MOOIE ladder

voorlopig tevreden van , behalve dat hij soms niet open wil zit geblokeerd in het scharnierpunt. misschien door meer te gebruiken zal dit beteren

Top ervaring

Snelle levering en behulpzaam

snelle levering, goed product

's middags besteld volgende dag al in huis. Product zoals afgesproken.

heel goed.

Het is goed gegaan. Snelle levering.

Gebeld en offerte mondeling gekregen. Keuze gemaakt en telefonisch besteld. Na levering bleek de staplank aan 2 kanten het aluminium verbogen (bij transport gevallen?) Gebeld en er werd mij verteld dat dit niet de bedoeling was en dat ze hem om kwamen ruilen. Enkele dagen later is dit gebeurd. Prima service.

Goede prijs en razendsnelle levering

Duidelijke site, snelle en correcte levering. Vandaag besteld idd andere dag geleverd. Top geregeld.

Goed spul !

Snelle levering .

Bevalt prima

Bevalt tot nu toe goed

Ik kreeg wat ik bestelde en toen de eerste bezorging misging werd de 2de bezorging adequaat afgehand

Een goeie ervaring!

Goed advies, kennis van zaken, klant gericht en snel

Ik heb hoge plafonds in mijn woning, in eerste instantie had ik de foute ladder uitgezocht. Maar doordat Steigerverkoop meedacht, in hun magazijn de ladders zijn gaan uitpakken om mij te laten zien hoe het werkt, heb ik uiteindelijk de juiste ladder voor mijn doel. Ik ben blij en heb een hele goede indruk van hen!

Snelle en correcte levering binnen 1 dag opgehaald

Snelle en correcte levering binnen 1 dag opgehaald

goed materiaal en vlotte levering

De bestelling was eenvoudig, het product betrouwbaar, de levering en de installatie heel vlot. Een aanrader!

zeer degelijk materiaal ik ben zeer tevreden

goed materiaal ,misschien een handleiding bijleveren i.v.m. plaatsen en veiligheidsvoorschriften, heb dit opgelost door van de website af te drukken.

Redelijk

Ik kwam in mijn bestelling, om mijn steiger veilig op te bouwen diverse diagonalen en liggers tekort..

tevreden over alles

duidelijk en snel bezorgd

Goed dienst

De verpakking is op tijd gekomen, en goed.

snel geleverd, fijne chauffeur aflevering

voldoet aan verwachting

Service is top

Snelle levering ,goed verpakt

Goed product, prima service

Ik was daar maar een dag aanwezig; geen probleem, de steiger werd op die dag afgeleverd !

Heel blij met mijn steiger

Snelle levering, aardige chauffeur, goede kwaliteit!

Oerdegelijke Duitse kwaliteit

Ik heb de ladder al een paar keer gebruikt en hij is super gemakkelijk in het bedienen.

Sorry, maar nog niet ontvangen....

Sorry, maar nog niet ontvangen....

prima materiaal !

gekregen wat ik heb besteld !

Over Steigerverkoop

Steigerverkoop.nl is dé specialist voor het kopen van uw aluminium klimmateriaal en veiligheidsproducten zoals rolsteigers, kamersteigers, steigeraanhangers, ladders en trappen. Zowel bedrijven, zzp’ers als particulieren bestellen eenvoudig via de webshop. Alle producten zijn voorzien van de wettelijk verplichte veiligheidscertificaten waardoor u altijd en overal met zekerheid op hoogte werkt, zowel binnen als buiten. Op werkdagen voor 15.00 uur besteld is de volgende werkdag gratis bij u thuis bezorgd in heel Nederland en België.