Prima even wachten maar mooi

Je moet er even op wachten en het is jammer dat ze het op vrijdag versturen maar de nummers zijn mooi

Kwaliteit voor je geld!

Voor al onze nieuwbouwdeuren passend stijlvol beslag besteld. Petje af voor de snelle en perfecte levering met alle nodige bevestigingsmaterialen.

Probleemloos en snel alle spullen in huis

Op je gemak al je spullen uitzoeken en dan snel alles in huis

Top! Snel en mooi product en niet duur! Snel bevestigd

Snelle levering en mooi product ik ben er erg blij mee!

prima service snelle levering

prima service snelle levering, ook bij nalevering

Mooie producten

Mooie producten snelle service

Ziet er leuk uit maar zeer matig

Heb gewoon standaard opdekdeuren, maar je moet door de platte schilden werkelijk alles op maat maken.. Niets klopt. Bijgeleverde schroeven zijn geverfde schroeven van matige kwaliteit en zijn niet zonder beschadiging in te draaien (ook niet met voorboren). Veel geld maar zeer matig.

Wat is dit vervelend dat je er zoveel werk aan hebt! Opdekdeuren zijn altijd net even lastiger om deurklinken op te monteren dan op standaard deuren. De reden hiervan is dat het binnenwerk van de deur niet in het midden zit en daardoor aan een kant van de deur het hout zeer dun is. Doordat dit type schild zeer dun is kom het binnenstukje van de deurklink iets in de deur. En bij een opdekdeur heb je dan soms net niet voldoende ruimte om de deurklink er helemaal goed in te krijgen. Er zijn dan 2 opties: Je kan het uitstekende stukje van de deurklink iets inkorten (meest gekozen optie) of de deurklink opvullen met zwarte ringen (makkelijker maar minder mooi). Voor de schroeven is het zeer belangrijk een goed passende schroevendraaier te gebruiken zodat er geen schade ontstaat. Mochten we een aantal nieuwe schroeven kunnen opsturen dan is dat geen probleem. We zien graag je bericht zodat we samen tot een oplossing kunnen komen!

Logistiek prima. Wel vind ik dat de inhoud tegenvalt.

Weliswaar is de zending compleet geleverd maar de montage vergt extra onderdelen.

Ik heb het nagekeken en zie dat je een trekbel hebt besteld. Deze word geleverd zonder koord ik neem aan dat je dit bedoeld met (montage vergt extra onderdelen) . De reden hiervan is dat een nieuwe trekbel vaak word gemonteerd in de plaatst van een reeds bestaande trekbel en waarvan het koord vaak is weggewerkt. Mocht dit niet zo zijn door hoor ik graag wat er mist zodat we dit kunnen oplossen. Zie graag je bericht!

Mooie deurklinken, snelle zending en een duidelijke handleiding.

Goede selectie, overzichtelijk, snel geleverd

Helemaal top

Mooie deurbeslag. Snel geleverd. Product met veel zorg en aandacht verpakt. Een aanrader!!

Mooi spul en snelle levering

Ik was op zoek naar deurbeslag. Even bij de bouwmarkt gekeken, maar daar schrok ik van de prijzen en ook de modellen die ze daar hebben zijn niet echt van de tijd. Zodoende kwam ik bij mooi deurbeslag terecht. De site werkt super overzichtelijk en je bestelling is de volgende dag bezorgd. De spullen zijn echt mooi en van goede kwaliteit. Ik heb deurbeslag voor m’n hele huis gehaald, vergeleken met de bouwmarkt scheelde dat honderden euro’s.

Mooie producten en een goede service! Naast de snell

Naast de snelle levering heb ik de goede service en vriendelijke contact zeer gewaardeerd. TOP

Prima, alleen wat langzaam

Alles liep voorspoedig, alleen duurde het een paar dagen. Fijn zoveel deurbeslag op 1 plek te kunnen vinden.

Sommige producten hebben inderdaad een langere levertijd, 4 werkdagen, dit hebben wij bij de producten vermeld staan. Wij hebben met 2 werkdagen uw order kunnen versturen. We doen altijd ons uiterste best om het zo snel mogelijk te leveren, excuses dat dit niet duidelijk is geweest.

Top !

Niet prijzig en vligensvlug geleverd (zelfs naar België ! )

Goeie spullen!

Een goeie leverancier

Hordeur kwam tegen buitendeurkruk. Had aangepaste deurkruk nodig. Gevraagd of men dit in het assortiment had,bleek moeilijk te vinden te zijn in België. Zeer snel antwoord gekregen via mail en via de link kon ik meteen het aangeraden artikel zien en bestellen.Snelle levering, stevige mooie kruk waarbij de hordeur nu gewoon kan sluiten zonder dat de kruk in de weg zit.Was ook heel makkelijk te installeren! Kwaliteit,prijs,dik ok! Zeer tevreden klant.

Mooi deur beslag maar een drama met installeren

Wij hebben de Nova lijn gekocht bij mooideurbeslag.nl en hebben daar helaas spijt van. Het ziet er mooi uit maar installatie is vreselijk. Pinnetjes zelf zagen etc etc en verkeerde schroeven erbij. Nu eindelijk alles geïnstalleerd is vallen om de haverklap deur klinken af omdat ze niet blijven zitten als je een deur aantrekt. Al meerdere malen opnieuw losgemaakt en weer vast gemaakt maar het helpt allemaal niet. Achteraf had ik nooit voor deze website gekozen. Mijn advies zou zijn om je te laten informeren bij een bouwmarkt en daar deur beslag te kopen.

Dit vinden wij heel erg vervelend voor je dat er zoveel mis gaat! Heb je al contact met ons opgenomen (033 741 0059 of service@mooideurbeslag.nl ) om te zoeken naar een passende oplossing. Vraag, Heb je de deurklinken gemonteerd met de montage handleidingen van de website?Wat het vaak is is dat de eerste aandraai van de inbus niet stevig genoeg is gegaan. Maar dit kunnen we oplossen. Als u de deurklink weer uit elkaar haalt en de stift van links naar rechts draait. Vervolgens de inbus eerst met de lange kant stevig aandraaien en dan met de korte kant nog een keer de inbus stevig aandraaien. Wat er nu gebeurd is dat de inbus zich set in de stift/klink als dit niet stevig genoeg gebeurd dan kan de stift zich niet persen in de deurklink.

Prima materialen

De bestelde materialen werden op tijd geleverd en waren van goeie kwaliteit. Montage ging, zoals was aangegeven, makkelijk.

Duidelijke website, goede omschrijving van de producten. Fijn, die montage handleiding. Goed op de hoogte gehouden van transport, klopte allemaal.

Mooi beslag en goede beschrijving via de QRcode

Snelle levering en prima link naar de beschrijving. De klinken hangen bij beide deuren wel een beetje en dat krijg ik niet beter afgesteld.

Dat is inderdaad minder mooi. Ik zie dat je alleen klinken bij ons hebt besteld hoe oud zijn de binnenwerken in de deur? In het binnenwerk van de deur zit een veer en deze moet de deurklink recht houden.

Goede producten

De bestelde deur klinken werden snel geleverd. Makkelijk te monteren en zien er top uit.

Zag er net zo uit als op de site, mooi.

Reageert slecht of niet per telefoon en mail

Vrijdag 29 april de bestelde trekbel ontvangen. Bestelling bleek echter niet volledig. Foto’s en reclamatie verstuurd per mail. Maandag 2 mei gebeld, neemt niet op, Nogmaals gebeld op 6 mei en gesproken met Jeanine. Door ziekte van collega waren ze helaas slecht bereikbaar . Jeanine heeft dezelfde dag de ontbrekende onderdelen opgestuurd welke ik 7 mei heb ontvangen. Prima service..

perfect geregeld allemaal!

Belde voor wijziging bestelling, keurig voor elkaar gemaakt.

Over Mooi Deurbeslag

Wij hebben dat mooi deurbeslag en raambeslag van goede kwaliteit voor een mooie prijs. Mooi deurbeslag hoeft wat ons betreft niet duur te zijn. Onze deurklinken, wc sloten en raambeslag zijn van goede kwaliteit en stijlvol afgewerkt. Wij leveren verschillende materialen en kleuren. Je vindt bij ons zowel modern als retro deurbeslag, door ons geselecteerd om jouw huis mooier te maken. En duurzaam zijn ze ook, ze zijn gemaakt om zeker tientallen jaren probleemloos mee te gaan.