erg tevreden!

Goede kwaliteit van de petjes (Luxury Fine Cotton Cap). en de afwerking (geborduurde logo's 2 kleuren) was ook top. communicatie per mail liep ook zonder problemen.

super

vriendelijk en snel geregeld

Zeer positief

Mireille maakt het schijnbaar onmogelijke mogelijk. Denkt mee en komt afspraken na.

Top, en lekker snel geregeld!

Zoals ik al schreef. Top en snel geregeld!

Komt afspraken na, mooi product en de bestelde mutsen zeer netjes voorzien van borduurwerk!!

Duidelijke website, vlotte levering.

Fijn dat ook kleinere aantallen bestellen mogelijk is.

Snelle levering.

Onze bestelling zag er heel mooi uit en super dat het op zo'n korte termijn geleverd kon worden. Grt., Rodney/Red Productions.

Geweldig geholpen bij spoedbestelling

Last minute bleek dat ik een groot aantal petjes nodig had. Met vriendelijke hulp van Juffrouw Joosten hadden we de volgende dag nog alle petjes in huis.

super goed

Super snel en fijn geholpen!!

Prima keuze geweest.

Goede uitleg gekregen bij vaststellen juiste premium. Prijs-kwaliteit product was ook oké

Zeer klantgericht en geweldige service

Spoedopdracht vlak voor de feestdagen uitermate snel en netjes opgepakt, begeleid en afgerond. De bestelde artikelen ontvingen wij keurig op de afgesproken dag en over het resultaat zijn wij zeer tevreden.

Juffrouw Joosten is Super!

Nadat Juffrouw Joosten er achter kwam dat het gekozen cadeau niet voldoende op voorraad was werd er meteen actie ondernomen. Nieuwe voorstellen voor een ander, gelijkwaardig, cadeau werd voorgesteld. Zelfde prijs aangehouden, echt super opgelost. Vandaag de cadeautjes uitgedeeld op onze school. Alle collega's heel erg enthousiast over hun nieuwe aanwinst. Volgend jaar weer. Dat is zeker!

Vriendelijk en keurig geholpen.

Vriendelijk en uitnodigend te woord gestaan en duidelijk omschreven wat wel en niet wil/kan.

Goede website, bestelling snel gekregen.

Leuke kerstpennen gekocht voor de overblijfkinderen, mooie prijs , niet te duur. Snelle levering, ondanks dat het uit Spanje moest komen. Binnen 1 week in huis. Helaas zijn ze vergeten de track en trace code te sturen, maar na 1 telefoontje binnen 2 minuten geregeld. Top service.

super geregeld

snelle levering en fijne communicatie Ga zo door!!

Prima service en hulp

Er wordt goed meegedacht voor andere oplossing als een bestelling er niet is. Snelle reactie op de mail. Snelle levering product zag er goed uit

Doen wat ze beloven.

Spoedbestelling precies op tijd geleverd. Mondeling overleg is geen probleem.

Uitstekend!

Juffrouw Joosten blinkt uit in de persoonlijke benadering en goede service. Ik moest mij bestelling op een bepaald moment hebben waardoor snelheid belangrijk was. Het moest binnen twee weken bedrukt zijn en geleverd. Er werd vanaf moment 1 met mij mee gedacht, leveranciers werden gebeld en ik werd hiervan goed op de hoogte gehouden. Uiteindelijk had ik in anderhalve week de bestelling binnen en was het precies zoals gehoopt. Dank je wel daarvoor!

Heel goed. Goede informatie, goede medewerking, goede dienstverleniging.

Goede communicatie

Tevreden met eindproduct, betrokken met de klant

zeer snelle bezorging

zeer snelle bezorging, perfect.

Snel, simpel en naar verwachting

80 petjes besteld voor een corporate event. Snel geleverd, alles volgens verwachting.

Snelle levering. Mooie kwaliteit.

Voor de 1e x iets besteld en helemaal tevreden.

Na een bestelling die ik anders gad gedacht. Prima opgelost

Snelle verzending, product ok

Over Juffrouw Joosten Relatiegeschenken

Bij Juffrouw Joosten bestel je makkelijk en snel online je bedrukte en onbedrukte relatiegeschenken en premiums. Juffrouw Joosten levert aan alle bedrijven, verenigingen, clubs en instellingen. Iedereen die op zoek is naar bedrukte artikelen, geborduurde artikelen of gegraveerde artikelen om weg te geven aan werknemers, relaties, klanten, sponsors, bruiloftsgasten of festivalgangers is bij Juffrouw Joosten aan het juiste adres. Ook als je op zoek bent naar bedrukte T-shirts, Poloshirts of ander textiel moet je bij Juffrouw Joosten zijn! Kun je iets niet op de site vinden? Neem dan contact op, de kans is heel groot dat we je dan alsnog persoonlijk kunnen helpen.