Goede ervaring !

Bestelling is snel geleverd en de deur klinken zien er erg mooi uit ! Aanrader dus .

Heel vriendelijk

Goede en snelle levering en prima en een goed contact

Vlotte (na)levering en uitstekende service.

Uiteindelijk gekozen voor MooiDeurbeslag o.b.v. de goede recensies. En natuurlijk op het mooie deurbeslag! Eerst nog telefonisch en per mail contact gehad voor meer informatie. Vlot en vriendelijk daarbij geholpen, waarbij meegedacht wordt met de klant. Uiteindelijk is het LUSSO geworden. Bestelling gedaan en zoals ook beloofd de volgende dag geleverd. Tijdens het monteren van het deurbeslag bleken er een paar patentboutjes te kort te zijn. Na telefonisch overleg zijn nog diezelfde dag de benodigde boutjes en zelfs nog extra onderdelen verstuurd. De volgende dag kon ik alles afronden en zien mijn deuren er weer prachtig uit! Hulde voor de uitstekende service.

Top overzicht en zeer goed beraad. Ook de nazorg is dik in orde.

Top overzicht en zeer goed beraad. Ook de nazorg is dik in orde. én de produkten zijn echt prachtig om te zien en te voelen. en de prijs is zeer aangenaam... een aanrader.

Hele mooie deurbeslag

Netties verpakt en snel geleverd zeker een aanrader

Snelle levering goede kwaliteit

Mooie deurbeslag

Snel geleverd, keurig verpakt.

Helemaal top!

Bijzonder snel en makkelijk.

Snelle levering, goede kwaliteit.

Snelle nalevering (gratis) van onderdeel van deurbeslag, de standaard uitvoering bleek niet helemaal te passen bij onze deur.

Super snelle levering en goede service

goed telefonisch advies gekregen, en zeer snelle levering

Perfect en snelle levering!

Bestelde was netjes, volledig verpakt en besteld en snel geleverd!

Kwaliteit en vlot

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Het geleverde deurbeslag was van goede zware kwaliteit en staan prachtig. Levering was snel. Ik had door een fout van mijzelf deels de verkeerde spullen besteld. Deze retour gestuurd en nieuwe besteld. Jammer dat ik daardoor net onder het bedrag van gratis verzenden kwam waardoor ik nu verzendkosten moest betalen. Maar was door eigen fout, en kan ik hen niet aan rekenen. Ook tweede zending vlot. Als ik 1 klein puntje mag aangeven waar nog een kleine verbetering in zit: De grote kartonnen doos waar het in verzonden wordt, is vrij slap ten opzichte van het gewicht. Ik durfde het daar niet in terug te sturen in elk geval. Maar verder! Super tevreden!

Snelle en persoonlijke service

Helaas had ik verkeerd deurbeslag besteld wat niet paste bij het oude jaren 70 binnenwerk van onze deuren. Ik ben goed geadviseerd over alternatieven en het retourneren en nieuwe bestellen ging snel en soepel.

Goed product, maar trage levering

Levertijd duurt te lang voor zo'n simpel en standaard product.

Ik heb het nagekeken en zit dat het product vrijdag de 19e is besteld en 4 werkdagen later bij je is geleverd. Het bestelde product heeft een levertijd van 4 werkdagen als het goed is heeft dit onder de prijs gestaan. Excuus als de verwachting anders was en het sneller geleverd zou zijn.

Fijne service, mooie producten

Pas geleden deurbeslag gekocht, vlotte levering. Goede kwaliteit deurbeslag en makkelijk te plaatsen.

Heel behulpzaam en mooie producten

De deurklinken zien er solide en strak uit. Ik had een probleempje met het monteren, maar de klantenservice is meedenkend en helpt je zo weer op weg. Top service gehad!

Snel mooi en goed

Duidelijk degelijk handgrepen mooi afgewerkt en snel gemonteerd een aanrader

Supersnelle service

Zeer groot aanbod en supersnelle levering.

Mooi deurbeslag, de boutjes waren net te kort, na contact met Mooi Deurbeslag werden gratis als service direct extra lange boutjes verstuurd!

snelle levering correcte afhandeling prijs kwaliteit super duidelijke website

Snelle levering.

Mooie knoppen maar bij sommige waren de schroeven beetje vastgeroest. Blijkbaar wat vochtig opgeslagen.

Dat is niet goed! Heb je er fotos van dan gaan we uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Onze producten liggen opgeslagen in een magazijn waar het nooit vochtig zou mogen worden. Excuus voor het ongemak!

mooi deurbeslag

2 deurklinken besteld mat zwart type lusso. Duidelijke beschrijving en mooie kwaliteit. Voor de boven deuren, ga ik zeker weer bestellen.

Prima geregeld

Prima geregeld

De deurklinken zijn echt prachtig om te zien, voelen goed aan en zijn mooi afgewerkt. Zelfs als ze twee keer zo duur zouden zijn, zou ik er blij mee zijn.

Hele mooie zwarte deurklinken besteld, enorm tevreden mee!

Over Mooi Deurbeslag

Wij hebben dat mooi deurbeslag en raambeslag van goede kwaliteit voor een mooie prijs. Mooi deurbeslag hoeft wat ons betreft niet duur te zijn. Onze deurklinken, wc sloten en raambeslag zijn van goede kwaliteit en stijlvol afgewerkt. Wij leveren verschillende materialen en kleuren. Je vindt bij ons zowel modern als retro deurbeslag, door ons geselecteerd om jouw huis mooier te maken. En duurzaam zijn ze ook, ze zijn gemaakt om zeker tientallen jaren probleemloos mee te gaan.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.