Mooie robuuste plank met prachtige prijs kwaliteit verhouding

Na al 2 planken te hebben besteld, dit keer nog een mangohouten plank besteld voor ergens anders in huis. Wederom heel erg blij mee! Het is een fijn ophang systeem en de plank is erg robuust en heel mooi afgewerkt. Echt een eyecatcher en dat voor een scherpe prijs. Heel blij mee. Enige minpuntje is dat de plank iets naar beneden hangt, waardoor we tussen de plank en het ophang systeem wat ringetjes hebben bevestigd zodat de plank waterpas hangt. Wel belangrijk aangezien er aardewerken kopjes op moesten komen te staan.

Snelle levering, fijne prijzen en top kwaliteit Happy customers

Mooie planken, snel bezorgd!

Mooie wandplanken voor in de keuken. Erg getreden mee!

Ik ben erg blij met mijn nieuwe tafel

De tafel is beter dan verwacht en de kwaliteit is ook erg goed.

2 dagen na m n bestelling geleverd. Mooie kwaliteit en uitstekende service Zal vaker bestellen bij Home67

Snelle levering en een goed product zoals verwacht

Product voldoet aan mijn verwachting

Snel en mooi

Ik had hout nodig voor een kapstok, toen ik hier boekenplanken tegenkwam. Strook hout er tussen de twee boekenplanken, haken er op en nubhebben we echt een unieke kapstok. Zo blij als een klein kind.

Super !!!!

Kwaliteit zonder het artikel gezien te hebben is fantastisch en alles verliep goed qua informatie en levering !!!

Snelle levering mooi product!

Bestellen ging gemakkelijk levering was vlot en volgens plan nieuwe planken zijn helemaal wat we zochten!

Prima kwaliteit voor een redelijke prijs

De salontafel set kwam heel goed verpakt binnen op de afgesproken datum en de artikel is ook van uitstekende kwaliteit

Snelle levering en bestelde artikel 'rookkast' zag er super uit

Goed geholpen, nette tafel

Ben netjes geholpen. Toen ik het binnen kreeg kon ik tafeltjes zo uitpakken en neerzetten. De prijs/kwaliteit is ook goed.

Planken waar we al heel lang op wachten van een andere winkel, uiteindelijk bij jullie besteld. Goede kwaliteit en super snel geleverd!

Snelle levering,goed ingepakt

Tevereden

Ze hebben een duidelijk assortiment en de kwaliteit is meer dan verwacht, daar boven op zijn ze ook snel met bestellen en kwam mijn pakket binnen zonder enige schade. Ik zou zeker weer bestellen bij Home67 ze hebben een zeer te vreden klant gekregen als aanwinst, die hun ook zal aanraden bij andere ( kunnen andere zaken nog van leren ).

Perfect!

Ik bestelde het voor de eerste keer en ben enorm tevreden

Mijn ervaring was heel goed.

De bezorging was op tijd. De bestelling voldeed aan de specificaties.

perfect

snelle levering en top product

Home67 een topbedrijf

Salontafel besteld, goede kwaliteit en binnen 2 dagen geleverd.

Een prachtig stuk hout van super kwaliteit

Onlanks bestelde ik een wandplank van mangohout. Deze zou precies tussen 2 muren moeten passen, en hoopte ik er op dat de maatvoering zou kloppen. En dit was perfect! Met als resultaat een prachtige wandplank tussen de muren van kwalitatief super mangohout. De bevestiging is makkelijk en onzichtbaar weggewerkt. Kortom super!

Snel geleverd, goede kwaliteit

Ik heb wandplanken besteld. Ze waren snel binnen een zijn erg mooi

Eerder ontvangen goed verpakt

Snelle levering van precies wat ik zocht

Ik zocht een rond vloerkleed in een diametermaat die niet standaard is. Home67 had hem wel. En het kleed was ook nog eens binnen een dag bij ons.

Vandaag de salontafels ontvangen.

Netjes ingepakt en keurig afgeleverd, heel blij mee.

Goede kwaliteit, snelle levering!

Mooi kleed voor een zacht prijsje. Snel en netjes geleverd.

Ambachtsring 23

1969 NH Heemskerk

Over Home67

Home67 is een online webwinkel met een scherp geprijsd assortiment. Wij verdiepen ons in de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van interieur. Dit vertalen wij naar een eigentijdse collectie, met daarin zowel unieke als authentieke producten.