Snelle service, goede uitleg bij uitslag.

Top en super snel de uitslag

Handig, goede beschrijving, snel de uitslag en heerlijk gewoon zonder tussenkomst van de huisarts. Ik twijfelde over bepaalde waardes maar afspraak voor de huisarts is bij ons drama, ik vond het echt fijn zo.

Super, ik had het veel slechter verwacht met addertjes onder het gras en extra betalingen...

Ook de bloedafname had ik fout ingeschat. Ik dacht dat ik dat kleine buisje niet gevuld ging krijgen maar het bloed liep sneller dan verwacht en met meer druppels. Poepsimpel!

Prima uitleg en proces, goed te volgen

Prima goed te volgen echter is een extra vingerprikker wel nodig als je wat meer eelt op de handen hebt. Verder top 4 sterren

Snel, behulpzaam, duidelijk

Hele goede hulp als je vragen hebt, goed bereikbaar. Snel uitslag en in duidelijke bewoordingen.

Ik vond het een goede ervaring

Snelle service duidelijke test Duidelijk resultaat met een hoop tips om je resultaat te verbeteren

Prima en sne

Snel test resultaat

Zeer eenvoudig zelf te nemen test. Duidelijke procedure en uitslag in zeer snelle tijd

Aanvraag is snel verwerkt, zo ook de uitslag: keurig binnen 2 weken. Uitgebreide uitslag.

Goede bereikbaarheid van het bedrijf. Minpunt is het lange wachten, meer dan een maand, op contact met een deskundige over uitleg van de test. Dit vind ik een zeer matige service.

Ik ben tevreden over Labtest, altijd bereid mijte woord te staan.

Ik ben wel wanhopig dat mijn voedsel test steeds slechtere uitslag geeft, terwijl ik al zolang de voeding weglaat die rood is. Waarschijnlijk helpt het weglaten niet, maar arts is niet tevreden met mijn voedingspatroon hierdoor, vanwege erg afgevallen . Weet dus niet hoe verder moet.

Super makkelijk

Thuis hygiënisch en makkelijk bloed afnemen. Uitslag snel bekend. Niet steeds huisarts inschakelen hiervoor.

Snel, duidelijk en goed omschreven

Eenvoudig, duidelijk en snelle terugkoppeling, perfect

Eenvoudige en makkelijke uitvoering en snelle terugkoppeling

Niets op aan te merken.

Vlotte levering na bestelling en met 4 dagen de uitslag al binnen.

Ik vind het geweldig dat dit zo kan.

alleen heb ik moeite met het begrijpen van een uitslag, er staan zo veel termen in die een gewoon mens niet begrijpt. waarom niet gewoon dit mis je of dat moet je meer gaan gebruiken, of je moet naar de huisarts. Dat soort dingen. begrijpbaar maken voor iedereen. anders kun je wel naar het ziekenhuis gaan, en door je arts te laten vertellen hoe of wat. En dat hangt weer van een vertrouwen af.

prima service

Even een drempel over maar blij dat ik het heb gedaan! Goede service heldere uitleg.

Snelle service, helder resultaat

Uitslagen waren snel binnen en het resultaat wordt op een heldere manier weergegeven en toegelicht.

Goeie ervaring mee

Ik doe zelf de testosteron test, en heel blij met het verloop en uitslag

PCOS, test procedure was makkelijk, resultaten zijn prima aangeleverd, ik miste wel informatie

Wanneer je waarden voldoen aan de norm is de informatie over het geteste hormoon en eventuele mogelijke klachten bij te lage of te hoge waarde niet beschreven. Dat zou ik graag wel hebben gezien. Mede omdat de waardes fluctueren op basis van de fase waarin de test is afgenomen. Ik wist hij afname niet zeker in welke fase ik zat maar kon nadat ik ging menstrueren alsnog terug redeneren. Verder ontzettend prettige werkwijze, makkelijk, snel.

Iets gerichter advies te ontvangen

Test gaat prima maar nav de uitslag zou iets gerichter advies mogen worden aangegeven. Bv advies: 1,5 maak een afspraak met de huisarts. Nu weet ik dat ik geen goede uitslag heb maar een dieetadvies is mij bekend. Zou andere optie willen weten.

Uitvoering goed te doen, maar ik had wat meer uitleg bij mijn uitslag verwacht

Ik had wat meer uitleg verwacht over mijn persoonlijke score. Er staat wel een duidelijke uitleg over wat vaak voorkomt, maar daar lijkt mijn uitslag niet op. Wat houdt mijn uitslag nu precies in, hoe komt dit en belangrijker, hoe kan ik dit verbeteren? Ik weet nu de waardes, maar voor mijn gevoel houdt het nu op.

Snel resultaat voor goede prijs

Snel resultaat voor goede prijs

Aanrader

Kwaliteits testen tegen scherpen prijzen. Zeer goede service. Betrouwbaar laboratorium. Binnen enkele dagen de uitslag bekend. Perfecte verpakking met track en trace.

Snel bericht en overzichtelijk, duidelijke uitleg, zeer tevreden

Heel duidelijk en professioneel

Heel uitgebreid overzicht en daarmee duidelijk inzicht wat voor mij goed is om te weten qua aanleg in velerlei lichamelijke aspecten bijvoorbeeld cholesterol waarden, stofwisseling, gevoeligheid voor (on)verzadigde)vetzuren, etc.

Ericssonstraat 2

5121 ML Rijen

Over Mijnlabtest

Mijnlabtest.nl stelt de nieuwste vormen van diagnostiek beschikbaar voor professionals en consumenten. We vinden het belangrijk dat er aan de hand van duidelijke en wetenschappelijk verantwoorde onderzoeken iedereen de verantwoordelijkheid kan nemen voor zijn of haar gezondheid, binnen de grenzen van de realiteit. Mijnlabtest.nl, grip op uw gezondheid. Heeft u vragen voor ons? We helpen u graag. U kunt ons bereiken via [email protected] of 0162-747002.