Super contact!

Pakket niet aangekomen, nauw contact gehad via mail. Het mailcontact was erg prettig, dachten erg mee. Factuur was eerst geannuleerd en zij zouden het contact opnemen met UPS. Uiteindelijk toch het pakket boven water gekomen, maar te laat voor onze diplomering. Ik wilde alsnog de factuur betalen. Zij hebben meegedacht en korting gegeven. Super mailcontact (met Mireille). Heb het als erg prettig ervaren. De kompasjes zagen er ook goed uit! Mooie bestelling en cadeau voor onze studenten.

Gezellig en accuraat

Ontiegelijk gewaardeerd dat ik op basis van het ontwerp nog even contact had: ik kreeg advies waardoor ik het ontwerp nog bij kon stellen

Goede service, prima communicatie!

Fijne en snelle communicatie. Ook een kleine aanpassing in logo is geen probleem en mooi aangepast. Prima levering en alles ziet er goed uit.

Makkelijk

Prima en duidelijke site. Leuke kerstpotloden. Goed geregeld.

Goed product en fijne communicatie maar te late levering

Ik had pepermuntrolletjes besteld voor een hardloopevent. Alles is goed gegaan maar helaas werden de rolletjes 1 dag te laat bezorgd.

Goedemorgen Mirjam, Bedankt voor je beoordeling via Kiyoh, fijn dat je de moeite hebt genomen deze in te vullen. Fijn te horen dat je in ieder geval blij bent met de geleverde goederen. Het spijt ons dat je een ontevreden gevoel hebt over de afhandeling van je bestelling. Naar mijn idee hebben we je steeds goed op de hoogte gehouden van de voortgang en hebben wij er alles aan gedaan de zending op tijd te leveren. Helaas is dit buiten onze schuld om niet gelukt en dat vinden wij nogmaals erg vervelend. Hopelijk krijgen we in de toekomst nog een keer de kans te bewijzen dat het ook (meestal) helemaal goed kan gaan! Groetjes, Mireille | Juffrouw Joosten Relatiegeschenken

Fijne en snelle service!

Fijne en snelle service

Goede afspraken die ze nakomen, prima.

Persoonlijke aandacht en begeleiding, top!

Ik was op zoek naar een sleutelhanger waar ik ook het logo op kon laten bedrukken. Deze zat bij voorkeur ook in een geschenkverpakking. Ik ben goed geholpen en op de hoogte gehouden van levertijden. Het eindproduct is goed ontvangen door mijn collega's en gasten. Dank voor de fijn samenwerking!

Top contact! Goede prijs! Mooi product !

Ik heb fijn zaken gedaan met juffrouw Joosten. Reageren snel en leveren leuke producten voor eerlijke prijs!

Gave producten, mooi design, goede kwaliteit en snelle levering

Speciaal voor de gemeente Rotterdam zijn er bijzondere sokken ontworpen. Dit design is heel mooi opgeleverd, snel en kwalitatief goed. Veel gemeente collega's zijn blij met dit bijzondere collector's item!

Denkt goed mee en behulpzaam

Goede service! Denkt goed mee in de mogelijkheden en biedt goede oplossingen! Wij zijn heel tevreden.

Snelle reactie, fijn contact, echt meedenken

Mireille denkt echt mee, heel fijn. Reageert altijd snel, vriendelijke en professioneel

Gewoon zo als het hoort, snelle reactie en levering!

Gewoon zo als het hoort, snelle reactie en levering!

super snel en altijd op tijd, goede communicatie

Zeer goede ervaring Snel, altijd op tijd en duidelijke communicatie

Betrokken en behulpzaam

Enkel goede ervaringen met Juffrouw Joosten! Fijn persoonlijk contact en er wordt goed meegedacht in onze wensen en de passende mogelijkheden.

Behulpzaam en komen afspraken na

Behulpzaam en prettige communicatie is mij vooral bijgebleven. Daarnaast is het feit dat ze afspraken nakomen natuurlijk ook een top eigenschap.

Superfijn geholpen, snelle levering

We hadden met spoed een grote hoeveelheid van een artikel nodig. Het werd geregeld, met spoed was de hele levering binnen 48 uur bij ons binnen. Het product was ook minstens zo leuk als op de foto's. De medewerkster die mij hielp was erg behulpzaam, meedenkend. Zeer fijn!

Goede service maar product was minder

Voor een aantal relatie geschenken hadden wij papieren tasjes besteld met kerstmotief. Helaas waren de tasjes van zeer slechte kwaliteit en met 1 fles wijn en een doosje chocolade scheurde de hengsels direct. Het kan een toevalstreffer zijn hoor. Het contact bij het bestellen was heel correct. Dus om nu te zeggen dat ik ze niet aanbeveel is wel wat te. Maar omdat wij onze tasjes heel slecht vonden toch nee ingevuld.

Beste Saskia, Bedankt voor je bericht, hier leren wij weer van! Jammer alleen dat we niet eerder hebben vernomen dat de kwaliteit van de producten niet naar wens was. We hadden graag met je naar een passende oplossing gezocht. Vriendelijke groet, Juffrouw Joosten Relatiegeschenken

Snel en goed geholpen!

Voor een kerstproject heel snel en goed geholpen aan beschrijfbare kerstballen.

Fijne, persoonlijke service met goede kwaliteit producten!

Bij Juffrouw Joosten word je meegenomen in het hele proces. Geen vraag is teveel, de service is heel netjes. Ook de producten zijn van goede kwaliteit, precies zoals verwacht!

Snelle en goede service

Mijn lastminute aanvraag is heel fijn behandeld. In het proces verliep de communicatie erg vlot. Service op maat geleverd; tegen een kleine vergoeding is de bestelling per stuk verpakt en verzonden naar onze relaties. Incl. een door ons aangeleverde sticker + kaartje. Erg tevreden!

Denkt fijn mee, kwaliteit en uitvoering prima!

ik kreeg goed advies, produkt werd snel geleverd, prima kwaliteit en netjes geborduurd

Duidelijk,kwaliteit

De bestanden juist aanleveren kost wat moeite is uiteindelijk ook niet gelukt.gelukkig konden jullie ze toch gebruiken.het uit eindelijke resultaat is precies wat ik in gedachte had.goede kwaliteit snelle levering.

Alles was snel en top geregeld!

Bij de aanvraag van onze pennen aangegeven wat onze wensen waren en dit is snel en correct geregeld.

Ieder bestelling keurig en netjes geleverd en afgehandeld.

Altijd alles helemaal in orde bij Juffrouw Joosten.

Over Juffrouw Joosten Relatiegeschenken

Bij Juffrouw Joosten bestel je makkelijk en snel online je bedrukte en onbedrukte relatiegeschenken en premiums. Juffrouw Joosten levert aan alle bedrijven, verenigingen, clubs en instellingen. Iedereen die op zoek is naar bedrukte artikelen, geborduurde artikelen of gegraveerde artikelen om weg te geven aan werknemers, relaties, klanten, sponsors, bruiloftsgasten of festivalgangers is bij Juffrouw Joosten aan het juiste adres. Ook als je op zoek bent naar bedrukte T-shirts, Poloshirts of ander textiel moet je bij Juffrouw Joosten zijn! Kun je iets niet op de site vinden? Neem dan contact op, de kans is heel groot dat we je dan alsnog persoonlijk kunnen helpen.