Snelle levering, goed verpakt en heldere info

Prima slot wat snel geleverd werd.

Gebruiksvriendelijke shop, trage verzending maar eindresultaat is top

Ik heb op "derde" kerstdag een bestelling geplaatst. De aankoopervaring was top. Ik vermoedde al dat "volgende dag thuisbezorgd" niet op ging i.v.m. de feestdagen. Ik hoopte er toch op omdat ik geen notificatie had gezien over een langere levertijd. Na 2 dagen geen bericht of track-en-trace te hebben ontvangen heb ik gebeld. Voicemail achtergelaten. Toch nog even de chat geprobeerd. Ik kreeg snel contact maar op de vraag wat de status was bleef de chat angstvallig stil. Kwartier later kreeg ik plots een track-en-trace van GLS in de mail. Ik vermoed dus dat mijn bestelling niet (geheel) was afgehandeld en vraag me af hoelang het had geduurd als ik geen contact had opgenomen. Uiteindelijk de volgende dag netjes bezorgd door GLS. De producten waren prima verpakt, de kwaliteit is prima en het eindresultaat is top. In verband met de vertraagde verzending geef ik Mooi Deurbeslag een 8 uit 10.

We hebben nagekeken waarom de levering langer heeft geduurd dan aangegeven. Ik zie dat je een loopslot had besteld en deze was op dat moment helaas niet op voorraad. Als het goed is heeft bij de prijs een melding gestaan dat de levertijd langer zal zijn dan normaal. Wij werken met een chatbot die grootste deel van al onze vragen kan beantwoorden maar mocht dit niet lukken dan kan je vragen naar een medewerker en dan word je doorverbonden naar een medewerker ipv de chatbot. Ik denk dat dit helaas niet duidelijk is geweest we gaan hiernaar kijken hoe we dit kunnen aanpassen. Tip! Als je een bestelling plaatst kan je een account bij ons aanmaken en daarmee kan je altijd zien wat de status is van de bestelling. Mochten er nog vragen zijn dan horen we dit graag!

valt tegen

Op zoek naar nieuw deurbeslag via google bij Mooi deurbeslag terecht gekomen, besteld en keurig netjes geleverd. Bij het monteren toch nog al wat problemen ondervonden. De stift voor het slot van de toilet in moeten korten, de bijgeleverde lange stift te lang en de korte stift te kort. Dus de lange stift pakweg 5mm ingekort. Dit zelfde voor het langschild beslag omdat dit een standaard deur betrof ook weer hetzelfde probleem, de bijgeleverde schilden is niet meer dan een plat stukje staal (erg goedkoop). De bijgeleverde schroeven hebben een hele ondiepe snede voor de schroevendraaier waardoor het snel beschadigd. Het beslag ziet er op zichzelf goed uit, ik weer niet hoe dit zich naar een aantal maanden gebruik zal zijn.

Wat jammer dat het tegen valt! Als het onbeschadigd is en in originele verpakking kan het altijd retour gezonden worden want je moet er natuurlijk wel blij van worden. Wc slot stift inkorten dat klopt inderdaad als het goed is heb je bij de bestelling een a4tje ontvangen met uitleg over het inkorten of zie de montage handleidingen in de bevestigingsmail of op de website. Het perfect passend maken van het slot stift is erg belangrijk om lang een goed functioneerent wc slot te hebben. Het schild is inderdaad zeer plat omdat we hier heel erg veel vraag naar hadden. De plaat is plat maar wel massief en van een zware kwaliteit. De schroeven hebben de ouderwetse platkop om de juiste uitstraling te krijgen. Het is erg belangrijk een perfect passende schroevendraaier te gebruiken zodat er geen schade ontstaat. Mochten er toch een aantal schroeven beschadigd zijn geraakt dan kunnen we je er een aantal nieuwe opsturen.

Snelle levering. En produkten waren als verwacht. Bedankt

Zeer tevreden met onze bestelde deurbeslag en daarbij was de levering heel snel

Super tevreden

Zijn super tevreden

Snel geleverd en goede kwaliteit!

Gemakkelijk besteld, snel geleverd en goede kwaliteit!

Prima geregeld

De dag na de bestelling is er geleverd zoals afgesproken. Prima kwaliteit.

Prima espagnolet maar geen montage instructie

Een mooie espagnolet met deurgreep in jaren ‘30 stijl geleverd maar helaas zonder montageinstructie zodat het nogal wat uitzoekwerk kostte voor de timmerman voordat hij de espagnolet kon monteren. Dus zorg voortaan voor een instructie!

Dat klopt inderdaad de espagnolleten zijn net nieuw en op dit moment zijn we druk bezig met de handleiding schrijven, voor vragen kan je ons altijd bellen!

Mooie retro deurkrukken nikkel mat, met ebbenhout. Staat heel fraai op mijn paneeldeuren

Super mooi

Duidelijke site veel keus, snel besteld en geleverd. Mooie kwaliteit . Super blij mee.

Snel geleverd en naar verwachting

Gewoon zoals het hoort

Snelle duidelijke site

Snelle levering en goede kwaliteit

Goed adres

Super snel!

Binnen 1 dag alle deurklinken binnen. Mooie kwaliteit en staan tof op de deuren, blij mee!

Snel geleverd.

Bestelling werd snel geleverd, ondanks alle coronaproblemen. Goed verpakt, zonder beschadigingen of andere problemen. Ook duidelijke internetsite wat betreft informatie over de maatvoering van de deursloten. Dus alles kunnen opmeten vóór de bestelling geplaatst zou worden. Perfect!!!

Prachtig deurbeslag.

Goede kwaliteit beslag. Goede en snelle levering. Erg tevreden.

echt een snelle levering ook tijdens de feestdagen, top!

Wc deurklinken zien er mooi uit, materiaal is matig en de schroeven zijn heel slecht. Beschrijving helaas niet aanwezig. Op de site gekeken maar daar stond geen beschrijving van deurklinken met schild en wc slot.

Snelle levering helemaal top

Netjes verpakt, snel geleverd!

En wat belangrijk is, de website is heel duidelijk

Snelle levering, goede communicatie per email over de bestelling

Mooie kwalitatieve producten

Mooie spullen, heldere beschrijving en goede service voor een goede prijs.

No nonsense, doen wat je belooft.

Zie boven.

Niet kopen

Bezorging en bestelling perfect . Kwaliteit slecht er zitten beugeltjes in die erg dun zijn en snel buigen .

Wat vind ik dit vervelend om te lezen! Heb je contact met ons opgenomen over de beugeltjes want als de kwaliteit niet goed is geweest bij dit exemplaar krijg je uiteraard gewoon een nieuwe, zie graag je bericht.

Over Mooi Deurbeslag

Wij hebben dat mooi deurbeslag en raambeslag van goede kwaliteit voor een mooie prijs. Mooi deurbeslag hoeft wat ons betreft niet duur te zijn. Onze deurklinken, wc sloten en raambeslag zijn van goede kwaliteit en stijlvol afgewerkt. Wij leveren verschillende materialen en kleuren. Je vindt bij ons zowel modern als retro deurbeslag, door ons geselecteerd om jouw huis mooier te maken. En duurzaam zijn ze ook, ze zijn gemaakt om zeker tientallen jaren probleemloos mee te gaan.