Service is goed! Precies zo verlopen zoals wij gewenst hadden

Ik kan alleen maar zeggen dat mijn ervaring met jullie top is!

Ik ben goed behandeld, het ophalen duurde helaas een dagje langer dan verwacht.

duidelijke site en snelle levering

De keuze voor de juiste container was gemakkelijk te maken. Goede prijs, snelle levering/ophalen en vriendelijk contact.

Snel geleverd!

Handig

Makkelijk via de website zelf te regelen!

Top!!

Heel tevreden over de afhandeling en de kennis van de medewerkers zowel de persoon aan de telefoon als de chauffeur die de container plaatst en ophaalt

Precies gekregen wat gevraagd was.Prima service. Vlotte afwikkeling. Dikke pluim!

Ik ben zeer tevreden over de service. Na de bestelling bleek de container toch pas op een later moment nodig te zijn. Zonder extra kosten werd de reservering on-hold gezet. Volgens afspraak afgeleverd en volgens afspraak ook weer op de gevraagde dag opgehaald. Super blij mee!

Service

Goede service, aardige mensen. Kortom ga zo door!

Vlot geholpen

Woensdag besteld, vrijdagochtend vroeg de container geplaatst. In het weekend hadden we de container al vol en deze werd op maandag weer volgens afspraak opgehaald

Dik tevreden

Wij zijn dik tevreden. Gemakkelijk achter de computer en telefonisch te regelen. Correct en vriendelijk afgehandeld.

Voor herhaling vatbaar

Container is op de afgesproken datum geplaatst en weer gehaald. De kosten zijn redelijk. Ik zal in de toekomst hier weer een container bestellen.

Klantvriendelijke behandeling

Mijn complimenten over de klantvriendelijke behandeling. Een van de kernpunten die ik heel sterk vind; afspraak is afspraak!

Snelle levering en afspraken worden heel goed nagekomen. Volgende keer huren we hier weer een container.

Op zaterdag besteld en op maandagochtend werd de container volgens afspraak bij ons geplaatst.

Goede service, zou het zeker aanraden

Doen precies wat ze beloven, communicatie was goed en snel en zou het andere zeker aanraden

Super Service! Gister gebeld vandaag op de stoep en nog precies op tijd geleverd ook!

Harstikke goed

Alles op tijd, geen probemen, super contact

Zeer eenvoudig

Alles is makkelijk te regelen en afspraken worden nagekomen

Klantvriendelijk, snel en goed bereikbaar.

Het was even zoeken naar een betaalbare container. Deze heb ik gevonden bij jullie. De aanvraag verliep uitstekend, zelfs voor iemand die niet zo handig is met internet. Na het afrekenen kwam de btw erbij, hierdoor leek de container prijs toch heel kostbaar. Een telefoontje, direct bereikbaar, vriendelijk waarin mij verteld werd dat dit een foutje in het systeem was. Ophalen van de container, volgende dag. Heerlijk niet met zo’n container dagen voor de deur. Dank jullie wel😉

Via internet duidelijk te bestellen.

De site is overzichtelijk en duidelijk. De container voor grond werd al om 7:00 uur geleverd. Jammer dat er een piek aan afname was waardoor het een dag later is geleverd. In de bevestiging is dit vermeld. Handiger is dat de melding voor betaling komt. Ik heb alleen gebeld of geel en zwart zand in een container mocht. Voor mij een aanrader.

Goede ervaring

Goede ervaringen zowel wat betreft de voorlichting als de levering en het uiteindelijk weer ophalen

Good

Good

zeer goede ervaring.

mijn ervaringen zijn uitstekend. Zeer goed service, duidelijke site. Heel vriendelijk personeel. Kortom zeer goede ervaring en zal zeker weer terug komen bij Kluscontainer huren.nl

Willemstraat 33 2316 CR Leiden

0712001577