Snelle levering, product voldoet aan verwachtingen. Duidelijke communicatie per email over de status van verzending.

Goed steiger perfecte levering

Uitstekend steiger en een perfecte levering wat de leveringstijd betreft.

Raar

Bestel iets krijg wat anders react hierop wordt geantwoord we hebben soms de een soms de andere dus als je onder artikel nummer besteld kun je een ander artikkel krijgen dan lost men het op door de andere op te sturen zonder kosten en retour van eerdere artikelen heb dus nog steeds niet de juiste dus opzoek bij andere firma

Goede ladder, snelle levering

Goede ervaring met deze verkoper.

Prima contact en service

Snelle levertijd en goed contact.

Voldeed aan de verwachting, van bestelen tot het product

Rolsteiger is snel geleverd, alles zoals beloofd

top

deze ladder beantwoordt volledig aan mijn verwachtingen en is ook zoals ze afgebeeld wordt heb geen spijt van deze aankoop staat stevig en ik moet door de 3e bredere trap geen angst meer te hebben van de hoogte

Supersnel persoonlijk geleverd tijdens drukke feestdagen.

Handige trap voor de kleine ruimtes. Ingeschoven kun je hem makkelijk opbergen zonder dat hij in de weg staat.

Teleurstellend kerstcadeau voor mijn vader

Ik dacht een nieuwe trap te kopen maar toen ik hem met de kerst aan mijn vader heb gegeven kwam ik er achter dat deze al gebruikt is en niet helemaal compleet meer was. De schroeven voor de beugel ontbraken en er waren allemaal krassen en deuken op de “splinter nieuwe” trap te zien. Blijkbaar word het niet gecontroleerd als ze iets terug krijgen en sturen deze gewoon weer op. Erg jammer dit!

Goede prijs en snel geleverd

Competitieve prijzen. Snelle levering.

Súper!

Goed en makkelijk te gebruiken!

Goede prijs kwaliteit verhouding snelle levering

Goede prijs kwaliteit en correcte levering

Mijn tweede ervaring met dit bedrijf is wederom snel en correct afgehandeld!

Prima service ,

Snelle en goede service

Goed, zoals het hoort. Alleen dat doen niet zoveel bedrijven

Zoals hier voor gemeld

Netjes en goed geleverd

gewoon toppy service

kijken beoordelen kopen netjes op tijd geleverd en zoals beschreven zo was hij en niet anders gr bert

prima schragen, het is precies wat ik zocht.

ik ben zeer tevreden over de alu. schragen.

supersnel alles compleet geleverd voor de deur

top

Kwalitatief goed

Zeer snelle levering

is goed bevallen

eerste levering was beschadigd zonder problemen nieuwe ladder gehad. Uitstekende service.

Vlot en correct

Vlot en correct

Beter dan verwacht

Licht ,praktisch om mee te werken

Over Steigerkopen

Steigerkopen.nl begon ooit als relatief kleine onderneming in de Zaanstreek, maar door de jaren heen heeft het bedrijf een enorme groei en ontwikkeling doorgemaakt. Ondanks die enorme vooruitgang zijn we de Zaanstreek altijd trouw gebleven. De omgeving is dan ook al sinds jaar en dag een ware bron van bedrijvigheid aan bekende bedrijven, industrie en innovatie, en we zijn dan ook trots om hier nog steeds deel van uit te maken!