Komt belofte niet na

Na de belofte van het nasturen van lange patentbouten niets mogen ontvangen, nu zelfs geen antwoord op mijn e-mail. Waardeloos bedrijf!

Ik vind dit echt heel vervelend om te lezen. Wij hebben je 2x gratis extra lange patentbouten uit service verzonden. Wij hebben dit met envelop gedaan en snappen niet dat het tot 2x toe niet aankomt. Wij hebben ons uiterste best gedaan om het zo snel mogelijk te versturen maar zijn ook afhankelijk van de postbezorging. Zou je willen nakijken of je een witte A5 envelop hebt ontvangen?

Op tijd en mooi

Mooie nieuwe zwarte deurklinken.

Zoals de naam het al zegt, mooi deurbeslag voor een mooie prijs. Voelt ook niet goedkoop aan maar een mooie stevige greep. Absoluut geen twijfel over deurgrepen kunnen weer een lange tijd mee. Mooie producten. Kleine verbeterpunten is dat t buitenschild strak op de deur krijgen wel even tijd en geduld kost. Mijn vorige klinken hadden schroefdraad waarmee ik de schilden erop kon draaien nadat het binnenwerk vast was geschroefde waarna je simpel het schild erop draait, dat sluit beter aan dan zo met een inbusje van onder sluit t niet altije naadloos aan.

Dankje! Altijd goed om te horen als er tips zijn. Bij dit type klink de modern is het belangrijk dat het montage plaatje vlak en strak op de deur zit. Als deze er goed opzit zou je de klink erop moeten klikken en dan zou de inbus onderin het rozet alles strak moeten trekken. Hoor graag van je waar je verwacht dat het op is mis gelopen dan kunnen we hier naar kijken. Fijne dag!

Hele fijne service

Wat een fijne webwinkel Ze denken echt mee Alleen jammer dat de klink niet paste Maar wel kunnen retourneren Heel fijn

Erg mooi

Erg mooi, modern en toch retro. Ziet er degelijk uit, is nog niet gemonteerd, dus over het gebruik kan ik nog niets zeggen. Tot nu toe zeer tevreden. Snelle levering.

Dure vogel

10 euro voor deurstop. Zelf pluggen moeten halen.

Het klopt wij leveren geen pluggen mee wel de schroef. De reden hiervan is dat de deurstopper eigelijk altijd op een plint word gemonteerd en er dan geen plug nodig is. Als de deurstopper niet naar wens is kan je het altijd retour sturen en ontvang je je aankoop bedrag van het artikel retour.

Mooie producten, goede service. Een aanrader!

Een set besteld voor ons nieuwe vakantiehuis. Mooie zware kwaliteit en snel en netjes geleverd.

Snelle levering kwaliteit en prijs oke !

De levering is snel de prijs oke ,wel een klein puntje de gietmat is niet perfect daardoor knikt de deurkruk naar beneden. Je ziet dit als je er naar kijkt vanaf de slot zijde. Je merkt dit ook met de montage van de patiënt schroeven. Maar de look is top , evenals de kwaliteit het lijkt op een design garnituur en dat is wat iedereen toch wil Ik had overigens het type lusso .

Dat is niet goed! Deze klink is geveerd en moet perfect recht staan. Heb je contact met ons opgenomen en fotos gestuurd? We zien het graag zodat we samen kunnen kijken naar een oplossing. Zie graag je bericht en de fotos

Bestelling was binnen 1 dag thuis.

Bestelling was binnen 1 dag in huis. Alles netjes verpakt. Deurbeslag past goed en staat erg mooi, en dat voor een betaalbare prijs .

Een defect onderdeel direct en perfect opglost!

Ik stuurde een foto van een gebroken onderdeel. Zonder twijfelen en verdere vragen werd mij direct een nieuw exemplaar gestuurd. Dat geeft vertrouwen!

Prachtig deurbeslag en geweldige service

Wij hebben de Ferro deurklinken uitgezocht en ze zitten sinds deze week gemonteerd aan onze deuren. Het is kwalitatief goed deurbeslag en ze zien er ook nog een prachtig uit. We hadden wat problemen met monteren maar na contact met de klantenservice hebben we uitleg en andere deurpinnen gekregen en nu past perfect!

Snelle levering mooi product

Zwart toilet deurbeslag van mooie kwaliteit

Goede ervaring !

Bestelling is snel geleverd en de deur klinken zien er erg mooi uit ! Aanrader dus .

Heel vriendelijk

Goede en snelle levering en prima en een goed contact

Vlotte (na)levering en uitstekende service.

Uiteindelijk gekozen voor MooiDeurbeslag o.b.v. de goede recensies. En natuurlijk op het mooie deurbeslag! Eerst nog telefonisch en per mail contact gehad voor meer informatie. Vlot en vriendelijk daarbij geholpen, waarbij meegedacht wordt met de klant. Uiteindelijk is het LUSSO geworden. Bestelling gedaan en zoals ook beloofd de volgende dag geleverd. Tijdens het monteren van het deurbeslag bleken er een paar patentboutjes te kort te zijn. Na telefonisch overleg zijn nog diezelfde dag de benodigde boutjes en zelfs nog extra onderdelen verstuurd. De volgende dag kon ik alles afronden en zien mijn deuren er weer prachtig uit! Hulde voor de uitstekende service.

Top overzicht en zeer goed beraad. Ook de nazorg is dik in orde.

Top overzicht en zeer goed beraad. Ook de nazorg is dik in orde. én de produkten zijn echt prachtig om te zien en te voelen. en de prijs is zeer aangenaam... een aanrader.

Hele mooie deurbeslag

Netties verpakt en snel geleverd zeker een aanrader

Snelle levering goede kwaliteit

Mooie deurbeslag

Snel geleverd, keurig verpakt.

Helemaal top!

Bijzonder snel en makkelijk.

Snelle levering, goede kwaliteit.

Snelle nalevering (gratis) van onderdeel van deurbeslag, de standaard uitvoering bleek niet helemaal te passen bij onze deur.

Super snelle levering en goede service

goed telefonisch advies gekregen, en zeer snelle levering

Perfect en snelle levering!

Bestelde was netjes, volledig verpakt en besteld en snel geleverd!

Kwaliteit en vlot

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Het geleverde deurbeslag was van goede zware kwaliteit en staan prachtig. Levering was snel. Ik had door een fout van mijzelf deels de verkeerde spullen besteld. Deze retour gestuurd en nieuwe besteld. Jammer dat ik daardoor net onder het bedrag van gratis verzenden kwam waardoor ik nu verzendkosten moest betalen. Maar was door eigen fout, en kan ik hen niet aan rekenen. Ook tweede zending vlot. Als ik 1 klein puntje mag aangeven waar nog een kleine verbetering in zit: De grote kartonnen doos waar het in verzonden wordt, is vrij slap ten opzichte van het gewicht. Ik durfde het daar niet in terug te sturen in elk geval. Maar verder! Super tevreden!

Over Mooi Deurbeslag

Wij hebben dat mooi deurbeslag en raambeslag van goede kwaliteit voor een mooie prijs. Mooi deurbeslag hoeft wat ons betreft niet duur te zijn. Onze deurklinken, wc sloten en raambeslag zijn van goede kwaliteit en stijlvol afgewerkt. Wij leveren verschillende materialen en kleuren. Je vindt bij ons zowel modern als retro deurbeslag, door ons geselecteerd om jouw huis mooier te maken. En duurzaam zijn ze ook, ze zijn gemaakt om zeker tientallen jaren probleemloos mee te gaan.