Geweldige service en contact

Onze bruiloft bij hen willen plannen. Twee erg prettige gesprekken gehad over de mogelijkheden. Wij werden geheel ontzorgd en dat gaf vertrouwen. Helaas door COVID-19 alles geannuleerd, maar we konden rekenen op begrip. Erg prettig communiceren met mijnevent.nl. Als alles een beetje in rustiger vaarwater is, huren we jullie zeker weer in!

Super geregeld!

Kerst drive thru ism Eventfull voor de zaak georganiseerd. Wat was het geweldig! Ook de reacties van de werknemers over de Kerst drive thru waren super leuk! Mooi gedaan Rob en medewerkers! Bedankt!

Een zorgeloze, geweldige bruiloft. Zelfs in coronatijd.

Tijdens onze bruiloft organiseerde Mijn Event / Eventfull onze feestelijke buitenborrel (voor zo'n 150 mensen). Als feestelijk alternatief in coronatijd. In de aanloop daar naartoe dacht Martine steeds mee, leefde ook mee en niets was teveel. Dat heeft ons een zorgeloze dag bezorgd, 'dat komt wel goed' wist ik. En zo was het ook. Echt een aanrader!

Verrassend

Zeer goede ervaring met mijnevent.nl Men komt de afspraken na, goede spullen, vriendelijke opbouwers, goed contact met event manager. Kortom uiterst tevreden.

Alles top geregeld, door jullie een geweldig feest gehad.

Bedankt Door jullie een Geweldig feest gehad

Super leuk meedenkend bedrijf. Top bruiloft gehad. Mede dankzij de medewerkers van mijn event!

Klasse ondersteuning, goede prijzen, mooie materialen

Binnen een dag werd er contact opgenomen en ben ik begeleid door de offerte. Die maak je eenvoudig zelf in mijnevent.nl, dat werkt super. Dus je ziet exact wat je inkoop, de plaatjes zijn duidelijk én aantrekkelijk. Tegelijkertijd is er allerhande ondersteuning via telefoon en ter plaatse. Ongeacht welk tijdstip je belt. Da's klasse. Volgende keer weer!

Gemoedelijk!

Snel, correct en een mooi assortiment!

Goed advies, breed assortiment

Via onze weddingplanner zijn we bij MijnEvent terecht gekomen. We zijn heel goed geholpen, en ze dachten goed mee in onze plannen. Ze hebben een zeer ruim assortiment en een groot netwerk waardoor ze echt maatwerk kunnen leveren. Helaas hebben wij onze bruiloft moeten verplaatsen en hebben we (nog) niet gebruik kunnen maken van de complete service, maar we hadden er volle vertrouwen in dat dit helemaal aan onze verwachtingen had volstaan.

Fijne en snelle offerte en een overzichtelijk prijs overzicht

Het is erg gemakkelijk om een event aan te maken en daarin de producten toe te voegen die je graag wil afnemen. Er is gelijk een prijs te zien en omschrijving zodat ik met mijn aanvragers een snelle handeling voor de offerte kan maken wat ze wel en niet willen afnemen.

Ontspannen en ontzorgd op weg naar je eigen feest

Deskundige adviezen, van grote lijnen naar detailafspraken. Merkbaar veel ervaring in allerlei soorten feesten. Prettige mensen!

Eventfull denkt goed mee om er een knalfeest van te maken die past bij de wensen van de klant!

Ivm het 50-jarig bestaan van ons bedrijf hebben we samengewerkt met Eventfull. Het betrof een feest met bijna 500 personen waarbij beleving het voornaamste was. Wij kijken terug op een goed georganiseerd feest waarin alles tot op de puntjes was geregeld: goed eten, goede muziek, fantastische entertainment, goede begeleiding gedurende de dag! Ik kan Eventfull dan ook zeker aanbevelen om van uw feest een top evenement te maken!

Helemaal top service

Alles stond klaar bij thuiskomst!

Hoi Angelica, graag gedaan!

Goede service en dat gekregen waar we om vroegen, alles was tip top voor elkaar We hebben dankzij mijn event een geweldig festival thuis kunnen geven

Hoi Linda, Fijn om te horen de het diner zo succesvol was en dat we jullie mochten bedienen! Graag tot een volgende keer!

Heel erg fijn en gezellig, fijne samenwerking

goed georganiseerd verjaardag feestje, gezellige en sfeervolle aankleding, past uitstekend bij het tuinfeest. fijne bediening, goed en lekker eten en drinken. zeker voor herhaling vatbaar!

Hi Bert, dank je wel voor de gastvrije ontvangst en je beoordeling! Misschien tot een volgende keer!

Samenwerking is top!!

Wij van www.fanfoodonwheels.nl werken graag samen met Eventfull. Top materiaal en service.

En wij met jullie! ;-), Top catering!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

- Flexibel - Professioneel - Voor alles een oplossing - het 'winkelmandje' op de website - Kwaliteit van de producten/mensen

- In het plan van aanpak stond dat de DJ tot 01:00 zou spelen, dit werd 00:30. Dat vonden wij wel jammer. Overigens was de DJ uitstekend. - Draaiboek - Communicatie vanuit eventfull over op welke momenten zij leveringen/opbouw doen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

De mensen achter Eventfull hebben een heerlijk creatief brein, die jou eigen wensen en ideeën niet uit het oog verliest.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Een opmaat arrangement voor een foodtruck menu; geweldig en heel erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.

Misschien is een after sales telefoontje een idee

Dank je wel Renate! We nemen je verbeterpunt graag aan, en we gaan ermee aan de slag!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Duidelijke site met mooie foto's, wat een goed beeld geeft waar het bedrijf voor staat. Assortiment en direct een prijsopgave in Mijn Event is ook super handig. Het contact met Rob is heel persoonlijk & snel & hij voelt perfect aan wat gevraagd wordt. Het team achter hem vonden wij ook, zonder uitzondering, allemaal even geweldig.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Staan voor je klaar benaderbaar meedenkend en enthousiast maar. bovenal afspraak is afspraak. Een hele fijne club mensen met oog voor detail

Heb ik niet

Dank jullie wel voor de fijne woorden!

Over Eventfull

Eventfull inspireert de klant en geeft volledige keuze vrijheid. Onze projectleiders ondersteunen graag, in een persoonlijk gesprek of via de ingebouwde live-chat, we sluiten aan op de wensen van de klant en brengen de klant op nieuwe ideeën. Wij denken altijd in mogelijkheden en gaan voor maatwerk met een persoonlijke touch. De klant kan bij ons zijn volledige evenement inrichten & organiseren vanuit huis, waarbij de wensen, beleving en tevredenheid van de klant vooropstaat.