Goede prijs kwaliteit! Snelle levering

Precies wat ik besteld heb. Helemaal naar mijn zin.

Super kwaliteit. Snel en goed geleverd. Heel goed verpakt om beschadigingen te voorkomen.

Mooie salon tafeltjes waren snel binnen! Staan super in mijn huiskamer.

Het pakket kwam maar niet, maar was wel bij Post. Nl. Mail gestuurd en binnen 2 dagen het pakket inhoud. Super!

Salontafelset besteld,snelle levering en superblij ermee!!

Erg netjes en fatsoenlijk ingepakt!! Snelle levering,staat zeker op mijn lijstje om mijn huisje nog gezelliger te maken

Wat een super leuk bedrijf, snel en netjes geleverd!

Op woensdagmiddag besteld en op vrijdagochtend zijn de nachtkastjes geleverd. Goed verpakt en met een leuk handgeschreven kaartje erbij. Top!

Mooie meubels voor een schappelijke prijs

Ik heb nu al verschillende meubels bj Home67 gekocht. De meubels zien er degelijk uit en voldoen volledig aan mijn verwachting. Tot nu toe enkel on line mijn bestellingen gedaan, zonder de zaak te bezoeken. De foto's op de websites geven naar volledige realiteit weer wat je kan verwachten. Mijn laatste bestelling van december 2020 was ook sneller in huis dan verwacht!

Zeer goede service en producten

Afgelopen week heb ik prachtige salontafels mogen ontvangen van Home67. De tafels zijn van hoge kwaliteit, zaten netjes verpakt en werden keuren op tijd geleverd. Ik zou Home67 ook aanraden bij vrienden en kennissen.

Prachtig

Snelle levering en goed verpakt ontvangen. Hele mooie bijzettafels met een geweldige goede afwerking.

Salontafeltjes besteld en 2 dagen later werden ze al goed ingepakt geleverd. De tafeltjes voldoen aan onze verwachting. Hele leuke trendy spulletjes voor in huis voor een acceptabele prijs.

Mooie tafels!

Mooie salontafels, goed verpakt. Levering binnen de gestelde levertijd. Er zat een leuk persoonlijk kaartje bij de tafels. Ik kan deze persoonlijke noot zeer waarderen. Tafels zijn erg leuk, home67 echt aan te raden!

Snel geleverd, mooi product, en als klap op de vuurpijl een leuke handgeschreven kaart erbij en ook nog een flesje om het hout te beschermen. en dat alles tegen een hele goede prijs!

Prachtige vakkenkast op tijd en volgens afspraak geleverd. Top!!

Mooie vakkenkast op tijd en volgens afspraak geleverd. Goed verpakt. Top kwaliteit!

Het was het wachten waard

Ik ontving na een vrij lange levertijd (8 - 10 weken, die al van tevoren staat aangegeven) mijn set van 3 ronde salontafeltjes. Ze zijn prachtig, mooier dan op de foto nog. Heel blij mee!

De tafels die we bestelt hebben zien er precies uit zoals op de foto. Top verpakt. De levering was ook lekker snel. Helemaal blij mee!

Snel en super netjes verpakt. Ziet er uit als op de foto...

Kreeg het heel snel binnen en zat heel goed verpakt. Ben er echt super blij mee.

Tevreden!

Tafeltjes waren goed verpakt. Vriendelijke chauffeur.

Snele levering

Top winkel

Top winkel overzichtelijk website klant vriendelijke personeel staan voor alle vragen open en ook tevreden met de antwoorden wat ze geven snelle levering. TOPPIE een aanrader

Mooie meubels, Super service!

Home67 zou ik aan iedereen aanraden. Wij hebben een salontafel en een staande lamp bij Home67 besteld, de meubels zien er goed uit en waren super ingepakt. Snelle levering, nog sneller dan we gedacht hadden! Bezorger heeft de 2 dozen netjes afgeleverd bij ons thuis. Wij hadden contact opgenomen met Home67 vanwege BlackFriday en ze attendeerde ons dat er nog een mooie korting aan zat te komen vanwege BlackFriday. Hier hebben we eventjes op gewacht, maar was zeker de moeite waard. Ook altijd snel een reactie bij het verzenden van e-mails. Home67 ga zo door!! Wij zijn tevreden.

Klantvriendelijk!

Klantvriendelijk en 100% betrouwbaar. Een dikke 9+. Alleen was ik met het product iets minder blij, daarvoor een 9.

Geweldige service

Binnen een paar dagen de bestelling al binnen

geweldige service

Het bestelde tapijt werd binnen enkele dagen al geleverd. Bij het uitpakken bleek het niet de gewenste kleur te zijn. Met één belletje naar Home67 werd geregeld dat de volgende dag het gewenste tapijt al werd gebracht en het eerste werd opgehaald. Geweldig, alsook de zeer vriendelijke telefoniste.

Uitstekende en vriendelijke klantenservice, geweldige site met veel keuze!!

Mooie kwaliteit tegen een scherpe prijs. Heel tevreden over de aanschaf van mijn salontafels. Goede bereikbaarheid en vriendelijk geholpen door medewerkers van de klantenservice.

Helemaal toppie!!

In de avond mijn bestelling geplaatst. Duidelijke site!! De 2e dag na de bestelling een belletje dat de bezorger er bijna was. Product was netjes verpakt en ziet er goed uit. Een eerlijke prijs en goede service!!

Over Home67

Home67 is een online webwinkel met een scherp geprijsd assortiment. Wij verdiepen ons in de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van interieur. Dit vertalen wij naar een eigentijdse collectie, met daarin zowel unieke als authentieke producten.