Supersnel

Binnen een dag gebracht en weer opgehaald. Supersnelle service!

Snelle afhandeling

Afspraken worden nagekomen, snelle afhandeling

Niks op aan te merken, goede service.

Gemakkelijk

Bestellen gaat heel makkelijk en snel via de website. Kon ook gewenste dagdeel invullen

De container om 17.00u besteld en de volgende dag om 9u al op de stoep. Heel fijn!

Vriendelijk

Goed geholpen aan de telefoon door een vriendelijke medewerker. Kon daarna de bestelling goed afronden.

Simpel te regelen en correcte afspraken

Fijn dat je online alles kunt regelen. Goede communicatie en er werd perfect met onze wensen over het tijdstip van brengen/ophalen rekening gehouden.

Goed contact met klantenservice

Ik wist niet welk formaat container ik moest bestellen, na contact met de klantenservice was dit veel duidelijker

Vriendelijk

Vriendelijke klantenservice

Goed contact met het bedrijf. Container was sneller vol dan verwacht en werd de volgende dag al opgehaald.

Komen afspraken na

Prima service, komen afspraken na

Goede ervaring

We werden geholpen door een vriendelijke en behulpzame chauffeur. Hij heeft de container op een betere plek geplaatst.

Top service!!!

Een woord alles netjes verlopen optijd container geplaatst en ook opgehaald!! Beveel ik zeker aan!!!!! We gaan zeker weer een binnekort huren😉

Geweldige service

Levering kon met de feestdagen op korte termijn. De prijzen zijn zeker goed te noemen. Wij hadden een 10 kuubs container welke bij levering (Wij waren er nog niet, de chauffeur was iets vroeger) op de verkeerde plek stond. Een telefoontje en binnen een uur was de chauffeur terug om de container alsnog op de juiste plek te zetten. Onze volgende container wordt zeker weer een kluscontainer!

Ik wilde weten alvorens een online reservering te doen, hoe het persoonlijk contact is. Na een telefoontje en de voicemail te krijgen had ik eerst een ander gebeld. Maar kort werd ik door dit bedrijf gebeld. Ik heb een uiterst vriendelijke meneer aan de lijn gehad die allerlei vragen stelde zodat ik de juiste container zou bestellen. Dit noem ik zeer klant gericht. Op het online formulier hebben we te kennen geven even aan te bellen voordat deze geplaatst zou worden. We konden de juiste plek aanwijzen. De chauffeur was een zeer vriendelijke en behulpzame man. Ook het ophalen is goed verlopen. Een aanrader dus.

Niks op aan te merken

Snel geleverd, chauffeur neemt de tijd voor het plaatsen en het uiteindelijk weer ophalen van de container

Alles is in de nopjes geregeld

Goede ervaring

Bijzonder goed alles wat je afspreekt komen jullie na, ik ga jullie zeker aanbevelen

Vlot

Vlotte levering, geen bijzonderheden wel een behulpzame chauffeur. Onze complimenten

Goede communicatie. Medewerkers/chauffeur zijn vriendelijk.

Service

Wegens de aanvraag voor de vergunning op de dag van levering de plaatsingsdatum nog kunnen verschuiven naar 5 dagen later. Ik ben heel blij met deze service!

Aanrader

Alles via de mail geregeld, goede service. Top!

Niks op aan te merken. Prima service

Ruim voldoende

Levering heel vlot, echter heeft het ophalen wel 2 dagen uitloop gehad