Goeie ervaring mee

Ik doe zelf de testosteron test, en heel blij met het verloop en uitslag

PCOS, test procedure was makkelijk, resultaten zijn prima aangeleverd, ik miste wel informatie

Wanneer je waarden voldoen aan de norm is de informatie over het geteste hormoon en eventuele mogelijke klachten bij te lage of te hoge waarde niet beschreven. Dat zou ik graag wel hebben gezien. Mede omdat de waardes fluctueren op basis van de fase waarin de test is afgenomen. Ik wist hij afname niet zeker in welke fase ik zat maar kon nadat ik ging menstrueren alsnog terug redeneren. Verder ontzettend prettige werkwijze, makkelijk, snel.

Iets gerichter advies te ontvangen

Test gaat prima maar nav de uitslag zou iets gerichter advies mogen worden aangegeven. Bv advies: 1,5 maak een afspraak met de huisarts. Nu weet ik dat ik geen goede uitslag heb maar een dieetadvies is mij bekend. Zou andere optie willen weten.

Uitvoering goed te doen, maar ik had wat meer uitleg bij mijn uitslag verwacht

Ik had wat meer uitleg verwacht over mijn persoonlijke score. Er staat wel een duidelijke uitleg over wat vaak voorkomt, maar daar lijkt mijn uitslag niet op. Wat houdt mijn uitslag nu precies in, hoe komt dit en belangrijker, hoe kan ik dit verbeteren? Ik weet nu de waardes, maar voor mijn gevoel houdt het nu op.

Snel resultaat voor goede prijs

Snel resultaat voor goede prijs

Aanrader

Kwaliteits testen tegen scherpen prijzen. Zeer goede service. Betrouwbaar laboratorium. Binnen enkele dagen de uitslag bekend. Perfecte verpakking met track en trace.

Snel bericht en overzichtelijk, duidelijke uitleg, zeer tevreden

Heel duidelijk en professioneel

Heel uitgebreid overzicht en daarmee duidelijk inzicht wat voor mij goed is om te weten qua aanleg in velerlei lichamelijke aspecten bijvoorbeeld cholesterol waarden, stofwisseling, gevoeligheid voor (on)verzadigde)vetzuren, etc.

Hele vlotte service en duidelijke uitleg

De instructiefilmpjes zijn heel duidelijk. Er wordt veel en duidelijke uitleg gegeven. Je krijgt een bevestiging als je sample is aangekomen. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Top service.

Zeer goede service en een perfecte uitmeting. Magna cum laude

Zeer goede service, en een perfecte uitmeting van hormonen. Magna cum laude

Precies wat beloofd wordt

Gemakkelijk thuis af te nemen, snel antwoord en inzichtelijke resultaten.

Top service en snel contact.

Ik was in mijn haastige bui vergeten te registreren en ze hebben mij super snel en geweldig geholpen om alsnog de mogelijkheid tot registreren te regelen.

zeer tevreden over de test en de uitslag.

Test was makkelijk afneembaar, was eerst sceptisch ,maar toen ik het eenmaal binnen kreeg was het heel duidelijk omschreven wat je moest doen. Uitslag was ook snel via de mail verstuurd.

Snel en duidelijk

Duidelijke instructies en een snelle reactie met een duidelijke uitleg wat de uitslag betekent en dit voor een goede prijs.. Heel erg tevreden

Snel duidelijk accuraat

Snel resultaat. Eenvoudige procedure.

Klopte met zeikienhuis bloedafname lab

Ik kreeg een gratis nabepaling van EFGR (nierfuntie) erbij toen ik er naar vroeg. Bedankt. Toevallig kreeg ik een week later ook een bloedafname in het ziekenhuis en die labuitslagen waren hetzelfde als die van Mijnlabtest.

Snelle levering en snel de uitdaging binnen

Makkelijke site om te bestellen. Levering volgende dag met een uitstekende uitleg. Enige minpuntje is, dat als je 2 buisjes bloed moet geven, er maar 3 bloedprikkers zijn. En het kan wel eens soms zijn dat het bloed niet goed stroomt waardoor je te weinig bloed hebt en de test weg kunt gooien voor behoorlijk wat geld. Verder prima

Matig

Ik had meer en duidelijker info verwacht. Een consult van 5 minuten een week later op een onmogelijke tijd maakt het voor mij niet aantrekkelijker. Jammer.

Snelle en duidelijk uitslag,super

Gewoon op deze weg doorgaan

Supersnelle service!

Binnen niet een 30min had ik een antwoord per e-mail op mijn vraag. Top!

Snel resultaat, behulpzaam team

Goed maar...

Goed en duidelijk maar zelf bloedafnemen isniet gemakkelijk en tijdrovend. Uitslag van het onderzoek duurde wel lang.

veel te lang moeten wachten

dubbel zo lange wachttijd op speekseltest!

snel, professioneel en duidelijke uitleg

snel, professioneel en duidelijke uitleg van de uitslagen

Over Mijnlabtest

Mijnlabtest.nl stelt de nieuwste vormen van diagnostiek beschikbaar voor professionals en consumenten. We vinden het belangrijk dat er aan de hand van duidelijke en wetenschappelijk verantwoorde onderzoeken iedereen de verantwoordelijkheid kan nemen voor zijn of haar gezondheid, binnen de grenzen van de realiteit. Mijnlabtest.nl, grip op uw gezondheid. Heeft u vragen voor ons? We helpen u graag. U kunt ons bereiken via [email protected] of 0162-747002.