Snel en gemakkelijk

PSA is belangrijk en dus noodzakelijk om onder controle te houden. Dat kan mijnlabtest

Iets betere communicatie zou 4 sterren geven

Zeer tevreden. Al eens eerder gebruik gemaakt van mijnnlabtest Na insturen van sample, wat allemaal vrij logisch en makkelijk werkt, krijg je geen bericht van ontvangst. Het is dus niet duidelijk of pakket goed is aangekomen en jullie deze verwerken.

Snel de uitslag en uitstekende uitleg

Makkelijk om de test af te nemen. Beveiliging van de test. Goede uitleg, bijv. Berekening om je score te verhogen. Helemaal niets negatief te vermelden.

duidelijke testen

Ik wist wat ik wilde en had me ingelezen dus voor mij was de uitkomst helder. Als de uitslag randje was geweest had ik de huisarts geraadpleegd. Het testsetje was prima, ik schrok even toen ik dacht je een heel buisje moest volbloeden maar het was alleen het bovenste stukje! Duidelijke aanwijzingen verder en binnen een week geanalyseerd! Niet om uitgebreid advies gevraagd.

Compleet maar niet overzichtelijk

Er staat veel info in de uitslag. Veel bacteriën getest, dat is heel compleet. maar ik mis een handig overzicht van wat er beter kan, het staat beschreven in lange teksten. Ik mis aanbevelingen welke voeding of supplementen ik kan nemen om te verbeteren. Ik moet veel tabs doorklikken en veel lezen om het te begrijpen.

Geen verband cortisol, geen gesprek

Na een eerste, minder goede kennismaking met mijnlabtest is dit uiteindelijk keurig hersteld door middel van een persoonlijk consult en nieuwe uitslag. Inhoudelijk was de uitslag zeer nuttig en gaf goed inzicht in mijn huidige cortisollevels. Tevens goede aanvullende adviezen ontvangen voor aanvullende vitamines.

Uitgebreid rapport

De uitslag kwam 1 dag later dan de gestelde termijn van 2 weken, maar daar werd ik netjes van op de hoogte gehouden. Je ontvangt een uitgebreid rapport waarin voor een groot aantal voedingsmiddelen je eventuele intoleranties worden aangegeven. Hopelijk kan me dit verder helpen bij het zoeken naar de oorzaak van mijn (gewrichts)klachten.

Mis een DNA onderzoek naar erfelijke ziektes

De adviezen waren eigenlijk niet zo interessant. Eigenlijk allemaal adviezen die in het algemeen wel bekend waren bij mij. Veel te summier naar mijn mening. Veel kopieer en plakwerk.

Adequaat snel en goed verzorgde thuistest

Regelmatig laat ik bloedwaarden meten die de huisarts niet wil testen zoals HOMA-IR en vitamine D. Ik bennzeer te spreken over het geheel en de prijskwaliteit verhouding is oké. Ik blijf klant.

Uitstekende service, ik ben uiterst vriendelijk geholpen. Ik heb zelfs mijn geld terug gekregen toen ik - door mijn eigen fout - een niet passende test had besteld. Ik raad iedereen aan die een (bloed)test overweegt deze hier te bestellen.

Prettig

Fijn om het in je eigen huis te kunnen doen. De duidelijke beschrijving en filmpje maakt het heel gemakkelijk.

Snel getest, duidelijke instructies

Ik vond de uitleg met de video online erg prettig, dit zorgde ervoor dat het testen makkelijk ging.

doeltreffend en nuttig

Wel jammer dat de uitslag van mijn microbioom test pas na 8 weken bekend was... (dan de gebruikelijke 5 weken) Ik kreeg de uitslag in een beveiligd(!) bericht toegestuurd: uitgebreid, duidelijk en praktisch (tips). Overigens is de test thuis afnemen een fluitje van een cent. anoniem

Handige test, interessante uitslag met toelichting.

Super goede service!

Had een testosteron test kit besteld bij Kiyoh, maar het was helaas niet gelukt om de test goed uit te voeren. Na contact te hebben gehad met de klantenservice ben ik uitstekend geholpen en is er kostenloos een nieuwe teskit opgestuurd. Ben zeer tevreden over de Service van Kiyoh en raad het zeker aan!!

Duidelijke procedure en heel goed beviel me het nagesprek van 5 min.

Mijn complimenten voor de meting van glyfosaat in de urine, en de actie om vooral door het eten van biologische producten het niveau te kunnen verlagen; een uitermate belangrijke actie! Gelukkig scoorde ik heel erg laag omdat ik al heel lang (sinds ong. 1975) bijna uitsluitend biologische groenten e.d. eet.

Aanrader

Heel ruim gesorteerd. Goede communicatie. Perfecte verpakking en verzending met track en trace.. Zeer betrouwbaar laboratorium.

Ok

Ok

Beste klant, Dank voor het delen van uw feedback. U gaf aanvankelijk aan geen uitslag te hebben ontvangen van ons. Vervolgens hebben we contact met u gezocht om te achterhalen waar het misging en hoe we dit konden oplossen. We hebben de uitslag vervolgens ook naar een ander mailadres van u gestuurd. Dat de uitslag daadwerkelijk verzonden was naar het mailadres waarmee u de test had aangevraagd, hebben we tevens kunnen aantonen. We vinden het spijtig dat u aangeeft nog altijd niet tevreden te zijn. Tegelijkertijd weten we niet goed hoe we dit nog beter hadden kunnen oplossen. Mochten we u toch nog ergens mee van dienst kunnen zijn, vernemen we dat graag. Vriendelijke groet, Team Mijnlabtest

heel goed

instructie kan NOG duidelijker (ondanks dat het al vrij duidelijk is). Vooral het sample nummer. Er staat nu het nummer dat begint met "066.." maar onder het sample plaatje staat ook een nummer dat begint met 66 in mijn geval waardoor het met een sample bijna mis ging. Ook moet je best even nadenken over wat waarin moet, en dat de gehele box in het zakje moet voor retourzending, dus zou nog duidelijker mogen.

De beste plek voor je zelftesten!

Heb meerdere keren een testosteron test gedaan om inzicht te krijgen in mijn gezondheid. De test zelf is eenvoudig af te nemen en de resultaten krijg je snel in een beveiligde omgeving toegestuurd. Ik ben dus erg tevreden.

Duidelijke analyse, niet helemaal mee eens wat betreft changing lifestylr

Goede voorbereiding, duidelijke uitleg, dit kan ik zo overleggen bij mijn arts

Aanrader.

Ik had al heel snel mijn bestelde pakketje in huis. Er volgde een duidelijke uitleg in de mail. Echter zat er ook een hele duidelijke handleiding bij het pakketje ingesloten. Afname is niet moeilijk. Resultaat test had ik binnen het gestelde termijn in mijn mail. Duidelijk beschreven met een heldere aanbeveling. Mijnlabtest is zeker een aanrader.

Snelle levering en beoordeling

De informatie vinden wij duidelijk. Na het nemen hadden we binnen 48 uur uitsluitsel. De informatie en controle of het resultaat ontvangen was is prima georganiseerd. Een opmerking: In het pakket zitten 2 items die gebruikt worden om het bloed af te kunnen nemen. (naaldjes met veer in een houder) De eerste werkte niet, de tweede gelukkig wel.

Altijd bereikbaar, super service

Altijd direct antwoord gekregen op vragen. Ik ben zeer tevreden.

Heldere uitslag waar niet aan te tornen valt

Ik had natuurlijk gehoopt dat mijn percentage laag zou zijn. Het onderzoek wijst anders uit. Het is wat het is. Ik probeer biologisch te eten. Als ik het te duur vindt was ik het met baking soda. Wert niet of dat echt helpt, hoop het wel.

Ericssonstraat 2

5121 ML Rijen

Over Mijnlabtest

Mijnlabtest.nl stelt de nieuwste vormen van diagnostiek beschikbaar voor professionals en consumenten. We vinden het belangrijk dat er aan de hand van duidelijke en wetenschappelijk verantwoorde onderzoeken iedereen de verantwoordelijkheid kan nemen voor zijn of haar gezondheid, binnen de grenzen van de realiteit. Mijnlabtest.nl, grip op uw gezondheid. Heeft u vragen voor ons? We helpen u graag. U kunt ons bereiken via [email protected] of 0162-747002.