Uitstekend.

Goede service, makkelijk contact, Alles wat we maar konden wensen het was top. Echt een aanrader.

In 1 woord klasse!!

Alles goed voorbereid! Ze hebben een mooi stukje maatwerk geleverd volledig na onze wens!

Geweldig bedrijf!

Als je op een eenvoudige manier je event compleet wilt maken, dan is dit dé plek! Gemakkelijk via de website en heb je vragen, ze denken graag mee en staan altijd voor je klaar. Wij hadden nog wat extra’s nodig en wilden nog andere spulletjes omruilen de dag voor onze bruiloft, ook dat was geen probleem. Ze komen alles brengen en weer ophalen. Geweldige service!

Flex tent en flex werkers!!

Heel flexibel en netjes. Maken van nergens een probleem van. Alles is mogelijk

Super service, creatief, out of the box en meedenkend.

De service was vooraf al heel fijn, ze denken mee en hebben een slecht-weerplan zodat je je geen zorgen hoeft te maken als het weer tegen zit. De tentenbouwers denken out of the box, volgens mij hebben ze voor elke situatie en ondergrond een geschikte tent. De spullen zijn van goeie kwaliteit. De volgende dag kwamen ze de spullen weer ophalen, alles volgens afspraak. Ik zou ze iedereen aanbevelen :)

Super lekker gegeten bij een heerlijke foodtruck

Personeel was super vriendelijk en gezellig. Heerlijk gegeten, iedereen was vol lof over het eten. Fijne communicatie voorafgaand en na het event. Aanrader.

Geweldig feest gehad en mooie nieuwe herinneringen gemaakt!

Mooie zaal! perfect voor een gezellig feest. Een paar kleine miscommunicatie maar super opgelost. Echt voor herhaling vatbaar!! Gezellig personeel en een gezellige locatie.

geweldig verzorgd en super tevreden!

Mooi feest gehad in onze tuin, vanwege 30 jarig huwelijk.

Martine en Rob hebben met hun team onze bruiloft georganiseerd en wat hebben ze dit fantastisch goed gedaan!! Vooraf maak je je een voorstelling van hoe het zal zijn en mede door hen heeft het alle verwachtingen overtroffen! Niet alleen bij ons, maar ook bij onze gasten! Ze hebben voor ons echt ALLES geregeld...van tent tot entertainment, bedienend personeel, decoratie etc. etc. Wij vierden het op een groot stuk grasland, wat dus echt wel even een uitdaging was.

Het was top geregeld!!

De trouwauto maakte onze trouwdag perfect!

Meer dan fantastisch!!!

Zowel tijdens de voorbereiding als op de dag zelf was de service echt super! Heel vriendelijk en behulpzaam.

Een fantastische bruiloft, compleet verzorgd door Eventfull!

Eventfull heeft onze bruiloft voor 150 personen van A tot Z verzorgd op een besloten locatie in een mooie tuin buitenaf. De aankleding was prachtig en zorgde voor een mooie sfeer. De goede communicatie en flexibiliteit met Eventfull hebben we als zeer prettig ervaren. Al onze wensen konden ze waarmaken. Ook de afstemming met de verschillende leveranciers was goed. We kijken terug op een fantastisch bruiloftsfeest en kunnen Eventfull van harte aanbevelen.

Zorgeloos genoten van een heerlijke BBQ

Eventfull heeft al onze zorgen uit handen genomen: de barbecue was volledig en goed verzorgd en ook aan de sfeerdecoratie ontbrak niets. Daarnaast verliep de communicatie vlekkeloos. Dankzij de flexibiliteit van Eventfull konden we onze barbecue op het laatste moment toch nog door laten gaan. Kortom: een hele fijne ervaring. Zeker een aanrader!

Mooie spullen, prettig contact, staat van de spullen was matig

De levering is goed gegaan. Bij het ophalen hadden we de persoon niet verwacht was ook niet over gecommuniceerd dus moesten al onze gasten (de dag erna) ineens mee helpen opruimen. De staat van de spullen vond ik soms wel beneden de maat. Kapotte lantarens, deur tafels die uit elkaar vielen en bars die beschadigd waren. Dus daar hebben we zelf nog wat tijd aan moeten besteden om dat netjes te krijgen. Verder waren we wel erg gecharmeerd van de stijl van de producten

Zorgeloos een topdag beleefd!

Wij maakten voor de catering en aankleding van onze festivalbruiloft gebruik van de diensten van mijn event. Prettige en vlotte communicatie, flexibel, voelen goed aan wat de bedoeling is. Wij hebben mede dankzij Mijn Event een topdag gehad en zouden hen altijd aanraden.

handige website met mooie spullen

handig overzichtelijk systeem, je chat met projectmanager voor finetuning! Top!

Fantastisch geholpen door Martine voor de aankleding van onze bruiloft. Vervolgens heeft ze alles tot in de puntjes verzorgd en zag het er fantastisch uit. Wij hebben een prachtige dag gehad . Bedankt!

Eenvoudig kiezen en communicatie; levering keurig en op tijd!

Mijnevent.nl is makkelijk benaderbaar; communicatie is snel en je kan eenvoudig alles uitzoeken wat je nodig bent. Levering is keurig op tijd en zijn mooie spullen.

Porsche 356 Speedster - Wat een geweldige ervaring!

Voor onze bruiloft hebben de Porsche 356 Speedster gehuurd. De auto werd netjes op de afgesproken tijd geleverd op een grote trailer. Het rijden in deze auto was echt een geweldige en onvergetelijke ervaring! De auto paste perfect in het plaatje van onze bruiloft. Vooraf hebben we proef gereden en waren toen al helemaal verkocht! Een echte aanrader!!!!

Ik heb een berkenboog gehuurd voor onze bruiloft. Ik heb de bestelling gedaan. Naderhand is er via email contact met mij opgenomen over leveringstijden en heb het allemaal over kunnen dragen aan mijn ceremoniemeester. Ik heb het als erg prettig evraren.

Prachtige trouwauto

Via mijnevent de Porsche cabrio gehuurd voor onze trouwdag. Prachtige trouwauto, die veel bekijks trok en erg mooi tot zijn recht kwam op onze foto’s. Zeer goede service met haal- en brengservice op de dag zelf, maar ook voorafgaand hebben we een stukje mogen rijden in de auto om een beetje te wennen. Daarnaast ontzettend flexibel bij het verzetten van onze trouwdatum. Nogmaals heel erg bedankt!!

Ideale manier om een feest te geven

Eventfull heeft ons geholpen het feest te vieren zoals wij dat voor ogen hadden. Vooraf was er goed overleg, dit ging heel soepel en ook tijdens het feest werd er heel goed afgestemd op details. De aankleding was zeer goed verzorgd en de kwaliteit van het eten was boven verwachting. Kortom; een zeer geslaagd feest, dankzij de bevlogen mensen van Eventfull!!

Fijne samenwerking voor een fantastische dag

Alles kan en alles is te regelen. Voor onze bruiloft hebben ze alles geregeld en waren degene met wie we contact hadden ook ter plaatse. Ze waren relaxed en dachten mee. Vooral ook de kofferbakker was een echte verrijking van de dag. We zouden ze ten alle tijden aan iedereen aan bevelen.

Super, op tijd, uitstekende service, netjes opgezet. En zeeeer vriendelijk personeel en eigenaar.

Fijne website met goede service

Wanneer je niet dagelijks in de event wereld zit is dit een super mooie website welke eenvoudig is in gebruik. Het is eerst even wennen maar wanneer je het eenmaal doorhebt werkt het super. Goed en eenvoudig overleg via de chat met de projectleider en ook een goede tool om het budget in de gaten te houden. Zowel telefonisch als via de site en de mensen van het transport waren zeer vriendelijk. Twee puntjes van aandacht: - Vlak voor het event waren mijn bestelde koelkastjes opeens niet beschikbaar. Hiervoor werd wel een (ietjes) duurder alternatief geboden. - De spullen kwamen op het afgesproken tijdstip aan, maar waren veelal niet schoon. Een lapje er overheen was voldoende. Ik zou de website zeker aanraden. Prima prijs/kwaliteit en een flexibele service.

Hoi Colin, Dank je wel voor je beoordeling, de aandachtspuntjes pakken we zeker op! Vriendelijke groet, Rob van MijnEvent.nl

Over Eventfull

Eventfull inspireert de klant en geeft volledige keuze vrijheid. Onze projectleiders ondersteunen graag, in een persoonlijk gesprek of via de ingebouwde live-chat, we sluiten aan op de wensen van de klant en brengen de klant op nieuwe ideeën. Wij denken altijd in mogelijkheden en gaan voor maatwerk met een persoonlijke touch. De klant kan bij ons zijn volledige evenement inrichten & organiseren vanuit huis, waarbij de wensen, beleving en tevredenheid van de klant vooropstaat.