Heel goed en nette service..

Zeer goed en netjes kwa communicatie. Had een kamersteiger besteld en werdt netjes geleverd. Zat alleen een beschadiging aan. Foto gemaakt en dag later was de nieuwe al geleverd.. echt super en netjes opgelost

snelle levering, aardige chauffeur en een stevige trap.

ook goed om eens te zeggen dat deze buitengewoon vriendelijk chauffeur van het transportbedrijf, de trap is mooi stabiel voor een nette prijs.

Solide en betrouwbaar

Mooie brede sporten

alles klopte: afspraak, kwaliteit, service

alles klopte: afspraak, kwaliteit, service

Super had ik jaren eerder moeten kopen

Niet meer trap op of ladder op !

uitstekende service en snelle levering.

Per abuis 2 keer gekocht. dit systeem fout en eigen foutje. dubbel betaald maar zeer goed en snel d.m.v. 1 telefoontje alles opgelost. Geld retour en op verzoek gevraagde dag en datum geleverd. Zo hoor je met klanten om te gaan, top.

Snelle en goede service en bezorging

voldoet helemaal aan wat ik wilde, wel iets zwaarder dan gedacht

uitstekend stabiel, muurrollers heel welkom want is wel iets zwaarder dan mijn vorige. heb inmiddels de hoogste gevel geschilderd, geen seconde instabiel gestaan die van onder breed uitlopende poten zijn een zegen t.o.v. die dwarsbalk(jes). Overigens ook complimenten aan de vervoerder!!

Levering in 2 gedeelten zonder dat het gemeld was.

Moest er zelf achteraan bellen waarom er maar 1 i.p.v. 2 ladders geleverd was. Als aangegeven was dat er maar 1 op voorraad was en er in 2 keer geleverd zou worden was dat voor mij helderder geweest.

Mooie Ladder

Vandaag voor het eerst gebruikt. Voldoet volledig aan mijn wensen. Praktische stevige enkele ladder.

Afspraak is afspraak

Mooie steiger voor z’n geld

Wat een servies en actief meedenken!

Het bedrijf stijgerkopen.nl zou ik zeker aanraden. Zeer vriendelijke mensen, persoonlijk contact en actief in het meedenken. Over de levering en uitvoering kan ik nog weinig zeggen, maar ik heb het volst vertrouwen hierin. Top bedrijf met top medewerkers!

Alles naar wens

Uitstekend telefonisch contact gehad. Snelle levering en keurig verpakt. Direct in gebruik genomen en het werkt prima.

Snel levering

Best

Prima rolsteiger voor particulier gebruik

Eenvoudig via de website te bestellen; snelle levering en je wordt geregeld op de hoogte gehouden van de verwachte aankomsttijd wat zeer prettig is. Competatieve prijs.

Levering OK, aftersales minder

De levering was met een paar dagen vertraagd, maar dat kan gebeuren. Aanwijzingen voor levering waren niet bij chauffeur terecht gekomen, waardoor lossen lastig was. Na de bestelling leek er iets niet in orde met de kantplanken. Mail en foto's gestuurd, maar nooit meer een reactie gekregen.. jammer. Steiger bevalt overigens prima

Goede prijs

Goed alleen wil ik mijn bestelling graag in mijn account hebben voor als ik vervolg steiger delen wil kopen

Besteld wat we nodig hebben! Gebruiken om oude brandweerauto's op te knappen !

Echt goede ladders die solide

Gewoon goed

Prima !

Snelle levering, goed product voor een nette prijs

Goede kwaliteit steiger voor een zeer nette prijs. De steiger is Snel geleverd en gemakkelijk In elkaar te zetten.

snel

ik bestelde en in een zeer kleine tijd later al thuis gebracht

Noordervaartdijk 15 1561PS Krommenie

Over Steigerkopen

Steigerkopen.nl begon ooit als relatief kleine onderneming in de Zaanstreek, maar door de jaren heen heeft het bedrijf een enorme groei en ontwikkeling doorgemaakt. Ondanks die enorme vooruitgang zijn we de Zaanstreek altijd trouw gebleven. De omgeving is dan ook al sinds jaar en dag een ware bron van bedrijvigheid aan bekende bedrijven, industrie en innovatie, en we zijn dan ook trots om hier nog steeds deel van uit te maken!