Snelle en persoonlijke service

Helaas had ik verkeerd deurbeslag besteld wat niet paste bij het oude jaren 70 binnenwerk van onze deuren. Ik ben goed geadviseerd over alternatieven en het retourneren en nieuwe bestellen ging snel en soepel.

Goed product, maar trage levering

Levertijd duurt te lang voor zo'n simpel en standaard product.

Ik heb het nagekeken en zit dat het product vrijdag de 19e is besteld en 4 werkdagen later bij je is geleverd. Het bestelde product heeft een levertijd van 4 werkdagen als het goed is heeft dit onder de prijs gestaan. Excuus als de verwachting anders was en het sneller geleverd zou zijn.

Fijne service, mooie producten

Pas geleden deurbeslag gekocht, vlotte levering. Goede kwaliteit deurbeslag en makkelijk te plaatsen.

Heel behulpzaam en mooie producten

De deurklinken zien er solide en strak uit. Ik had een probleempje met het monteren, maar de klantenservice is meedenkend en helpt je zo weer op weg. Top service gehad!

Snel mooi en goed

Duidelijk degelijk handgrepen mooi afgewerkt en snel gemonteerd een aanrader

Supersnelle service

Zeer groot aanbod en supersnelle levering.

Mooi deurbeslag, de boutjes waren net te kort, na contact met Mooi Deurbeslag werden gratis als service direct extra lange boutjes verstuurd!

top

snelle levering correcte afhandeling prijs kwaliteit super duidelijke website

Snelle levering.

Mooie knoppen maar bij sommige waren de schroeven beetje vastgeroest. Blijkbaar wat vochtig opgeslagen.

Dat is niet goed! Heb je er fotos van dan gaan we uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Onze producten liggen opgeslagen in een magazijn waar het nooit vochtig zou mogen worden. Excuus voor het ongemak!

mooi deurbeslag

2 deurklinken besteld mat zwart type lusso. Duidelijke beschrijving en mooie kwaliteit. Voor de boven deuren, ga ik zeker weer bestellen.

Prima geregeld

Prima geregeld

De deurklinken zijn echt prachtig om te zien, voelen goed aan en zijn mooi afgewerkt. Zelfs als ze twee keer zo duur zouden zijn, zou ik er blij mee zijn.

Hele mooie zwarte deurklinken besteld, enorm tevreden mee!

Ik heb mijn levering snel gekregen en ook gekregen wat ik gevraagd had. Duidelijk website.

snel en makkelijk besteld

ik ga hier zeker vaker bestellen, netjes en snel bezorgt.

Deurknop is mooi en goed

De deurknop is helemaal prima. Helaas is de kwaliteit van de bijgeleverde zwarte schroeven erg zwak. Omdat voordeur van hardhout is heb ik eerst de gaatjes voorgeboord. Ondanks de voorzorgsmaatregelen braken de meegeleverde schroeven af! Zelfs nadat ik de een iets groter gat heb voorgeboord. Jammer dat deze schroeven zo zwak zijn. Moet nu iets zien te vinden hoe ik de afgebroken schroeven kan verwijderen!

Wat vervelend! Wij hebben ooit de kruiskopschroeven meegeleverd maar kregen toen vaak de klacht dat deze niet in de stijl past. Daarom op verzoek weer naar de ouderwetse platkop overgestapt dat mooier is qua stijl maar dit is qua montage een heel stuk minder. Het is inderdaad goed voorboren en een perfect passende schroevendraaier gebruiken. Mocht je er een paar nodig hebben kunnen we deze gratis naar je opsturen.

Super winkel met heel veel keuze

Na 40 jaar gebruik aan nieuwe deurklinken toe. Bevestigingen geheel versleten en garen veel te groot, alles versleten. Bij mooi deurbeslag groot assortiment en ook renovatie klinken te koop. Super winkel met bij alle klinken ook de maatvoering beschreven, zodat ik de juiste kon uitzoeken om te gebruiken.

Goed, helemaal wat de bedoeling maar, het was wel een tweedehandsje ondanks dat de onderdelen nog dicht zaten maar ja als de vorige besteller er een hele brief met retour gegevens in laten zitten:)

Dat is niet goed! Ik heb je zojuist proberen te bellen maar je was helaas niet bereikbaar. Waarschijnlijk ooit een retourtje geweest. Excuus hiervoor! Heb je contact met ons opgenomen hierover?

Prachtig en stevig deurbeslag. Makkelijk te bevestigen, en alles wat erbij moest zitten zat ook daadwerkelijk in de verpakking. Prijs/kwaliteit is prima

Mooi product

Snel en vlot geleverd! Mooi product! Top

Zo kan het ook!

Hé, hé, het bestaat nog. Een bedrijf dat snel en adequaat reageert. Bereikbaar, beleving en betrokkenheid ervaar je bij mooi deurbeslag!

Goede kwaliteit

Zowel in product als levering en communicatie

Gewoon top producten!

Afgelopen tijd alle deurbeslag vervangen. En het bevalt zeer goed. Makkelijk te monteren en waar nodig een goede beschrijving. Ook de levering was prima.

ziet er goed uit.

Ziet er goed uit nu moet het zich in de toekomst uitwijzen of het ook goed werkt.

alles goed geregeld

mooie deurkrukken snelle levering snelle reactie

Over Mooi Deurbeslag

Wij hebben dat mooi deurbeslag en raambeslag van goede kwaliteit voor een mooie prijs. Mooi deurbeslag hoeft wat ons betreft niet duur te zijn. Onze deurklinken, wc sloten en raambeslag zijn van goede kwaliteit en stijlvol afgewerkt. Wij leveren verschillende materialen en kleuren. Je vindt bij ons zowel modern als retro deurbeslag, door ons geselecteerd om jouw huis mooier te maken. En duurzaam zijn ze ook, ze zijn gemaakt om zeker tientallen jaren probleemloos mee te gaan.