Snelle levering en prijs/kwaliteit is goed

De levering was snel en de verhouding prijs t.a.v. kwaliteit is goed.

goede service en goede prijs kwaliteit verhouding

goede service en goede prijs kwaliteit verhouding

Goede keuze en snelle levering voor een prima prijs en goede kwaliteit

Op de site veel keuze. Vandaag besteld en de volgende dag in huis. Plaatsing was een makkie. Voelt verder stevig en ziet er uitstekend. Kortom erg tevreden.

Heel fijn geholpen bij het maken van mijn keuze.

Mooi deurbeslag doet naam eer aan

Deurbeslag netjes verpakt binnengekomen, vraag over de montage professioneel afgehandeld. Zou het zeker aanbevelen.

Product voldoet volledig aan de verwachtingen

Product voldoet volledig aan de verwachtingen

Na 10 dagen nog niet geleverd

Heel vervelend dat deze nog steeds niet geleverd is. Ook reactie eerste keer niet oke. Eerste bestelling goed geleverd maar deze niet. Heel jammer.

Hoi Carina, Ik denk dat er iets langs elkaar heen gaat. Ik heb vandaag met iemand uitgebreid mail contact gehad over deze bestelling en daarin overlegd dat we een onderzoek gaan starten. Wij vinden het ook heel erg vervelend en doen ons uiterste best dit op te lossen. Zoals vandaag aangegeven in ons email hebben we vandaag een onderzoek gestart omdat we geen idee hebben waarom het pakket niet is afgeleverd of waar het is afgeleverd. Wij verwachten met 48uur reactie te ontvangen van GLS waar het pakket is afgeleverd of nu is.

Mooie producten en degelijk

Klein beschadiging snel hersteld … top

Alles wat je nodig hebt; goede productemn, vriendelijke medewerkers en kennis

Het is heel fijn dat je uitgebreid te woord gestaan wordt als je belt en dat men ook met je meedenkt.

Vanaf bestellen tot leveren is prima gegaan en de bestelling ziet er uit zoals beschreven

Mooi, top kwaliteit

Goed product, top kwaliteit. Makkelijk te monteren

Snelle levering en goede materialen

G

Mooie stevige producten

Na mijn bestelling konden we een paardagen later de steunen ophangen. Ze zijn zwaar en stevig qua materiaal. Pluggen en schoeven warwn netje meegeleverd. Tit onze verbazing misten wij 2 steunen. Mail gestuurd en wij kregen meteen bericht op een zondag Wat ik zeker niet verwacht dat de 2 steunen worden opgestuurd. Deze krweg ik 2 dagen later. Heel fijn dat een bedrijf meteen een reactie terug stuurd. Echt een top services.

Goed en snel en veel keuze van kwaliteit.

De hele transactie ging snel en goed, ben heel tevreden over de spullen en se service.

Mooi en degelijk deurbeslag!

Mooie zware kwaliteit deurkrukken, wij zijn een blij mee!

Snel geleverd en goed contact via customer support

Goed en vriendelijk in contact. Snelle verzending. Echter betalen voor retour zending vind ik persoonlijk niet gewenst.

Dit klopt inderdaad dat je bij ons de retour verzendkosten betaald. De reden hiervan is dat we maar heel weinig retouren ontvangen en als we de retourkosten kosten zouden vergoeden zouden we dit moeten door berekenen in de prijs van de producten. En dan zou iedereen een deel van deze kosten betalen ook als je niks retour stuurt en hier hebben wij niet voor gekozen. Afgeven in Leusden is natuurlijk gratis.

Is allemaal prima en snel verlopen

Was maar een heel kleine deurknop, waarover ik niet veel anders kan schrijven dat ik tevreden ben. Wel was het zo dat ik een lagere schroef moest aanschaffen.De meegeleverde schroef was te kort, Voor een volgende klant graag meerdere schroeven erbij leveren.

Ik zie dat je een mooie meubelknop hebt besteld. De schroef die is meegeleverd is een standaard maar voor alle meubelknoppen. Mocht je deze voor een deur gebruiken dan kan je inderdaad dit doen door een langere schroef te gebruiken.

Hele slechte service

Deurbeslag besteld maar de gaten van het sleutelgat en de gaten voor de schroeven er naast komen niet overeen terwijl dat toch standaard is. Mijn man heeft Mooi Deurbeslag gemaild maar tot een oplossing komt Mooi Deurbeslag niet. Dus toen maar bij een bouwmarkt een ander vierkant zwart slotplaat gekocht. Heel slecht dat er niet meegedacht aan een oplossing.

Hoi Dick, Ik vind deze review heel vervelend na het vele mail contact dat wij hebben gehad en heb je daarom direct proberen te bellen maar je was helaas niet bereikbaar. Zoals aangegeven in de mail zijn de gaten van de schroeven van dit type rozet niet geschikt voor patentbouten. Daarom worden er ook normale schroeven meegeleverd en geen patentbouten. Ik hoop je snel te spreken om dit misverstand op te lossen.

Goeie sevice

Alles word snel en goed geregeld met mooie producten

Ruim assortiment

Veel mooie producten Snelle levering Compleet Duidelijke site Kortom , zeker aan te bevelen!

Goed verpakt, verstuurd, mooi klinken

Zeer tevreden. Snelle levering en netjes verpakt

Prachtig voor een scherpe prijs

De deurklinken zijn mooi vormgegeven en afgewerkt. Ze zijn vergelijkbaar met modellen van andere merken die 3x zo veel kosten of nog meer en werden snel geleverd.

Over Mooi Deurbeslag

Wij hebben dat mooi deurbeslag en raambeslag van goede kwaliteit voor een mooie prijs. Mooi deurbeslag hoeft wat ons betreft niet duur te zijn. Onze deurklinken, wc sloten en raambeslag zijn van goede kwaliteit en stijlvol afgewerkt. Wij leveren verschillende materialen en kleuren. Je vindt bij ons zowel modern als retro deurbeslag, door ons geselecteerd om jouw huis mooier te maken. En duurzaam zijn ze ook, ze zijn gemaakt om zeker tientallen jaren probleemloos mee te gaan.