Precies wat je wilt

Eerst gebeld voor informatie. Goed antwoord gekregen. Alle spullen compleet geleverd. Daarbij is het materiaal ook van itstekende kwaliteit.

Bestelling naar wens geleverd

Order compleet en in een verrassende doos geleverd. Ik werd vrolijk verrast na het openen van de doos. Ik verklap niet waarom :-) Hiernaast prima materialen welke ik 1:1 kon vervangen met 30 jaar oude spullen.

Snelle levering, top verpakt. Voldoet aan alle verwachtingen

Mooie afsluiting van 2023

Goed verpakt. Compleet. Goede kwaliteit. Dik in orde.

Snelle levering mooie produkten en goede kwaliteit

Prima bedrijf doen wat ze beloven

Goed materiaal voor goede prijs

Prachtig

Goede en zware kwaliteit

Snel, goed, mooi

Snel geleverd, mooie kwaliteit, duidelijke installatie beschrijving, gewoon prima in orde

Verzorgde levering van uitstekende kwaliteit

Het resultaat is helemaal zoals verwacht.

Goede snelle levering. Product ziet er goed uit.

Correct en op tijd verzonden

Correct en op tijd verzonden

Slechte kwaliteit deurklink

Deurklink gekocht, maar kwaliteit ondermaats. Heb binnen een maand al 3x met alleen handvat in mijn hand gestaan. Die gaat binnenkort de afvalbak in. Zonde van het geld.

Wat vervelend! Heb je al contact met ons gehad? Vaak is hier een eenvoudige oplossing voor. We zien graag je bericht zodat we het kunnen oplossen!

mooie handvaten

handvaten zijn van hele mooie kwaliteit. twee minpunten: 1. het tussenstuk is erg kort dus het past precies 2. bij twee van de vier handvaten ontbraken schroefjes voor de ringen vast te zetten. Die zitten in de doos met de ringen maar in twee doosjes kon ik deze niet vinden.

Dankje! (1) Het tussenstuk kun je bij ons gratis omruilen als het niet past. Je kan de nieuwe online bestellen en de oude weer retour sturen dan krijg je daar je geld voor terug. (2) Dat is natuurlijk niet goed! Heb je contact met ons opgenomen dan sturen we deze natuurlijk na.

Leuk voor de prijs

Het ziet er mooi uit op 1 ding na, de schroefjes zijn platkopjes en zwart geschilderd, als hier een schroevendraaier in word gezet laat de lak los, persoonlijk zou ik voor kruiskop, inbus of torx gaan en een andere manier vinden om schroeven te lakken

De kruiskop of torx zijn inderdaad veel makkelijker qua montage. We hadden voorheen ook de kruiskop alleen kregen we vaak de opmerking dat dit niet bij de stijl past. Daarom zijn we op verzoek van de klanten weer terug gegaan naar de platkop. Belangrijk bij de platkop is deze voor te boren en een perfect passende schroevendraaier te gebruiken. Wij spuiten de schroeven en de reden hiervoor is dat anders het gleufje van de schroef dicht zou gaan van de poedercoating. Als wij een aantal nieuwe kunnen opsturen is dit geen enkel probleem!

Kwaliteitsniveau producten perfect

Mooi product,snelle levering

Niets op aan te merken, alles gaat zoals het hoort. Heel blij met de boormal die erbij geleverd wordt !

Mooie materialen

Was top

Ze waren zeer goed verpakt

Helemaal goed

Snel binnen en er staat duidelijk uitleg bij!

Snelle verzending en top product.

Eerst telefonisch informatie gevraagd Snel beantwoord en vriendelijke medewerker Makkelijk order te plaatsen Snelle verzending Product zoals verwacht

perfect

Mooi verpakt! werd er helemaal blij van, het beslag paste perfect bij mijn pas geschilderde kozijn en de stijl van begin 1900

Zeer goed en betrouwbaar bedrijf en snelle levering

Zware deurklinken met schild gekocht in de kleur zwart. Erg goede kwaliteit

Alles oké

Alles oké

Mooie producten

Ik maakte de doos open en ik zag het gelijk, mooi afgewerkt en verzorgt!

denken mee aan oplossing

Deurarmatuur werd met beschadigde kunsstof ringen geleverd. Binnen 1 dag zijn er 10 (!) nagestuurd door Intersteel. Prima aktie. Wel vreemd dat dit kan gebeuren.

Dit had niet mogen gebeuren! Gelukkig is het direct opgelost. Excuus voor het ongemak!

Plantageweg 11 3833AZ Leusden

Over Mooi Deurbeslag

Wij hebben dat mooi deurbeslag en raambeslag van goede kwaliteit voor een mooie prijs. Mooi deurbeslag hoeft wat ons betreft niet duur te zijn. Onze deurklinken, wc sloten en raambeslag zijn van goede kwaliteit en stijlvol afgewerkt. Wij leveren verschillende materialen en kleuren. Je vindt bij ons zowel modern als retro deurbeslag, door ons geselecteerd om jouw huis mooier te maken. En duurzaam zijn ze ook, ze zijn gemaakt om zeker tientallen jaren probleemloos mee te gaan.