er niet zo af uit

Dan is er iets niet goed gegaan. heb je contact met ons gezocht over dit probleem? Standaard zou er in het zakje met montage materiaal 2 kleine nylon ringen moeten zitten die er er tussen kan plaatsen. We zien graag je bericht!

Super mooie

Mooie deurbeslag en snel geleverd .

Snelle levering en mooie producten

Hoewel mijn deurbeslag nog niet op de deur zit (want 14 weken levertijd) toch alvast een 1e indruk. Snelle levering, prima verpakking en de kwaliteit lijkt prima. Voldoet helemaal aan de verwachtingen.

Uitstekend gewoon

Snel correct en goed

Kwaliteit voor een goede prijs

Snel in huis. En erg blij met de goede kwaliteit

Goede service en snelle reacties!

Ik kreeg eerst een artikel tekort en daarna het verkeerde artikel toegestuurd. Kan gebeuren, maar door de snelle reactie en actie super opgelost.

Goede koop

Handige site, ruime keus en na telefonisch hulp precies wat we zochten.

Goede overzichtelijke website en snelle correcte levering

Keurige website en snelle levering.

Alles was picobello

Gemakkelijk te plaatsen , super

Klinken waren mooi, maar te zwaar en hingen naar beneden.

Zie hierboven.

Dat is erg vervelend maar vaak een snelle oplossing voor. Heb je ons gebeld ivm het probleem? In de meeste gevallen is het binnenwerk in de deur versleten. Een nieuw binnenwerk kost circa € 7,- Nieuwere type klinken zijn vaak zwaarder dan oude type deurklinken. Een binnenwerk gaat vaak 10/15 mee en begint dan eerst te hangen en vervolgens breekt de veer. Mocht de deur dermate oud zijn en er geen veer in zitten dan kan je kiezen voor een deurklink met veer erin. We hopen van je te horen om zo samen tot een oplossing te komen.

Snelle levering en goed verpakt. Producten zijn exact als omschreven op de website, monteren zal echter nog een 5 a 6 weken duren tot de deuren geleverd zijn.

Duidelijke site en snelle service

Tevreden over de aankoop.

Mooie, degelijke klinken. Vlotte service

Goed maar later bezorgd

Zal zeker blijven bestellen

Over Mooi Deurbeslag

Wij hebben dat mooi deurbeslag en raambeslag van goede kwaliteit voor een mooie prijs. Mooi deurbeslag hoeft wat ons betreft niet duur te zijn. Onze deurklinken, wc sloten en raambeslag zijn van goede kwaliteit en stijlvol afgewerkt. Wij leveren verschillende materialen en kleuren. Je vindt bij ons zowel modern als retro deurbeslag, door ons geselecteerd om jouw huis mooier te maken. En duurzaam zijn ze ook, ze zijn gemaakt om zeker tientallen jaren probleemloos mee te gaan.