Kwaliteit product niet als verwacht

We hebben wandplanken bestelt, maar de kwaliteit is niet zoals verwacht. Er zitten gele vlekken op het hout.

Wij kochten onze vloerkleed bij home67. Het was een pre-order, we kregen bericht van iedere stap in het proces. Toen hij uiteindelijk op voorraad was, was het vloerkleed binnen 2 dagen bij ons! Super!!

prima kwaliteit zowel levering als produkt

duidelijke site goede prijs snelle levering kwalitatief goed product echt tevreden

Mijn tafel setje was nog mooier dan dat ik op de site kon zien! Snelle levering! Wat wil een mens nog meer!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Snel geleverd en product was naar verwachting

Het bestelde tapijt is snel geleverd. Kwaliteit was goed samen en staat super in onze woonkamer.

Werkelijk waar een pracht kleed

Ontzettend snelle levering en een prachtig kleed! Goed te stofzuigen zonder dat het kleed beschadigd of lelijk wordt. Ook de levering was erg snel!

Heel tevreden over product

Goede service & goede prijs

Op tijd geleverd top kwalitijd Beste site van Nederland

Erg mooie mango wandplank besteld. Snelle service, makkelijk op te hangen. Stevige kwaliteit.

op zijn hollands

eerst samples besteld tegen een zeer redelijke prijs, keuze gemaakt en de bestelling geplaatst, bevestigt, daarna via de telefoon een vriendelijke dame om een datum af te spreken voor bezorging. Wij waren daar zeer content mee, vriendelijk encorrect.

`Snel en top kwaliteit

De lattenwand stalen zijn van een goede kwaliteit. Zelfs voorzien van echt houtfineer.

Netjes

Mooie wandplank netjes als omschreven en op tijd geleverd

Geweldig goede service!

Ik had 3 mangohouten tafeltjes besteld. 1 ervan was een stukje af bij levering. Contact gehad met het bedrijf en we zijn tot een goede, passende oplossing gekomen. Goede service, vriendelijke medewerker en met de tafeltjes erg tevreden.

Snel geleverd. Goed product.

Als boven

Mooi product en snel geleverd.

Fijn bedrijf

Snelle verzending en vriendelijke klantenservice. Kwaliteit van het product ook zeer tevreden mee

Sierkussen

Wat een fantastische webshop. Goed uitleg snelle levering. Raad iedereen om hier te bestellen.

Prachtig

Al verschillende meubelstukken en stoelen besteld. Ben vooral fan van het mangohout. Maar ook de stoelen zijn prachtig en zitten heel lekker.

Prima!!!

Heel mooi product. Snel geleverd. Helemaal goed

Goed en snel geleverd

1 klein puntje. Toen ik een set tafeltjes bestelde kwam er te staan niet gelukt. Nog een x geprobeerd en toen had ik er dus 2 besteld. Gebeld en vriendelijke dame zei dat er maar 1 geleverd zou worden. Op mijn vraag hoe gaat het dan met mijn factuur bij Klarna zei ze u moet contact opnemen met Klarna. Klarna gebeld en er stonden inderdaad 2 sets. Zij zei weer dat Home 67 1 set moest verwijderen. Hoop niet dat ik nu een aanmaning krijg als ik maar 1 set betaal

Fijne stalenkit, goede service!

Stalenkit ontvangen voor wandpanelen. Fijn om thuis de juiste kleuren te bepalen. Helaas ontbrak de 'eiken' variant. Na 1 mailtje kreeg ik meteen een nieuw pakket.

Waardeloos! Geen levering

Levering raakt kwijt zogenaamd bij post nl. Ik zou mijn geld terug ontvangen binnen 1-3 dagen, het is nu al dag 5 en nog steeds geen bijschrijving. Oplichting vind ik het!

Goede kwaliteit

Het product dat ik had besteld was van goede kwaliteit. Werd snel geleverd. Ik raad het zeker aan om hier te bestellen.

Mooie spullen

Mooi kwaliteit spullen en sneller binnen dan de geschatte levertijd was

Over Home67

Home67 is een online webwinkel met een scherp geprijsd assortiment. Wij verdiepen ons in de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van interieur. Dit vertalen wij naar een eigentijdse collectie, met daarin zowel unieke als authentieke producten.