Super mooie nachtkastjes, snel geleverd!

Super mooie nachtkastjes, snel geleverd!

Snelle levering!

Fijne site, snelle levering. Mooie tafel. Heel blij mee.

Prima.

Snelle levering en goede service.

Supersnelle en goede levering

Mooie vloerlamp besteld. Was vergeten mijn adres in te vullen. Volgende dag werd ik gebeld om mijn adres door te geven. En de dag daarna had ik mijn lamp al thuis!

Goede prijs, voor mooie meubels

Heb salontafel besteld, in andere vergelijkbare shops veel duurder, voor zelfde kwaliteit. En levering was super snel. Top

Snelle bezorging en goede service!

Het duurde “even” voor we ons vloerkleed binnen kregen, maar dat melden Home67 ook, ze stelden ook voor om ons geld terug te storten, uiteindelijk perfect.

Is fantastisch.

Leuke bijzettafeltjes. Hoefde niet inelkaar te zetten.

Super vriendelijk en top service en schitterende kwaliteit producten.

Ik ben uitermate tevreden over de adviezen en aftersales. Erg vriendelijk personeel. Ga ze zeker door adviseren.

Snelle levering!

Na een bezoekje aan de website ook een bezoekje aan de showroom in Heemskerk gebracht. Daar prima geholpen. Uiteindelijk via de site besteld, duidelijke en overzichtelijke site. Snelle levertijd. Product was zorgvuldig verpakt, werd zelfs nog van te voren gebeld door de chauffeur dat hij onderweg was. Kortom: een aanrader!! :-)

Snelle levering, artikel als verwacht

Bestelde artikelen snel geleverd, met duidelijke traceercodes. Verder goed aangekomen en makkelijk in elkaar te zetten.

Snelle verzending mooi product!

Goed en mooi

Goede kwaliteit

Snelle levering je word goed op de hoogte gehouden wanneer ze komen En hele mooie set salontafels

Mooie salontafelset Erjan

Omdat wij onlangs zijn verhuisd vervangen we onze inboedel stuk voor stuk met stoere maar vooral ook stijlvolle nieuwe meubels. De Erjan salontafelset past perfect bij onze visie van hoogwaardige industriële uitstraling. De levering was snel en de set is prachtig, wij zijn er erg blij mee!

Mooie tafeltjes em snelle levering.

Snelle levering ondanks de kerstdrukte.en mooie kwaliteit tafeltjes.

Zeer snelle levering

Bij bestellen werd aangegeven dat 8 tot 12 weken levertijd was. Na een week al in huis!!! Super

Supper snel

Heel erg tevreden! supper snelle levering en goede communicatie

Snelle correcte levering door transportbedrijf, melding 10minuten voor aankomst

Niet verwacht dat door de extra drukte in deze maand en extra bestellingen door maatregelen de vloerlamp binnen 3 dagen geleverd kon worden. De chauffeur belde 10 minuten voor aankomst. De lamp was goed verpakt en precies zoals de foto.

Snelle en keurige service.

Mijn bestelde stoelen zijn binnen 3 dagen geleverd. Netjes verpakt, met duidelijke instructies over de montage. Erg tevreden!

Home67 denkt met je mee!

We hebben zodra de aankoop van ons nieuwe huis definitief was fauteuil Dorus Petrol besteld en hoopten deze begin december te ontvangen, want we wilden één muur in dezelfde kleur. De levertijd bleek echter langer dan gedacht, maar dezelfde stoel was mét armleuning wel beschikbaar en direct leverbaar. Home 67 gaf ons korting op de meerprijs en zo was de stoel ruim op tijd binnen. Gelukkig maar, want hij was minder petrolblauw dan gedacht, eerder petrolgroen, dus we konden de kleur van de muur echt op de stoel afstemmen. Gisteren heb ik de stoel in elkaar gezet en het staat zo ontzettend mooi bij elkaar! Nu nog even verder decoreren en inrichten, maar lekker zitten gaat in elk geval lukken!

Supersnel,netjes, en goed geregeld

Snel besteld via de makkenlijke website van Home67, en daarna heel snel geleverd via een nette transporteur met tracking info en persoonlijk contact. Super!

Superleuke accessoires snel in huis

Met nog maar een paar dagen tot de feestdagen op de webshop van Home67 gekeken. Supermooie dingen gekocht voor een hele leuke prijs. En snel geleverd; ondanks de drukte toch op tijd in huis. Heel blij mee

Klantvriendelijk en betrouwbaar.

Na in eerste instantie een beschadigde bestelling te leveren werd dit snel en correct gecorrigeerd!

Over Home67

Home67 is een online webwinkel met een scherp geprijsd assortiment. Wij verdiepen ons in de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van interieur. Dit vertalen wij naar een eigentijdse collectie, met daarin zowel unieke als authentieke producten.