Geweldige mooie meubels

Keurig in gepakt ben er heel blij mee

Heel goede service.

Eerste set tafeltjes zat vol houtworm.Maar binnen 4 dagen nieuwe bezorgd en de oude mee terug genomen.Super

Fijne service en goed kwaliteit producten!

Een vlotte en fijne service! En een uitstekende kwaliteit voor een goede prijs.

Mooie tafeltjes zoals beschreven, Heel snel geleverd..fijne service.

Soms gaat niet alles 100% goed, maar als je het 100% goed oplost, verdien je toch een 10!

Dankjewel home67, voor jullie geboden oplossing. Wij waren happy met de mooie producten en uitstekende service toen er toch een dingetje mis ging!

Betaalbare kwaliteit en snelle levering.

Artikel uitzoeken op de site is niet mogelijk, bestelprocedure simpel betaalbaar, snel binnen. Prima.

Ik heb een goede ervaring met home67

Hele mooie wandplanken mogen ontvangen. Er wordt duidelijk aangeven wanneer het wordt bezorgd. Het zit goed ingepakt en de wandplanken zien er super mooi uit en zijn makkelijk op te hangen. Erg tevreden

Heel blij met ons nieuwe kleed!

Het kleed staat prachtig in ons huis! De kleur is mooi, heel natuurlijk en niet te geel (wat een eerder kleed van een ander merk wel was). En het is van een stevige kwaliteit waardoor het mooi strak blijft liggen.

Erg tevreden!

Mooie plank zoals omschreven op de site, makkelijk te monteren! Erg blij mee!

Mooie kwaliteit en goede service

Het vloerkleed wat ik besteld heb is echt van goede kwaliteit, heel mooi, stevig en staat perfect in onze woonkamer! Levering was prima, het zat goed verpakt, wegens drukte duurde het een paar dagen langer dan op de site stond, maar daar werd ik netjes over geïnformeerd. Top!

Snelle levering en goede kwaliteit aan meubels

Salontafel zal al gemonteerd in de doos. Goede en stevige kwaliteit en staat prachtig in de woonkamer.

Was goed

Snel geleverd goed in gepakt

Rondtafel

We zijn tevreden,met rondtafel!

Zeer servicegericht

Ook al paste het bestelde kleed helaas totaal niet in ons interieur, ik werd zo fijn geholpen om het vloerkleed weer op te laten halen, wat in mijn geval vanwege mijn werk plus de afhaallocatie ook nog eens niet zo makkelijk te regelen was. Chateau! Mocht ik weer iets voor in ons interieur nodig hebben, denk ik daarom zeker weer aan Home67..

Snelle levering en blij met het product

Ik heb een 3 delig tafelset besteld en dit kwam naar enkele dagen al binnen. Ik ben er super blij mee. Ook ziet het tafeltje er precies uit zoals op de foto en beschrijving.

Mooi

Super mooie salontafel

Een heel mooi kleed en gunstige prijs en snelle levering

Snelle levering binnen gekregen. Salon tafel was hetzelfde als afgebeeld.

Superservice

Pakketje was zoek bij post nl , mailtje gestuurd en dezelfde dag een nieuwe verstuurd TOP !! M.a.w. super tevreden !!

Supermooi product!

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst, moest ik heel lang wachten voordat het werd geleverd. Dit vanwege de productie van 1 van de rekken Het was het wachten waard! Erg mooi en goed afgewerkt, ziet er prima uit!

Ik heb een onwijs leuke kleed loper gekocht, was heel snel binnen en goed verpakt. Hele mooie kwaliteit en de prijs was top ik ben er super blij mee. Snel weer kijken voor een mooie kleed.

Mooi 3 delig salontafel

Levering was snel en tafel ziet er mooi uit. Was nog leuk in de aanbieding en zal voor volgende keer zeker weer hier bestellen .. top bedrijf!!

Duidelijke communicatie, snelle verzending en goed product!

Ondanks de email dat het wel eens langer kon gaan duren door drukte, toch heel snel verzonden. Vintage 140cm wandplank snel in huis. Prachtig product, heel blij mee.

Het was een geweldige ervaring!

Het was een geweldige ervaring!

Het contact en de service die ik ervaren heb van Lotte Kroon waren echt uitstekend!

Lotte Kroon heeft mijn probleem uitstekend opgelost. Ze heeft m’n nieuwe bestelling ( de eerste ging fout met wederom DHL ) opnieuw verzonden maar deze keer met PostNL. Binnen een dag was het pakket voorradig. Netjes ook aangegeven op de verpakking dat het om een bedrijfspand ging dus deze keer zeer goed opgelost waarvoor dank!

Over Home67

Home67 is een online webwinkel met een scherp geprijsd assortiment. Wij verdiepen ons in de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van interieur. Dit vertalen wij naar een eigentijdse collectie, met daarin zowel unieke als authentieke producten.