Prima en goede nazorg.

Ik had verkeerd geleverde stiften gekregen en na een paar keer heen en weer mailen is alles opgelost. Dank daarvoor. Goede kwaliteit en er zit genoeg extra schroefjes ed in de verpakking. Geen overbodige grote verpakkingen.

Blij met deze deurbel, past goed bij ons huis

Zorgvuldig verpakt en compleet pakket voor de montage. Snel geleverd en bezorgd. Montage gaf wat kleine uitdagingen. Geen papieren handleiding maar we vonden die online. De bevestiging van de bel aan de verende strip laat te wensen over. Ik heb uiteindelijk met vijl de strip bewerkt zodat de beide delen goed bevestigd konden worden.

Wat vervelend dat het niet soepel is gegaan. Wat bedoel je precies met: De bevestiging van de bel aan de verende strip laat te wensen over. Zie graag je bericht zodat we erna kunnen kijken.

De deurkrukken vielen tegen, betrouwbaar bedrijf

Kwaliteit viel tegen vergeleken met het merk AXA. Klink zat niet recht op beslag. Bedrijf verdient wel mee sterren. Werd keurig op tijd verstuurd en terugbetaling was geen probleem.

Jammer dat de hele order retour is gekomen en je niet tevreden was. Heb je contact opgenomen met ons over de klacht want dan had je natuurlijk een nieuwe ontvangen. De klink moet wel mooi recht zijn in denk dat er iemand niet goed heeft opgelet in de productie. Zie graag je bericht!

Mooie deurklinken, eenvoudig te installeren

Twee paar van dezelfde deurklinken gekocht. Installeren/bevestigen ging redelijk eenvoudig (al is een papieren mal wel heel handig). Nu kijken hoe duurzaam ze zijn m.b.t. lak en terugveren. Voor deze prijs vooralsnog prima!

Top, mooi product en super goede service

Ben zeer tevreden hoe dat we de spullen konden bestellen en hoe het geleverd is, dank jullie wel. We gaan zeker vaker bestellen.

Hele mooie kwaliteit voor een prima prijs !

Alleen de bijgeleverde schroeven zijn waardeloos!

slecht

de trek bel is niet compleet, we hebben hem als kado weggegeven en diegene heeft aangegeven dat het zo niet gemonteerd kan worden. Het kettinkje of ijzerdraad van de trekstang via via naar de bel mist. En de kunstofbussen voor de tuimelaars zijn te kort en te klein.

Wat een leuk idee als cadeau! Ja dit klopt we leveren er geen touw bij. Bij trekbellen word nooit een touw geleverd omdat sommige een heel kort touw nodig hebben maar sommige een heel lang touw. Het voordeel is dat je het touw in eigen stijl kan kiezen naar je interieur. Te korte/te klein hebben we nog niet eerder gehoord en kunnen we natuurlijk oplossen. Heb je contact met ons opgenomen zodat we samen kunnen zoeken naar een oplossing?

Mooi deurbeslag!

Perfecte en snelle levering

Mooie deurklinken. En vooral prima service via de app op hun website. Werkt echt super. Goed advies.

Mooi maar ingewikkeld

Geen gemakkelijke installatie. Alle ronde zwarte klinken waren niet perfect rond Klinken blijven vaak niet helemaal loodrecht staan Wel mooie afwerking van rozet rond klink

Dat is niet goed! Heb je contact met ons opgenomen?

Goede kwaliteit, vlotte bezorging

Namens onze particuliere opdrachtgever hebben wij hier beslag besteld. Erg tevreden over de mails m.b.t. orderbevestiging en aflevering. Goede kwaliteit, onze timmerman heeft het zonder problemen kunnen monteren.

Super snelle levering en goede service

EDIT: eerste review gaf ik aan dat de krukstift niet paste. Na een belletje van mooi deurbeslag netjes nieuwe krukstiften opgestuurd gekregen in de juiste lengte. Goede service en alles super opgelost. ORIGINELE REVIEW: De levering was geweldig snel! Goede communicatie vanuit het bedrijf over de orderstatus. De omschrijvingen op de website zijn ook heel duidelijk en de foto’s goed. Echter bleek het product zeer lastig te installeren en niet goed te passen op de opdekdeur waar hij volgens de beschrijving wel op zou moeten passen. Dat vereiste extra werk en helaas extra kosten. Aanbeveling zou zijn om de lengte van de meegeleverde krukstift een keuze te laten in het bestelproces.

Bedankt voor je tijd en fijn dat we het hebben opgelost! We hopen snel wat van de aannemer te horen

Prachtig deurbeslag

Zag er online goed uit maar toch het binnenkwam vond ik het nog mooier! Duidelijke uitleg online welke maat je moet nemen.

Kwaliteit en service zijn goed!!

Na een kijkje te nemen bij de lokale bouwmarkten schrok ik nogal van de prijzen voor een deurklink met lang schild. 50,- wat ik zag dezelfde klink kocht ik bij mooi deurbeslag voor 27,- En wat ik even wou mee delen is dat de service ook goed is. Had een vraag via de mail en binnen een half al een antwoord. Heb nog meer klinken nodig… dus ja niet zo moeilijk toch.

Vlotte levering, prima kwaliteit.

Snelle levering, mooi product!

Ideale verkoop, goede site, snelle levering en degelijk product!

Snel en accuraat

Snelle levering van het bestelde!

Mooi beslag snelle levering

Goed materiaal voor leuke prijs

Makkelijke montage. Goede en snelle levering

Mooi deurbeslag en degelijk

Iets vond ik wel vervelend en dat was dat er stond vandaag besteld morgen in huis. En dat klopt niet werd pas na 10 dagen bezorgd. Dat maakte voor mij niet zo veel uit maar als een klant het wel snel wil hebben kan dat zeer irritant zijn.

Dat klopt inderdaad de deurklinken met blindschild stonden op direct leverbaar. De deurklinken met toilet slot hadden een langere levertijd als het goed is heeft dit onder de prijs gestaan. Excuus dat dit niet geheel duidelijk is geweest.

Ontzettend mooi en dat voor die prijs!

Heel blij met mijn Nova21 geveerd deurbeslag! Snel geleverd en van goede kwaliteit!

Keurige aflevering

Mooi materiaal goede prijs kwaliteit

Nette en snelle levering. Product voldoet zoals omschreven op de site. Aanrader

Prima alles goed voor elkaar

Precies wat je wilt

Eerst gebeld voor informatie. Goed antwoord gekregen. Alle spullen compleet geleverd. Daarbij is het materiaal ook van itstekende kwaliteit.

Over Mooi Deurbeslag

Wij hebben dat mooi deurbeslag en raambeslag van goede kwaliteit voor een mooie prijs. Mooi deurbeslag hoeft wat ons betreft niet duur te zijn. Onze deurklinken, wc sloten en raambeslag zijn van goede kwaliteit en stijlvol afgewerkt. Wij leveren verschillende materialen en kleuren. Je vindt bij ons zowel modern als retro deurbeslag, door ons geselecteerd om jouw huis mooier te maken. En duurzaam zijn ze ook, ze zijn gemaakt om zeker tientallen jaren probleemloos mee te gaan.