Goede prijs/kwaliteit en snel geleverd. perfect!

De deurklinken zijn bevestigd

Hallo, de deurklinken zijn bevestigd en zitten prima. Het duurde wel wat maanden omdat er iets was met een verkeerd verfbad. En eerlijk gezegd: in het echt zijn ze een stuk donkerder dan op de website was te zien. Maar goed, het functioneert en past bij de rest van het interieur. Twee punten van aandacht: er is wel heel veel plastic over na het bevestigen, ik denk dat dit wel wat minder kan. En de bevestigingsschroefjes zijn klein en best kwetsbaar.

Dat klopt inderdaad er zijn veel leverproblemen geweest met dit product en na lang wachten en volhouden hebben we de producten eindelijk mogen ontvangen van de leverancier, bedankt voor je geduld! De verpakkingen is voor ons een punt waar we actief mee bezig zijn en hopen dit met enkele maanden te kunnen verbeteren. De schroefjes zijn inderdaad niet groot en dat is even wat lastiger met monteren maar geeft uiteindelijk wel de mooiere uitstraling.

Snel geleverd en een mooi product

Het deurbeslag is mooi en stevig, goed verpakt en super snel geleverd.

Snelle levering en reactie

Snelle levering van de artikelen. Prima verpakt. Incompleet artikel ontvangen, kan gebeuren, snelle actie en reactie van de klantenservice. Vriendelijk en correct.

Mooie spullen voor een mooie prijs

Vier sets deurkrukken besteld plus een vrij-bezet slot passend bij de paneeldeuren die ik heb. Prima kwaliteit allemaal, voelt degelijk aan, verpakking keurig verzorgd en alle accessoires erbij. Kortom: perfect!

Slechte kwaliteit

Zwart deurbeslag gekocht via deze website. Volgens de aannemer was de kwaliteit zeer beneden pijl. Dat is jammer van een reguliere Nederlandse website.

Update, We hebben je gebeld en gemaild maar helaas nog geen reactie ontvangen. We zien graag je bericht zodat we kunnen zoeken naar een oplossing. Wat vervelend dat je zo ontevreden bent! Het is juist een zeer veel verkochte deurklink. Wat is er precies niet naar wens en heb je contact met ons opgenomen want dan kunnen we zoeken naar een oplossing. Of je kan de producten retour sturen mits onbeschadigd dan krijg je je geld terug of kunnen we zoeken naar een alternatief. Zie graag je bericht zodat we er samen uit kunnen komen.

Snelle levering. Mooi product. Goede prijs/ kwaliteit

Snel geleverd super product

Deurbeslag besteld super blij mee.

Ze zien er prachtig uit

We moeten ze nog bevestigen, dus weet nog niks van de kwaliteit af.

Snelle levering en nova21 is zelfs voor 2 linker handen met de handleiding eenvoudig te monteren!!

top bedrijf

goede advies, en goede surfers. kan ik iedereen aanbevelen.

Dit is voor mij de eerste keer maar zeker niet de laatste keer.

Ik had er nog geen ervaring mee maar het is een prima producten van een goede kwaliteit voor een lage prijs.

Heldere website snelle levering

Enorme keus op heldere website met duidelijke gedetailleerde omschrijving. Snelle levering.

Snel, duidelijk en goede kwaliteit

Vis een vriendin getipt, zeer tevrede over snelle levering. Goede uitleg en mooi nieuwe klinken.

Mooie deurknop

Het zou pas in maart geleverd kunnen worden, maar een week later hadden we alles in huis

Snel geleverd, zij het in twee delen

Het was inderdaad de kwaliteit die ik verwachtte. Wat mij verbaasde was de afmeting van het eerste pakket: daar konden geen staven van de espagnoletsluitingen in zitten. Vervolgens stuurde ik een contactveroek om te horen of er sprake was van 2 leveringen. Dat bleek inderdaad zo. Prima, maar maak dat dan meteen bij de 1e levering duidelijk, dan had ik geen contact hoeven opnemen... Dat is het enige verbeterpunt dat ik heb.

Dat klopt helaas en ligt buiten onze macht. We versturen het als 1 zending maar met 2 stickers omdat niet alles in een verpakking past. Per saldo krijg je dan 2 pakketen die in een keer worden verzonden. Wat PostNL dan soms doet is de zending in 2 leveringen splitsen wat niet echt handig is voor PostNL zelf en onhandig voor de klant. Excuus voor het ongemak!

Mooi deurbeslag

Super mooi en snel geleverd. De schroefjes zijn alleen met geen mogelijkheid in een hard houten deur te draaien ook niet met voorboren. Hadden misschien kruiskop of torx moeten zijn. Dus moest helaas nog ergens anders schroeven zien te vinden die erin konden.

We leveren de ouderwetse platkop schroeven en hierbij is het belangrijk de gaatje voor te boren en een goed passende schroevendraaier te gebruiken. Maar in je tekst lees ik dat je dit al gedaan hebt. Misschien kun je de gaatjes iets groter boren dat het dan wel makkelijker gaat? Het is inderdaad makkelijker om trok of kruiskop te gebruiken maar voor de stijl vinden de meeste de ouderwetse platkop het mooiste. Gelukkig is het uiteindelijk toch gelukt!

Mooie materiaal.

Deurklinken zijn mooi en degelijk voor een goede prijs.

Snelle levering prima product .

Telefonische contacten erg vriendelijk en enorm service gericht. Dank voor het meedenken.

Leuke artikelen.

Precies wat ik zocht, zonder dat ik wist dat ik het zocht.

Ziet er mooi uit .moet nog opgehangen worden.

prefect

prefect

Over Mooi Deurbeslag

Wij hebben dat mooi deurbeslag en raambeslag van goede kwaliteit voor een mooie prijs. Mooi deurbeslag hoeft wat ons betreft niet duur te zijn. Onze deurklinken, wc sloten en raambeslag zijn van goede kwaliteit en stijlvol afgewerkt. Wij leveren verschillende materialen en kleuren. Je vindt bij ons zowel modern als retro deurbeslag, door ons geselecteerd om jouw huis mooier te maken. En duurzaam zijn ze ook, ze zijn gemaakt om zeker tientallen jaren probleemloos mee te gaan.